0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

CHRISTODOU

ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« - : Ιανουάριος 28, 2008, 03:03:55 μμ »
Φίλος και συνάδελφος μου ψάχνει εξάτμιση για rs125 2002 μοντ. έχετε κάτι να προτείνετε για οικονομική και καλή λύση? :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:



*

donatos

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 28, 2008, 10:23:05 μμ »
Ενοείται gianeli ψάξε λίγο κανά μαγαζί στο google να δεις πόσο έχει και από που να την πάρει

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 28, 2008, 10:27:02 μμ »
εγω για το rs 125 06 εβαλα giannelli carbon απο λαιμο 370Ε :bye: :bye:
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

Itachi216

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 28, 2008, 10:57:34 μμ »
ρε παιδια με την εξατμιση παιρνει τιποτα η μπα..?

*

Dief8armenoS

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 30, 2008, 05:55:26 πμ »
ρε παιδια με την εξατμιση παιρνει τιποτα η μπα..?

Απο εξάτμιση πέρνεις πολύ σε ενα δίχρονο αλλα για να δουλέψει σωστά και να δέις αξιοσημείωτα αποτελέσματα πρέπει να βάλεις τα κατάληλα ζιγκλέρ και γενικά να ρυθμίσεις το μοτέρ ανάλογα με την εξάτμηση. Γενικά πάντως για να δείς αισθητή διαφορά πρέπει να αλλάξεις και καρμπιρατέρ και σε μερικές περιπτώσης να αυξήσεις τον αέρα που έρχεται απο το φιλτρο (aftermarket φίλτρο ή μετατροπή στο φιλτροκούτι). Αλλοιώς εκτός απο το οτι δέν θα πάρεις τα μέγιστα οφέλει απο την μετατροπή κηνδινεύεις να κολλίσεις και το μοτέρ επειδη θα στεγνώνει ποιό εύκολα απο μίγμα.

Το άν θα πάρει παραπάνω ροπή ή και ιπποδύναμη και σε ποιό εύρος στροφών εξαρτάτε απο την σχεδίαση τις εξάτμησης (του λάμου διαστολής βασικά, οχι τόσο του τελικού).

Ελπίζω να βοήθησα.

 :bye:

*

Dief8armenoS

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #5 - : Ιανουάριος 30, 2008, 05:59:18 πμ »
Φίλος και συνάδελφος μου ψάχνει εξάτμιση για rs125 2002 μοντ. έχετε κάτι να προτείνετε για οικονομική και καλή λύση? :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

Κοίτα και για Arrow που είναι κατάληλες για ποιό καθημερινή χρήση. Για τιμές θα σε γελάσω, πάντως άν θυμάμαι καλά είναι πάνω-κάτω στα χρήματα της Gianelli.

Και μήν ξεχάσετε όταν αλλάξετε εξάτμηση να ρυθμίσετε και το μοτέρ με τα κατάληλα ζιγκλέρ, lol  :blus:

*

donatos

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #6 - : Ιανουάριος 30, 2008, 11:22:01 πμ »
arrow πρέπει να έχουν κάπου στα 170 αλλά βγάζει και ηλεκτρονική για aprilia και την ρυθμίζεις αν την θες να σου δίνει στα χαμηλά, μεσσαία ή ψηλά

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #7 - : Ιανουάριος 30, 2008, 06:18:28 μμ »
arrow πρέπει να έχουν κάπου στα 170


 :w3% :w3% :w3% :w3%  η arrow ποιο ακρηβη ειναι απο την giannelli  :bye: :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 30, 2008, 06:55:34 μμ από κολτρέϊν »
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

AkHeNaDoN

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #8 - : Ιανουάριος 30, 2008, 06:29:04 μμ »
arrow πρέπει να έχουν κάπου στα 170 αλλά βγάζει και ηλεκτρονική για aprilia και την ρυθμίζεις αν την θες να σου δίνει στα χαμηλά, μεσσαία ή ψηλά


Πολυ λιγα λες..
Αυτην την ηλεκτρονικη που θα την βρω?? :thnk: :thnk:
 :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #9 - : Ιανουάριος 31, 2008, 10:13:02 πμ »
ρε παιδια με την εξατμιση παιρνει τιποτα η μπα..?

Απο εξάτμιση πέρνεις πολύ σε ενα δίχρονο αλλα για να δουλέψει σωστά και να δέις αξιοσημείωτα αποτελέσματα πρέπει να βάλεις τα κατάληλα ζιγκλέρ και γενικά να ρυθμίσεις το μοτέρ ανάλογα με την εξάτμηση. Γενικά πάντως για να δείς αισθητή διαφορά πρέπει να αλλάξεις και καρμπιρατέρ και σε μερικές περιπτώσης να αυξήσεις τον αέρα που έρχεται απο το φιλτρο (aftermarket φίλτρο ή μετατροπή στο φιλτροκούτι). Αλλοιώς εκτός απο το οτι δέν θα πάρεις τα μέγιστα οφέλει απο την μετατροπή κηνδινεύεις να κολλίσεις και το μοτέρ επειδη θα στεγνώνει ποιό εύκολα απο μίγμα.

Το άν θα πάρει παραπάνω ροπή ή και ιπποδύναμη και σε ποιό εύρος στροφών εξαρτάτε απο την σχεδίαση τις εξάτμησης (του λάμου διαστολής βασικά, οχι τόσο του τελικού).

Ελπίζω να βοήθησα.

 :bye:

πολυ σωστος :kalo:

απλα μπραβο!!!

*

Dief8armenoS

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #10 - : Φεβρουάριος 01, 2008, 04:30:37 πμ »
arrow πρέπει να έχουν κάπου στα 170 αλλά βγάζει και ηλεκτρονική για aprilia και την ρυθμίζεις αν την θες να σου δίνει στα χαμηλά, μεσσαία ή ψηλά


Πολυ λιγα λες..
Αυτην την ηλεκτρονικη που θα την βρω?? :thnk: :thnk:
 :bye: :bye:

Για ηλεκτρονική απο όσο ξέρω η Arrow δέν βγάζει κάτι, μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια, όταν το είχα ψάξει πάντως η μόνη που είχα βρεί ήταν απο ενα κατάστημα στην αγγλία (dps racing) και δέν προσδιόριζε τί μάρκα είναι. Το link για όποιον ενδιαφέρεται πάντως: http://cgi.ebay.co.uk/Aprilia-RS125-RS-125-Single-Curve-Racing-CDI-Unit_W0QQitemZ290140640552QQihZ019QQcategoryZ25623QQtcZphotoQQcmdZViewItem

Κατα την γνώμη μου πάντως παιδιά μία ηλεκτρονική είναι παράλογα ακριβή άν σκευτεί κανείς οτι σου την δίνουν με έτοιμους χάρτες και άν θέλεις να κάνεις εσύ κάποια τροποποίηση πρέπει να αγοράσεις και το software το οποίο στοιχίζει άλλη μισή ηλεκτρονική. Το να βάλεις στο μηχανάκη σου ηλεκτρονική με χαρτογράφηση που έγινε για ένα άλλο μηχανάκι, με άλλο καιρο, άλλο λάδι, άλλη βενζήνη, και κυρίως άλλες μετατροπές, ...και να σκάσεις και ένα κάρο χρήματα είναι βλακία. Ακόμα και άν πάρει κάποια απόδοση παραπάνω δέν θα είναι ούτε το 70% τις απόδοσης που θα έπρεπε να σου δώσει η μετατροπή.
Τις πληροφορίες για την ηλεκτρονική τις έιχα πάρει τηλεφωνικός απο το προσοπικό του εν λόγο καταστήματος.

Τέλος να πώ οτι μία τέτοια βελτίωση για εμένα δικεολογείται μόνο αν εχεις κάνει όλες τις υπόλοιπες δυνατές μετατροπές στο μοτέρ (απο καρμπιρατέρ μέχει θυρίδωμα) και θέλεις το κάτι παραπάνω επειδή προορίζεις το μηχανάκη για αγωνιστηκή χρήση καθαρά.

Φιλικά,

Βασίλης
 :bye:


ρε παιδια με την εξατμιση παιρνει τιποτα η μπα..?

Απο εξάτμιση πέρνεις πολύ σε ενα δίχρονο αλλα για να δουλέψει σωστά και να δέις αξιοσημείωτα αποτελέσματα πρέπει να βάλεις τα κατάληλα ζιγκλέρ και γενικά να ρυθμίσεις το μοτέρ ανάλογα με την εξάτμηση. Γενικά πάντως για να δείς αισθητή διαφορά πρέπει να αλλάξεις και καρμπιρατέρ και σε μερικές περιπτώσης να αυξήσεις τον αέρα που έρχεται απο το φιλτρο (aftermarket φίλτρο ή μετατροπή στο φιλτροκούτι). Αλλοιώς εκτός απο το οτι δέν θα πάρεις τα μέγιστα οφέλει απο την μετατροπή κηνδινεύεις να κολλίσεις και το μοτέρ επειδη θα στεγνώνει ποιό εύκολα απο μίγμα.

Το άν θα πάρει παραπάνω ροπή ή και ιπποδύναμη και σε ποιό εύρος στροφών εξαρτάτε απο την σχεδίαση τις εξάτμησης (του λάμου διαστολής βασικά, οχι τόσο του τελικού).

Ελπίζω να βοήθησα.

 :bye:

πολυ σωστος :kalo:

απλα μπραβο!!!

 :D  :blus:  :D

*

Tomahawk

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #11 - : Φεβρουάριος 09, 2008, 03:13:58 πμ »
Η Arrow έχω ακούσει είναι ίσως η καλύτερη για το RS (αυτήν θα βάλω μόλις το πάρω!)
Κάνει γύρω στα 300, την χρησιμοποιούν, μόνο αυτήν, στο "ενιαίο" για RS 125 στην Αγγλία και απο εμφάνιση επιπλέον είναι φοβερή!

Πολύ οικονομική έχει βγάλει η Athena (ψάξε λιγάκι και θα την βρείς στο net είναι η πιο οικονομική)

*

VFXCode

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #12 - : Φεβρουάριος 09, 2008, 10:44:28 μμ »
Καλυτερη ειναι η jollymoto (Ιταλικες και νμζ χειροποιητες) αλλα ειναι με αρκετη διαφορα οι πιο ακριβες και πρεπει να την παραγκειλεις απο την Ιταλια.

*

Tomahawk

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #13 - : Φεβρουάριος 10, 2008, 01:56:09 πμ »
Οι Jolly Moto είναι χειροποίητες αλλα το σπαστικό είναι πως πρέπει να κάνεις μετατροπές για να την βάλεις στον κύλινδρο...
Είναι και πανάκριβες!

Άσε που το τελικό είναι και πιο άσχημο απο της Arrow σε χρώμα!  :P





 :kalo:

*

VFXCode

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #14 - : Φεβρουάριος 10, 2008, 05:21:07 μμ »
Βασικα εχει διαφορες εκδοσεις εξατμισεων αναλογα με την χρηση (road/race) και τι καρμπιρατερ φορας.


Εχει και καρμπον ρε συ (αλλα πανε πολυυυυυ παραπανω  :P )

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης