0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

GINO

WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« - : Φεβρουάριος 11, 2010, 04:01:34 μμ »
Με μια ματιά... 10/2/2010 3:06 μμ 


Μετά από περίπου τρεις μήνες μακριά από την αγωνιστική δράση, ο θίασος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ βρίσκεται στις επάλξεις εν όψει του εναρκτήριου αγώνα της χρονιά στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Σουηδίας. Μία χρονιά που έχει χαρακτηριστεί από πολλούς ως μεταβατική, αφού η ISC σε συνεργασία με την FIA προσπαθεί να βελτιώσει την εικόνα και να ανεβάσει τον θεσμό στο επίπεδο που βρισκόταν τα προηγούμενα χρόνια. Ένα από τα στοιχεία που κάνουν ιδιαίτερη τη φετινή χρονιά, είναι το γεγονός ότι ουσιαστικά πρόκειται για την τελευταία χρονιά που θα έχουμε τη δυνατότητα να παρακολουθήσουμε τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC. Από το 2011 και έπειτα η κορυφαία κατηγορία του θεσμού θα είναι τα αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000, εφοδιασμένα με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 1.600 κ.εκ. Ουσιαστικά, έχουμε να κάνουμε με το τέλος μίας ολόκληρης, αλλά και συναρπαστικής, εποχής.

Πίσω στο σήμερα, η χρονιά που ξεκινάει σε λίγες μέρες από το Karlstadt της Σουηδίας αναμένεται να είναι άκρως ενδιαφέρουσα. Πέρσι, τέτοια εποχή οι οιωνοί δεν ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικοί, αλλά είχαμε να παρακολουθήσουμε ένα από πλέον ενδιαφέροντα Πρωταθλήματα των τελευταίων ετών, με τον τίτλο να κρίνεται για έναν μόλις βαθμό στον τελευταίο αγώνα. Φέτος, εξ’ αρχής είμαστε αισιόδοξοι και σχεδόν σίγουροι, ότι το Πρωτάθλημα θα έχει αντίστοιχο, αν όχι μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Η μάχη μεταξύ Loeb και Hirvonen αναμένεται συναρπαστικά, αφού δεδομένο ο νεαρός Φιλανδός παρουσιάζεται κάθε χρόνο και καλύτερος, μοιάζοντας πλέον ικανός να σπάσει την κυριαρχία του Loeb, την ώρα που ο Γάλλος είναι η σταθερή αξία, που δείχνει να μην χάνει ίχνος από την ταχύτητα του παρά την πάροδο των χρόνων. Το ρόλο τους θα παίξουν οι Dani Sordo και Jarri Matti Latvala, με τον Ισπανό να μοιάζει ικανός να πετύχει φέτος την πρώτη του νίκη στο θεσμό, και όχι μόνο. Αντίθετα, η φετινή χρονιά είναι ιδιαίτερα κρίσιμη για τον νεαρό Φιλανδό, ο οποίος και πρέπει να αποδείξει ότι μπορεί να προσφέρει στην ομάδα της Ford, αλλά και να αποκτήσει την σταθερότητα και την αξιοπιστία που χαρακτηρίζει τους κορυφαίους συνδυασμούς. Ίσως αυτή να είναι και η τελευταία του ευκαιρία. Σημαντικό, όμως, ρόλο στην εξέλιξη του Πρωταθλήματος και ίσως μεγαλύτερο από τους δύο προαναφερθέντες, μπορεί να διαδραματίσει και ο Petter Solberg. Ο Νορβηγός, για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια έχει στη διάθεση του το ιδανικό πακέτο για να διεκδικήσει νίκες και τίτλο, και αυτό που απομένει να δούμε είναι αν έχει ακόμα την καρδιά του Πρωταθλητή.

Στη Σουηδία, η ιστορία είναι λίγο διαφορετική. Οι Σκανδιναβοί έχουν το πλεονέκτημα, την ώρα που ο αγώνας φέτος έχει μεταφερθεί βορειότερα με το 60% των ειδικών να είναι καινούργιο, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί περισσότερο χιόνι και να αποφευχθούν τα προβλήματα του παρελθόντος. Πόλος έλξης; Εκτός από τους διεκδικητές του τίτλου, ο Marcus Gronholm, ο οποίος και επιστρέφει για μία και μοναδική εμφάνιση (;) στο τιμόνι ενός Ford Focus RS WRC ’08 στα χρώματα της Stobart. Το ίδιο, όμως, ισχύει και για τον Kimi Raikkonen που στη Σουηδία θα κάνει το ντεμπούτο του στο WRC οδηγώντας τη C4 και όλοι περιμένουν με ανυπομονησία τις επιδόσεις του τόσο στον συγκεκριμένο αγώνα, όσο και στο υπόλοιπο της σεζόν. Το είπαμε, και το επαναλαμβάνουμε! Το Πρωτάθλημα αρχίζει και το ενδιαφέρον κορυφώνεται!_




*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #1 - : Φεβρουάριος 11, 2010, 04:03:25 μμ »
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ
2000 Gronholm-Rautiainen (Peugeot 206 WRC – 112.61 χλμ./ώρα)
2001 Rovanpera-Pietilainen (Peugeot 206 WRC – 110.10 χλμ./ώρα)
2002 Gronholm-Rautiainen (Peugeot 206 WRC – 114.83 χλμ./ώρα)
2003 Gronholm-Rautiainen (Peugeot 206 WRC – 116.18 χλμ./ώρα)
2004 Loeb – Elena (Citroen Xsara WRC – 114.83 χλμ./ώρα)
2005 Solberg - Mills (Subaru Impreza WRC ‘04 – 111.31 χλμ./ώρα)
2006 Gronholm-Rautiainen (Ford Focus WRC ‘06 – 110.78 χλμ./ώρα)
2007 Gronholm-Rautiainen (Ford Focus WRC ‘07 – 108.79 χλμ./ώρα)
2008 Latvala-Antilla (Ford Focus WRC ’08 - 111.26 χλμ./ώρα)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #2 - : Φεβρουάριος 11, 2010, 04:04:18 μμ »
Αιντε να δουμε και φετο !!!

Εγω παντως λογω συμπαθειας ειμαι με τον Λατβαλα ..αλλα και με τον Κιμι !!  ;) :ohyes: :ohyes:

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #3 - : Φεβρουάριος 11, 2010, 04:05:27 μμ »
 
 
CITROEN TOTAL RED BULL WORLD RALLY TEAM
Επιτυχημένη συνταγή δεν αλλάζει και η Citroen συνεχίζει τη νέα χρονιά με το ίδιο δίδυμο οδηγών. Ο Sebastien Loeb θα αποτελέσει και φέτος την αιχμή του δόρατος της γαλλικής ομάδας, με τον νεαρό Dani Sordo να τον πλαισιώνει. Ο Γάλλος έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, έχει στόχο τη διατήρηση του τίτλου στην κατοχή του. Στη Σουηδία, θα προσπαθήσει να ξεκινήσει με νίκη τη χρονιά, αν και δεν αποτελεί έναν από τους αγαπημένους του αγώνες. Είναι χαρακτηριστικό, ότι σε οκτώ συμμετοχές έχει μόλις μία νίκη, γεγονός ιδιαίτερα σπάνιο για τον Γάλλο. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν συγκαταλέγεται στα φαβορί, αφού η ταχύτητα, η ποιότητα και η εμπειρία του, είναι στοιχεία που δύσκολα κανείς συναντά σήμερα σε τόσο μεγάλο βαθμό. Ο Sordo από την πλευρά του, έχει το πράσινο φως από τον Olivier Quesnel να κινηθεί όσο γρήγορα μπορεί. Τουλάχιστον στην αρχή της χρονιάς, ο Γάλλος μάνατζερ δήλωσε ότι δεν πρόκειται να κόψει τα φτερά του νεαρού Ισπανού και αυτός μοιάζει ικανός να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία. Η εμπειρία του πλέον είναι ιδιαίτερα σημαντική, την ώρα που η ταχύτητα του το 2009 απέδειξε του λόγου το αληθές. Λογικά, η πρώτη νίκη του στο θεσμό δεν θα αργήσει να έρθει, αλλά πολύ δύσκολα θα γίνει αυτό στη Σουηδία.

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #4 - : Φεβρουάριος 11, 2010, 04:06:41 μμ »
 
 
ΒP ABU DHABI FORD WORLD RALLY TEAM
Με τους Mikko Hirvonen και Jari Matti Latvala στα δύο εργοστασιακά Ford Focus, η ομάδα του Malcolm Wilson ξεκινάει με στόχο την κατάκτηση του τίτλου των Κατασκευαστών και την επιστροφή στην κορυφή. Όμως, το 2010 ο Βρετανός μάνατζερ είναι ξεκάθαρος αναφορικά με τη θέση των δύο οδηγών μέσα στην ομάδα. Ο Wilson έχει ενημερώσει τους δύο οδηγούς της Ford, ότι ο Hirvonen θα είναι ο πρώτος οδηγός της ομάδας, και ότι ο Latvala θα έχει ξεκάθαρο στόχο να υποστηρίξει τον συμπατριώτη του στην προσπάθεια κατάκτησης του τίτλου, αλλά και την ομάδα του στο κυνήγι του αντίστοιχου των Κατασκευαστών. Ο Hirvonen δείχνει πλέον ικανός να «γκρεμίσει» τον Loeb από την κορυφή. Ειδικά στη Σουηδία, θα έχει τον πρώτο λόγο, ελέω της ταχύτητας του σε αυτές τις επιφάνειες και είναι δεδομένο ότι ο Φιλανδός θα προσπαθήσει να ξεκινήσει με το δεξί τη φετινή χρονιά. Βέβαια, το ρόλο του μπορεί να παίξει και ο Latvala, ο οποίος το 2008 σημείωσε την πρώτη του νίκη στο WRC στη Σουηδία, και η ταχύτητα του είναι δεδομένο ότι θα του επιτρέψει να είναι ανάμεσα στους κορυφαίους συνδυασμούς. Το ερώτημα, πάντα, αναφορικά με τον Φιλανδό, είναι αν θα καταφέρει να αποφύγει το λάθος.

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #5 - : Φεβρουάριος 11, 2010, 04:08:16 μμ »
 
 
STOBART FORD WORLD RALLY TEAM
Για ακόμα μία χρονιά, η Stobart θα αποτελέσει τη δεύτερη ομάδα της Ford, με τους Henning Solberg και Matthew Wilson να αποτελούν τους βασικούς οδηγούς της ομάδας, χωρίς να λείπουν και οι εκπλήξεις, όπως για παράδειγμα στη Σουηδία. Εκεί, στο πρώτο Ford Focus της Stobart Ford, θα βρεθεί ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Marcus Gronholm, ο οποίος και επιστρέφει στο θεσμό μετά από την περσινή αντίστοιχου ύφους εμφάνιση στο Ράλλυ Πορτογαλίας. Ο Φιλανδός θα βρεθεί για μία και μοναδική (όπως λέει ο ίδιος) εμφάνιση στο τιμόνι του Focus, για να απολαύσει τις ειδικές της Σουηδίας, που είναι και οι αγαπημένες του. Ο Gronholm είναι ίσως ο κορυφαίος οδηγός σε αυτού του είδους τις επιφάνειες, έχοντας κερδίσει τον σουηδικό αγώνα συνολικά 5 φορές. Σίγουρα, η αποχή του θα παίξει το ρόλο της στο τελικό αποτέλεσμα, αλλά κάτι αντίστοιχο αναφέραμε και πέρσι στην Πορτογαλία, με τον Φιλανδό να μας διαψεύδει, αφού με το λιγότερο ανταγωνιστικό Subaru Impreza WRC ’08 είχε καταφέρει να βρεθεί δεύτερος μέχρι την στιγμή της εγκατάλειψης του. Ο Henning Solberg από την πλευρά του, διακρίνεται επίσης για την ταχύτητα του στις χιονισμένες ειδικές διαδρομές, όντας μία από τις αγαπημένες του επιφάνειες, και λογικά θα διεκδικήσει μία από τις υψηλές θέσεις της τελικής κατάταξης, έχοντας μάλιστα στο πλευρό του και νέα συνοδηγό! Συγκεκριμένα, την Ilka Minor, η οποία και διετέλεσε συνοδηγός του Mafrend Stohl στο παρελθόν.


*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #6 - : Φεβρουάριος 11, 2010, 04:09:33 μμ »
 
 
CITROEN JUNIOR RALLY TEAM
Η δεύτερη ομάδα της Citroen είναι δεδομένο ότι στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, αλλά και σε όλη τη διάρκεια του 2010, θα συγκεντρώσει όλα τα φλας της δημοσιότητας επάνω της. Φυσικά, ο βασικός λόγος είναι η παρουσία του Παγκόσμιου Πρωταθλητή της Formula 1 το 2007, Kimi Raikkonen, στις τάξεις της ομάδας. Ο Φιλανδός πρώην πιλότος της Ferrari, αποφάσισε να μεταπηδήσει στο WRC, και στη Σουηδία θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο θεσμό οδηγώντας τη Citroen C4 WRC. Ο Raikkonen, έχει πραγματοποιήσει πολλές δοκιμές σε χιονισμένες επιφάνειες, ενώ αγωνίστηκε και στο Ράλλυ Arctic, με τις επιδόσεις του να είναι άκρως ενθαρρυντικές. Ο Φιλανδός κάνει τα πρώτα του βήματα στο σπορ και όλοι αναμένουμε τα πρώτα δείγματα γραφής. Ο Sebastien Ogier από την πλευρά του, είναι σε τελείως διαφορετική μοίρα. Ο ταλαντούχος Γάλλος οδηγός, ετοιμάζεται για την δεύτερη χρονιά του πλήρους εμπλοκής με τη Citroen C4 WRC και όλοι περιμένουν με αγωνία αν οι επιδόσεις του θα είναι ακόμα πιο βελτιωμένες σε σχέση με το 2009. Το ερωτηματικό, βέβαια, είναι κατά πόσο θα μπορέσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις και αν θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και των προσδοκιών. Βέβαια, στη Σουηδία κάτι τέτοιο μοιάζει δύσκολο, αφού η εμπειρία του είναι μικρή από αυτού του είδους τις επιφάνειες, αλλά από τη στιγμή που η ταχύτητα του είναι δεδομένη στο τιμόνι της C4, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει την έκπληξη!

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #7 - : Φεβρουάριος 11, 2010, 04:11:01 μμ »
 
 
PETTER SOLBERG WORLD RALLY TEAM
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003, Petter Solberg, ετοιμάζεται για την δεύτερη το χρονιά στο WRC με την προσωπική του ομάδα. Ο Νορβηγός, κατάφερε με κόπο και μόχθο να συγκεντρώσει και φέτος τον απαραίτητο προϋπολογισμό για να ακολουθήσει ολόκληρο το Πρωτάθλημα, βασιζόμενος στους χορηγούς του. Μάλιστα, η συγκέντρωση του απαιτούμενου ποσού φέτος ήταν ακόμα πιο δύσκολη, αφού ο Solberg επιθυμούσε να αγωνιστεί με αυτοκίνητο κορυφής που θα του επέτρεπε να διεκδικήσει τον τίτλο. Κάτι που εν τέλει κατάφερε, αφού στην κατοχή του έχει πλέον δύο C4 WRC, προδιαγραφών 2009 και αντίστοιχες με αυτές που έχει στη διάθεση της η εργοστασιακή ομάδα και οι κ.κ. Loeb και Sordo. Στη Σουηδία, λοιπόν, ο Solberg μπορεί και έχει την εμπειρία-ταχύτητα να κάνει την υπέρβαση. Ειδικά αν αναλογιστούμε τις επιδόσεις του σε Ισπανία και Μ. Βρετανία, όπου ο Νορβηγός αγωνίστηκε με τη C4 και όχι την Xsara, εύκολα μπορούμε να συνειδητοποιήσουμε ότι θα μπορέσει να συναγωνιστεί τους κορυφαίους συνδυασμούς.

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #8 - : Φεβρουάριος 11, 2010, 04:26:51 μμ »
φωτο απο το πρωταθλημα του 2009.

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #9 - : Φεβρουάριος 11, 2010, 04:42:41 μμ »
Το WRC στον ΣΚΑΙ!   


Η North One Sports, ουσιαστικά η εταιρία που έχει την ευθύνη προβολής και προώθησης του WRC, εξέδωσε σήμερα ανακοίνωση, σχετική με το WRC του 2010, αλλά και τις χώρες που θα προβάλλεται ο θεσμός τη νέα χρονιά! Έτσι, ανάμεσα στις χώρες που θα μεταδίδεται το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ είναι και η χώρα μας, με τον σταθμό του ΣΚΑΙ να έχει τα δικαιώματα προβολής. Σύμφωνα με δικές μας πληροφορίες, η συγκεκριμένη συμφωνία περιλαμβάνει το τηλεοπτικό πρόγραμμα, αλλά και το διαδίκτυο, χωρίς όμως ακόμα να έχει οριστικοποιηθεί το ακριβές πρόγραμμα και οι εκπομπές. Φυσικά, πρόκειται για ένα ιδιαίτερα ευχάριστο νέο, το οποίο δεν περιορίζεται μόνο στο γεγονός ότι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ θα προβάλλεται και πάλι στη χώρα μας, αλλά και στην επόμενη μέρα του Ράλλυ Ακρόπολις. Βλέπετε, ως γνωστών ένα από τα προβλήματα που αντιμετώπισε ο εθνικός μας αγώνας ήταν η μη προβολή του στην ελληνική τηλεόραση. Σκόπελος, που όπως όλα δείχνουν θα ξεπεραστεί.

Από εκεί και πέρα, η North One Sports παρουσίασε κάποια ιδιαίτερα ενθαρρυντικά στοιχεία αναφορικά με την τηλεθέαση του WRC, με την αύξηση του τηλεοπτικού κοινού να αγγίζει το 12%! Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι τον τελευταίο γύρο του θεσμού, το περσινό Ράλλυ Μ. Βρετανίας, το παρακολούθησαν 61 εκατομμύρια άνθρωποι! Τέλος, η North One ανακοίνωσε ότι η κάλυψη θα είναι ακόμα καλύτερη το 2010, με εικόνες από ελικόπτερο, αλλά και νέα τεχνολογία σχετικά με τις κάμερες από το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Η Σουηδία είναι κοντά, και όπως όλα δείχνουν τα τηλεοπτικά νέα είναι καλά!_


*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #10 - : Φεβρουάριος 11, 2010, 04:47:03 μμ »
 Ταχύτερος ο Loeb στο shakedown! 
 
Μπορεί να μην έχει ουσιαστικό αγωνιστικό ενδιαφέρον, αλλά με την τέλεση του shkakedown σήμερα στις ειδικές της Σουηδίας, άναψε ουσιαστικά και το πράσινο φως για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2010. Ποιος αναδείχθηκε ταχύτερος όλων; Μα, φυσικά ο κάτοχος του τίτλου, Sebastien Loeb. Το shakedown είχε συνολικό μήκος 4 χιλιόμετρα, πολύ κοντά στο σέρβις παρκ του αγώνα στο Hagfors. Οι συνθήκες αποδείχθηκαν χειμερινές, με ελαφριά χιονόπτωση το πρωί και τη θερμοκρασία να αγγίζει τους -8. Ο Loeb, πραγματοποίησε μόλις τέσσερα περάσματα, σημειώνοντας την επίδοση της ημέρας στο τελευταίο του πέρασμα. Επιστρέφοντας στο σέρβις, ο Γάλλος ήταν σαφώς ικανοποιημένος: «Το αυτοκίνητο είναι εντάξει, δεν έχουμε προβλήματα, αν και πιστεύω ότι αυτό που θα συναντήσουμε αύριο στις ειδικές θα είναι λίγο διαφορετικό από ότι είδαμε σήμερα. Στις ειδικές έχει χιόνι και γλιστράει αρκετά, ενώ στο shakedown είχε πολύ χώμα και αρκετή πρόσφυση. Οι ειδικές της Παρασκευής έχουν πάγο και αυτό είναι καλό. Στις ειδικές της δεύτερης μέρας, έχει μόνο χιόνι, κάτι που δεν θεωρώ ότι είναι καλό, αφού παραμονεύει το χώμα από κάτω, κάτι που σημαίνει ότι θα είναι δύσκολα για τα ελαστικά στο δεύτερο πέρασμα. Από την πλευρά μου, δεν έχω και μεγάλη εμπειρία με τα ελαστικά σε αυτού του είδους τις συνθήκες, αλλά είναι σίγουρο ότι στην αρχή θα χάσουμε μερικά καρφιά. Δεν ξέρω πώς να τα προστατέψω σε αυτές τις συνθήκες. Θα δούμε».

Ο ομόσταυλος του Loeb, ο Dani Sordo, ήταν ο συνδυασμός που έκανε τον πιο κοντινό χρόνο σε σχέση με αυτόν του Loeb. «Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό και είμαι ικανοποιημένος από τις ρυθμίσεις που έχουμε κάνει. Απλά, μετά το τέταρτο πέρασμα σταματήσαμε, διότι ο δρόμος ήταν γεμάτος χώμα και θα καταστρέφαμε τα ελαστικά μας. Η πρόσφυση που έχουμε με αυτά τα ελαστικά στο χώμα είναι απίστευτη! Αν όμως, βρεις και πάλι χιόνι μετά από 10 χιλιόμετρα και έχεις καταστρέψει τα καρφιά σου, τότε θα έχεις πρόβλημα».

Ο Jari Matti Latvala, από την πλευρά του, έκανε τον τρίτο χρόνο με το Ford Focus RS WRC ’09, με τον Mikko Hirvonen να τον ακολουθεί. Ο πέντε φορές νικητής του αγώνα, Marcus Gronholm, ο οποίος κάνει την επανεμφάνιση του οδηγώντας ένα Ford Focus στα χρώματα της Stobart, έκανε τον πέμπτο χρόνο: «Από τη στιγμή που φτιάξαμε τη θέση οδήγησης μου, όλα είναι καλά. Μοιάζει πολύ με το πάλιό μου αυτοκίνητο, αλλά λίγο βελτιωμένο τόσο αναφορικά με τον κινητήρα, όσο και με την ανάρτηση». Την ίδια ώρα, το ντεμπούτο του έκανε και ο Kimi Raikkonen με τη Citroen C4 WRC, πραγματοποιώντας τον 11ο χρόνο της ημέρας, 11 δευτερόλεπτα πίσω από τον Loeb. Ο αγώνας ξεκινάει σήμερα με την τέλεση της σούπερ ειδικής στο Karlstadt. Ακολουθούν αναλυτικά οι χρόνοι του shakedown._Π.Τ[email protected]

1. LOEB. Citroen C4 WRC. 1:53.4
2. SORDO. Citroen C4 WRC. 1:54.8
3. LATVALA. Ford Focus RS WRC 09. 1:55.8
4. HIRVONEN. Ford Focus RS WRC 09. 1:56.0
5. GRONHOLM. Ford Focus RS WRC 08. 1:56.2
6. P. SOLBERG. Citroen C4 WRC. 1:56.3
7. OGIER. Citroen C4 WRC. 1:57.4
8. H.SOLBERG. Ford Focus RS WRC 08. 1:57.6
9. OSTBERG. Subaru Impreza WRC 09. 1:59.0
10. WILSON. Ford Focus RS WRC 08. 1:59.4
11. RAIKKONEN. Citroen C4 WRC. 1:59.3
12. AL QASSIMI. Ford Focus RS WRC 08. 2:00.8 

 
 

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #11 - : Φεβρουάριος 11, 2010, 04:50:01 μμ »
 Με κινητήρες των 1.600 κ.εκ. το 2011. 


Όπως όλα δείχνουν, οι αντικαταστάτες των αυτοκινήτων προδιαγραφών WRC που θα παρουσιαστούν το 2011, θα εφοδιάζονται με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες 1.600 κ.εκ. Αυτή η απόφαση, αναμένεται να οριστικοποιηθεί στην επόμενη συνέλευση της επιτροπής Ράλλυ το Μάρτιο στο Μπαχρέιν. Ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, μπορεί να δήλωνε στην παρουσίαση του WRC για το 2010 στο Παρίσι, ότι ακόμα τίποτα δεν είναι επίσημο, αλλά υποστήριξε ότι οι τελικές αποφάσεις θα παρθούν στην συνέλευση του επόμενου μήνα. Ο Γάλλος, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Σύντομα θα ξέρουμε. Το Μάρτιο έχουμε την επόμενη συνεδρίαση της επιτροπής Ράλλυ και θα είναι η κατάλληλη στιγμή να πάρουμε κάποιες αποφάσεις και να κάνουμε ανακοινώσεις. Μπορείτε να καταλάβετε τη δική μας αγωνία, αλλά και της North One Sport, από τη στιγμή που έχουμε μόλις δύο Κατασκευαστές στο θεσμό; Νομίζω ότι όλοι θα προτιμούσαν να έχουμε πέντε, αντί για δύο, και αυτό το στόχο προσπαθούμε να πραγματοποιήσουμε».

Το μοναδικό δεδομένο στοιχείο την προκειμένη χρονική στιγμή, είναι ότι η νέα γενιά των WRCars, θα βασίζεται στα αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000. Ερωτηματικό παραμένει ο κινητήρας, αφού αυτή τη στιγμή τα μοναδικά επιβεβαιωμένα μοντέλα που θα δούμε στην κορυφαία κατηγορία το 2011, το Fiesta και το DS3, εφοδιάζονται με κινητήρες S2000 στην πρώτη περίπτωση και με το κινητήριο σύνολο της C4 WRC το γαλλικό μοντέλο. Αυτό πυροδότησε το τελευταίο διάστημα μία σειρά από φήμες, οι οποίες και ανέφεραν ότι υφίσταται η σκέψη να εφοδιάζονται τα νέα WRCars με τους κινητήρες των σημερινών αυτοκινήτων, δηλαδή με δίλιτρα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα. Όμως, αυτό δεν ισχύει, κάτι που αποδεικνύεται και από τις δηλώσεις των επικεφαλής των ομάδων, όπως ο Olivier Quesnel της Citroen Racing, ο οποίος και δήλωσε ότι μετά από την συνάντηση που είχε η επιτροπή που εργάζεται για την ανάπτυξη των αγώνων Ράλλυ. «Τώρα είμαι πεπεισμένος. Μετά από τη συνάντηση που είχαμε τη Δευτέρα, καταλάβαμε ότι οι κινητήρες με τούρμπο χωτηρικότητας 1.600 κ.εκ. είναι η σωστή κατεύθυνση. Έτσι, πιστεύω ότι όλα πάνε καλά. Και θέλω να πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα έχουμε κάποια πολύ καλά νέα».

Παρά το γεγονός ότι η Citroen είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι θα ξεκινήσει την εξέλιξη του νέου κινητήρα όταν επιβεβαιωθούν οι κανονισμοί για τη νέα χρονιά, ο Quesnel, παραδέχθηκε ότι οι εργασίες για τον νέο κινητήρα έχουν ήδη ξεκινήσει. «Δεν μπορώ να σας πω ψέματα. Οι εργασίες έχουν ήδη αρχίσει! Ελπίζω το DS3 να κάνει τις πρώτες του δοκιμές με τον νέο κινητήρα κάποια στιγμή το καλοκαίρι. Εξαρτάται από ποιοι θα είναι ακριβώς θα είναι οι κανονισμοί. Τώρα, ειδικά μετά από τη συνάντηση που είχαμε, ότι θα είναι υπερτροφοδοτούμενοι με χωρητικότητα 1.600 κ.εκ. Ελπίζω ότι τουλάχιστον το Σεπτέμβριο θα είμαστε έτοιμοι».

Σε αντίστοιχο επίπεδο, όμως, είναι σύμφωνα με τον Malcolm Wilson (επικεφαλής της M-Sport) και οι εργασίες για τον νέο κινητήρα στο στρατόπεδο της Ford. «Έχουμε ξεκινήσει τις μελέτες μας για τον νέο κινητήρα. Έπρεπε να το κάνουμε, διότι διαφορετικά δεν θα ήμασταν έτοιμοι τον Ιανουάριο της νέας χρονιάς. Στόχος μας είναι τον Σεπτέμβριο το αυτοκίνητο να είναι έτοιμο και να κάνει τις πρώτες του δοκιμές».

 
 

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #12 - : Φεβρουάριος 11, 2010, 04:53:09 μμ »
και μερικες φωτο ακομα αφιερωμενες στο φιλο saddle69......

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #13 - : Φεβρουάριος 11, 2010, 04:59:21 μμ »
grazie tanto amico  :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :ohyes: :ohyes:

Αλεκο θυμασαι τον πιτσιρικο στην Ντουσια 2 ???

Απιστευτος !!  :ohyes: :ohyes:
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 11, 2010, 05:01:07 μμ από saddle69 »

*

GINO

Απ: WRC 2010...(μια μεταβατικη χρονια).
« Απάντηση #14 - : Φεβρουάριος 11, 2010, 05:07:11 μμ »
grazie tanto amico  :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :ohyes: :ohyes:

Αλεκο θυμασαι τον πιτσιρικο στην Ντουσια 2 ???

Απιστευτος !!  :ohyes: :ohyes:


 :ohyes:

Λειπει η αλλη σου αγαπη......αλλα υπαρχει μια πιθανοτητα να τον δουμε σε καποιον αγωνα......

feature=related

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης