0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κοίταξα την δικη μου εξάτμιση και εκεί κάτω από το fairing υπάρχει εκείνο το τσουτσούνι ο κόφτης τις εξάτμισης τέλος πάντων.. αν αφαιρεθεί αυτό και μπει και ένα τελικό γιανέλλη θα έχω απόδοση όπως και αν έβαζα ολόσωμο σύστημα εξάτμισης?Αξίζει λέτε να βάλω μονο τελικό και να βγάλω τον κοφτη από την εξάτμιση η να δώσω περισσότερα ευρώπουλα και να πάρο ολόσωμη?
Με μπέρδεψες περισσότερο..Με την εξάτμιση δεν θα ανεβούν οι επιδόσεις? τελικές εκκινήσεις ktlp? οι επιδόσεις θα είναι ίδιες με ένα τελικό και αφαίρεση του κοφτη σε σύγκριση με ολόσωμη aftermarket εξάτμιση? αυτό εννοώ:)
Φίλε μου, οι επιδώσεις που θα έχεις με ένα τελικό θα είναι ίδιες με αυτές που έχεις τώρα, την όλη δουλειά στο δίχρονο την κάνει ο θάλαμος διαστολής (κούρμπα) της εξάτμισης.
Παράθεση από: Dief8armenoS στις Οκτώβριος 03, 2008, 04:10:16 μμΦίλε μου, οι επιδώσεις που θα έχεις με ένα τελικό θα είναι ίδιες με αυτές που έχεις τώρα, την όλη δουλειά στο δίχρονο την κάνει ο θάλαμος διαστολής (κούρμπα) της εξάτμισης.Με ένα τελικό και με την αφαίρεση του κόφτη θα δει μία βελτίωση...
Ρε παιδια με ενα καλο γαργαλημα - φουλ εξατμηση , καρμπυρατερ και οτι αλλο - ποσα αλογα θα μπορεσει μαξιμουμ να βγαλει ενα 125αρι?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι