0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι Jolly Moto είναι χειροποίητες αλλα το σπαστικό είναι πως πρέπει να κάνεις μετατροπές για να την βάλεις στον κύλινδρο...Είναι και πανάκριβες!Άσε που το τελικό είναι και πιο άσχημο απο της Arrow σε χρώμα!
(Και τι διαφορές με αλλαγή εξάτμισης, καρμπ και φίλτρου όπως ο Κολτρεϊν)Γιατί μάλλον αυτά θα βάλω κι εγώ μόλις το πάρω!RS 125 2007 που του είχε βάλει ο άλλος μόνο την Arrow και πήγε 172?
τωρα ο μηχανικος που το εφτιξα μου ειπα οτι αν βαλω μονο εξατμηση θα κοληση γιατι μου ειπε οτι θα εχει ανοιχτη εξαγωγη και λιγο καυσιμο...........τωρα τι ακριβως παιζει δεν ξερω
Παράθεση από: κολτρέϊν στις Φεβρουάριος 11, 2008, 05:01:15 μμτωρα ο μηχανικος που το εφτιξα μου ειπα οτι αν βαλω μονο εξατμηση θα κοληση γιατι μου ειπε οτι θα εχει ανοιχτη εξαγωγη και λιγο καυσιμο...........τωρα τι ακριβως παιζει δεν ξερω Μπορεί να βοηθήσει ο Bill σε αυτό το θέμα?Να μας δώσει τα φώτα του?!Ή έστω και κάποιος άλλος που ίσως ξέρει?!
Παράθεση από: κολτρέϊν στις Φεβρουάριος 11, 2008, 05:01:15 μμτωρα ο μηχανικος που το εφτιξα μου ειπα οτι αν βαλω μονο εξατμηση θα κοληση γιατι μου ειπε οτι θα εχει ανοιχτη εξαγωγη και λιγο καυσιμο...........τωρα τι ακριβως παιζει δεν ξερω Καπου εχει αναφερθει ξανα αυτο εχω την εντυπωση..Τεσπα..
Παράθεση από: Dief8armenoS στις Ιανουάριος 30, 2008, 05:55:26 πμΠαράθεση από: Itachi216 στις Ιανουάριος 28, 2008, 10:57:34 μμρε παιδια με την εξατμιση παιρνει τιποτα η μπα..?Απο εξάτμιση πέρνεις πολύ σε ενα δίχρονο αλλα για να δουλέψει σωστά και να δέις αξιοσημείωτα αποτελέσματα πρέπει να βάλεις τα κατάληλα ζιγκλέρ και γενικά να ρυθμίσεις το μοτέρ ανάλογα με την εξάτμηση. Γενικά πάντως για να δείς αισθητή διαφορά πρέπει να αλλάξεις και καρμπιρατέρ και σε μερικές περιπτώσης να αυξήσεις τον αέρα που έρχεται απο το φιλτρο (aftermarket φίλτρο ή μετατροπή στο φιλτροκούτι). Αλλοιώς εκτός απο το οτι δέν θα πάρεις τα μέγιστα οφέλει απο την μετατροπή κηνδινεύεις να κολλίσεις και το μοτέρ επειδη θα στεγνώνει ποιό εύκολα απο μίγμα.Το άν θα πάρει παραπάνω ροπή ή και ιπποδύναμη και σε ποιό εύρος στροφών εξαρτάτε απο την σχεδίαση τις εξάτμησης (του λάμου διαστολής βασικά, οχι τόσο του τελικού).Ελπίζω να βοήθησα. πολυ σωστος απλα μπραβο!!!
Παράθεση από: Itachi216 στις Ιανουάριος 28, 2008, 10:57:34 μμρε παιδια με την εξατμιση παιρνει τιποτα η μπα..?Απο εξάτμιση πέρνεις πολύ σε ενα δίχρονο αλλα για να δουλέψει σωστά και να δέις αξιοσημείωτα αποτελέσματα πρέπει να βάλεις τα κατάληλα ζιγκλέρ και γενικά να ρυθμίσεις το μοτέρ ανάλογα με την εξάτμηση. Γενικά πάντως για να δείς αισθητή διαφορά πρέπει να αλλάξεις και καρμπιρατέρ και σε μερικές περιπτώσης να αυξήσεις τον αέρα που έρχεται απο το φιλτρο (aftermarket φίλτρο ή μετατροπή στο φιλτροκούτι). Αλλοιώς εκτός απο το οτι δέν θα πάρεις τα μέγιστα οφέλει απο την μετατροπή κηνδινεύεις να κολλίσεις και το μοτέρ επειδη θα στεγνώνει ποιό εύκολα απο μίγμα.Το άν θα πάρει παραπάνω ροπή ή και ιπποδύναμη και σε ποιό εύρος στροφών εξαρτάτε απο την σχεδίαση τις εξάτμησης (του λάμου διαστολής βασικά, οχι τόσο του τελικού).Ελπίζω να βοήθησα.
ρε παιδια με την εξατμιση παιρνει τιποτα η μπα..?
Το οτι το μοτέρ θα στεγνώσει άν βάλλεις μόνο εξάτμιση χωρίς αλλαγή ή έστω ρύθμισή του καρμπιρατέρ, ποιό ελεύθερη εισαγωγή κλπ. το ξέρουμε όλοι ή έστο το μάθαμαι, lol.Το γιατί στεγνώνει όμως θα προσπαθίσω να εξηγήσω.Λοιπόν, λόγο του σχήματός του ο θάλαμος διαστολής τισ εξάτμησης (το κομμάτι απο το μοτέρ μέχρι το τελικό που κάνει σάν φούσκα) δημιουργεί οστικά κύμματα τα οποία επιστρέφουν προς τον κύλινδρο. Δεδομένου οτι το δίχρονο δέν έχει βαλβίδες αφού ο θάλαμος καύσης αδιάσει απο το "καμμένο" μείγμα και αρχίσει να γεμίζει με φρέσκο ένα κομμάτι του φρέσκου αυτού μείγματος φεύγει απο την θυρίδα της εξαγωγής που μένει ανοιχτεί περισσώτερο απο όσο αυτή τις εισαγωγής.Τα οστικά κύμματα που επιστρέφουν προς τον κύλινδρο σπρώχνουν πάλι μέσα στο θάλαμο καύσης ένα μέρος απο το φρέσκο μείγμα που έχει φύγει προς την εξάτμηση. Έτσι είναι σάν να υπερτροφοδοτείς το μοτέρ (στο περίπου).Δεδομένου οτι ανάλογα με την σχεδιαση τις εξάτμισης το εύρος απόδοσης του κινητήρα αλλάζει (ανάλογα με: μίκος, διάμετρο, κλίση που έχει ο θάλαμος στο σημείο που φαρδαίνει και στο σημείο που στενεύει), η εξάτμηση συντονίζετε σωστά σε άλλο εύρος στροφών και έχει σχεδιαστεί με γνόμονα μια ποσότητα μείγματος αέρα/καυσήμου/λαδιού μεγαλλήτερη τις εργοστασιακής. Έτσι, άν πάς να το δουλέψεις το μοτέρ με μία X aftermarket εξάτμηση χωρίς να του δώσεις παραπάνο μείγμα η ποσότητα μείγματος που θα μείνει στον θάλαμο καύσης θα είναι σχετικά μικρή. Μικρή ποσότητα μείγματος διμιουργεί μεγαλλήτερη θερμοκρασία (το καύσημο έχει ψυκτικές ιδιότητες και το λάδι λυπαντικές και μειώνωντας τις τριβές πάλι πετυχένεις χαμιλότερη θερμοκρασία). Έτσι όταν έχουμε αυτό το φαινόμενο λέμε οτι έχει φτοχό μείγμα και αυτό οδιγεί σε κόλημμα του μοτέρ.Τα είπα όσο ποιό απλά μπορούσα , ότι δέν καταλαβε κάποιος ρωτάει ή έχει να προσθέσει/διορθώσει, ελεύθερα. Υ.γ: Δείτε την εικόνα στο λίνκ που το δίχνει ποιό παραστατικά: http://www.bahnsport.org/images/technik/zweitakter.gif
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι