0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1372
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #15 - : Ιούλιος 14, 2009, 12:52:58 πμ »
Τα Ιαπωνικα συστηματα φρενων (Nissin,Tokico) δουλευουν μια χαρα με το DOT 4.
Τα Brembo ομως θελουν μονο 5.1 γιατι σηκωνουν μεγαλυτερες θερμοκρασιες.


γιατι ομως ο κατασκευαστης για τα brembo λεει (και επανω στα δοχειακια και στο manual της μοτο,αναφερομαι για το tuono) να χρησιμοποιουμε dot 4?


Υ.Γ ....το KTM LC4 που ειχα και ειχε brembo, οντως προτινε για dot 5.1




*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #16 - : Ιούλιος 14, 2009, 01:17:20 πμ »
γιατι ομως ο κατασκευαστης για τα brembo λεει (και επανω στα δοχειακια και στο manual της μοτο,αναφερομαι για το tuono) να χρησιμοποιουμε dot 4?

Υ.Γ ....το KTM LC4 που ειχα και ειχε brembo, οντως προτινε για dot 5.1


Ολα τα λαδια πανω σε μια μοτοσυκλετα επιρρεαζονται απο τις θερμοκρασιες του περιβαλλοντα χωρου στον οποιο δουλευει.
Οπως και στα λαδια λιπανσης, τα manual εχουν ενα πινακακι που σου δειχνουν τις θερμοκρασιες που δουλευει σωστα καθε ιξωδες, ετσι συμβαινει και με τα υγρα φρενων, λαδια αναρτησεων κλπ.

Αν οδηγεις την μοτο σου στην Σουηδια (που ο καυσωνας τους δεν ξεπερναει τους 18-20 βαθμους κελσιου) το DOT 4 στα Brembo θα δουλεψει μια χαρα.Αν ομως το οδηγησεις στην Σαουδικη Αραβια τοτε θα εχεις προβλημα.

Φερνω ακραια παραδηγματα ωστε να αποτυπωσει κανεις την διαφορα.

Ολα τα ΚΤΜ και τα Ducati δουλευουν 5.1.Επισης και aftermarket κιτ Brembo προτεινουν DOT 5.1.
Αυτο εχει να κανει και με την κατασκευη των εξαρτηματων τους.
Αν λυσεις μια δαγκανα Nissin ή Tokico και μια Brembo και παρατηρησεις τα εμβολακια τους θα δεις οτι το παχος τους ειναι κατα πολυ μικροτερο στα Brembo για να ειναι ελαφρυτερα σαν συνολο.Το ιδιο ισχυει και στο σωμα της δαγκανας.
Σε συνδυασμο με τον μεγαλυτερο συντελεστη τριβης που παρεχουν τα Brembo (δυνατοτερο δαγκωμα) καταλαβαινει κανεις οτι οι θερμοκρασιες λειτουργιας των Brembo ειναι αρκετα μεγαλυτερη απο αυτην των Ιαπωνικων.

Παντα η γνωμη μου βαση εμπειριας μου στον δικο μου πλανητη  :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:

Υ.Γ. Σε Ιαπωνικα φρενα που τοποθετουνται σωληνακια υψηλης και aftermarket τρομπα Nissin 19/20 παντα προτεινεται DOT 5.1

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1372
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #17 - : Ιούλιος 14, 2009, 10:18:30 μμ »
makisrc51 ευχαριστω για την αναλυτικη απαντηση!!!
...αλλα να κανω και λιγο τον ζαλισαρχιδι ακομα...αφου τα aprilia ειναι ιταλικα=παρομοιες καιρικες συνθηκες με την ελλαδα γιατι δεν προτιναν dot 5.1?
και στο ΚΤΜ που ηταν αυστριακο(δηλ.ψυχροτερες καιρικες συνθηκες) γιατι προτιναν 5.1 και οχι π.χ 4.0?
:zl% :zl% :zl%

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #18 - : Ιούλιος 14, 2009, 10:38:52 μμ »
Αυτο δεν το γνωριζω....Δεν εχεις αδικο στο σκεπτικο σου.
Παρ'ολα αυτα εγω παντα βαζω 5.1 στα brembo και εχω το κεφαλι μου ησυχο.
Αλλωστε δεν εχουν καμια τραγικη διαφορα στην τιμη για να αποφυγει κανεις το 5.1 σαν υπερβολικα ακριβο.
 :bye: :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1372
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #19 - : Ιούλιος 14, 2009, 11:08:26 μμ »
δεν ρωταω απο αποψη τιμης...αλλα απο αγνοια και περιεργεια!
ευχαριστω και παλι για την υπομονη σου!
θα δοκιμασω παντως να βαλω 5.1, αν βρω...γιατι σε οσα βενζιναδικα και αν εχω παει δεν εχουν ρε γαμωτο παρα μονο 4.0 και ετσι εμεινα σ`αυτο!

*

Tomahawk

Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #20 - : Ιούλιος 14, 2009, 11:22:50 μμ »
Να ρωτήξω εγώ με τη σειρά μου.
Μπήκα πίστα 8/7 και επειδή πάταγα λίγο πίσω φρένο (ναι ξέρω, είναι λάθος) είδα πως
στα "πολλά" (περίπου 100+-20 χλμ, δε θυμάμαι ακριβώς) έχανα το πίσω φρένο δηλαδή έπρεπε
να πατήσω το λεβιεδάκι 2-3 φορές για να πιάσει και να έχω αίσθηση.

Κάποιες φορές με πολλά (130+) μου έχει τύχει και στο δρόμο...


Πρέπει να ανησυχώ?
Τα τακάκια είχαν αλλαχθεί τον Δεκέμβρη και έχουν αρκετό ψωμί.

*

takispapadop

Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #21 - : Ιούλιος 15, 2009, 02:37:48 πμ »
τι εννοεις "το εχανες"?γλυστραγε?

*

Tomahawk

Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #22 - : Ιούλιος 15, 2009, 03:14:30 πμ »
τι εννοεις "το εχανες"?γλυστραγε?

χαχαχαχα, όχι ρε συ, αν γλίστραγε δε θα ήταν πρόβλημα του φρένου αλλα της μπότας και του λεβιέ!

Το έχανα εννοώ πως το πάταγα αλλα δεν...
Και έπρεπε να το πατήσω 2-3 φορές για να καταλάβω πως "υπάρχει".

*

takispapadop

Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #23 - : Ιούλιος 15, 2009, 03:32:19 πμ »
ok.παντως ειχα παρομοια εμπειρια οχι σε πιστα αλλα σε βουνο.βλεπεις πηγαινα γρηγορα με μεγαλες κλισεις σε κατηφορικους δρομους και σε καποια στιγμη παταω το πισω και μπροστα και το αποτελεσμα?το πισω μπλοκαρε-το μπροστα γλυστρησε και βρεθηκα στο αντιθετα ρευμα κυξλοφοριας και προσευχομουν που δν ερχοταν αμαξι
παντως θα ηθελα να σου προτεινω να σφιξεις λιγο το φρενο,να κοιταξεις τα τακακια και επειτα να κοιταξεις την κατασταση του δισκου

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: προβλημα με φρενα
« Απάντηση #24 - : Ιούλιος 15, 2009, 04:10:42 πμ »
δεν ρωταω απο αποψη τιμης...αλλα απο αγνοια και περιεργεια!
ευχαριστω και παλι για την υπομονη σου!
θα δοκιμασω παντως να βαλω 5.1, αν βρω...γιατι σε οσα βενζιναδικα και αν εχω παει δεν εχουν ρε γαμωτο παρα μονο 4.0 και ετσι εμεινα σ`αυτο!


Η Shell βγαζει υγρο φρενων DOT 5.1 σιγουρα.Πιθανοτατα κι αλλες εταιριες αλλα εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το Shell.Το βρισκεις σε μεγαλα βενζιναδικα ή σε μαγαζια που πουλανε λαδια.


Να ρωτήξω εγώ με τη σειρά μου.
Μπήκα πίστα 8/7 και επειδή πάταγα λίγο πίσω φρένο (ναι ξέρω, είναι λάθος) είδα πως
στα "πολλά" (περίπου 100+-20 χλμ, δε θυμάμαι ακριβώς) έχανα το πίσω φρένο δηλαδή έπρεπε
να πατήσω το λεβιεδάκι 2-3 φορές για να πιάσει και να έχω αίσθηση.

Κάποιες φορές με πολλά (130+) μου έχει τύχει και στο δρόμο...


Πρέπει να ανησυχώ?
Τα τακάκια είχαν αλλαχθεί τον Δεκέμβρη και έχουν αρκετό ψωμί.

Βαλε DOT 5.1 και ξαναδοκιμασε.Πιστευω θα λυθει το προβλημα σου.Το πιο πιθανο ειναι να εφτασαν τα υγρα σε υψηλες θερμοκρασιες.Κι επειδη εχουν την ιδιοτητα να εγκλωβιζουν/απορροφουν την υγρασια (γι'αυτο αλλωστε αλλαζουμε και λαδια στα καρτερ,μπροστινα και υγρα φρενων μια φορα τον χρονο ασχετως αν εχουν συμπληρωσει τα απαραιτητα χιλιομετρα) η υγρασια αυτη ειναι πιο ελαστικη στην πιεση της τρομπας του φρενου με αποτελεσμα να παταμε και να μην πιανει.Συμπιεζονται οι υδρατμοι κι οχι τα υγρα ωστε να μεταφερουν την πιεση στο εμβολο.Κι αυτο συμβαινει ακριβως πισω απο το εμβολο κι οχι στην τρομπα.Εκει αναπτύσσονται οι μεγαλυτερες θερμοκρασιες εντος του κυκλωματος.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης