Η ποιότητα της δέσμης εξαρτάται απόλυτα από την καλή κατασκευή της λάμπας..! Η παντελής απουσία ανεπυθήμητων ανακλάσεων και ο απόλυτος διαχωρισμός της δέσμης είναι χαρακτηριστικά μιας ποιοτικής λάμπας..!
Η σωστή τροφοδοσία της λάμπας από εναν καλής κατασκευής μηχανισμό, διασφαλίζει ότι η φωτεινότητα θα παραμείνει ψηλά μετα από πολλές ώρες λειτουργείας..! Χαρακτηριστικό πολλών κιτ χαμηλού κόστους είναι ότι αμέσως μετά την τοποθέτηση το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, και πολλα επώνυμα συστήματα δείχνουν σαφώς υποδεέστερα.! Μόνο που μετά απο 500-600 ωρες λειτουργείας πέφτει δραματικά η αποδοσή τους..!
Η σωστή επιλογή του βαθμού θερμοκρασίας λειτουργειας της λάμπας (Kelvin) είναι καθορισττική στην απόδοση υψηλής φωτεινότητας..! Βασική αρχή των H.I.D είναι ότι.. Οσο ανεβαίνουν οι βαθμοί Κelvin τόσο χανουμε σε φωτεινότητα και κερδίζουμε μονο σε απόχρωση..!
Στήν παγκοσμια αγορά υπάρχουν 4 τεχνικές προσεγγίσεις στο πως κάθε κατασκευαστής καλύπτει τήν μεσαία/μεγάλη με xenon:
1η με σύστημα μετακίνησης της φωτεινής πηγής ηλεκτρομαγνητικά
2η με μετακινούμενα κάτοπτρα στήν λάμπα
3η με διπλή λάμπα xenon (1 λάμπα με 2 φωτεινές πηγές)
4η με μεσαία xenon & μεγάλη αλογόνου
Στήν 1η προσέγγιση η φωτεινή πηγή μετακινήτε ηλεκτρομαγνητικά ώστε να βρίσκεται πάντα στη σωστή θέση γεωμετρικά μεσα στον καθρέπτη στήν μικρη &μεγάλη σκάλα αντίστοιχα.. Αυτός ο τρόπος είναι καί ο δημοφιλέστερος αυτή τη στιγμή ανά τον κόσμο.. μειονεκτεί όμως στο ότι το κιτ υποστηρίζετε από πολυπλοκη εξτρα καλωδίωση με κάποια ειδικά ρελέ..που είναι σχετικά ογκώδη για χρήση Μοτοσυκλέτας..! Καθώς καί ότι παρουσιάζεται κάποιο μικρό τρέμουλο στό φώς οταν περνα η ΜΟΤΟ απο ράγες η σαμαράκια..! Υπάρχουν όμως και συστήματα πού ΔΕΝ έχουν αυτό το μειονέκτημα καθώς είναι κατασκευασμένα για χρήση σε Μοτοσυκλέτα..! (Δείτε παρακάτω..)
Στήν 2η προσέγγιση.. στή λάμπα υπάρχουν ειδικοί ανακλαστήρες, όπου καί ενεργοποιούνται με την επιλογή τής μεγάλης σκάλας ηλεκτρομαγνητικά..το φώς πλέον διαχέεται σε μικρή καί μεγάλη ταυτόχρονα.. εχοντας σάν μειονέκτημα , ότι η μεγάλη πλέον ΔΕΝ είναι καρφί !! Αλλά και το πλεονέκτημα ότι το φώς είναι περισσότερο στη μικρή σκάλα..
Στήν 3η προσέγγιση η λάμπα διαθέτει 2 αμπούλες xenon.. οπότε και πρέπει να υποστηρηχθεί από 2πλό μηχανισμό με κάποια μειονεκτήματα στό ότι το κιτ να είναι σχετικά ογκώδες καθώς και ότι η μεγάλη σκάλα είναι πολύ ψηλά σε σχέση με τήν κανονική της θέση με αποτέλεσμα να χάνεται..!
Στήν 4η προσέγγιση υπάρχει xenon μόνο στη μεσαία και μια αμπούλα αλογόνου γιά τη μεγάλη.. στο κιτ αυτό η μεγάλη σκάλα πιά ειναι σάν να μήν υπάρχει! Καθώς η αλογόνου ειναι τοποθετημένη πολυ μακριά από την θέση που πρέπει να έχει γεωμετρικά στόν καθρέφτη..!
Αν θέλετε κιτ που να είναι να ξεχωρίζει για
Το μικρό του μέγεθος
Την μικρή καλώδιώση
Την ακαριαία αποκρισή του στό σινιάλο
Την απουσία κραδασμών
Την απόλυτη ακρίβεια του μηχανισμού κίνησης
Τήν ευκολη τοποθέτηση του
Τήν εξαιρετική αξιοπιστία του..!!
ετοιμαστείτε να αποχωριστείτε 450Ε ,δηλαδή το 1/6 της αξίας του RS !!!!!
Συμπέρασμα : συμφωνώ με το Μάριο, με απλή αντικατάσταση των λαμπτήρων και με κόστος από 12Ε-26Ε ΓΙΑ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ Η7 είναι η καλύτερη value to money λύση