0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

AkHeNaDoN

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #15 - : Φεβρουάριος 10, 2008, 06:16:06 μμ »
Το μονο κακο με την arrow ειναι οτι θα φωναζεις στους μπατσους οτι ερχεσε απο 5 στενα πιο πριν.. :thnk: :thnk:
Παντως εγω με την gianelli εμεινα πολυ ευχαριστιμενος!

Οσο για ηλεκτρονικη το μονο που ξερω ειναι ειναι οτι η aprilia βγαζει 3 διαφορετικα CDI. ενα 11kw ενα fullpower και
ενα racing (γυρο στα 1000κατι ευρο!!! :tez: :tez:)
 :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #16 - : Φεβρουάριος 10, 2008, 07:13:31 μμ »
Οι Jolly Moto είναι χειροποίητες αλλα το σπαστικό είναι πως πρέπει να κάνεις μετατροπές για να την βάλεις στον κύλινδρο...
Είναι και πανάκριβες!

Άσε που το τελικό είναι και πιο άσχημο απο της Arrow σε χρώμα!  :P





 :kalo:


η giannelli ειναι πολυ πιο ομορφη και πιστευω οτι κανει τον καλητερο φοριβο ;) ;)

ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

Tomahawk

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #17 - : Φεβρουάριος 10, 2008, 08:44:04 μμ »
Η Giannelli δεν μου αρέσει καθόλου! (Γούστα είναι αυτά!)
Μου αρέσει περισσότερο η εξάτμιση να είναι κλασσική δίχρονου! (Γιατί της Giannelli είναι διαφορετικό το τελικό!)

Arrow


Jolly Moto


*

AkHeNaDoN

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #18 - : Φεβρουάριος 10, 2008, 08:50:38 μμ »
Βγαινει κ σε κλασσικου διχρονου (με το σωλινακι στο τελος)
 :bye: :bye:

*

jimator

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #19 - : Φεβρουάριος 10, 2008, 11:08:50 μμ »
Παιδια επειδη και εγω θελω να βαλω εξατμιση στο δικο μου τωρα(καινουργιο μοντελο) τι να βαλω?
Τα κριτιρια πανε ως εξεις:
Αποδοση
Ηχος
Ομορφια
Δεν με νοιαζει και τοσο η τιμη.Ενα που οδηγησα με χειροποιητη εδω στην πολη μου(Vampire) ειχε τρομερο ηχο και μεγαλη διαφορα με το δικο μου στα χαμηλα αλλα σαν να μου φανηκε να του εχει κοψει ψηλα!

Ειμαι αναμεσα σε Giannelli και Jolly Moto και ισως και Arrow.Πιο πολυ ομως με βλεπω για την  Giannelli λογω ομορφιας και επειδη αν την παραγγειλω σημερα την αλλη μερα την εχω αντιθετα με την Jolly.
Αλλα αν εχει μεγαλη διαφορα στην αποδοση ή η Giannelli δεν βγαζει πολυ θορυβο θα παραγγειλω μια Jolly.

*

VFXCode

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #20 - : Φεβρουάριος 11, 2008, 12:26:54 πμ »
Προσωπικα αμα ειχα RS θα επερνα ενα 34αρι carburator και την jollymoto που ειναι για 34αρια carb με καρμπον τελικο.... Αλλα δυστυχως δεν εχω RS  :P .

Βασικα... απο επιδοσεις η καλυτερη απο οτι εχω διαβασει ειναι η jolly αλλα θελει το σωστο carburator και καλο ρυθμισμα να ταιριαξει με την εξατμιση

*

Tomahawk

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #21 - : Φεβρουάριος 11, 2008, 12:55:36 πμ »
Βασικά όποιος έχει αλλάξει την εργοστασιακή του εξάτμιση σε μια aftermarket ας μας πει τι διαφορές είδε...
Σε τελική, σε επιτάχυνση και σε ήχο!

(Και τι διαφορές με αλλαγή εξάτμισης, καρμπ και φίλτρου όπως ο Κολτρεϊν)
Γιατί μάλλον αυτά θα βάλω κι εγώ μόλις το πάρω!

Εγώ είμαι ανάμεσα σε Jolly Moto, την πιό φθηνή γιατί δεν θέλω να δώσω και μια περιουσία για ένα μηχανάκι που θα κρατήσω 2 χρόνια,
και σε Arrow.
Στην Jolly Moto, όποια κι αν βάλεις, θα πρέπει να κάνεις μετατροπή στον κύλινδρο για να μπει και δεν γουστάρω να μπλέξω με τέτοια!

Είχα δει ένα video στο YouTube με ένα RS 125 2007 που του είχε βάλει ο άλλος μόνο την Arrow και πήγε 172?

Είναι καλή τελική?
Για πείτε γνώμες!






Όποιος μπορεί ας πάει στο ebay.co.uk και να πατήσει "arrow rs 125" στα ebay shops απο κάτω θα δει δύο Arrow για 95-08 μοντέλα
του 125 τα οποία όμως έχουν διαφορετικές τιμές και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο! Εφόσον η Arrow βγάζει μόνο μια εξάτμιση για το RS και ούτε κάν σε δύο εκδόσεις (πχ Πόλης και Racing). Δεν μπορώ να καταλάβω αυτή τη διαφορά τιμής!
Η μιά είναι 5η στην σειρά (και έχει 228 λίρες) και η άλλη είναι προτελευταία (και έχει 240 λίρες)...

*

AkHeNaDoN

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #22 - : Φεβρουάριος 11, 2008, 04:33:30 μμ »
Εγω εχω πανω την Gianelli.
Aπο διαφορες..:
Εχει ξεχασει να μου βρεξει μπουζι ακομα και αν πηγαινω πολυ ωρα με πολυ χαμηλες στροφες
Η ροπη σταματαει στις 11700-11750
Καταπληκτικος θορυβος, θυμιζει καθαρο motocross.. (Εκανα τον  σταυρο μου :pray: οταν επιτελους ακουγα τις πιστονιες του!!  :pray: )
Τελικη 174 περιπου..
 :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #23 - : Φεβρουάριος 11, 2008, 05:01:15 μμ »

(Και τι διαφορές με αλλαγή εξάτμισης, καρμπ και φίλτρου όπως ο Κολτρεϊν)
Γιατί μάλλον αυτά θα βάλω κι εγώ μόλις το πάρω!



RS 125 2007 που του είχε βάλει ο άλλος μόνο την Arrow και πήγε 172?


φιλε εγω ειδα πολυ διαφορα και χαμηλα (λιγο) αλλα και ψηλα στο κοντερ ειχα δει μεχρι 175km


τωρα ο μηχανικος που το εφτιξα μου ειπα οτι αν βαλω μονο εξατμηση θα κοληση :thnk:  :thnk:  :thnk:

γιατι μου ειπε οτι θα εχει ανοιχτη εξαγωγη και λιγο καυσιμο...........τωρα τι ακριβως παιζει δεν ξερω :bye:
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

Tomahawk

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #24 - : Φεβρουάριος 11, 2008, 05:54:01 μμ »
τωρα ο μηχανικος που το εφτιξα μου ειπα οτι αν βαλω μονο εξατμηση θα κοληση :thnk:  :thnk:  :thnk:

γιατι μου ειπε οτι θα εχει ανοιχτη εξαγωγη και λιγο καυσιμο...........τωρα τι ακριβως παιζει δεν ξερω :bye:

Μπορεί να βοηθήσει ο Bill σε αυτό το θέμα?
Να μας δώσει τα φώτα του?!

Ή έστω και κάποιος άλλος που ίσως ξέρει?!

*

AkHeNaDoN

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #25 - : Φεβρουάριος 11, 2008, 06:35:16 μμ »
τωρα ο μηχανικος που το εφτιξα μου ειπα οτι αν βαλω μονο εξατμηση θα κοληση :thnk:  :thnk:  :thnk:

γιατι μου ειπε οτι θα εχει ανοιχτη εξαγωγη και λιγο καυσιμο...........τωρα τι ακριβως παιζει δεν ξερω :bye:

Μπορεί να βοηθήσει ο Bill σε αυτό το θέμα?
Να μας δώσει τα φώτα του?!

Ή έστω και κάποιος άλλος που ίσως ξέρει?!

Καπου εχει αναφερθει ξανα αυτο εχω την εντυπωση..
Τεσπα..

Αμα βαλεις μονο εξατμιση θα το στεγνωσεις το μηχανακι.. δλδ θα εχεις πολυ μεγαλη εξαγωγη σε διαφορα με το μιγμα που εχεις το οποιο δεν θα ειναι αρκετο.. για να βαλεις εξατμιση (χωρις να αλλαξεις carb..) τοτε πρεπει να βαλεις τουλαχιστων μεγαλυτερα ζιγκλερ στο υπαρχον καπμπυρατερ ωστε το μιγμα να ειναι πιο πλουσιο και επαρκες.
 :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #26 - : Φεβρουάριος 11, 2008, 06:37:33 μμ »

τωρα ο μηχανικος που το εφτιξα μου ειπα οτι αν βαλω μονο εξατμηση θα κοληση :thnk:  :thnk:  :thnk:

γιατι μου ειπε οτι θα εχει ανοιχτη εξαγωγη και λιγο καυσιμο...........τωρα τι ακριβως παιζει δεν ξερω :bye:

Καπου εχει αναφερθει ξανα αυτο εχω την εντυπωση..
Τεσπα..

το εχω ξανα πει αντωνη ;) :bye:   και ετσι ειναι :ohyes: :ohyes:
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

*

AkHeNaDoN

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #27 - : Φεβρουάριος 11, 2008, 06:41:45 μμ »
ρε παιδια με την εξατμιση παιρνει τιποτα η μπα..?

Απο εξάτμιση πέρνεις πολύ σε ενα δίχρονο αλλα για να δουλέψει σωστά και να δέις αξιοσημείωτα αποτελέσματα πρέπει να βάλεις τα κατάληλα ζιγκλέρ και γενικά να ρυθμίσεις το μοτέρ ανάλογα με την εξάτμηση. Γενικά πάντως για να δείς αισθητή διαφορά πρέπει να αλλάξεις και καρμπιρατέρ και σε μερικές περιπτώσης να αυξήσεις τον αέρα που έρχεται απο το φιλτρο (aftermarket φίλτρο ή μετατροπή στο φιλτροκούτι). Αλλοιώς εκτός απο το οτι δέν θα πάρεις τα μέγιστα οφέλει απο την μετατροπή κηνδινεύεις να κολλίσεις και το μοτέρ επειδη θα στεγνώνει ποιό εύκολα απο μίγμα.

Το άν θα πάρει παραπάνω ροπή ή και ιπποδύναμη και σε ποιό εύρος στροφών εξαρτάτε απο την σχεδίαση τις εξάτμησης (του λάμου διαστολής βασικά, οχι τόσο του τελικού).

Ελπίζω να βοήθησα.

 :bye:

πολυ σωστος :kalo:

απλα μπραβο!!!

Να το.. :bye: :bye:

*

Dief8armenoS

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #28 - : Φεβρουάριος 11, 2008, 10:21:50 μμ »
Το οτι το μοτέρ θα στεγνώσει άν βάλλεις μόνο εξάτμιση χωρίς αλλαγή ή έστω ρύθμισή του καρμπιρατέρ, ποιό ελεύθερη εισαγωγή κλπ. το ξέρουμε όλοι ή έστο το μάθαμαι, lol.

Το γιατί στεγνώνει όμως θα προσπαθίσω να εξηγήσω.

Λοιπόν, λόγο του σχήματός του ο θάλαμος διαστολής τισ εξάτμησης (το κομμάτι απο το μοτέρ μέχρι το τελικό που κάνει σάν φούσκα) δημιουργεί οστικά κύμματα τα οποία επιστρέφουν προς τον κύλινδρο. Δεδομένου οτι το δίχρονο δέν έχει βαλβίδες αφού ο θάλαμος καύσης αδιάσει απο το "καμμένο" μείγμα και αρχίσει να γεμίζει με φρέσκο ένα κομμάτι του φρέσκου αυτού μείγματος φεύγει απο την θυρίδα της εξαγωγής που μένει ανοιχτεί περισσώτερο απο όσο αυτή τις εισαγωγής.

Τα οστικά κύμματα που επιστρέφουν προς τον κύλινδρο σπρώχνουν πάλι μέσα στο θάλαμο καύσης ένα μέρος απο το φρέσκο μείγμα που έχει φύγει προς την εξάτμηση. Έτσι είναι σάν να υπερτροφοδοτείς το μοτέρ (στο περίπου).

Δεδομένου οτι ανάλογα με την σχεδιαση τις εξάτμισης το εύρος απόδοσης του κινητήρα αλλάζει (ανάλογα με: μίκος, διάμετρο, κλίση που έχει ο θάλαμος στο σημείο που φαρδαίνει και στο σημείο που στενεύει), η εξάτμηση συντονίζετε σωστά σε άλλο εύρος στροφών και έχει σχεδιαστεί με γνόμονα μια ποσότητα μείγματος αέρα/καυσήμου/λαδιού μεγαλλήτερη τις εργοστασιακής. Έτσι, άν πάς να το δουλέψεις το μοτέρ με μία X aftermarket εξάτμηση χωρίς να του δώσεις παραπάνο μείγμα η ποσότητα μείγματος που θα μείνει στον θάλαμο καύσης θα είναι σχετικά μικρή.

Μικρή ποσότητα μείγματος διμιουργεί μεγαλλήτερη θερμοκρασία (το καύσημο έχει ψυκτικές ιδιότητες και το λάδι λυπαντικές και μειώνωντας τις τριβές πάλι πετυχένεις χαμιλότερη θερμοκρασία). Έτσι όταν έχουμε αυτό το φαινόμενο λέμε οτι έχει φτοχό μείγμα και αυτό οδιγεί σε κόλημμα του μοτέρ.

Τα είπα όσο ποιό απλά μπορούσα  :blus:, ότι δέν καταλαβε κάποιος ρωτάει ή έχει να προσθέσει/διορθώσει, ελεύθερα.

 :bye:

Υ.γ: Δείτε την εικόνα στο λίνκ που το δίχνει ποιό παραστατικά: http://www.bahnsport.org/images/technik/zweitakter.gif

*

AkHeNaDoN

Απ: ΕΞΑΤΜΙΣΗ RS125
« Απάντηση #29 - : Φεβρουάριος 11, 2008, 11:30:01 μμ »
Το οτι το μοτέρ θα στεγνώσει άν βάλλεις μόνο εξάτμιση χωρίς αλλαγή ή έστω ρύθμισή του καρμπιρατέρ, ποιό ελεύθερη εισαγωγή κλπ. το ξέρουμε όλοι ή έστο το μάθαμαι, lol.

Το γιατί στεγνώνει όμως θα προσπαθίσω να εξηγήσω.

Λοιπόν, λόγο του σχήματός του ο θάλαμος διαστολής τισ εξάτμησης (το κομμάτι απο το μοτέρ μέχρι το τελικό που κάνει σάν φούσκα) δημιουργεί οστικά κύμματα τα οποία επιστρέφουν προς τον κύλινδρο. Δεδομένου οτι το δίχρονο δέν έχει βαλβίδες αφού ο θάλαμος καύσης αδιάσει απο το "καμμένο" μείγμα και αρχίσει να γεμίζει με φρέσκο ένα κομμάτι του φρέσκου αυτού μείγματος φεύγει απο την θυρίδα της εξαγωγής που μένει ανοιχτεί περισσώτερο απο όσο αυτή τις εισαγωγής.

Τα οστικά κύμματα που επιστρέφουν προς τον κύλινδρο σπρώχνουν πάλι μέσα στο θάλαμο καύσης ένα μέρος απο το φρέσκο μείγμα που έχει φύγει προς την εξάτμηση. Έτσι είναι σάν να υπερτροφοδοτείς το μοτέρ (στο περίπου).

Δεδομένου οτι ανάλογα με την σχεδιαση τις εξάτμισης το εύρος απόδοσης του κινητήρα αλλάζει (ανάλογα με: μίκος, διάμετρο, κλίση που έχει ο θάλαμος στο σημείο που φαρδαίνει και στο σημείο που στενεύει), η εξάτμηση συντονίζετε σωστά σε άλλο εύρος στροφών και έχει σχεδιαστεί με γνόμονα μια ποσότητα μείγματος αέρα/καυσήμου/λαδιού μεγαλλήτερη τις εργοστασιακής. Έτσι, άν πάς να το δουλέψεις το μοτέρ με μία X aftermarket εξάτμηση χωρίς να του δώσεις παραπάνο μείγμα η ποσότητα μείγματος που θα μείνει στον θάλαμο καύσης θα είναι σχετικά μικρή.

Μικρή ποσότητα μείγματος διμιουργεί μεγαλλήτερη θερμοκρασία (το καύσημο έχει ψυκτικές ιδιότητες και το λάδι λυπαντικές και μειώνωντας τις τριβές πάλι πετυχένεις χαμιλότερη θερμοκρασία). Έτσι όταν έχουμε αυτό το φαινόμενο λέμε οτι έχει φτοχό μείγμα και αυτό οδιγεί σε κόλημμα του μοτέρ.

Τα είπα όσο ποιό απλά μπορούσα  :blus:, ότι δέν καταλαβε κάποιος ρωτάει ή έχει να προσθέσει/διορθώσει, ελεύθερα.

 :bye:

Υ.γ: Δείτε την εικόνα στο λίνκ που το δίχνει ποιό παραστατικά: http://www.bahnsport.org/images/technik/zweitakter.gif

+1000!!!! :ohyes:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης