Απιστευτο χημικο.
Παλαιοτερα MOTOR KOTE, τωρα SUPER DYNAMIC. Το εχω χρησημοποιησει σε ολλα μου τα οχηματα και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος. Σε Varadero 1ης γενιας που ειχα, εκανα διαδρομη ανω των 700χλμ με απωλεια λαδιου
η οποια προξενηθηκε απο περασμα ποταμιου και η οποια οταν διαπιστωθηκε στον τελευταιο ανεφοδιασμο του συνολικου ταξιδιου 70 χλμ πριν την Αθηνα ελειπε περιπου στο 1,3-1,5lt λαδιου απο τα 4lt που κανονικα περνει.
Για τα επομενα 40000χλμ που ειχα το μηχανακι στην κατοχη μου δεν μου παρουσιαστηκε το παραμικρο προβλημα και η συμπιεση του ηταν κανονικη (δεν θυμαμαι ποσο ακριβως). Τελικη ταχυτητα (κοντερισια) που ειχα δει ηταν 220km/h.
Σε TDM 900 που ειχα, το εβαλα αμεσως μετα το στρωσιμο και οταν στα 65000χλμ σηκωσαμε κεφαλη γιατι ηθελα να τριψουμε βαλβιδες και να τους αλλαξουμε ελατηρια (γιατι απο τις 12000χλμ εως και τις 65000χλμ το μηχανακι το δουλευα σαν ss στους κοφτες και φοβομουν μην τα εχουν παιξει τα ελατηρια και μου καρφωσει καμια βαλβιδα) ειδαμε τους κυλινδρους μεσα οι οποιοι δεν ειχαν το παραμικρο σημαδι παλινδρομικης κινησης και μπορουσε ακομα και ενα απειρο ματι να διαπιστωσει τις οβαλ λεπτες γραμμες που εχουν οι κυλινδροι απο την κατασκευη τους.
Τελικη ταχυτητα (κοντερισια) που ειχα δει ηταν 238km/h.
Ποτε μα ποτε δεν ειχα πατιναρισμα σε κανενα απο τα οχηματα μου. Και τελος στο Tuono το εβαλα στις 20000χλμ οπου αμεσως μετα την τοποθετηση διαπιστωσα το ποσο διαφορετικα δουλευε το μηχανακι, τοσο σε φασαρια οσο και σε λειτουργια. Το μηχανακι εγινε τελειος απαλο χωρις ιχνος πατιναρισματος και με κερδος γυρω στα 30χλμ παραπανω αυτονομια και ολλα αυτα παντα με την προτεινομενη ποσοτητα απο την εταιρεια.
Για τελικη ταχυτητα δεν λεω τιποτα γιατι δεν εχω καταφερει να μετρησω (πολυς αερας ρε παιδια).
Γενικος το συστηνω ανεπιφυλακτα χωρις φοβο και παθος και θεωρω πως ειναι απο τις καλυτερες κινησεις που μπορει να κανει κανεις για το εργαλειο του.