0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Tomahawk

Μπλέξιμο με το ρύθμισμα!
« - : Ιανουάριος 14, 2009, 09:49:41 μμ »
Έχω Giannelli ολόσωμη στο μηχανάκι...
Έβγαλα το 38mm carb και έβαλα το μαμίσιο (να ναι καλά ο Akhenadon) όμως έχω πρόβλημα!
Στον Αντώνη δούλευε άψογα (ζιγκλερωμένο) με την εξάτμιση και βγαλμένο το μικρό καπάκι απο το φιλτροκούτι.
Όμως εγώ (με ακριβώς τα ίδια πάνω στο μηχανάκι) το έβαλα πάνω και το μηχανάκι δεν πάει, πνίγεται!
Δοκιμάσαμε με τον πατέρα μου όλες τις θέσεις στη βελόνα αλλα το μηχανάκι παντού πνίγεται σα να έχει πολύ πλούσιο μίγμα...
Ακόμη και με βγαλμένο φίλτρο!

Το ζιγκλέρ πάνω γράφει "62"... Τι νούμερο είναι?
Το μπουζί είναι το 10άρι!

Τι φταίει ρε παιδιά, μπορεί να βοηθήσει κανείς?
Έχουμε ακριβώς τις ίδιες ρυθμίσεις και το δικό μου δεν πάει...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 14, 2009, 10:26:32 μμ από Tomahawk »



*

Tomahawk

Απ: Μπλέξιμο με το ρύθμισμα!
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 14, 2009, 11:34:56 μμ »
Η βελόνα είναι στην τέρμα πάνω θέση, όσο γίνεται πιο λίγη βενζίνη...
Οι αλλαγές έχουν ως εξής (πάντα στον κόφτη)
1η 60, 2α 90, 3η 115, 4η 135

Όμως το γκάζι πρέπει να το ανοίγεις πολύ ομαλά γιατί αν το ανοίξεις απότομα κρεμάει, μπουκώνει...
5η και 6η απλά τις ξεχνάμε, εκεί το μηχανάκι κρεμάει τελείως!

Ποιο είναι το πρόβλημα δε μπορώ να καταλάβω...

Αν μπορεί και ο κύριος Βασίλης (Bil) ας απαντήσει γιατί κοντεύουμε να τρελαθούμε με τον πατέρα μου
και το κόβω να πηγαίνει σε μηχανικό για ρύθμιση...

Πλήρης απόγνωση

*

Dief8armenoS

Απ: Μπλέξιμο με το ρύθμισμα!
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 15, 2009, 01:16:25 πμ »
Για αρχή τσέκαρε:
-Τρόμπα λαδιού (αν δίνει σωστή παροχή λαδιού)
-Όλα τα σωληνάκια να καταλήγουν στις σωστές θέσεις
-Το καρμπιρατέρ να ΜΗΝ παίρνει αέρα από πουθενά αλλού εκτός από το άνοιγμα πάνω στο φιλτροκούτι
-Η βενζίνη να είναι φρέσκια
-Το μπουζί να είναι σε καλή κατάσταση
-Το Power Valve (RAVE) να είναι σωστά ρυθμισμένο και να ανοίγει στις +-7900rpm (νοιώθεις ένα ξέσπασμα όταν περνάς αυτές τις rpm)

Πάντως όλα τα δίχρονα αν ανοίξεις απότομα το γκάζι κρεμάνε.  :ohyes: Το να μην έχεις δύναμη στην 5η και 6η είναι σχετικό, αν κάνεις σύγκριση με το πώς δούλευε με το 38άρι και βέβαια δεν έχεις δύναμη μιας και το μοτέρ παίρνει λιγότερο αέρα (αλλά κερδίζεις χαμηλά-μεσαία με μικρότερο καρμπιρατέρ).
Ρώτα και τον Αντώνη που είμαι σίγουρος ότι έχει όλη την καλή διάθεση να σε βοηθήσει και από κοντά να κάνετε το μηχανάκι να δουλέψει σωστά.  ;)

Το ζιγκλέρ πάνω γράφει "62"... Τι νούμερο είναι?

...τότε το ζιγκλέρ είναι νούμερο ...62  :P

Η βελόνα είναι στην τέρμα πάνω θέση, όσο γίνεται πιο λίγη βενζίνη...

Όταν λες στην τέρμα πάνω θέση εννοείς ξεβιδωμένη?  :dry: ...όσο ξεβιδώνεις την βελόνα τόσο ποιο πολύ καύσιμο παίρνει αλλά και πάλι αυτό επηρεάζει τις χαμηλές και λίγο τις μεσαίες rpm, όχι τις ψηλές.  :ohyes:

Ελπίζω να βοήθησα.

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Μπλέξιμο με το ρύθμισμα!
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 15, 2009, 01:27:06 πμ »
1ον για να αρχισουμε καλα...αυτο το κυριος τι το θελες? χαχα

λοιπον δωστου φαι...το μηχανακι δεν πνιγεται απο την βενζινη αλλα απο τον αερα.

το 62 που λες ειναι τρομακτικα μικρο.σκεψου οτι τα 50 φορουν 86

να θυμασαι παντα οτι το ζιγκλερωμα σε ενα διχρονο ξεκινα απο το μεγαλυτερο στο μικροτερο.

εαν ξεκινησεις απο φτωχο μιγμα το κολλημα καραδοκει

εχε την βελονα στην μεση κ μην την πειραζεις.ειναι ψιλα γραμματα κ δεν ειναι ρυθμισεις που γινοντε τοσο απλα

βαλε ενα 120 πανω κ βλεπεις την λειτουργια ,ρελαντι αλλα κ γραμμικοτητα.

μετα απο μια βολτα με συνεχομενο ανοιγμα ταχυτητων στο τερμα σβησε τον κινητηρα κ ελεγξε το ηλεκτροδιο της γειωσης του μπουζι...εαν ασπριζει θελει κι αλλο βενζινη....εαν ειναι μαυρο το μειωσε λιγο... το ιδανικο χρωμα ειναι το καφε...οτι χρειαστεις πες μου

*

Tomahawk

Απ: Μπλέξιμο με το ρύθμισμα!
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 15, 2009, 01:50:41 πμ »
Καταρχήν, η βελόνα έχει 4 θέσεις, δεν υπάρχει μεσαία θέση...!
Όταν λέμε βελόνα μιλάμε πάντα για το 7-8 έτσι?
https://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogue/partlist.jsp?Catalogo=%3D3406&Tavola=%3D22&_NomeImmagine=29212991.gif&_bikename=RS%20125%202006&_pagename=Carburettor%20I

Τι εννοείς Διεφθαρμένε όταν λές "ξεβιδωμένη" για τη βελόνα?

Διεφθαρμένε πως κρεμάει το μηχανάκι εάν δώσεις απότομα γκάζι?
Ο πατέρας μου στο RD έριχνε γκαζιά και άντε γεια!
Αν το μίγμα είναι σωστό δεν κρεμάει!

Bill πως κρεμάει το μηχανάκι απο αέρα? Δεν καταλαβαίνω!
120 ζιγκλερ να βάλω?

Τώρα βλέπω πάλι τα σχεδιαγράμματα και το 9 είναι 62
https://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogue/partlist.jsp?Catalogo=%3D3406&Tavola=%3D23&_NomeImmagine=23441587.gif&_bikename=RS%20125%202006&_pagename=Carburettor%20II
Γράψε λάθος!

Το ζιγκλέρ ποιο είναι ακριβώς (?) γιατί έχει μπερδευτεί και ο πατέρας μου γιατί στο RD είναι εκεί που ήταν και η βελόνα...
άρα για το ζιγκλέρ κάνω λάθος!

https://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogue/partlist.jsp?Catalogo=%3D3406&Tavola=%3D24&_NomeImmagine=88099239.gif&_bikename=RS%20125%202006&_pagename=Carburettor%20III
Είναι το 4? Που ακριβώς βρίσκεται αυτό?
Άρα το ζιγκλέρ μπορεί να είναι σωστό νούμερο!

Διεφθαρμένε το καρμπ δεν παίρνει απο πουθενά αέρα μόνο απο το φιλτροκούτι
Η βενζίνη είναι ολόφρεσκια
Το μπουζί ολοκαίνουργιο
Τα σωληνάκια ok!

Και με το 38αρι 5η-6η κρέμαγε, αφου δεν ήταν καν ρυθμισμένο και κρέμαγε παντού και πάντα...
Το μηχανάκι κυριολεκτικά το λέω πως κρεμάει (και με το 28αρι) όχι σε σύγκριση απλά με την άλλες ταχύτητες...
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί κρεμάει όταν δώσεις απότομα το γκάζι για να επιταχύνεις...!

Ο Αντώνης είναι πρόθυμος να βοηθήσει, μην ανησυχείς, μιλάμε!  ;)
Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 15, 2009, 01:53:58 πμ από Tomahawk »

*

jimator

Απ: Μπλέξιμο με το ρύθμισμα!
« Απάντηση #5 - : Ιανουάριος 15, 2009, 01:24:55 μμ »
Φιλε πηγαινε σε ενα μαστορα σωστο.Εγω μολις το ρυθμισα με την εξατμιση δουλευε καλυτερα και απο μαμα να φανταστεις κοφταρε και 6η ανετα χωρις κρεμασμα

*

Dief8armenoS

Απ: Μπλέξιμο με το ρύθμισμα!
« Απάντηση #6 - : Ιανουάριος 15, 2009, 02:03:45 μμ »
1ον για να αρχισουμε καλα...αυτο το κυριος τι το θελες? χαχα

λοιπον δωστου φαι...το μηχανακι δεν πνιγεται απο την βενζινη αλλα απο τον αερα.

το 62 που λες ειναι τρομακτικα μικρο.σκεψου οτι τα 50 φορουν 86

Το ζιγκλέρ που λέει ο Tomahawk είναι το Idle Jet (προζιγκλέρ), με 62άρι ζιγκλέρ (Main Jet) το μηχανάκι θα κόλλαγε πριν κάνει 2 μέτρα.  :ohyes:


Καταρχήν, η βελόνα έχει 4 θέσεις, δεν υπάρχει μεσαία θέση...!
Όταν λέμε βελόνα μιλάμε πάντα για το 7-8 έτσι?
https://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogue/partlist.jsp?Catalogo=%3D3406&Tavola=%3D22&_NomeImmagine=29212991.gif&_bikename=RS%20125%202006&_pagename=Carburettor%20I

Τι εννοείς Διεφθαρμένε όταν λές "ξεβιδωμένη" για τη βελόνα?

Αυτή είναι η βελόνα και καλλίτερα να την αφήσεις στην θέση που ήταν παλιά, όπως είπε και ο bill σε πρώτη φάση σε νοιάζει να ρυθμίσεις το καρμπιρατέρ να δουλεύει σωστά και μετά να το κάνεις "τέλειο" (αυτό που λέμε fine tuning).

Εγώ όταν είπες για βίδωμα-ξεβίδωμα τις βελόνας νόμισα ότι εννοούσες το νόυμερο 5 εδώ  :ohyes:

Διεφθαρμένε πως κρεμάει το μηχανάκι εάν δώσεις απότομα γκάζι?
Ο πατέρας μου στο RD έριχνε γκαζιά και άντε γεια!
Αν το μίγμα είναι σωστό δεν κρεμάει!

Αν δώσεις απότομα γκάζι το μοτέρ μπουκώνει και "μουλαρώνει". Σκέψου ότι έχεις ένα μοτέρ που δουλεύει πχ. με 4000rpm και καταναλώνει το 1/10 τις maximum παροχής μείγματος από το καρμπιρατέρ και ξαφνικά απαιτείς εσύ να δουλέψει για λίγο στις ίδιες στροφές με το 10πλάσιο μείγμα και να ανεβάσει και στροφές.  :pray:

Το RD του πατέρα σου μία χαρά μουκώνει, απλά είναι 225cc παραπάνω και λόγο παραπάνω δύναμης και ροπής δεν δείχνει το ότι μπουκώνει.  ;)

Όλα τα δίχρονα το κάνουν αυτό του "μπούκωμα" όσο καλορυθμισμένα και να είναι (εκτός αν έχουν καρμπιρατέρ με injection που θα είναι λιγότερο αισθητό του μπούκωμα αυτό). Απλά ανοίγεις ομαλά το γκάζι όταν είσαι σε χαμηλο-μεσαίες rpm.


Το ζιγκλέρ ποιο είναι ακριβώς (?) γιατί έχει μπερδευτεί και ο πατέρας μου γιατί στο RD είναι εκεί που ήταν και η βελόνα...
άρα για το ζιγκλέρ κάνω λάθος!

https://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogue/partlist.jsp?Catalogo=%3D3406&Tavola=%3D24&_NomeImmagine=88099239.gif&_bikename=RS%20125%202006&_pagename=Carburettor%20III
Είναι το 4? Που ακριβώς βρίσκεται αυτό?
Άρα το ζιγκλέρ μπορεί να είναι σωστό νούμερο!

 :brv: :wine: :a010 :a!: :grpa: :h1: :oo! Το βρήκες  :tez:
Αυτό είναι το ζιγκλέρ και όπως φαίνεται και από το σχεδιάγραμμα του link που έδωσες είναι στο κάτω μέρος από το μπολάκι που είναι μέσα τα φλοτέρ.


Διεφθαρμένε το καρμπ δεν παίρνει απο πουθενά αέρα μόνο απο το φιλτροκούτι

Βεβαιώσου ότι στο φιλτροκούτι δεν έχει κάποιο άνοιγμα που να μπαίνει αέρας εκτός από αυτό μέσα στον κόκκινο κύκλο στην παρακάτω φωτογραφία:




Το λέω επειδή πολλές φορές έχω δει φιλτροκούτια που μερικοί "έξυπνοι" ανοίγουν έξτρα τρύπες που έχουν σαν αποτέλεσμα την μεγαλύτερη εισροή αέρα και αυτό κάνει το μηχανάκι να μπουκώνει.  :ohyes: Το ίδιο μπορεί να συμβεί αν το φιλτροκούτι δεν πατάει σωστά για να σφραγίζει γύρο γύρο η βάση με το καπάκι του κουτιού.  :ohyes:


Ο Αντώνης είναι πρόθυμος να βοηθήσει, μην ανησυχείς, μιλάμε!  ;)

Εγώ σου λέω ιδανικά να κάτσεις να το φτιάξεις μαζί με τον Αντώνη που ξέρει και το μηχανάκι αλλά και το καρμπιρατέρ του απ'έξω  ;)
Και το μηχανάκι σου θα δουλεύει άψογα, και ποιο πολλά θα μάθεις με κάποιον που ξέρει από το να παιδεύεσαι χωρίς να ξέρεις.  :ohyes:


Φιλικά,

Βασίλης.


 :bye:

*

Tomahawk

Απ: Μπλέξιμο με το ρύθμισμα!
« Απάντηση #7 - : Ιανουάριος 15, 2009, 02:36:27 μμ »
Το λέω επειδή πολλές φορές έχω δει φιλτροκούτια που μερικοί "έξυπνοι" ανοίγουν έξτρα τρύπες που έχουν σαν αποτέλεσμα την μεγαλύτερη εισροή αέρα και αυτό κάνει το μηχανάκι να μπουκώνει.  :ohyes: Το ίδιο μπορεί να συμβεί αν το φιλτροκούτι δεν πατάει σωστά για να σφραγίζει γύρο γύρο η βάση με το καπάκι του κουτιού.  :ohyes:

Τώρα αυτό γιατί το είπες? Ήρθες και είδες το φιλτροκούτι μου?!  :thnk:

Δυστυχώς έτσι είναι και το δικό μου, τώρα πάω να πάρω ταινία να κλείσω τις τρύπες και θα αφήσω μόνο την παραλληλόγραμμη
που μένει όταν βγάλεις το μικρό καπάκι...

Ελπίζω να φταίει αυτό...!


Αυτουνού όμως γιατί δεν "μπουκώνει" ενώ δίνει "απότομα" γκάζι?


*

Dief8armenoS

Απ: Μπλέξιμο με το ρύθμισμα!
« Απάντηση #8 - : Ιανουάριος 15, 2009, 03:14:31 μμ »
Τώρα αυτό γιατί το είπες? Ήρθες και είδες το φιλτροκούτι μου?!  :thnk:

Δυστυχώς έτσι είναι και το δικό μου, τώρα πάω να πάρω ταινία να κλείσω τις τρύπες και θα αφήσω μόνο την παραλληλόγραμμη
που μένει όταν βγάλεις το μικρό καπάκι...

Ελπίζω να φταίει αυτό...!

Χα χα, το έχω δει σε τουλάχιστον 3-4 μηχανάκια (1 από αυτά το RS-50 ενός φίλου) και υπέθεσα ότι είναι μία πιθανότητα για τον λόγο που δεν δουλεύει σωστά μιας και το πείρες μεταχειρισμένο το μηχανάκι.  :ohyes: :ohyes:
Φέρε το καρμπιρατέρ ακριβώς στις ίδιες ρυθμίσεις που ήταν και στο μηχανάκι του Αντώνη, κλείσε την όποια παραπάνω τρύπα έχει και λογικά θα δουλεύει ρολόι μετά.   ;)

Αυτουνού όμως γιατί δεν "μπουκώνει" ενώ δίνει "απότομα" γκάζι?


Μέχρι τις 7000rpm δεν δίνει απότομα γκάζι, το άνοιγμα μέχρι την μέση (ή και λίγο παραπάνω) και μετά ο τύπος παίζει με συμπλεκτάρισμα για να κρατήσει το μοτέρ σε ψηλές rpm. με τέρμα γκάζι μιας και αν το αφήσει να πέσει σε στροφές το μοτέρ μετά θα αργήσει να ανεβάσει πάλι στροφές. :ohyes:


 :bye:

*

Tomahawk

Απ: Μπλέξιμο με το ρύθμισμα!
« Απάντηση #9 - : Ιανουάριος 15, 2009, 05:01:49 μμ »
Βρήκα το καπάκι καινούργιο στο Γούμενο, πάω να το πάρω...
Το απόγευμα το ρυθμίζω και επανέρχομαι με νέα (ελπίζω ευχάριστα)!

*

AkHeNaDoN

Απ: Μπλέξιμο με το ρύθμισμα!
« Απάντηση #10 - : Ιανουάριος 15, 2009, 06:14:08 μμ »
1ον για να αρχισουμε καλα...αυτο το κυριος τι το θελες? χαχα

λοιπον δωστου φαι...το μηχανακι δεν πνιγεται απο την βενζινη αλλα απο τον αερα.

το 62 που λες ειναι τρομακτικα μικρο.σκεψου οτι τα 50 φορουν 86

να θυμασαι παντα οτι το ζιγκλερωμα σε ενα διχρονο ξεκινα απο το μεγαλυτερο στο μικροτερο.

εαν ξεκινησεις απο φτωχο μιγμα το κολλημα καραδοκει

εχε την βελονα στην μεση κ μην την πειραζεις.ειναι ψιλα γραμματα κ δεν ειναι ρυθμισεις που γινοντε τοσο απλα

βαλε ενα 120 πανω κ βλεπεις την λειτουργια ,ρελαντι αλλα κ γραμμικοτητα.

μετα απο μια βολτα με συνεχομενο ανοιγμα ταχυτητων στο τερμα σβησε τον κινητηρα κ ελεγξε το ηλεκτροδιο της γειωσης του μπουζι...εαν ασπριζει θελει κι αλλο βενζινη....εαν ειναι μαυρο το μειωσε λιγο... το ιδανικο χρωμα ειναι το καφε...οτι χρειαστεις πες μου


Man δεν νομιζω να ειναι το ζιγκλερ. το carb ειναι σεταρισμενο ετσι οπως το ειχες ρυθμισει εσυ τοτε που βαλαμε κ την giannelli!
Kαι αν θυμασε το μηχανακι ξυριζε! :ohyes: :ohyes:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 15, 2009, 06:42:26 μμ από AkHeNaDoN »

*

Tomahawk

Απ: Μπλέξιμο με το ρύθμισμα!
« Απάντηση #11 - : Ιανουάριος 15, 2009, 11:03:33 μμ »
Ξέρει (δύσκολο, αλλα όχι απίθανο) τι ζιγκλέρ πρέπει να βάλω?
O Bill μου είπε 150 ή 155, στο 125ccsportsbike μου λένε 5 νούμερα μεγαλύτερο απο ότι φοράει μαμά,
δηλαδή απο 128 -> 132...

Edit, θα δοκιμάσω 130 και 135 και τη βελόνα σε όλες τις θέσεις!
Ελπίζω να τη βρούμε την άκρη!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 15, 2009, 11:59:14 μμ από Tomahawk »

*

Tomahawk

Απ: Μπλέξιμο με το ρύθμισμα!
« Απάντηση #12 - : Ιανουάριος 19, 2009, 02:29:28 μμ »
Το μηχανάκι πλέον σπέρνει!
Τελικά άκρη βρήκαμε με 130αρι ζιγκλέρ...
Δεν το έχω τελικιάσει ακόμη γιατί το μαθαίνω και δε θέλω να γίνει καμιά στραβή!

Μου κάνει εντύπωση που ο bill μου πρότεινε 150 ή 150  :thnk: (αλλα μου έγραψε "νομίζω" άρα μπορεί να μην ήταν πολύ σίγουρος)

Υπάρχει και ένα πρόβλημα:
Ο λαιμός στη ένωση με τον κύλινδρο είχε χαλαρώσει, βγάλαμε το φέρινγκ και είδαμε ΒΙΔΕΣ και όχι μπουζονια...
Είναι λογικό αυτό? Τις σφήξαμε τις βίδες αλλα πιστεύω πως σίγουρα θα ξαναχαλαρώσουν.
Δεν έπρεπε να είναι μπουζόνια εκεί?

Quiz: Ποιόν είδα στο φανάρι στη διασταύρωση Ιερά - Θηβών 00:45 περίπου? Ξεκράνωτο...  :psdof:
(Ήμουν με ένα φίλο, που έχει Cagiva Mito, στο περίπτερο στο άλλο ρεύμα)
Να βοηθήσω, έχει μαύρο RS 125 και όχι μοντέλο 06-07!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 19, 2009, 03:40:14 μμ από Tomahawk »

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Μπλέξιμο με το ρύθμισμα!
« Απάντηση #13 - : Ιανουάριος 19, 2009, 08:53:31 μμ »

Μου κάνει εντύπωση που ο bill μου πρότεινε 150 ή 150  :thnk: (αλλα μου έγραψε "νομίζω" άρα μπορεί να μην ήταν πολύ σίγουρος)


μου ειπες οτι πηρες τα πραγματα του αντωνη.υπεθεσα οτι πηρες το μεγαλο καρπυρατερ.σε εκεινο το καρπυρατερ δεν ειχαμε βαλει φιλτροκουτι οποτε εχοντας στο μυαλο μου αυτο σου ειπα κατι παραπανω

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης