0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ρε παιδια με την εξατμιση παιρνει τιποτα η μπα..?
Φίλος και συνάδελφος μου ψάχνει εξάτμιση για rs125 2002 μοντ. έχετε κάτι να προτείνετε για οικονομική και καλή λύση?
arrow πρέπει να έχουν κάπου στα 170
arrow πρέπει να έχουν κάπου στα 170 αλλά βγάζει και ηλεκτρονική για aprilia και την ρυθμίζεις αν την θες να σου δίνει στα χαμηλά, μεσσαία ή ψηλά
Παράθεση από: Itachi216 στις Ιανουάριος 28, 2008, 10:57:34 μμρε παιδια με την εξατμιση παιρνει τιποτα η μπα..?Απο εξάτμιση πέρνεις πολύ σε ενα δίχρονο αλλα για να δουλέψει σωστά και να δέις αξιοσημείωτα αποτελέσματα πρέπει να βάλεις τα κατάληλα ζιγκλέρ και γενικά να ρυθμίσεις το μοτέρ ανάλογα με την εξάτμηση. Γενικά πάντως για να δείς αισθητή διαφορά πρέπει να αλλάξεις και καρμπιρατέρ και σε μερικές περιπτώσης να αυξήσεις τον αέρα που έρχεται απο το φιλτρο (aftermarket φίλτρο ή μετατροπή στο φιλτροκούτι). Αλλοιώς εκτός απο το οτι δέν θα πάρεις τα μέγιστα οφέλει απο την μετατροπή κηνδινεύεις να κολλίσεις και το μοτέρ επειδη θα στεγνώνει ποιό εύκολα απο μίγμα.Το άν θα πάρει παραπάνω ροπή ή και ιπποδύναμη και σε ποιό εύρος στροφών εξαρτάτε απο την σχεδίαση τις εξάτμησης (του λάμου διαστολής βασικά, οχι τόσο του τελικού).Ελπίζω να βοήθησα.
Παράθεση από: donatos στις Ιανουάριος 30, 2008, 11:22:01 πμarrow πρέπει να έχουν κάπου στα 170 αλλά βγάζει και ηλεκτρονική για aprilia και την ρυθμίζεις αν την θες να σου δίνει στα χαμηλά, μεσσαία ή ψηλάΠολυ λιγα λες..Αυτην την ηλεκτρονικη που θα την βρω??
Παράθεση από: Dief8armenoS στις Ιανουάριος 30, 2008, 05:55:26 πμΠαράθεση από: Itachi216 στις Ιανουάριος 28, 2008, 10:57:34 μμρε παιδια με την εξατμιση παιρνει τιποτα η μπα..?Απο εξάτμιση πέρνεις πολύ σε ενα δίχρονο αλλα για να δουλέψει σωστά και να δέις αξιοσημείωτα αποτελέσματα πρέπει να βάλεις τα κατάληλα ζιγκλέρ και γενικά να ρυθμίσεις το μοτέρ ανάλογα με την εξάτμηση. Γενικά πάντως για να δείς αισθητή διαφορά πρέπει να αλλάξεις και καρμπιρατέρ και σε μερικές περιπτώσης να αυξήσεις τον αέρα που έρχεται απο το φιλτρο (aftermarket φίλτρο ή μετατροπή στο φιλτροκούτι). Αλλοιώς εκτός απο το οτι δέν θα πάρεις τα μέγιστα οφέλει απο την μετατροπή κηνδινεύεις να κολλίσεις και το μοτέρ επειδη θα στεγνώνει ποιό εύκολα απο μίγμα.Το άν θα πάρει παραπάνω ροπή ή και ιπποδύναμη και σε ποιό εύρος στροφών εξαρτάτε απο την σχεδίαση τις εξάτμησης (του λάμου διαστολής βασικά, οχι τόσο του τελικού).Ελπίζω να βοήθησα. πολυ σωστος απλα μπραβο!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι