
Ναι, ναι γελάτε! Κι όμως ακόμα δεν το έφτιαξα...

Από τη μια η πολύ δουλειά, από την άλλη εκεί που έμενα δεν ήξερα κανένα καλό συνεργείο και πάλι στα ίδια. Το είχα αναφέρει και σε άλλο τοπικ αλλά δεν βρέθηκε κάποια λύση. Παραθέτω τι ακριβώς είχα γράψει:
".....
Το πρόβλημα μου έχει ως εξής. Έχω ένα RS125 του '06 με 9.200 χλμ στο οποίο στα 8.500 άλλαξα κύλινδρο, πιστόνι, κτλ ευτυχώς μέσα στην εγγύηση (αυτό είναι άλλη ιστορία). Βέβαια και πιο μπροστά είχα πρόβληματα με την εκκίνηση απλά τώρα άρχισα να παρατηρώ διάφορα που θα σας πω παρακάτω.
Όταν προσπαθώ να το βάλω μπροστά όσο και αν πατάω την μίζα ενώ αυτή γυρίζει κανονικά (έτσι νομίζω) δεν παίρνει. Δοκιμάζω το τσοκ, δοκιμάζω να έχω τραβηγμένο το γκάζι αλλά τίποτα. Τότε μου ήρθε μια ιδέα να δοκιμάσω να το βάλω μπροστά σπρώχνωντας το λίγο με 1η στο κιβώτιο. Με την μία φορά έκανε να πάρει αλλά τίποτα. Με την δεύτερη το ίδιο. Τότε λέω δεν δοκιμάζω ξανά με την μίζα. Και ναι ως δια μαγείας πήρε με την πρώτη. Από τότε όποτε μου το κάνει αυτό βάζω 1η, το τσουλάω λίγο, κάνει λίγο πως πάει να πάρει (αλλά όχι) και μετά δίνω με την μίζα και παίρνει κανονικά (σχεδόν!). 'Ενα άλλο όμως που έχω παρατηρήσει είναι ότι μου το κάνει συνήθως αν το αφήσω το μηχανάκι χωρίς να το κυκλοφορήσω για 2-3 μέρες. Αν το βάλω μπροστά και πάω κάπου σταματήσω και μετά από κάποιες ώρες το βάλω μπροστά παίρνει σχεδόν με την πρώτη μιζιά. Επίσης αν το κυκλοφορήσω την άλλη μέρα πάλι παίρνει με την πρώτη ακόμα και να έχει κρύο (π.χ. πρωί). Αν το αφήσω όμως καποιες μέρες πάλι τα ίδια (δηλ. σπρώξιμο, μιζιά, κτλ).
Έχει κανείς να προτείνει τίποτα; Μου έχει σπάσει λίγο τα νεύρα καθώς πολλές φορές σκέφτομαι ότι μαλλόν θα πρέπει να σπρώχνω πάλι οπότε βαριέμαι να το κυκλοφορήσω. Μήπως φταίει ότι είμαι στο στρώσιμο και δεν το πάω πάνω από τις 6.000 στροφές όπως λέει και το manual; Please help!
.........."
Αν έχει κανείς καμιά καλή ιδέα τώρα που το πήγα και για σερβις.