0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Divider

Εξάτμιση
« - : Οκτώβριος 03, 2008, 03:43:18 μμ »
Κοίταξα την δικη μου εξάτμιση και εκεί κάτω από το fairing υπάρχει εκείνο το τσουτσούνι ο κόφτης τις εξάτμισης τέλος πάντων.. αν αφαιρεθεί αυτό και μπει και ένα τελικό Gianelli θα έχω απόδοση όπως και αν έβαζα ολόσωμο σύστημα εξάτμισης?
Αξίζει λέτε να βάλω μονο τελικό και να βγάλω τον κοφτη από την εξάτμιση η να δώσω περισσότερα ευρώπουλα και να πάρο ολόσωμη?
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 03, 2008, 03:45:53 μμ από Divider »



*

davide

Απ: Εξάτμιση
« Απάντηση #1 - : Οκτώβριος 03, 2008, 03:46:34 μμ »
Κοίταξα την δικη μου εξάτμιση και εκεί κάτω από το fairing υπάρχει εκείνο το τσουτσούνι ο κόφτης τις εξάτμισης τέλος πάντων.. αν αφαιρεθεί αυτό και μπει και ένα τελικό γιανέλλη θα έχω απόδοση όπως και αν έβαζα ολόσωμο σύστημα εξάτμισης?
Αξίζει λέτε να βάλω μονο τελικό και να βγάλω τον κοφτη από την εξάτμιση η να δώσω περισσότερα ευρώπουλα και να πάρο ολόσωμη?

Δεν έχει καμία σχέση το ολόσωμο σύστημα με την αλλαγή ενός τελικού (και ας βγάλεις τον κόφτη). Το αν αξίζει ή όχι, εξαρτάται μόνο από εσένα, εννοώ ότι εσύ ξέρεις τι χρήση του κάνεις!

*

Divider

Απ: Εξάτμιση
« Απάντηση #2 - : Οκτώβριος 03, 2008, 03:48:22 μμ »
Με μπέρδεψες περισσότερο..Με την εξάτμιση δεν θα ανεβούν οι επιδόσεις? τελικές εκκινήσεις ktlp? οι επιδόσεις θα είναι ίδιες με ένα τελικό και αφαίρεση του κοφτη σε σύγκριση με ολόσωμη aftermarket εξάτμιση? αυτό εννοώ:)

*

Dief8armenoS

Απ: Εξάτμιση
« Απάντηση #3 - : Οκτώβριος 03, 2008, 04:10:16 μμ »
Με μπέρδεψες περισσότερο..Με την εξάτμιση δεν θα ανεβούν οι επιδόσεις? τελικές εκκινήσεις ktlp? οι επιδόσεις θα είναι ίδιες με ένα τελικό και αφαίρεση του κοφτη σε σύγκριση με ολόσωμη aftermarket εξάτμιση? αυτό εννοώ:)

Φίλε μου, οι επιδώσεις που θα έχεις με ένα τελικό θα είναι ίδιες με αυτές που έχεις τώρα, την όλη δουλειά στο δίχρονο την κάνει ο θάλαμος διαστολής (κούρμπα) της εξάτμισης.  :ohyes:

Το μόνο που θα αλλάξει με το τελικό είναι η εμφάνηση και ίσος ελάχιστα ο ήχος.

 :bye:

*

davide

Απ: Εξάτμιση
« Απάντηση #4 - : Οκτώβριος 03, 2008, 04:10:38 μμ »
Με μπέρδεψες περισσότερο..Με την εξάτμιση δεν θα ανεβούν οι επιδόσεις? τελικές εκκινήσεις ktlp? οι επιδόσεις θα είναι ίδιες με ένα τελικό και αφαίρεση του κοφτη σε σύγκριση με ολόσωμη aftermarket εξάτμιση? αυτό εννοώ:)

Ότι και να κάνεις θα ανέβουν οι επιδόσεις.
Αν θες να δεις σοβαρή διαφορά θα βάλεις ολόσωμη aftermarket! ;)

*

davide

Απ: Εξάτμιση
« Απάντηση #5 - : Οκτώβριος 03, 2008, 04:11:48 μμ »
Φίλε μου, οι επιδώσεις που θα έχεις με ένα τελικό θα είναι ίδιες με αυτές που έχεις τώρα, την όλη δουλειά στο δίχρονο την κάνει ο θάλαμος διαστολής (κούρμπα) της εξάτμισης.

Με ένα τελικό και με την αφαίρεση του κόφτη θα δει μία βελτίωση...

*

Dief8armenoS

Απ: Εξάτμιση
« Απάντηση #6 - : Οκτώβριος 03, 2008, 04:18:58 μμ »
Φίλε μου, οι επιδώσεις που θα έχεις με ένα τελικό θα είναι ίδιες με αυτές που έχεις τώρα, την όλη δουλειά στο δίχρονο την κάνει ο θάλαμος διαστολής (κούρμπα) της εξάτμισης.

Με ένα τελικό και με την αφαίρεση του κόφτη θα δει μία βελτίωση...

Άν για κόφτη λές αυτά τα διαφράγματα και τον καταλύτη μέσα απο την εξάτμιση, ναι! Αλλά όχι το σωληνάκι που πάει απο την εξάτμιση στο φίλτρο.
Για τελικό διαφορά αισθητή δέν βλέπεις στο δρόμο όμως.

*

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • *****
  • 721
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV FACTORY
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Εξάτμιση
« Απάντηση #7 - : Οκτώβριος 03, 2008, 05:00:03 μμ »
να κανω μια ερωτηση ρε παιδια
γιατι κοντευω να τρελαθω
παρατηρησα οτι η εξατμιση μου στην αρχη εκει που ενωνεται με τον κυλινδρο κανει το εξης
περιπου 3 με 5 εκατοστα ο σωληνας κανει ενα στενεμα και μετα ξαναγυρναει στην διαμετρο που ειχε και στην εισαγωγη απο τον κυλινδρο
δηλαδη απο τον κυλιδρο ξεκινα για πχ φ16 μεσα σε 3 εκατοστα απο την αρχη του σωληνα γινεται φ10 και μετα ξανα φ16 μεχρι να φτασει στην κουρμπα ( τα νουμερα ειναι τυχαια δεν ειμαι καν σιγουρος αν ειναι σωστα)
αυτος ειναι ο κοφτης στην εξατμιση που μας λενε η κανω λαθος ?
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2008, 01:26:44 μμ από 2STROKE »
V2 POWER

*

jimator

Απ: Εξάτμιση
« Απάντηση #8 - : Οκτώβριος 04, 2008, 01:04:45 μμ »
Ναι φιλε θα κερδισεις αποδοση αλλα σιγουρα οσο οχι με μια ολοσωμη.Αν θα μπεις στο τριπακι να βαλεις ολοσωμη θα προτεινα jolly moto κουρμπα και τελικο gianneli λογω ομορφιας αλλα θα κερδισεις ελαχιστα παραπανω απο μια gianneli ολοκληρη.Αν ψηνεσε σου πουλαω εγω την κουρμπα μου την gianneli γιατι θελω να βαλω jolly..

*

chris_xiii

Απ: Εξάτμιση
« Απάντηση #9 - : Οκτώβριος 05, 2008, 04:38:21 μμ »
και τι ζητας για την εξατμιση?

*

jimator

Απ: Εξάτμιση
« Απάντηση #10 - : Οκτώβριος 05, 2008, 04:45:08 μμ »
150 ευρομπουλους

*

Holyman

Απ: Εξάτμιση
« Απάντηση #11 - : Οκτώβριος 05, 2008, 06:51:34 μμ »
Ρε παιδια με ενα καλο γαργαλημα - φουλ εξατμηση , καρμπυρατερ και οτι αλλο - ποσα αλογα θα μπορεσει μαξιμουμ να βγαλει ενα 125αρι?

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Εξάτμιση
« Απάντηση #12 - : Οκτώβριος 05, 2008, 06:54:01 μμ »
Ρε παιδια με ενα καλο γαργαλημα - φουλ εξατμηση , καρμπυρατερ και οτι αλλο - ποσα αλογα θα μπορεσει μαξιμουμ να βγαλει ενα 125αρι?

στο rs 125 με τα πραγματα που ειπες θα παει γυρο στα 30-32 τροχο
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

Dief8armenoS

Απ: Εξάτμιση
« Απάντηση #13 - : Οκτώβριος 05, 2008, 07:15:50 μμ »
Ρε παιδια με ενα καλο γαργαλημα - φουλ εξατμηση , καρμπυρατερ και οτι αλλο - ποσα αλογα θα μπορεσει μαξιμουμ να βγαλει ενα 125αρι?

Αν μιλάς μόνο για ολόσωμη εξάτμιση και καρμπιρατέρ είναι εκεί γύρο που λέει ο συνφορουμίτης κολτρέϊν (εξαρτάτε και από την μηχανική κατάσταση που βρίσκετε το μοτέρ).

Αν πάλι ρωτάς για το πόσο είναι το maximum που μπορεί να φτάσει ένα RS εγώ θα έλεγα γύρο στα 40-41 άλογα στον τροχό μετά από πολύ δουλειά.

 :bye:

*

Holyman

Απ: Εξάτμιση
« Απάντηση #14 - : Οκτώβριος 06, 2008, 08:59:07 μμ »
Δηλαδη περα απο εξατμηση και καρμπυρατερακι τι αλλο παιρνει?
Εχουμε κανα παραδειγμα ? Σπαει χαλαει ?
Ποσο κοστιζει ? αν παει πολυ το αφηνεις και παιρνεις 600αρι και ησυχαζεις ..
Αν ειναι τωρα να σκασεις πανω απο 2000 για να δεις 35 αλογα δε λεει κατ εμε..

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης