0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
εμενα το μονο που μου ειπαν ειναι 80 cc γιρω στα 300ε
Βασικα αλλαξε συνεργειο! πολυ ακριβως ρε παιδι μου! Η καλυτερη λυση ειναι κιτ μετατροπης και εξατμιση τοτε θα πηγαινει πραγματικα σφαιρα..(απαραιτητα ζιγλερ) (προαιρετικα κ γραναζια, για να το φερεις εκει που θες, επιταχυνση/τελικη)70cc θα 'νε σιγα την τρελη καταναλωση που θα χει! Και αν το συντηρεις σωστα δεν τα σου βγαλει κανενα προβλημαΤο λεω γιατι το χω δει με τα ματια μου.. ( το rs50 του Dief8armenou)
Παράθεση από: AkHeNaDoN στις Ιανουάριος 07, 2009, 05:08:58 μμΒασικα αλλαξε συνεργειο! πολυ ακριβως ρε παιδι μου! Η καλυτερη λυση ειναι κιτ μετατροπης και εξατμιση τοτε θα πηγαινει πραγματικα σφαιρα..(απαραιτητα ζιγλερ) (προαιρετικα κ γραναζια, για να το φερεις εκει που θες, επιταχυνση/τελικη)70cc θα 'νε σιγα την τρελη καταναλωση που θα χει! Και αν το συντηρεις σωστα δεν τα σου βγαλει κανενα προβλημαΤο λεω γιατι το χω δει με τα ματια μου.. ( το rs50 του Dief8armenou) ...όλα τα RS μου πηγαίνουν αγόρι μου Πάντως το RS που λές φοράει λίγο-πολύ τα πάντα :κιτάκι athena (62cc είναι), εξάτμιση athena, καρμπιρατέρ 21mm, reedάκια, ηλεκτρονική, κλπ κλπ. Πάντως με μία εξατμισούλα, ένα κιτάκι για παραπάνω cc (και τα 62 μία χαρά πάνε, trust me) και ένα καρμπιρατέρ μεγαλύτερου, ...μία χαρά πάει το μηχανάκι Στό θέμα κατανάλωση πάντως ενώ ένα μαμά RS 50 (το παλιό δικό μου, μοντέλο '04) βγάζει 300km στο ντεπόζιτο, ...πεύτει στα 170km max.
να με ξανα .ουφ τελιωσα το μαθημα. λοιπον πιστευω οτι τα rs δεν πρεπει να τα φτιαχνεις παρα μονο ελαχιστα γιατι απο τι φυση τους ειναι πολι γριγορα και πανακριβα.δηλαδη αν δωσεις 500 e για να τα φτιαξεις το σινολικο κοστος το rs ειναι 4000e ξερετε τι μπορεις να παρεις με αυτα τα λευτα. :dry:εκτος αυτου εχουν και μεγαλη καταναλοση απο μαμα .ομως πιστευω πως ειναι τα καλιτερα 50αρια της αγορας.
Παράθεση από: kostas aprilias στις Ιανουάριος 07, 2009, 08:07:09 μμνα με ξανα .ουφ τελιωσα το μαθημα. λοιπον πιστευω οτι τα rs δεν πρεπει να τα φτιαχνεις παρα μονο ελαχιστα γιατι απο τι φυση τους ειναι πολι γριγορα και πανακριβα.δηλαδη αν δωσεις 500 e για να τα φτιαξεις το σινολικο κοστος το rs ειναι 4000e ξερετε τι μπορεις να παρεις με αυτα τα λευτα. :dry:εκτος αυτου εχουν και μεγαλη καταναλοση απο μαμα .ομως πιστευω πως ειναι τα καλιτερα 50αρια της αγορας.Πιστεψε με τα rs50 δεν είναι πολύ γρήγορα, περιπου τα ίδια άλογα με το δικό σου, απλά το rs έχει πολύ καλύτερη αεροδυναμική, πιο στενά λαστιχα και άλλο γρανάζωμα γι' αυτό και τα περίπου 100 τελικηΣτο θέμα τωρα εσύ τι σκεφτεσαι να κάνεις με το sx? α και κατι ακομα το rs εχει μικροτερο καρμπιλατερ απο το σχ το ξερειςΑ και το rs50 που το χω εντελως μαματο βγάζει 600++ χλμ με ενα γέμισμα!!!!!!!!!!!!! Δεν κάνω πλάκα!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι