thewhiteow έγραψε:
Αν κατάλαβα καλά δηλαδή όταν ΔΕΝ βρισκόμαστε στην μέγιστη σχέση στο κιβώτιο, η αύξηση των στροφών του κινητήρα μας δίνει επιτάχυνση απλά δεν είναι η μέγιστη (διότι έχουμε ξεπεράσει την μέγιστη τιμή της ροπής η οποία ήταν στις 11.000).
Αν όμως βρισκόμαστε στην μέγιστη σχέση (6η) τότε η αύξηση των στροφών του κινητήρα στην κόκκινη περιοχή δεν μας προσφέρει τιποτα.
σωστος. στις 11000 δηλαδη εαν θελουμε να διατηρησουμε την επιταχυνση θα πρεπει να αλλαξουμε ταχυτητα.
(συγκεκριμενα οριζουμε τις 10500 σε ενα κινητηρα με μεγιστη ροπη της 11 γιατι πρεπει να υπολογισουμε κ το χρονο αντιδρασης μας μεχρι να το παρουμε χαμπαρι και να κανουμε την κινηση και να ολοκληρωθει η αλλαγη ταχυτητας.γι αυτο χρησιμοποιουμε τα shift lights για να πετυχαινουμε πολυ καλες αλαγες.
δεν μπορουν ολοι οι κινητηρες να υπερστρεψουν παντα στην τελευταια σχεση.
αναλογα την δυναμη που βγαζει το μοτερ και την δυναμη που ζητα το υπολοιπο συνολο να καταναλωσει.
οταν δηλαδη εχουμε εναν κινητηρα με 100 ιππους στις 6500
και το οχημα αυτο καταναλωνει ακριβως 100 ιππους για να πηγαινει με 200km/h
οι σχεσεις του σασμαν υπολογιζοντε ετσι ωστε με την τελευταια σχεση να αγγιζουμε τα 200km/h και το μοτερ να ειναι περιπου στις 6500.
τωρα και να θελουμε να παει παραπανω δεν γινετε γιατι δεν εχουμε αλλη δυναμη γιατι θα χρειαζομαστε πχ 105 ιππους για να παμε στα 210.
εαν ομως βρεθουμε σε μια κατηφορα τοτε η ενεργεια που καταναλωνει το οχημα θα μειωθει και ετσι το μοτερ θα υπερστρεψει και θα μας δωσει λιγα περισσοτερα χιλ τελικης τα οποια ομως δεν ειναι σε θεση να τα διατηρησει οταν ξαναβρεθει στην ευθεια.
ελπιζω να το εξηγησα καλυτερα τωρα