APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: savvvas στις Απρίλιος 14, 2009, 11:22:34 μμ

Τίτλος: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Απρίλιος 14, 2009, 11:22:34 μμ
Καλησπερα!εχω βρει ενα aprilia rs του 2000.ειναι παρατημενο,και ο ιδιοκτητης μου ειπε οτι κολλησε.σκεφτομαι να το φτιαξω.ειναι σε καλη κατασταση,και θελει μονο κυλινδροπιστονα.
αυτος ειχε βαλει mallosi πανω και το εκανε 72αρι και επιανε χαλαρα τα 100.αλλα τα mallosi που κοιταξα κανουν 200 ευρω!
μπορω να βαλω ενα φτηνο και απλο κυλινδροπιστονο (50-60 ευρώ) και μια στροφαλομπιελα (60-70 ευρω) και να το κανω 100σταρι,η δεν θα αντεξει?
(το λεω γιατι οσους ξερω, βαζουν μονο mallosi!)
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: Holyman στις Απρίλιος 15, 2009, 06:31:29 πμ
Πεταξε το Aprilia στα σκουπιδια? :ohmy: :ohmy: :ohmy:
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Απρίλιος 15, 2009, 04:51:34 μμ
Δεν νομιζω να υπαρχουν τοσο φτηνα κυλινδροπιστονα γι αυτο.. οπως κ δεν νομιζω να μπορεις να το κανεις 100αρι.
 :bye:
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: davide στις Απρίλιος 15, 2009, 09:58:37 μμ
Δεν νομιζω να υπαρχουν τοσο φτηνα κυλινδροπιστονα γι αυτο.. οπως κ δεν νομιζω να μπορεις να το κανεις 100αρι.
 :bye:

...είμαι της ίδιας άποψης :bye:
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: 2STROKE στις Απρίλιος 16, 2009, 12:46:21 πμ
μαλλον εχεις μπερδευτει με 4χρονο μοτερ
το μοτερ του rs δεν περνει αναβαθμιση πανω απο 85κυβικα ( και αυτη θα ειναι πιεσμενη αρκετα)
για τον απλο λογω οτι ειναι2χρονο και φοραει νικασιλ κυλινδρο
στο rs το δικο μου εχει μπει full malossi κιτ για 85 μεχρις στιγμης ολα μια χαρα
θα σου προτεινα το ιδιο.
αν παλι σκεφτεσαι να ανεβεις συντομα σε κυβικα τοτε γυρνα το σε 50αρι παλι το κοστοςδεν ξεπερνα νομιζω τα 140€ ας με διορθωσουν οσοι γνωριζουν και κρατα το ετσι μεχρι να το πουλησεις
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Απρίλιος 16, 2009, 02:32:45 μμ
μαλλον εχεις μπερδευτει με 4χρονο μοτερ
το μοτερ του rs δεν περνει αναβαθμιση πανω απο 85κυβικα ( και αυτη θα ειναι πιεσμενη αρκετα)
για τον απλο λογω οτι ειναι2χρονο και φοραει νικασιλ κυλινδρο
στο rs το δικο μου εχει μπει full malossi κιτ για 85 μεχρις στιγμης ολα μια χαρα
θα σου προτεινα το ιδιο.
αν παλι σκεφτεσαι να ανεβεις συντομα σε κυβικα τοτε γυρνα το σε 50αρι παλι το κοστοςδεν ξεπερνα νομιζω τα 140€ ας με διορθωσουν οσοι γνωριζουν και κρατα το ετσι μεχρι να το πουλησεις

140 ευρω, εννοεις και κυλινδρο και πιστονι και κεφαλη μαζι?
και θα πηγαινει καλα αν το ξανακανω 50αρι?
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: kostas aprilias στις Απρίλιος 16, 2009, 02:54:50 μμ
γεια σας :bye:
εγω ξερω οτι υπαρχει ενα κιτ malossi 80cc που κοστιζει 300e
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: 2STROKE στις Απρίλιος 16, 2009, 10:09:16 μμ
το αν πηγαινει καλα για 50αρι τραβαει αρκετα καλυτερα απο αντιστοιχα 50αρια
οσο για το τι περιλαμβανει το κιτ
πηγαινε ρωτα την απριλια
οσο για το κιτ με τα 300 € που λεει ο φιλος εγω το ειχα παρει 350 με γραναζι αν θυμαμαι καλα + 200 ολοσωμη εξατμιση και για εργασια τωρα δεν θυμαμαι ποσο κοστισε
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Απρίλιος 22, 2009, 02:26:38 μμ
εχει κολλησει η κλειδαρια(εκει που μπαινει το κλειδι και αναβεις τη μηχανη εννοω) και δεν γυριζει για να αναψει!(του 2000 μοντελο ειναι!).
προσπαθω τωρα να ενωσω τα καλωδια για να την αναψω,αλλα δεν μπορω!καμοια βοηθεια?
έχει 4 καλωδια:
-Πορτοκαλι
-πρασινο
-Μπλε
-Κοκκινο με ασπρο
ποια να ενωσω με ποια?
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Απρίλιος 22, 2009, 04:55:24 μμ
εχει κολλησει η κλειδαρια(εκει που μπαινει το κλειδι και αναβεις τη μηχανη εννοω) και δεν γυριζει για να αναψει!(του 2000 μοντελο ειναι!).
προσπαθω τωρα να ενωσω τα καλωδια για να την αναψω,αλλα δεν μπορω!καμοια βοηθεια?
έχει 4 καλωδια:
-Πορτοκαλι
-πρασινο
-Μπλε
-Κοκκινο με ασπρο
ποια να ενωσω με ποια?

Kαταρχην εριξες λιγο αντισκουριακο η wd-40 μπας κ ξεκολισει? :thnk:
 :bye:
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: kostas aprilias στις Απρίλιος 22, 2009, 05:24:22 μμ
 :kalo:ναι συμφωνω πρωτα αντισκοριακο δεν αξιζει να κοβεις και να ενωνεις καλωδια. :ohyes:
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Απρίλιος 22, 2009, 10:18:37 μμ
τελικα ενταξει η κλειδαρια!την ξεβιδωσα ολη,και μετα απο αρκετο λαδι,γυρναει κανονικα.
μια ερωτηση μονο.τωρα που την εχω ανοιχτη,γυριζω το κλειδι και απο την πισω μερια βλεπω μονο να κουνιεται ενα μικρο σιδερακι(αλλα ειναι μεσα και καλυπτεται απο ενα πλαστικο),το οποιο υποτιθεται με τα καλωδια και λειτουργει αναλογα.ομως δεν βλεπω τιποτα να συνδεει τα καλωδια με το σιδερακι της κλειδαριας που κουνιεται.ετσι ειναι η λειπει τιποτα?
(αν καταλαβε κανεις τι εννοω, τοτε ειμαι τυχερος!)
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: kostas aprilias στις Απρίλιος 22, 2009, 11:23:45 μμ
 :bye: :bye:δε μου λες το μηχανακι περνει μπρος
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Απρίλιος 22, 2009, 11:34:08 μμ
οχι ακομα.εχω βγαλει το κυλινδρο για να δω αν ειναι ενταξει(ενταξει ειναι.δεν εχει καμοια γρατσουνια) και θα το βαλω αυριο.
απλως αν δεν αναβει,δεν θα ξερω αν θα ειναι επειδη ειναι κλειστο,η επειδη εχει καποιο αλλο προβλημα.

ΣΟΣ! Επειδη η μπαταρια του ειναι για πεταμα,μπορω να βαλω πανω προσωρινη τη μπαταρια απο το παπακι μου(12V ειναι και αυτη) ή θελει συγκεκριμένη μπαταρια?
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: kostas aprilias στις Απρίλιος 23, 2009, 10:41:53 πμ
αν ειναι τα ιδια volt και amper λογικα πρεπει να μπενει.ομως καλιτερα θα ηταν να αγοραζες μια ιδια με αυτη που εχεις.
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Μάιος 03, 2009, 07:02:17 μμ
τα παντα δουλεουν κανονικα(και μιζα και ολα).το προβλημα ειναι το πανω ελατηριου του πιστονι εχει ανοιξει,με αποτελεσμα να μην μπαινει το πιστονι μεσα στον κυλινδρο!
οποτε τι κανω τωρα? παιρνω μονο καινουργια ελατηρια και ειναι ενταξει?
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: nikitas στις Μάιος 03, 2009, 09:15:40 μμ
υπαρχει ενα σημειο στο πιστονι πανω, στο οποιο "συναντιουνται" οι μυτεσ απο το ελατηριο σου σε εκεινο ακριβως το σημειο προσπαθησε να βαλεις το ελατηριο σου αν και καμια φορα απο την μακα δεν μπενει ευκολα και θελει καθαρισμα σε εκεινο το σημειο που θηλυκωνει το ελατηριο σου το καλυτερο ειναι να βγαλεις το πιστονακι να το καθαρισεις με βενζινουλα ομορφα και ωραια να δεις κιολας το σημειο που ενωνονται οι μυτες απο το ελατηριο σου και μετα να τα βαλεις ολα πανω και μην ξεχασεις την ασφαλεια του πυρου!!!!!!!!! (το εχω κανει λολ)
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Μάιος 06, 2009, 07:26:56 μμ
1)επειδη ειναι λιγο δυσκολο να βγαζω τωρα το πιστονι,θα πρεπει να τραβηζω το ελατηριο να βγει  και να το ξαναβαλω,ή έτσι οπως ειναι να ποσπαθήσω να το βάλω?
2)αντι να ξεκολαω παλι την κεφαλη απο τον κυλινδρο,και να την κολλαω παλι,μπορώ να βγάλω κατευθείαν τη κεφαλη ενωμενη με τον κυλινδρο?η πρεπει να βγουν ολα ξεχωριστα?
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: MakisRC51 στις Μάιος 07, 2009, 12:55:27 πμ
1)επειδη ειναι λιγο δυσκολο να βγαζω τωρα το πιστονι,θα πρεπει να τραβηζω το ελατηριο να βγει  και να το ξαναβαλω,ή έτσι οπως ειναι να ποσπαθήσω να το βάλω?
2)αντι να ξεκολαω παλι την κεφαλη απο τον κυλινδρο,και να την κολλαω παλι,μπορώ να βγάλω κατευθείαν τη κεφαλη ενωμενη με τον κυλινδρο?η πρεπει να βγουν ολα ξεχωριστα?
Φιλαρακι επειδη καταλαβαινω οτι θες να γλυτωσεις κινησεις γιατι δεν εχεις χρονο ή βιαζεσαι να το καβαλησεις θα πρεπει κι εσυ να καταλαβεις οτι μερικες διαδικασιες πρεπει να γινονται με τον σωστο τροπο αλλιως δεν θα εχεις το επιθυμητο αποτελεσμα
1) Παρε ενα σετ ελατηρια καινουργια.Μην βαλεις ξανα τα παλια μεσα.Για να σου ειπε ο αλλος οτι ειχε κολλησει (εστω και στιγμιαια) ειναι για πεταμα.
2) λυσε την κεφαλη και τον κυλινδρο και βγαλτα.
3) πηγαινε τον κυλινδρο σε ενα ρεκτιφιε να στον μετρησουν οτι δεν εχει γινει οβαλ απο το κολλημα (δεν φαινεται με το ματι.Θελει εργαλεια ειδικα.)Αν εχει το παραμικρο σημαδι κανεις ενα απαλο ρεκτιφιε που το λενε γυαλισμα.Δεν μεγαλωνει σημαντικα η διαμετρος του.Απλα αφαιρουνται τυχων αποχρωματισμοι που εχουν γινει εσωτερικα απο υπερθερμανση.Αν παλι εχει γρατζουνιες που μπαινει το νυχι σου μεσα τοτε θες κυλινδρο.
4) Στουμπωνεις ενα πανι γυρω γυρω απο την μπιελα ωστε να μην σου πεσει τιποτα μεσα στον στροφαλοθαλαμο και βγαζεις την ασφαλεια του πειρου απο την μια μερια.Βγαζεις τον πειρο (ελπιζω να μην εχει κολλησει) προσεχτηκα ΟΧΙ ολον ομως.Ισα ισα να απελευθερωθει το πιστονι.Μεσα στην τρυπα της μπιελας (που περνα ο πειρος) εχει κι ενα μακαρονοτο ρουλεμαν.Αυτο το αλλαζεις με καινουργιο.Οταν το βγαλεις ελεγχεις την τρυπα του πειρου στην μπιελα για εντονους αποχρωματισμους.Το φυσιολογικο χρωμα ειναι αυτο του χαλκου.Οτιδηποτε σε μωβ,φουξια κλπ σημαινει οτι θες μπιελα οποτε πρεπει να λυσεις μοτερ.Βεβαια μεχρι ενα σημειο καποιοι αποχρωματισμοι ειναι φυσιολογικοι και ακινδυνοι αλλα δεν μπορω να σου μεταδωσω την εμπειρια μου απο ενα γραπτο κειμενο.Ελεγξε και το εμβολο για αποχρωματισμους ή εμφανεις γρατζουνιες.
5) Σε περιπτωση που κρατησεις το παλιο εμβολο θα πρεπει να καθαρισεις προσεκτικα τους αυλους των ελατηριων.Αυτο γινεται ευκολα στραβωνοντας λιγο ενα απο τα παλια ελατηρια ωστε οι ακρες του να μην ειναι απεναντι η μια απο την αλλη και βαζοντας την μια ακρη του ελατηριου μεσα στο αυλακι ξυνουμε τον πυθμενα του.Το ελατηριο το βαζουμε με την εξωτερικη του διαμετρο προς το εμβολο οποτε κοιτωντας τα απο πανω θα ειναι κατι σαν τους κυκλους την Ολυμπιακης περιπου.
6) Παιρνει ενα σετ φλατζες για κυλινδρο-κεφαλη (αν θελεις φθηνες πιθανων να εχει να σου δωσει το ρεκτιφιε, αλλιως γνησιες), μαθαινεις τη σωστη ροπη συσφιξης των παξιμαδιων/βιδων του κυλινδρου και της κεφαλης και δανειζεσαι και ενα δυναμοκλειδο (ροποκλειδο).Θα χρειαστεις και φλατζοκολλα.
7)Η διαδηκασια της επανατοποθετησης ειναι ακριβως αντιστροφα.Μεγαλη προσοχη οταν βαζεις το εμβολο στη μπιελα να μην σου πεσει καμια ασφαλεια μεσα (εξου και το πανακι) και να μην γρατζουνησεις του εμβολο εξωτερικα.Το εμβολο μπαινει στον κυλινδρο ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ και οχι αναποδα αφου βεβαια το εχεις πασαλειψει με μπολικο λαδακι οπως και τον κυλινδρο εσωτερικα.Εχεις καθαρισει και τα προσωπα του καρτερ και του κυλινδρου που θα πατησουν οι φλατζες.Την κατω φλατσα του κυλινδρου αν δεν θες να της βαλεις φλατζοκολλα και να φαινεται μπορεις να την αλειψεις ελαφρα με λαδι ισα ισα να ποτησει αλλα αυτο προϋποθετει οτι τα προσωπα ειναι οκ και χωρις κατσαβιδιες ή γρατζουνιες.Αλλιως υποχρεωτικα φλατζοκολλα.Η φλατζα καυσεως δεν θελει τιποτα φυσικα.
Βαζεις προσεκτικα τα ελατηρια στο εμβολο ωστε να μην τα στραβωσεις και να μην το γρατζουνησεις και τα γυρνας ωστε να ερθουν οι ακρες του καθενος στο πειρακι που ειναι σφηνωμενο μεσα στο αυλακι του εμβολου (θα το δεις οταν καθαριζεις).Προσεξε ομως γιατι η μια συγκεκριμενη μερια του ελατηριου πρεπει να κοιταει προς τα πανω.Δεν μπαινει οπως να'ναι.Γι'αυτο και το πειρακι μεσα στο αυλακι δεν εινα ακριβως στη μεση.Ειναι λιγο χαμηλοτερα.Το ιδιο και η υποδοχη για το πειρακι στην ακρη του ελατηριου.
Μεσες ακρες αυτα ειναι που πρεπει να κανεις.Μπορει και να ξεχναω κατι αλλα αυτη ειναι μια τεχνη που βασιζεται περισσοτερο στα ματια και στις εικονες που αποτυπωνει κανεις με την εμπειρια του.Εγω αυτη τη στιγμη κλεινω τα ματια και φερνω την εικονα στο μυαλο μου για να στα γραψω οοοοοοοοολα αυτα οποτε μπορει να ξεχασα και κατι.
Να θυμασαι 2 πολυ βασικα πραγματα:
Α) Μην βιαζεσαι ωστε να προλαβεις το τυχον λαθος
Β) Αν δεν μπαινει/κουμπωνει/ταιριαζει δεν παιρνουμε το σφυρι.Καπου καναμε λαθος.Το βγαζουμε και το παρατηρουμε.
Ο Θεος να σου δωσει φωτηση και η Παναγια μαζι σου.
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Μάιος 07, 2009, 09:21:14 μμ
σε ευχαριστω πολυ!
1)λοιπον,ο πυρος πρεπει να εχει κολλησει,γιατι προσπαθησα την προηγουμενη φορα και δεν εβγαινε.τι κανω τωρα?
2)τωρα εχω γεμισει το ψυγειο.αν βγαλω τι κεφαλη,θα εχει υγρο μεσα και θα τα λερωσει ολα ή εχει ελαχιστο? (εγω παντως ειδα να τρεχει λιγο υγρο ψυγειου απο την κεφαλη!)
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: MakisRC51 στις Μάιος 07, 2009, 09:42:28 μμ
σε ευχαριστω πολυ!
1)λοιπον,ο πυρος πρεπει να εχει κολλησει,γιατι προσπαθησα την προηγουμενη φορα και δεν εβγαινε.τι κανω τωρα?
2)τωρα εχω γεμισει το ψυγειο.αν βγαλω τι κεφαλη,θα εχει υγρο μεσα και θα τα λερωσει ολα ή εχει ελαχιστο? (εγω παντως ειδα να τρεχει λιγο υγρο ψυγειου απο την κεφαλη!)
Υπαρχουν ειδικοι εξολκεις για πειρους εμβολων.Μπορεις να φτιαξεις εναν μονο σου με μια μεγαλη βιδα, ροδελες κι εναν αποστατη αλλιως για να βγει ο πειρος τον χτυπας χρησημοποιωντας ενα καρεδακι 8mm με προεκταση που εχουν κασετινες με μικρη καστανια αλλιως με εναν μεγαλο ζουμπα που θα εχει διαμετρο λιγο μικροτερη απο την διαμετρο που σχηματιζει η ασφαλεια που εχεις αφησει επανω στο εμβολο.Απο αυτη τη μερια θα τον χτυπησεις.Θα πρεπει να μην εισαι πολυ βιαιος ομως γιατι μπορει να στραβωσεις την μπιελα.Πλακωσε το με WD-40 και αστο κανα 2ωρο να ποτισει.Ριχνε του ξανα καπου καπου.
Φυσικα και πρεπει να αδειασεις τα παραφλου αφου ψυχουν κυλινδρο και κεφαλη και θα σου τρεξουν ολα μεσα στον στροφαλοθαλαμο.
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Μάιος 11, 2009, 03:16:03 μμ
Φυσικα και πρεπει να αδειασεις τα παραφλου αφου ψυχουν κυλινδρο και κεφαλη και θα σου τρεξουν ολα μεσα στον στροφαλοθαλαμο.

πως θα το αδειασω δηλαδη το υγρο?
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: MakisRC51 στις Μάιος 11, 2009, 04:23:20 μμ
Φυσικα και πρεπει να αδειασεις τα παραφλου αφου ψυχουν κυλινδρο και κεφαλη και θα σου τρεξουν ολα μεσα στον στροφαλοθαλαμο.

πως θα το αδειασω δηλαδη το υγρο?

Θα βγαλεις το κατω κολαρο του ψυγειου και θα το αδειασεις σε μια καθαρη λεκανη αν θες να ξαναβαλεις το ιδιο, αλλιως σε ενα βαρελι πεταμα.
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Μάιος 14, 2009, 01:32:25 μμ
και το υγρο που ειναι μεσα στη κεφαλη,πως θα φυγει?
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: MakisRC51 στις Μάιος 14, 2009, 04:07:28 μμ
και το υγρο που ειναι μεσα στη κεφαλη,πως θα φυγει?

Θα φυγει μεσω του κυλινδρου απο το κολλαρο.Αφου ο χωρος του υγρου ψυξης κεφαλης-κυλινδρου ειναι ενιαιος.
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Ιούλιος 14, 2009, 08:42:50 μμ
λοιπον για το μηχανακι που λεγαμε.βγαζω το μπουζι,βαζω πρωτη,και το μηχανακι κυλαει κανονικα,και κανει το θορυβο που πρεπει να κανει.με το που βιδωνω ομως το μπουζι,και βαζω πρωτη,αρχιζει να γυρναει πολυ δυσκολα η πισω ροδα,και κανει και κολιες.
ποιο ειναι το προβλημα τωρα?
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: AkHeNaDoN στις Ιούλιος 14, 2009, 09:46:25 μμ
λοιπον για το μηχανακι που λεγαμε.βγαζω το μπουζι,βαζω πρωτη,και το μηχανακι κυλαει κανονικα,και κανει το θορυβο που πρεπει να κανει.με το που βιδωνω ομως το μπουζι,και βαζω πρωτη,αρχιζει να γυρναει πολυ δυσκολα η πισω ροδα,και κανει και κολιες.
ποιο ειναι το προβλημα τωρα?

Εγω απολυτος νορμαλ το ακουω...  :thnk: :thnk:
Απλα το μηχανακι εχει συμπιεση... :bye:
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Ιούλιος 14, 2009, 10:49:52 μμ
σιγουρο αυτο?
η μηπως εχει το πιστονι προβλημα?

παντως με τιποτα δεν μπορω να το αναψω!εχει και 4-5 χρονια να αναψει.
με μιζα το στροφομετρο εδειχνε το πολυ 800 στροφες.και οταν σκαω ταχυτητα το πολυ 1500 στροφες και σταματαει αμεσως,και δεν κανει κανενα θορυβο οτι παει να παρει μπροστα.
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: 2STROKE στις Ιούλιος 15, 2009, 12:09:51 πμ
αλλαξε μπουζι ριξε και ενα καθαρισμα στο καρμπιρατερ και εισαι οκ α επισης
τσεκαρε μετα αν δεν παρει μπρος το σωληνακι βενζινης μπορει με τοσα χρονια που εχει να παρει μπρος να θελει αλλαγμα η καθαρισμα και αυτο
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Ιούλιος 15, 2009, 12:25:55 πμ
και τα 3 αυτα που ειπες τα εχω κανει.αλλα τιποτα....
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: takispapadop στις Ιούλιος 15, 2009, 02:34:37 πμ
ρευμα δινει στο μπουζι ετσι?λαδι εριξες μιξης?το καρμπυρατερ κατεβαζει καυσιμο?φλαντζες εβαλες?αν ναι ολα αυτα βουλωσε το στομιο του καρμπυρατερ  με το χερι σου και τραβα μανιβελιες.αλλιως στειλε παλι μηνυμα να δουμε τι θα κανουμε
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Ιούλιος 15, 2009, 02:00:36 μμ
αν δεν εχω πανω μπαταρια,και προσπαθησω να σκασω ταχυτητα μπορει να αναψει?η θελει οπωσδηποτε μπαταρια?
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: takispapadop στις Ιούλιος 15, 2009, 02:31:24 μμ
ναι θα παρει.για δοκιμασε και πες μας
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Ιούλιος 15, 2009, 03:16:24 μμ
τελος παντων,εβαλα και μια μπαταρια.βαζω πρωτη,εχω πατημενο το συμπλεκτη,και πατημενη τη μιζα,το κυλαω και αφηνω συμπλεκτη,και κατι παει να γινει αλλα τιποτα το σπουδαιο.
και εχω και κλειστο κιολας το πομα του καρμπυρατερ.
τι αλλο λετε να δοκιμασω?
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: takispapadop στις Ιούλιος 15, 2009, 04:10:51 μμ
αυτο μην το κανεις δηλαδη μην πατας μιζα ενω το μηχανακι προχωραει με ταχυτητα για να παρει μπροστα.η θα σπρωχνεις η θα μιζαρεις μπορει να σου χαλασει η μιζα αν γυρναει το βολαν και η μιζα μαζι.τωρα τι να σου πω.ρευμα δινει στο μπουζι  ετσι?κατι που μπορεις να κανεις ειναι να βγαλεις το καρμπυρατερ,να το λυσεις και να καθαρισεις τα ζιγκλερ με ενα κομπρεσσερ.δοκιμασε το
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: Bismarck στις Ιούλιος 19, 2009, 05:45:11 μμ
Γειά σας παιδιά, είμαι καινούριος εδώ αλλά μπορώ να ρίξω κι εγώ μια συμβουλή που μπορεί να βοηθήσει. Ισχύει φυσικά γιά όλους τους κινητήρες εσωτερικής καύσεως.
Για να λειτουργήσει ένας κινητήρας θέλει απαραίτητα 3 πράγματα: συμπίεση, σπινθήρα, και καύσιμο μίγμα.

1.Έλεγχος συμπίεσης: Ένας πρόχειρος τρόπος (αν δέν υπάρχει πρόχειρο ένα όργανο μέτρησης) είναι να βγάλεις το μπουζί, να βάλεις τον αντίχειρά σου πάνω στην τρύπα, και να τραβήξεις την μανιβέλα. Η συμπίεση θα πρέπει να είναι τουλάχιστον αρκετή για να σου σπρώξει το δάχτυλο. Άν όχι, κοίτα τα ελατήριά σου.

2.Έλεγχος σπινθήρα: Παίρνεις το μπουζί και το κουμπώνεις στην πίπα του. Μετά ακουμπάς τη γείωση (σπείρωμα) του μπουζί πάνω στο μοτέρ και (με τον διακόπτη στο ΟΝ) δίνεις μιά καλή μανιβελιά. Άν δέν δείς σπινθηρισμούς στην άκρη του, το πρόβλημα είναι κάπου στα ρεύματα.

3.Έλεγχος καυσίμου: Έχει βενζίνη το ρεζερβουάρ? (μην γελάτε). Είναι όλα τα σωληνάκια προς το καρμπυρατέρ ελεύθερα και σε καλή κατάσταση? Είναι το καρμπυρατέρ καθαρό? Εφαρμόζει καλά και χωρίς διαρροές αέρα στις ενώσεις του? Γεμίζει το μπόλ του με βενζίνη? Είναι οι ριντιέρες σε καλή κατάσταση? κλπ...

Με αυτά τα 3 πράγματα το μοτέρ πρέπει τουλάχιστον να παίρνει μπρός, ακόμα κι αν είναι κακορυθμισμένο ή υπάρχουν άλλα μικροπροβλήματα. Συγχωρέστε με άν παρέθεσα κοινότυπες πληροφορίες, ελπίζω όμως ότι θα βοηθήσουν κάποιον αρχάριο να τα βγάλει πέρα με τα μικροπροβλήματα της μηχανής του.

 :bye:
Σπύρος

Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: Baggos στις Ιούλιος 20, 2009, 02:32:41 πμ
Γειά σας παιδιά, είμαι καινούριος εδώ αλλά μπορώ να ρίξω κι εγώ μια συμβουλή που μπορεί να βοηθήσει. Ισχύει φυσικά γιά όλους τους κινητήρες εσωτερικής καύσεως.
Για να λειτουργήσει ένας κινητήρας θέλει απαραίτητα 3 πράγματα: συμπίεση, σπινθήρα, και καύσιμο μίγμα.

1.Έλεγχος συμπίεσης: Ένας πρόχειρος τρόπος (αν δέν υπάρχει πρόχειρο ένα όργανο μέτρησης) είναι να βγάλεις το μπουζί, να βάλεις τον αντίχειρά σου πάνω στην τρύπα, και να τραβήξεις την μανιβέλα. Η συμπίεση θα πρέπει να είναι τουλάχιστον αρκετή για να σου σπρώξει το δάχτυλο. Άν όχι, κοίτα τα ελατήριά σου.

2.Έλεγχος σπινθήρα: Παίρνεις το μπουζί και το κουμπώνεις στην πίπα του. Μετά ακουμπάς τη γείωση (σπείρωμα) του μπουζί πάνω στο μοτέρ και (με τον διακόπτη στο ΟΝ) δίνεις μιά καλή μανιβελιά. Άν δέν δείς σπινθηρισμούς στην άκρη του, το πρόβλημα είναι κάπου στα ρεύματα.

3.Έλεγχος καυσίμου: Έχει βενζίνη το ρεζερβουάρ? (μην γελάτε). Είναι όλα τα σωληνάκια προς το καρμπυρατέρ ελεύθερα και σε καλή κατάσταση? Είναι το καρμπυρατέρ καθαρό? Εφαρμόζει καλά και χωρίς διαρροές αέρα στις ενώσεις του? Γεμίζει το μπόλ του με βενζίνη? Είναι οι ριντιέρες σε καλή κατάσταση? κλπ...

Με αυτά τα 3 πράγματα το μοτέρ πρέπει τουλάχιστον να παίρνει μπρός, ακόμα κι αν είναι κακορυθμισμένο ή υπάρχουν άλλα μικροπροβλήματα. Συγχωρέστε με άν παρέθεσα κοινότυπες πληροφορίες, ελπίζω όμως ότι θα βοηθήσουν κάποιον αρχάριο να τα βγάλει πέρα με τα μικροπροβλήματα της μηχανής του.

 :bye:
Σπύρος



..σωστός ο Σπύρος...καλά έκανες και τα είπες μαζεμένα εδώ...είναι βασικά πραγματάκια που καλό είναι όλοι να γνωρίζουν... :bye:
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Αύγουστος 01, 2009, 03:24:57 μμ
κατι που μου ηρθαν τωρα!  :kalo: 
1) μπορει να εχει καει η ηλεκτρονική! πως θα το ελεξω αυτο???

2)αν τελικά αποδειχθει οτι ειναι για πεταμα το μηχανακι,μπορώ να βγάλω το ψυγείο  και τον συμπλέκτη και να τα τοποθετησω πάνω σε ενα απλο τετράχρονο παπάκι??? (τυπου Honda)
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: takispapadop στις Αύγουστος 02, 2009, 12:01:24 πμ
βαλε αλλη η βαλε το χερι σου στην πιπα και οταν μιζαρει δες αν δινει ρευμα.φιλε απο aprilia σε honda?και να θελες δν γινεται
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: 2STROKE στις Αύγουστος 02, 2009, 10:53:02 πμ
το ψυγειο αντε γινεται αλλα για πιο λογο για να κανεις ενα αεροψυκτο τετραχρονο σε υγροψυκτο αμα το εχεις υπερφτιαγμενο μονο τοτε
και παλι θα θες λιγο πιο μεγαλο ψυγειο ασε που οικονομικα δεν αξιζει απο οσο ξερω
οσο για τον συμπλεκτη δεν νομιζω να γινεται
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Αύγουστος 02, 2009, 01:50:31 μμ
λοιπον,επειδη μου δουλευει η μίζα κανονικα(την παταω και φτανει τις 500 στροφες περιπου ο κινητηρας),φανταζομαι πως δεν υπάρχει προβλημα με τον σπινθηρα.οποτε μαλλόν θα ειναι η ηλεκτρονικη.πως θα το ελεξω αυτο?????
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: takispapadop στις Αύγουστος 02, 2009, 02:08:53 μμ
ρε συ φιλαρακο αν δινει σπινθηρα δουλευει η ηλεκτρονικη.για να δεις αν πεταει σπινθηρα βγαλε το μπουζι απο την κεφαλη και το βραδυ συνδεσε το μπουζι με την πιπα.αν πεταει σπινθηρα δν εχεις προβλημα με τα ηλεκτρονικα
κανε αυτο που σου λεω και δν θα χασεις
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Οκτώβριος 30, 2009, 08:25:01 μμ
λοιπον!ας τα παρουμε απο την αρχή τα πράγματα!
ας υποθεσουμe οτι δεν υπάρχει κάποιο μηχανικό πρόβλημα.
(του έβγαλα το τελικο της εξατμισης,γιατι έτσι έχει λιγότερη συμπίεση,για να μπορώ να το κυλάω πιο εύκολα.αν είναι χειρότερα ετσι,πείτε μου το)
το μηχανάκι έχει 8-9 χρόνια να ανάψει!!! και είναι δίχρονο!!! εδώ βλέπω κάτι RS του 2008 που κάνουν 2 μέρες να τα ανάψουν,και χρειάζονται τόση ώρα για να ανάψουν!!!
αυτό λοιπόν το μηχανάκι,που έχει χρόνια να ανάψει,με ποιον τρόπο θα καταφέρω να το ανάψω???????
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: 2STROKE στις Οκτώβριος 31, 2009, 12:34:23 πμ
τον παλιο τροπο με την τοποθετηση πρωτης χωρις συμπλεκτη με σπρωξιμο και τερμα γκαζι ( παπι σταιλ) ?
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Οκτώβριος 31, 2009, 08:35:59 πμ
Auto pou ekana kai ebgala to teliko tis eksatmisis kai tora exei ligoteri simpiesi kai mporo na to sproxno eukolotera me proti,tha me boithisei?i eidika tora pou to ebgala,den uparxei kamia periptosi na anapsei?
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: Tomahawk στις Οκτώβριος 31, 2009, 07:14:00 μμ
Έχεις δοκιμάσει να βγάλεις το μπουζί και να ρίξεις στο κύλινδρο βενζίνη?
Αν όλα είναι κομπλέ μηχανικά τότε λογικά θα πάρει.
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: Christheone στις Οκτώβριος 31, 2009, 07:26:25 μμ
Καλησπέρα και πάλι!θα ήθελα να σας ρωτήσω αν υπάρχουν  φώτα xenon για το rs 50 αν ναι ξέρετε την τιμή τους?
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Οκτώβριος 31, 2009, 08:39:42 μμ
Έχεις δοκιμάσει να βγάλεις το μπουζί και να ρίξεις στο κύλινδρο βενζίνη?
Αν όλα είναι κομπλέ μηχανικά τότε λογικά θα πάρει.
οχι.... καλο μου ακούγεται.για πες πως θα το κάνω???
βγάζω το μπουζί,και ποση βενζίνη θα ρίξω μεσα???και μετά το κυλάω με πρωτη?
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: pangeo200 στις Οκτώβριος 31, 2009, 09:11:54 μμ
βαλτου μωρε ενα σφηνακι βενζινη μεσα..εγω σε ενα διχρονο που εχω του ειχα βαλει μονος μου φωτια να καψει οτι ειχε μεσα στον κιλυνδρο με τον ιδιο τροπο και συνηλθε..
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: Tomahawk στις Οκτώβριος 31, 2009, 09:39:53 μμ
Ναι ένα σφηνάκι βάζεις μπουζί μπουζόπιπα μιζαρεις και λογικά θα πάρει.
Αν δεν πάρει κάποιο μηχανολογικό πρόβλημα έχεις λογικά.
Αν θες καν'την 2 φορές την όλη διαδικασία.
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: savvvas στις Οκτώβριος 31, 2009, 10:15:39 μμ
παιδια θα το δοκιμάσω αυτό!! αλλά επειδή δεν έχω μπαταρία,βάζω την μπαταρία του παπακιού μου.εχει λίγο μικροτερη τάση.αλλά δουλεύει κανονικά η μίζα.μήπως φταίει και η μπαταρία????
Τίτλος: Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
Αποστολή από: Tomahawk στις Νοέμβριος 01, 2009, 03:31:07 μμ
Δε ξέρω...
Καλό θα ήταν όμως να βάλεις τη μπαταρία σου και να το βάλεις με καλώδια μπροστά.