0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γειά σας παιδιά, είμαι καινούριος εδώ αλλά μπορώ να ρίξω κι εγώ μια συμβουλή που μπορεί να βοηθήσει. Ισχύει φυσικά γιά όλους τους κινητήρες εσωτερικής καύσεως. Για να λειτουργήσει ένας κινητήρας θέλει απαραίτητα 3 πράγματα: συμπίεση, σπινθήρα, και καύσιμο μίγμα.1.Έλεγχος συμπίεσης: Ένας πρόχειρος τρόπος (αν δέν υπάρχει πρόχειρο ένα όργανο μέτρησης) είναι να βγάλεις το μπουζί, να βάλεις τον αντίχειρά σου πάνω στην τρύπα, και να τραβήξεις την μανιβέλα. Η συμπίεση θα πρέπει να είναι τουλάχιστον αρκετή για να σου σπρώξει το δάχτυλο. Άν όχι, κοίτα τα ελατήριά σου.2.Έλεγχος σπινθήρα: Παίρνεις το μπουζί και το κουμπώνεις στην πίπα του. Μετά ακουμπάς τη γείωση (σπείρωμα) του μπουζί πάνω στο μοτέρ και (με τον διακόπτη στο ΟΝ) δίνεις μιά καλή μανιβελιά. Άν δέν δείς σπινθηρισμούς στην άκρη του, το πρόβλημα είναι κάπου στα ρεύματα.3.Έλεγχος καυσίμου: Έχει βενζίνη το ρεζερβουάρ? (μην γελάτε). Είναι όλα τα σωληνάκια προς το καρμπυρατέρ ελεύθερα και σε καλή κατάσταση? Είναι το καρμπυρατέρ καθαρό? Εφαρμόζει καλά και χωρίς διαρροές αέρα στις ενώσεις του? Γεμίζει το μπόλ του με βενζίνη? Είναι οι ριντιέρες σε καλή κατάσταση? κλπ...Με αυτά τα 3 πράγματα το μοτέρ πρέπει τουλάχιστον να παίρνει μπρός, ακόμα κι αν είναι κακορυθμισμένο ή υπάρχουν άλλα μικροπροβλήματα. Συγχωρέστε με άν παρέθεσα κοινότυπες πληροφορίες, ελπίζω όμως ότι θα βοηθήσουν κάποιον αρχάριο να τα βγάλει πέρα με τα μικροπροβλήματα της μηχανής του. Σπύρος
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι