0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με 600Ε μπορείς να κάνεις μια καλή βελτίωση στο sx σου...Μαζί με το κυλινδροπίστονο πρέπει να αλλάξεις εξάτμιση, καρμπυρατέρ, και στρόφαλο!Στο θέμα Φρένα τι θα κάνεις όμως?
χμ εξατμισουλα γραναζια και ισος καρπιλαρερ
Στροφαλο γιατι?
Α και το rs50 που το χω εντελως μαματο βγάζει 600++ χλμ με ενα γέμισμα!!!!!!!!!!!!! Δεν κάνω πλάκα!
Παράθεση από: AkHeNaDoN στις Ιανουάριος 07, 2009, 09:57:22 μμΣτροφαλο γιατι? Για να αντέχει τις επιπλέον καταπονήσεις και για να μην έχει παρατράγουδα μετά!
Παράθεση από: Thanasis20 στις Ιανουάριος 07, 2009, 08:18:50 μμΑ και το rs50 που το χω εντελως μαματο βγάζει 600++ χλμ με ενα γέμισμα!!!!!!!!!!!!! Δεν κάνω πλάκα! :thnk:μηπως το παραχεσαμε λεω εγω τωρα σιγα μην σου βγαζει και 1000 χλμ με 13 λιτρα ντεποζιτο αντε να βγαλει το πολυ 400 χλμ
Παράθεση από: 2STROKE στις Ιανουάριος 08, 2009, 03:20:45 πμΠαράθεση από: Thanasis20 στις Ιανουάριος 07, 2009, 08:18:50 μμΑ και το rs50 που το χω εντελως μαματο βγάζει 600++ χλμ με ενα γέμισμα!!!!!!!!!!!!! Δεν κάνω πλάκα! :thnk:μηπως το παραχεσαμε λεω εγω τωρα σιγα μην σου βγαζει και 1000 χλμ με 13 λιτρα ντεποζιτο αντε να βγαλει το πολυ 400 χλμ Αφού τόσα μου έβγαζε ρε δίχρονε, εσύ τι θες τώρα καμια κόντρα κατανάλωσης
θα πω και κατι ασχετο ανας φιλος μου εχει το rs 50 το κοκινο πιο χρωμα νεον πιστευετε πιστευετε πρεπει να βαλλει σε αυτο το μηχανακι κοκκινο ή μπλε.αυτος λεει κοκινο επειδι τεριαζει με το κοκινο του rs εγω λεω μπλε γιατι κανει αντιθεση και παει και με τις ζαντες εσεις τι λετε
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι