0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ο ρυθμηστής τάσης δεν θα έπρεπε να κρατάει την τάση σε ένα συγκεκριμένο όριο??και επειδή δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ πλεον θέλω να μου πείτε ένα ηλεκτρολόγο για να το πάω...
πήγα να αλλάξω την μπαταρία και το σπίρτο ο μηχανικός μου έβαλε τους πόλους μάλλον αναποδα και κάηκε και η ασφαλειοθήκη...τώρα ο ανορθωτης που έχω βάλει δίνει 4 βολτ στο ρελαντι και γύρω στα 17 στις 11χιλ.στροφές...οπότε όταν βάζω μπροστά(με σπρώξιμο)τα φώτα ανάβουν όσο ανεβάζω στροφές και άν ανεβάσω πλ τις στροφές τοτε καίγονται οι λάμπες...ο ανορθωτής είχε δει ο αδερφός μου παλιότερα και μου έιχε πει 24 περίπου ευρώ και πήρα σήμερα και στον αρμακόλα και μου είπε 50...μπορώ να τον βρώ φθηνότερα??και απο που?
κοίτα μίζα φωτισμό κόρνες κτλ δίνει κανονικά οπότε πιστεύω να μην έχει πειράξει τίποτα μήπως ξέρει κανένας τι τύπος είναι ο ανορθωτής?δλδ τα στοιχεία του γτ μου ζήτησαν 55 ευρώ...μπας και βρω άλλο...γτ τον πέταξα τον καμμένο που είχα...η μήπως που μπορώ να βρω τα στοιχεία του!
πριν απο αυτο ομως επρεπει πρωτα να καψει την προστασια του κυκλωματος (την ασφαλεια) πραγμα που σημενει οτι κατι δεν εχει γινει σωστα.
Παράθεση από: cerebrumaster στις Οκτώβριος 19, 2009, 05:02:00 μμπριν απο αυτο ομως επρεπει πρωτα να καψει την προστασια του κυκλωματος (την ασφαλεια) πραγμα που σημενει οτι κατι δεν εχει γινει σωστα.Βασικά η ασφάλεια καίγεται από υπερβολικό ρευμα (ένταση ρευματος) όχι τάση. Και από τα προλεγόμενα μάλλον κάηκε από βραχυκύκλωμα.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι