0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

savvvas

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #15 - : Μάιος 03, 2009, 07:02:17 μμ »
τα παντα δουλεουν κανονικα(και μιζα και ολα).το προβλημα ειναι το πανω ελατηριου του πιστονι εχει ανοιξει,με αποτελεσμα να μην μπαινει το πιστονι μεσα στον κυλινδρο!
οποτε τι κανω τωρα? παιρνω μονο καινουργια ελατηρια και ειναι ενταξει?

*

nikitas

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #16 - : Μάιος 03, 2009, 09:15:40 μμ »
υπαρχει ενα σημειο στο πιστονι πανω, στο οποιο "συναντιουνται" οι μυτεσ απο το ελατηριο σου σε εκεινο ακριβως το σημειο προσπαθησε να βαλεις το ελατηριο σου αν και καμια φορα απο την μακα δεν μπενει ευκολα και θελει καθαρισμα σε εκεινο το σημειο που θηλυκωνει το ελατηριο σου το καλυτερο ειναι να βγαλεις το πιστονακι να το καθαρισεις με βενζινουλα ομορφα και ωραια να δεις κιολας το σημειο που ενωνονται οι μυτες απο το ελατηριο σου και μετα να τα βαλεις ολα πανω και μην ξεχασεις την ασφαλεια του πυρου!!!!!!!!! (το εχω κανει λολ)

*

savvvas

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #17 - : Μάιος 06, 2009, 07:26:56 μμ »
1)επειδη ειναι λιγο δυσκολο να βγαζω τωρα το πιστονι,θα πρεπει να τραβηζω το ελατηριο να βγει  και να το ξαναβαλω,ή έτσι οπως ειναι να ποσπαθήσω να το βάλω?
2)αντι να ξεκολαω παλι την κεφαλη απο τον κυλινδρο,και να την κολλαω παλι,μπορώ να βγάλω κατευθείαν τη κεφαλη ενωμενη με τον κυλινδρο?η πρεπει να βγουν ολα ξεχωριστα?

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #18 - : Μάιος 07, 2009, 12:55:27 πμ »
1)επειδη ειναι λιγο δυσκολο να βγαζω τωρα το πιστονι,θα πρεπει να τραβηζω το ελατηριο να βγει  και να το ξαναβαλω,ή έτσι οπως ειναι να ποσπαθήσω να το βάλω?
2)αντι να ξεκολαω παλι την κεφαλη απο τον κυλινδρο,και να την κολλαω παλι,μπορώ να βγάλω κατευθείαν τη κεφαλη ενωμενη με τον κυλινδρο?η πρεπει να βγουν ολα ξεχωριστα?
Φιλαρακι επειδη καταλαβαινω οτι θες να γλυτωσεις κινησεις γιατι δεν εχεις χρονο ή βιαζεσαι να το καβαλησεις θα πρεπει κι εσυ να καταλαβεις οτι μερικες διαδικασιες πρεπει να γινονται με τον σωστο τροπο αλλιως δεν θα εχεις το επιθυμητο αποτελεσμα
1) Παρε ενα σετ ελατηρια καινουργια.Μην βαλεις ξανα τα παλια μεσα.Για να σου ειπε ο αλλος οτι ειχε κολλησει (εστω και στιγμιαια) ειναι για πεταμα.
2) λυσε την κεφαλη και τον κυλινδρο και βγαλτα.
3) πηγαινε τον κυλινδρο σε ενα ρεκτιφιε να στον μετρησουν οτι δεν εχει γινει οβαλ απο το κολλημα (δεν φαινεται με το ματι.Θελει εργαλεια ειδικα.)Αν εχει το παραμικρο σημαδι κανεις ενα απαλο ρεκτιφιε που το λενε γυαλισμα.Δεν μεγαλωνει σημαντικα η διαμετρος του.Απλα αφαιρουνται τυχων αποχρωματισμοι που εχουν γινει εσωτερικα απο υπερθερμανση.Αν παλι εχει γρατζουνιες που μπαινει το νυχι σου μεσα τοτε θες κυλινδρο.
4) Στουμπωνεις ενα πανι γυρω γυρω απο την μπιελα ωστε να μην σου πεσει τιποτα μεσα στον στροφαλοθαλαμο και βγαζεις την ασφαλεια του πειρου απο την μια μερια.Βγαζεις τον πειρο (ελπιζω να μην εχει κολλησει) προσεχτηκα ΟΧΙ ολον ομως.Ισα ισα να απελευθερωθει το πιστονι.Μεσα στην τρυπα της μπιελας (που περνα ο πειρος) εχει κι ενα μακαρονοτο ρουλεμαν.Αυτο το αλλαζεις με καινουργιο.Οταν το βγαλεις ελεγχεις την τρυπα του πειρου στην μπιελα για εντονους αποχρωματισμους.Το φυσιολογικο χρωμα ειναι αυτο του χαλκου.Οτιδηποτε σε μωβ,φουξια κλπ σημαινει οτι θες μπιελα οποτε πρεπει να λυσεις μοτερ.Βεβαια μεχρι ενα σημειο καποιοι αποχρωματισμοι ειναι φυσιολογικοι και ακινδυνοι αλλα δεν μπορω να σου μεταδωσω την εμπειρια μου απο ενα γραπτο κειμενο.Ελεγξε και το εμβολο για αποχρωματισμους ή εμφανεις γρατζουνιες.
5) Σε περιπτωση που κρατησεις το παλιο εμβολο θα πρεπει να καθαρισεις προσεκτικα τους αυλους των ελατηριων.Αυτο γινεται ευκολα στραβωνοντας λιγο ενα απο τα παλια ελατηρια ωστε οι ακρες του να μην ειναι απεναντι η μια απο την αλλη και βαζοντας την μια ακρη του ελατηριου μεσα στο αυλακι ξυνουμε τον πυθμενα του.Το ελατηριο το βαζουμε με την εξωτερικη του διαμετρο προς το εμβολο οποτε κοιτωντας τα απο πανω θα ειναι κατι σαν τους κυκλους την Ολυμπιακης περιπου.
6) Παιρνει ενα σετ φλατζες για κυλινδρο-κεφαλη (αν θελεις φθηνες πιθανων να εχει να σου δωσει το ρεκτιφιε, αλλιως γνησιες), μαθαινεις τη σωστη ροπη συσφιξης των παξιμαδιων/βιδων του κυλινδρου και της κεφαλης και δανειζεσαι και ενα δυναμοκλειδο (ροποκλειδο).Θα χρειαστεις και φλατζοκολλα.
7)Η διαδηκασια της επανατοποθετησης ειναι ακριβως αντιστροφα.Μεγαλη προσοχη οταν βαζεις το εμβολο στη μπιελα να μην σου πεσει καμια ασφαλεια μεσα (εξου και το πανακι) και να μην γρατζουνησεις του εμβολο εξωτερικα.Το εμβολο μπαινει στον κυλινδρο ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ και οχι αναποδα αφου βεβαια το εχεις πασαλειψει με μπολικο λαδακι οπως και τον κυλινδρο εσωτερικα.Εχεις καθαρισει και τα προσωπα του καρτερ και του κυλινδρου που θα πατησουν οι φλατζες.Την κατω φλατσα του κυλινδρου αν δεν θες να της βαλεις φλατζοκολλα και να φαινεται μπορεις να την αλειψεις ελαφρα με λαδι ισα ισα να ποτησει αλλα αυτο προϋποθετει οτι τα προσωπα ειναι οκ και χωρις κατσαβιδιες ή γρατζουνιες.Αλλιως υποχρεωτικα φλατζοκολλα.Η φλατζα καυσεως δεν θελει τιποτα φυσικα.
Βαζεις προσεκτικα τα ελατηρια στο εμβολο ωστε να μην τα στραβωσεις και να μην το γρατζουνησεις και τα γυρνας ωστε να ερθουν οι ακρες του καθενος στο πειρακι που ειναι σφηνωμενο μεσα στο αυλακι του εμβολου (θα το δεις οταν καθαριζεις).Προσεξε ομως γιατι η μια συγκεκριμενη μερια του ελατηριου πρεπει να κοιταει προς τα πανω.Δεν μπαινει οπως να'ναι.Γι'αυτο και το πειρακι μεσα στο αυλακι δεν εινα ακριβως στη μεση.Ειναι λιγο χαμηλοτερα.Το ιδιο και η υποδοχη για το πειρακι στην ακρη του ελατηριου.
Μεσες ακρες αυτα ειναι που πρεπει να κανεις.Μπορει και να ξεχναω κατι αλλα αυτη ειναι μια τεχνη που βασιζεται περισσοτερο στα ματια και στις εικονες που αποτυπωνει κανεις με την εμπειρια του.Εγω αυτη τη στιγμη κλεινω τα ματια και φερνω την εικονα στο μυαλο μου για να στα γραψω οοοοοοοοολα αυτα οποτε μπορει να ξεχασα και κατι.
Να θυμασαι 2 πολυ βασικα πραγματα:
Α) Μην βιαζεσαι ωστε να προλαβεις το τυχον λαθος
Β) Αν δεν μπαινει/κουμπωνει/ταιριαζει δεν παιρνουμε το σφυρι.Καπου καναμε λαθος.Το βγαζουμε και το παρατηρουμε.
Ο Θεος να σου δωσει φωτηση και η Παναγια μαζι σου.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 11, 2009, 07:49:29 μμ από MakisRC51 »

*

savvvas

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #19 - : Μάιος 07, 2009, 09:21:14 μμ »
σε ευχαριστω πολυ!
1)λοιπον,ο πυρος πρεπει να εχει κολλησει,γιατι προσπαθησα την προηγουμενη φορα και δεν εβγαινε.τι κανω τωρα?
2)τωρα εχω γεμισει το ψυγειο.αν βγαλω τι κεφαλη,θα εχει υγρο μεσα και θα τα λερωσει ολα ή εχει ελαχιστο? (εγω παντως ειδα να τρεχει λιγο υγρο ψυγειου απο την κεφαλη!)

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #20 - : Μάιος 07, 2009, 09:42:28 μμ »
σε ευχαριστω πολυ!
1)λοιπον,ο πυρος πρεπει να εχει κολλησει,γιατι προσπαθησα την προηγουμενη φορα και δεν εβγαινε.τι κανω τωρα?
2)τωρα εχω γεμισει το ψυγειο.αν βγαλω τι κεφαλη,θα εχει υγρο μεσα και θα τα λερωσει ολα ή εχει ελαχιστο? (εγω παντως ειδα να τρεχει λιγο υγρο ψυγειου απο την κεφαλη!)
Υπαρχουν ειδικοι εξολκεις για πειρους εμβολων.Μπορεις να φτιαξεις εναν μονο σου με μια μεγαλη βιδα, ροδελες κι εναν αποστατη αλλιως για να βγει ο πειρος τον χτυπας χρησημοποιωντας ενα καρεδακι 8mm με προεκταση που εχουν κασετινες με μικρη καστανια αλλιως με εναν μεγαλο ζουμπα που θα εχει διαμετρο λιγο μικροτερη απο την διαμετρο που σχηματιζει η ασφαλεια που εχεις αφησει επανω στο εμβολο.Απο αυτη τη μερια θα τον χτυπησεις.Θα πρεπει να μην εισαι πολυ βιαιος ομως γιατι μπορει να στραβωσεις την μπιελα.Πλακωσε το με WD-40 και αστο κανα 2ωρο να ποτισει.Ριχνε του ξανα καπου καπου.
Φυσικα και πρεπει να αδειασεις τα παραφλου αφου ψυχουν κυλινδρο και κεφαλη και θα σου τρεξουν ολα μεσα στον στροφαλοθαλαμο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 07, 2009, 09:44:31 μμ από MakisRC51 »

*

savvvas

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #21 - : Μάιος 11, 2009, 03:16:03 μμ »
Φυσικα και πρεπει να αδειασεις τα παραφλου αφου ψυχουν κυλινδρο και κεφαλη και θα σου τρεξουν ολα μεσα στον στροφαλοθαλαμο.

πως θα το αδειασω δηλαδη το υγρο?

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #22 - : Μάιος 11, 2009, 04:23:20 μμ »
Φυσικα και πρεπει να αδειασεις τα παραφλου αφου ψυχουν κυλινδρο και κεφαλη και θα σου τρεξουν ολα μεσα στον στροφαλοθαλαμο.

πως θα το αδειασω δηλαδη το υγρο?

Θα βγαλεις το κατω κολαρο του ψυγειου και θα το αδειασεις σε μια καθαρη λεκανη αν θες να ξαναβαλεις το ιδιο, αλλιως σε ενα βαρελι πεταμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 11, 2009, 04:27:38 μμ από MakisRC51 »

*

savvvas

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #23 - : Μάιος 14, 2009, 01:32:25 μμ »
και το υγρο που ειναι μεσα στη κεφαλη,πως θα φυγει?

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #24 - : Μάιος 14, 2009, 04:07:28 μμ »
και το υγρο που ειναι μεσα στη κεφαλη,πως θα φυγει?

Θα φυγει μεσω του κυλινδρου απο το κολλαρο.Αφου ο χωρος του υγρου ψυξης κεφαλης-κυλινδρου ειναι ενιαιος.

*

savvvas

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #25 - : Ιούλιος 14, 2009, 08:42:50 μμ »
λοιπον για το μηχανακι που λεγαμε.βγαζω το μπουζι,βαζω πρωτη,και το μηχανακι κυλαει κανονικα,και κανει το θορυβο που πρεπει να κανει.με το που βιδωνω ομως το μπουζι,και βαζω πρωτη,αρχιζει να γυρναει πολυ δυσκολα η πισω ροδα,και κανει και κολιες.
ποιο ειναι το προβλημα τωρα?

*

AkHeNaDoN

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #26 - : Ιούλιος 14, 2009, 09:46:25 μμ »
λοιπον για το μηχανακι που λεγαμε.βγαζω το μπουζι,βαζω πρωτη,και το μηχανακι κυλαει κανονικα,και κανει το θορυβο που πρεπει να κανει.με το που βιδωνω ομως το μπουζι,και βαζω πρωτη,αρχιζει να γυρναει πολυ δυσκολα η πισω ροδα,και κανει και κολιες.
ποιο ειναι το προβλημα τωρα?

Εγω απολυτος νορμαλ το ακουω...  :thnk: :thnk:
Απλα το μηχανακι εχει συμπιεση... :bye:

*

savvvas

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #27 - : Ιούλιος 14, 2009, 10:49:52 μμ »
σιγουρο αυτο?
η μηπως εχει το πιστονι προβλημα?

παντως με τιποτα δεν μπορω να το αναψω!εχει και 4-5 χρονια να αναψει.
με μιζα το στροφομετρο εδειχνε το πολυ 800 στροφες.και οταν σκαω ταχυτητα το πολυ 1500 στροφες και σταματαει αμεσως,και δεν κανει κανενα θορυβο οτι παει να παρει μπροστα.

*

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • *****
  • 721
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV FACTORY
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #28 - : Ιούλιος 15, 2009, 12:09:51 πμ »
αλλαξε μπουζι ριξε και ενα καθαρισμα στο καρμπιρατερ και εισαι οκ α επισης
τσεκαρε μετα αν δεν παρει μπρος το σωληνακι βενζινης μπορει με τοσα χρονια που εχει να παρει μπρος να θελει αλλαγμα η καθαρισμα και αυτο
V2 POWER

*

savvvas

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #29 - : Ιούλιος 15, 2009, 12:25:55 πμ »
και τα 3 αυτα που ειπες τα εχω κανει.αλλα τιποτα....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης