APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: abel_rs50 στις Οκτώβριος 15, 2009, 02:22:01 μμ
-
γειά σας είμαι καινούργιος στο φορουμ...έπαθα μια ζημιά μάλλον απο δικιά μου χαζομάρα και κάηκε ο ανωρθωτής μου και το πραγματάκι που έχει πάνω την ασφάλεια...οπότε έκανα μια πατέντα επειδή ήμουν σε διακοπές με τις λίγες γνώσης ηλεκτρολογίας που έχω και το έφτιαξα αλλά είχα προβληματάκια οπότε θέλω να μου πείτε να πάω σε ένα καλό ηλεκτρολόγο(να μην με πιάσει κότσο...)και επίσης να μου πείτε που μπορώ να βρω ανταλλακτικά εκτός απο αρμακολα...μένω νέα σμύρνη οπότε για κάπου εδώ κοντά ο ηλεκτρολόγος...Ευχαριστώ!
-
Φίλε μου καλώς ήρθες.
Εκτός από τον ανορθωτή τι ακριβώς σου έχει κάψει??(την ασφαλειοθηκη εννοείς?)
Σου έκαψε τότε τον ανορθωτή πως τον έφτιαξες?
δώσε μας πληροφορείς παραπάνω να καταλάβουμε!
-
μου έχει κάψει ανορθωτη και ασφαλειοθηκη...το "έφτιαξα" ως εξής έβαλα έναν ανορθωτή που μου έδωσε ένα συνεργείο απο χτ 125 και με αποτέλεσμα να μην την φορτίζει πλήρως αλλά και τις υψηλές στροφές να ανεβάζει την ΄ταση στα 15+ volt με αποτέλεσμα να μου καίει τις λάμπες...οπότε δεν παλεύεται έτσι πια...την ασφαλειοθήκη την έβγαλα και έκανα μια παράκαμψη με καλώδια που έχουν και ασφάλειες μέσα...ο ρυθμηστής τάσης δεν θα έπρεπε να κρατάει την τάση σε ένα συγκεκριμένο όριο??και επειδή δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ πλεον θέλω να μου πείτε ένα ηλεκτρολόγο για να το πάω...
-
ο ρυθμηστής τάσης δεν θα έπρεπε να κρατάει την τάση σε ένα συγκεκριμένο όριο??και επειδή δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ πλεον θέλω να μου πείτε ένα ηλεκτρολόγο για να το πάω...
Στην ουσία ο ανορθωτής κρατάει την τάση μέσα σε κάποια ορισμένα όρια :bye:
-
το rs στο πολυοργανο που εχει διχνει και τη ταση αν θυμαμε καλα γιατι και εγω προσφατα εκαψα ανορθωτη....το θεμα ειναι οτι εσυ εχεις καψει και ασφαλειοθηκη οπως μας λες.αυτο δε ξερω πως το καταφερες.οι ασφαλειες ηταν σωστα τοποθετημενες?
νομιζω ειναι απο αριστερα προς δεξια οπως τη κοιτας 7αρα,10αρα και 12αρα.
οταν αναβεις το μηχανακι το βαζεις σκαστο ετσι?
αν πας να αναψεις φωτα τι γινεται?κρατανε για λιγο δεν αναβουν καθολου???
-
πήγα να αλλάξω την μπαταρία και το σπίρτο ο μηχανικός μου έβαλε τους πόλους μάλλον αναποδα και κάηκε και η ασφαλειοθήκη...τώρα ο ανορθωτης που έχω βάλει δίνει 4 βολτ στο ρελαντι και γύρω στα 17 στις 11χιλ.στροφές...οπότε όταν βάζω μπροστά(με σπρώξιμο)τα φώτα ανάβουν όσο ανεβάζω στροφές και άν ανεβάσω πλ τις στροφές τοτε καίγονται οι λάμπες...ο ανορθωτής είχε δει ο αδερφός μου παλιότερα και μου έιχε πει 24 περίπου ευρώ και πήρα σήμερα και στον αρμακόλα και μου είπε 50...μπορώ να τον βρώ φθηνότερα??και απο που?
-
πήγα να αλλάξω την μπαταρία και το σπίρτο ο μηχανικός μου έβαλε τους πόλους μάλλον αναποδα και κάηκε και η ασφαλειοθήκη...τώρα ο ανορθωτης που έχω βάλει δίνει 4 βολτ στο ρελαντι και γύρω στα 17 στις 11χιλ.στροφές...οπότε όταν βάζω μπροστά(με σπρώξιμο)τα φώτα ανάβουν όσο ανεβάζω στροφές και άν ανεβάσω πλ τις στροφές τοτε καίγονται οι λάμπες...ο ανορθωτής είχε δει ο αδερφός μου παλιότερα και μου έιχε πει 24 περίπου ευρώ και πήρα σήμερα και στον αρμακόλα και μου είπε 50...μπορώ να τον βρώ φθηνότερα??και απο που?
Για να μην πληρώνεις συνέχεια ανορθωτές (και λάμπες :P) δεν βάζεις τον μαμά να ξεμπερδεύεις ? Επίσης με τον ανορθωτή που έχεις τώρα καταστρέφεις την μπαταρία και μάλλον θα χρειαστείς και άλλη αν συνεχίσεις το δουλεύεις το μηχανάκι έτσι.
:bye: :bye:
-
για μαμα ανορθοτη ψαξε ebay θυμαμε ειχα βρει.εμενα παντος οταν ειχα καψει ανορθοτη τα φωτα αναβαν μονο για δευτερολεπτα μεχρι που νεκρονε το μηχανακι και εσβηνε..και επεισεις δν επερνε με μιζα αμα δεν ειχε δουλεψει ποιο πριν!
η power valve σου δουλευει κανονικα?
-
παλικαρι εισαι ατυχος πολυ.
αμα σου καιει τα φωτα κατι δεν εχεις κανει σωστα με τις ασφαλειες.
για τον ανωρθωτη παρτε τον τυπο του τον γραφει πανω και αν δεν βρεις τον ιδιο βαλε αντιστοιχο.
καλυτερα να πας σε μαστορα ομως πιστευω μην εχει "αρπαξει" και τιποτα αλλο...
-
κοίτα μίζα φωτισμό κόρνες κτλ δίνει κανονικά οπότε πιστεύω να μην έχει πειράξει τίποτα μήπως ξέρει κανένας τι τύπος είναι ο ανορθωτής?δλδ τα στοιχεία του γτ μου ζήτησαν 55 ευρώ...μπας και βρω άλλο...γτ τον πέταξα τον καμμένο που είχα...η μήπως που μπορώ να βρω τα στοιχεία του!
-
Φιλε μου κατι περιεργο μου ακουγετε σε ολα αυτα κατι δεν εχει γινει σωστα.και με αλλο ανορθωτη επρεπε να λειτουργισει καπως και να σου προστατεψει το κυκλωμα της μηχανης .αν μου λες οτι οσο αυξανεις στροφες σου καιγονται οι λαμπες τοτε γινετε το εξης....ασο αυξανεις στροφες στον κινητηρα αυξανεις στροφες στο δυναμο αυξανωντας στροφες στο δυναμο αυξανεις την ταση σε σημειο να καψει τις λαμπες (δεν ξερω πως δεν σου εχει καψει και τιποτα αλλο)πριν απο αυτο ομως επρεπει πρωτα να καψει την προστασια του κυκλωματος (την ασφαλεια) πραγμα που σημενει οτι κατι δεν εχει γινει σωστα.
Πολες ηλεκτρολογικες γνωσεις δεν εχω ετσι οπως τα ακουω τα πραγματα νομιζω κατι τετοιο εχει γινει.δεν ειναι αναγκη να πας ντε και καλα σε συνεργειο aprilia αν εχεις καποιο καλο συνεργειο μπορεις να κανεις και εκει καλη δουλεια.
Αν βγαλεις ακρη πες μας και εμας τι ηταν....
-
κοίτα μίζα φωτισμό κόρνες κτλ δίνει κανονικά οπότε πιστεύω να μην έχει πειράξει τίποτα μήπως ξέρει κανένας τι τύπος είναι ο ανορθωτής?δλδ τα στοιχεία του γτ μου ζήτησαν 55 ευρώ...μπας και βρω άλλο...γτ τον πέταξα τον καμμένο που είχα...η μήπως που μπορώ να βρω τα στοιχεία του!
λιπον
απ'οσο βλεπω εδω http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-rs-125-1999-2005-electrical-system-i-752.php (http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-rs-125-1999-2005-electrical-system-i-752.php)
ο ανορθωτης μας κανει καπου εκει στα 55 ευρο!
-
πριν απο αυτο ομως επρεπει πρωτα να καψει την προστασια του κυκλωματος (την ασφαλεια) πραγμα που σημενει οτι κατι δεν εχει γινει σωστα.
Βασικά η ασφάλεια καίγεται από υπερβολικό ρευμα (ένταση ρευματος) όχι τάση. Και από τα προλεγόμενα μάλλον κάηκε από βραχυκύκλωμα. :bye: :bye:
-
πριν απο αυτο ομως επρεπει πρωτα να καψει την προστασια του κυκλωματος (την ασφαλεια) πραγμα που σημενει οτι κατι δεν εχει γινει σωστα.
Βασικά η ασφάλεια καίγεται από υπερβολικό ρευμα (ένταση ρευματος) όχι τάση. Και από τα προλεγόμενα μάλλον κάηκε από βραχυκύκλωμα. :bye: :bye:
I = V / R
δεν αντιλεγω ομως αν αλλαξεις εστω και ενα απο τα τρια δεν θα εχεις το ιδιο αποτελεσμα.
-
ρε παιδιά το είπα και πιο πριν οτι μπήκαν ανάποδα οι πόλοι εκανε βραχυκύκλωμα και καηκε η ασφάλεια και όλο το πλαστικο που έχει την ασφάλεια και ο ανορθωτής μου...με δυο καλωδιάκια με ασφάλειες μέσα αντικατέστησα την ασφάλεια και πήρα έναν ανορθωτή(απο χτ) που προφανώς λειτουργεί διαφορετικά απο αυτον του rs και τον έβαλα με αποτέλεσμα να δίνει τάση στην μπαταρία άλλα ντάλον...προφανώς και στο χτ ο ανορθωτής αυτός δίνει στο ρελαντί τάση απο ότι έχω διαβάσει 14,6 μέχρι 15,7(έτσι έχω διαβάσει)στοιχεία για τον ανορθωτή μπορούμε να βρούμε??
-
Μ'αυτα κ μ'αυτα κοιτα μην καψεις καμια ηλεκτρονικη και τρεχεις μετα... :(