0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

takispapadop

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #30 - : Ιούλιος 15, 2009, 02:34:37 πμ »
ρευμα δινει στο μπουζι ετσι?λαδι εριξες μιξης?το καρμπυρατερ κατεβαζει καυσιμο?φλαντζες εβαλες?αν ναι ολα αυτα βουλωσε το στομιο του καρμπυρατερ  με το χερι σου και τραβα μανιβελιες.αλλιως στειλε παλι μηνυμα να δουμε τι θα κανουμε

*

savvvas

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #31 - : Ιούλιος 15, 2009, 02:00:36 μμ »
αν δεν εχω πανω μπαταρια,και προσπαθησω να σκασω ταχυτητα μπορει να αναψει?η θελει οπωσδηποτε μπαταρια?

*

takispapadop

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #32 - : Ιούλιος 15, 2009, 02:31:24 μμ »
ναι θα παρει.για δοκιμασε και πες μας

*

savvvas

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #33 - : Ιούλιος 15, 2009, 03:16:24 μμ »
τελος παντων,εβαλα και μια μπαταρια.βαζω πρωτη,εχω πατημενο το συμπλεκτη,και πατημενη τη μιζα,το κυλαω και αφηνω συμπλεκτη,και κατι παει να γινει αλλα τιποτα το σπουδαιο.
και εχω και κλειστο κιολας το πομα του καρμπυρατερ.
τι αλλο λετε να δοκιμασω?

*

takispapadop

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #34 - : Ιούλιος 15, 2009, 04:10:51 μμ »
αυτο μην το κανεις δηλαδη μην πατας μιζα ενω το μηχανακι προχωραει με ταχυτητα για να παρει μπροστα.η θα σπρωχνεις η θα μιζαρεις μπορει να σου χαλασει η μιζα αν γυρναει το βολαν και η μιζα μαζι.τωρα τι να σου πω.ρευμα δινει στο μπουζι  ετσι?κατι που μπορεις να κανεις ειναι να βγαλεις το καρμπυρατερ,να το λυσεις και να καθαρισεις τα ζιγκλερ με ενα κομπρεσσερ.δοκιμασε το

*

Bismarck

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #35 - : Ιούλιος 19, 2009, 05:45:11 μμ »
Γειά σας παιδιά, είμαι καινούριος εδώ αλλά μπορώ να ρίξω κι εγώ μια συμβουλή που μπορεί να βοηθήσει. Ισχύει φυσικά γιά όλους τους κινητήρες εσωτερικής καύσεως.
Για να λειτουργήσει ένας κινητήρας θέλει απαραίτητα 3 πράγματα: συμπίεση, σπινθήρα, και καύσιμο μίγμα.

1.Έλεγχος συμπίεσης: Ένας πρόχειρος τρόπος (αν δέν υπάρχει πρόχειρο ένα όργανο μέτρησης) είναι να βγάλεις το μπουζί, να βάλεις τον αντίχειρά σου πάνω στην τρύπα, και να τραβήξεις την μανιβέλα. Η συμπίεση θα πρέπει να είναι τουλάχιστον αρκετή για να σου σπρώξει το δάχτυλο. Άν όχι, κοίτα τα ελατήριά σου.

2.Έλεγχος σπινθήρα: Παίρνεις το μπουζί και το κουμπώνεις στην πίπα του. Μετά ακουμπάς τη γείωση (σπείρωμα) του μπουζί πάνω στο μοτέρ και (με τον διακόπτη στο ΟΝ) δίνεις μιά καλή μανιβελιά. Άν δέν δείς σπινθηρισμούς στην άκρη του, το πρόβλημα είναι κάπου στα ρεύματα.

3.Έλεγχος καυσίμου: Έχει βενζίνη το ρεζερβουάρ? (μην γελάτε). Είναι όλα τα σωληνάκια προς το καρμπυρατέρ ελεύθερα και σε καλή κατάσταση? Είναι το καρμπυρατέρ καθαρό? Εφαρμόζει καλά και χωρίς διαρροές αέρα στις ενώσεις του? Γεμίζει το μπόλ του με βενζίνη? Είναι οι ριντιέρες σε καλή κατάσταση? κλπ...

Με αυτά τα 3 πράγματα το μοτέρ πρέπει τουλάχιστον να παίρνει μπρός, ακόμα κι αν είναι κακορυθμισμένο ή υπάρχουν άλλα μικροπροβλήματα. Συγχωρέστε με άν παρέθεσα κοινότυπες πληροφορίες, ελπίζω όμως ότι θα βοηθήσουν κάποιον αρχάριο να τα βγάλει πέρα με τα μικροπροβλήματα της μηχανής του.

 :bye:
Σπύρος


*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #36 - : Ιούλιος 20, 2009, 02:32:41 πμ »
Γειά σας παιδιά, είμαι καινούριος εδώ αλλά μπορώ να ρίξω κι εγώ μια συμβουλή που μπορεί να βοηθήσει. Ισχύει φυσικά γιά όλους τους κινητήρες εσωτερικής καύσεως.
Για να λειτουργήσει ένας κινητήρας θέλει απαραίτητα 3 πράγματα: συμπίεση, σπινθήρα, και καύσιμο μίγμα.

1.Έλεγχος συμπίεσης: Ένας πρόχειρος τρόπος (αν δέν υπάρχει πρόχειρο ένα όργανο μέτρησης) είναι να βγάλεις το μπουζί, να βάλεις τον αντίχειρά σου πάνω στην τρύπα, και να τραβήξεις την μανιβέλα. Η συμπίεση θα πρέπει να είναι τουλάχιστον αρκετή για να σου σπρώξει το δάχτυλο. Άν όχι, κοίτα τα ελατήριά σου.

2.Έλεγχος σπινθήρα: Παίρνεις το μπουζί και το κουμπώνεις στην πίπα του. Μετά ακουμπάς τη γείωση (σπείρωμα) του μπουζί πάνω στο μοτέρ και (με τον διακόπτη στο ΟΝ) δίνεις μιά καλή μανιβελιά. Άν δέν δείς σπινθηρισμούς στην άκρη του, το πρόβλημα είναι κάπου στα ρεύματα.

3.Έλεγχος καυσίμου: Έχει βενζίνη το ρεζερβουάρ? (μην γελάτε). Είναι όλα τα σωληνάκια προς το καρμπυρατέρ ελεύθερα και σε καλή κατάσταση? Είναι το καρμπυρατέρ καθαρό? Εφαρμόζει καλά και χωρίς διαρροές αέρα στις ενώσεις του? Γεμίζει το μπόλ του με βενζίνη? Είναι οι ριντιέρες σε καλή κατάσταση? κλπ...

Με αυτά τα 3 πράγματα το μοτέρ πρέπει τουλάχιστον να παίρνει μπρός, ακόμα κι αν είναι κακορυθμισμένο ή υπάρχουν άλλα μικροπροβλήματα. Συγχωρέστε με άν παρέθεσα κοινότυπες πληροφορίες, ελπίζω όμως ότι θα βοηθήσουν κάποιον αρχάριο να τα βγάλει πέρα με τα μικροπροβλήματα της μηχανής του.

 :bye:
Σπύρος



..σωστός ο Σπύρος...καλά έκανες και τα είπες μαζεμένα εδώ...είναι βασικά πραγματάκια που καλό είναι όλοι να γνωρίζουν... :bye:

*

savvvas

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #37 - : Αύγουστος 01, 2009, 03:24:57 μμ »
κατι που μου ηρθαν τωρα!  :kalo: 
1) μπορει να εχει καει η ηλεκτρονική! πως θα το ελεξω αυτο???

2)αν τελικά αποδειχθει οτι ειναι για πεταμα το μηχανακι,μπορώ να βγάλω το ψυγείο  και τον συμπλέκτη και να τα τοποθετησω πάνω σε ενα απλο τετράχρονο παπάκι??? (τυπου Honda)

*

takispapadop

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #38 - : Αύγουστος 02, 2009, 12:01:24 πμ »
βαλε αλλη η βαλε το χερι σου στην πιπα και οταν μιζαρει δες αν δινει ρευμα.φιλε απο aprilia σε honda?και να θελες δν γινεται

*

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • *****
  • 721
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV FACTORY
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #39 - : Αύγουστος 02, 2009, 10:53:02 πμ »
το ψυγειο αντε γινεται αλλα για πιο λογο για να κανεις ενα αεροψυκτο τετραχρονο σε υγροψυκτο αμα το εχεις υπερφτιαγμενο μονο τοτε
και παλι θα θες λιγο πιο μεγαλο ψυγειο ασε που οικονομικα δεν αξιζει απο οσο ξερω
οσο για τον συμπλεκτη δεν νομιζω να γινεται
V2 POWER

*

savvvas

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #40 - : Αύγουστος 02, 2009, 01:50:31 μμ »
λοιπον,επειδη μου δουλευει η μίζα κανονικα(την παταω και φτανει τις 500 στροφες περιπου ο κινητηρας),φανταζομαι πως δεν υπάρχει προβλημα με τον σπινθηρα.οποτε μαλλόν θα ειναι η ηλεκτρονικη.πως θα το ελεξω αυτο?????

*

takispapadop

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #41 - : Αύγουστος 02, 2009, 02:08:53 μμ »
ρε συ φιλαρακο αν δινει σπινθηρα δουλευει η ηλεκτρονικη.για να δεις αν πεταει σπινθηρα βγαλε το μπουζι απο την κεφαλη και το βραδυ συνδεσε το μπουζι με την πιπα.αν πεταει σπινθηρα δν εχεις προβλημα με τα ηλεκτρονικα
κανε αυτο που σου λεω και δν θα χασεις

*

savvvas

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #42 - : Οκτώβριος 30, 2009, 08:25:01 μμ »
λοιπον!ας τα παρουμε απο την αρχή τα πράγματα!
ας υποθεσουμe οτι δεν υπάρχει κάποιο μηχανικό πρόβλημα.
(του έβγαλα το τελικο της εξατμισης,γιατι έτσι έχει λιγότερη συμπίεση,για να μπορώ να το κυλάω πιο εύκολα.αν είναι χειρότερα ετσι,πείτε μου το)
το μηχανάκι έχει 8-9 χρόνια να ανάψει!!! και είναι δίχρονο!!! εδώ βλέπω κάτι RS του 2008 που κάνουν 2 μέρες να τα ανάψουν,και χρειάζονται τόση ώρα για να ανάψουν!!!
αυτό λοιπόν το μηχανάκι,που έχει χρόνια να ανάψει,με ποιον τρόπο θα καταφέρω να το ανάψω???????

*

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • *****
  • 721
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV FACTORY
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #43 - : Οκτώβριος 31, 2009, 12:34:23 πμ »
τον παλιο τροπο με την τοποθετηση πρωτης χωρις συμπλεκτη με σπρωξιμο και τερμα γκαζι ( παπι σταιλ) ?
V2 POWER

*

savvvas

Απ: Aprilia RS και φτιαξιμο
« Απάντηση #44 - : Οκτώβριος 31, 2009, 08:35:59 πμ »
Auto pou ekana kai ebgala to teliko tis eksatmisis kai tora exei ligoteri simpiesi kai mporo na to sproxno eukolotera me proti,tha me boithisei?i eidika tora pou to ebgala,den uparxei kamia periptosi na anapsei?

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης