0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Antonis21

Φωτα xenon σε RS!
« - : Αύγουστος 24, 2007, 11:13:18 μμ »
Φιλοι μου θα ηθελα να ρωτησω εαν κανεις απο εσας εχει βαλει λαμπες xenon στο rs του.
Λογικα το rs θα φοραει λαμπα τυπου Η7 μικρη και μεγαλη σκαλα.
Απλα ηθελα να ρωτησω εαν εχει βαλει κανεις που εβαλε τα ballast.
Oι τιμες παιζουνε αναλογα την προελευση της λαμπας.



« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 24, 2007, 11:17:59 μμ από Antonis21 »



*

AkHeNaDoN

Απ: Φωτα xenon σε RS!
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 27, 2007, 04:08:47 μμ »
Εχω την εντυπωση οτι το rs φοραει H11 λαμπα και οχι H7....  :thnk: :thnk: :thnk:

*

Antonis21

Απ: Φωτα xenon σε RS!
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 27, 2007, 08:43:05 μμ »
Μπορει να μας απαντησει καποιος με σιγουρια για τον τυπο λαμπας του Rs.
Eυχαριστω

*

AkHeNaDoN

Απ: Φωτα xenon σε RS!
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 27, 2007, 10:46:16 μμ »
H11  :bye:

*

Antonis21

Απ: Φωτα xenon σε RS!
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 28, 2007, 12:56:32 πμ »
Aρχηγε εισαι σιγουρος?
Σε ευχαριστω που μου απαντησες!

*

AkHeNaDoN

Απ: Φωτα xenon σε RS!
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 28, 2007, 03:36:12 μμ »
Ναι φιλε μου. ετσι γραφει!  :kalo:  :bye: :bye:

*

eRaSer

Απ: Φωτα xenon σε RS!
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 28, 2007, 04:38:53 μμ »
Φίλε Η11 φοράει
και άντε να βρείς!!!!

*

AkHeNaDoN

Απ: Φωτα xenon σε RS!
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 28, 2007, 04:41:00 μμ »
Οχι xenon! ουτε philips blue vision δεν βρισκεις!!!  :tez: :tez:

*

eRaSer

Απ: Φωτα xenon σε RS!
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 28, 2007, 04:46:09 μμ »
Οχι xenon! ουτε philips blue vision δεν βρισκεις!!!  :tez: :tez:
Έτσι έτσι!!!!!

*

mariosvass

Απ: Φωτα xenon σε RS!
« Απάντηση #9 - : Αύγουστος 28, 2007, 06:32:45 μμ »
Ξεκολληστε επιτελους με τα xenon.Μια λαμπα xenon για να αποδωσει σωστα χρειαζεται συγκεντρωτικους φακους στα φαναρια,τους οποιους ουτε το RS ουτε τα αλλα μηχανακια εχουν εκτως αν προκειτε για εργοστασιακη τοποθετηση.Στην περιπτωση ομως αυτη αλλαζει και το φαναρι με ειδικο,οποτε το κοστος ανερχεται σε τουλαχιστον 600 ευρω,και οχι 100-150.Ειναι χαζοι αυτοι της BMW που τοποθετουν πολυπλοκα συστηματα με εξωφρενικο κοστος και δε βαζουν ενα τετοιο κιτακι να τελειωνει η υποθεση.Τα κιτ αυτα φωτιζουν πραγματι ικανοποιητικα για τα πρωτα 10 μετρα.Μετα ομως η διαθλαση ειναι τετοια που το φως χανεται στην κυριολεξια.Ασε που οι απεναντι χανουν τη μπαλα απο το στραβωμα.Αλλωστε κανενα συστημα απο αυτα δεν υποστηριζει μεγαλη σκαλα.Γιατι αραγε;Μην πετατε τα λεφτα σας χωρις λογο.Αν θελετε καλυτερα φωτα βαλτε λαμπες υψηλης φωτεινοτητας.Ειναι πιο συμφερουσα και πιο αποδοτικη λυση

*

Αποσυνδεδεμένος silvestercat

  • *****
  • 361
  • Φύλο: Άντρας
  • caponord abs
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord ETV1000 2006 ABS
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Φωτα xenon σε RS!
« Απάντηση #10 - : Αύγουστος 28, 2007, 08:41:41 μμ »
Ξεκολληστε επιτελους με τα xenon.Μια λαμπα xenon για να αποδωσει σωστα χρειαζεται συγκεντρωτικους φακους στα φαναρια,τους οποιους ουτε το RS ουτε τα αλλα μηχανακια εχουν εκτως αν προκειτε για εργοστασιακη τοποθετηση.Στην περιπτωση ομως αυτη αλλαζει και το φαναρι με ειδικο,οποτε το κοστος ανερχεται σε τουλαχιστον 600 ευρω,και οχι 100-150.Ειναι χαζοι αυτοι της BMW που τοποθετουν πολυπλοκα συστηματα με εξωφρενικο κοστος και δε βαζουν ενα τετοιο κιτακι να τελειωνει η υποθεση.Τα κιτ αυτα φωτιζουν πραγματι ικανοποιητικα για τα πρωτα 10 μετρα.Μετα ομως η διαθλαση ειναι τετοια που το φως χανεται στην κυριολεξια.Ασε που οι απεναντι χανουν τη μπαλα απο το στραβωμα.Αλλωστε κανενα συστημα απο αυτα δεν υποστηριζει μεγαλη σκαλα.Γιατι αραγε;Μην πετατε τα λεφτα σας χωρις λογο.Αν θελετε καλυτερα φωτα βαλτε λαμπες υψηλης φωτεινοτητας.Ειναι πιο συμφερουσα και πιο αποδοτικη λυση


ίντρεστυ όλα αυτά που λες, αλλά εγώ που έβαλα στον κάπο καμμία σχέση μα καμμία σχέση δεν έχουν με τα μαμίσια. Άσε που με βλέπουν καλύτερα και τα κουτιά. Γνώμη μου πάντα και φιλικά  :blus:  :ohyes: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος anatil

  • *****
  • 366
  • Φύλο: Άντρας
  • Ca2(PO4)3. Σκέτη χημεία
    • http://6974978406
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Φωτα xenon σε RS!
« Απάντηση #11 - : Αύγουστος 28, 2007, 10:42:08 μμ »
   Η ποιότητα της δέσμης εξαρτάται απόλυτα από την καλή κατασκευή της λάμπας..! Η παντελής απουσία ανεπυθήμητων ανακλάσεων και ο απόλυτος διαχωρισμός της δέσμης είναι χαρακτηριστικά μιας ποιοτικής λάμπας..!

   Η σωστή τροφοδοσία της λάμπας από εναν καλής κατασκευής μηχανισμό, διασφαλίζει ότι η φωτεινότητα θα παραμείνει ψηλά μετα από πολλές ώρες λειτουργείας..! Χαρακτηριστικό πολλών κιτ χαμηλού κόστους είναι ότι αμέσως μετά την τοποθέτηση το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, και πολλα επώνυμα συστήματα δείχνουν σαφώς υποδεέστερα.! Μόνο που μετά απο 500-600 ωρες λειτουργείας πέφτει δραματικά η αποδοσή τους..!

   Η σωστή επιλογή του βαθμού θερμοκρασίας λειτουργειας της λάμπας (Kelvin) είναι καθορισττική στην απόδοση υψηλής φωτεινότητας..! Βασική αρχή των H.I.D είναι ότι.. Οσο ανεβαίνουν οι βαθμοί Κelvin τόσο χανουμε σε φωτεινότητα και κερδίζουμε μονο σε απόχρωση..!

Στήν παγκοσμια αγορά υπάρχουν 4 τεχνικές προσεγγίσεις στο πως κάθε κατασκευαστής καλύπτει τήν μεσαία/μεγάλη με xenon:

1η με σύστημα μετακίνησης της φωτεινής πηγής ηλεκτρομαγνητικά
2η με μετακινούμενα κάτοπτρα στήν λάμπα
3η με διπλή λάμπα xenon (1 λάμπα με 2 φωτεινές πηγές)
4η με μεσαία xenon & μεγάλη αλογόνου

Στήν 1η προσέγγιση η φωτεινή πηγή μετακινήτε ηλεκτρομαγνητικά ώστε να βρίσκεται πάντα στη σωστή θέση γεωμετρικά μεσα στον καθρέπτη στήν μικρη &μεγάλη σκάλα αντίστοιχα.. Αυτός ο τρόπος είναι καί ο δημοφιλέστερος αυτή τη στιγμή ανά τον κόσμο.. μειονεκτεί όμως στο ότι το κιτ υποστηρίζετε από πολυπλοκη εξτρα καλωδίωση με κάποια ειδικά ρελέ..που είναι σχετικά ογκώδη για χρήση Μοτοσυκλέτας..! Καθώς καί ότι παρουσιάζεται κάποιο μικρό τρέμουλο στό φώς οταν περνα η ΜΟΤΟ απο ράγες η σαμαράκια..! Υπάρχουν όμως και συστήματα πού ΔΕΝ έχουν αυτό το μειονέκτημα καθώς είναι κατασκευασμένα για χρήση σε Μοτοσυκλέτα..! (Δείτε παρακάτω..)

Στήν 2η προσέγγιση.. στή λάμπα υπάρχουν ειδικοί ανακλαστήρες, όπου καί ενεργοποιούνται με την επιλογή τής μεγάλης σκάλας ηλεκτρομαγνητικά..το φώς πλέον διαχέεται σε μικρή καί μεγάλη ταυτόχρονα.. εχοντας σάν μειονέκτημα , ότι η μεγάλη πλέον ΔΕΝ είναι καρφί !! Αλλά και το πλεονέκτημα ότι το φώς είναι περισσότερο στη μικρή σκάλα..

Στήν 3η προσέγγιση η λάμπα διαθέτει 2 αμπούλες xenon.. οπότε και πρέπει να υποστηρηχθεί από 2πλό μηχανισμό με κάποια μειονεκτήματα στό ότι το κιτ να είναι σχετικά ογκώδες καθώς και ότι η μεγάλη σκάλα είναι πολύ ψηλά σε σχέση με τήν κανονική της θέση με αποτέλεσμα να χάνεται..!

Στήν 4η προσέγγιση υπάρχει xenon μόνο στη μεσαία και μια αμπούλα αλογόνου γιά τη μεγάλη.. στο κιτ αυτό η μεγάλη σκάλα πιά ειναι σάν να μήν υπάρχει! Καθώς η αλογόνου ειναι τοποθετημένη πολυ μακριά από την θέση που πρέπει να έχει γεωμετρικά στόν καθρέφτη..!

Αν θέλετε κιτ που να είναι να ξεχωρίζει για
Το μικρό του μέγεθος
Την μικρή καλώδιώση
Την ακαριαία αποκρισή του στό σινιάλο
Την απουσία κραδασμών
Την απόλυτη ακρίβεια του μηχανισμού κίνησης
Τήν ευκολη τοποθέτηση του
Τήν εξαιρετική αξιοπιστία του..!!

ετοιμαστείτε να αποχωριστείτε 450Ε ,δηλαδή το 1/6 της αξίας του RS !!!!!

Συμπέρασμα : συμφωνώ με το Μάριο, με απλή αντικατάσταση των λαμπτήρων και με κόστος από 12Ε-26Ε ΓΙΑ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ Η7 είναι η καλύτερη value to money λύση  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)


Ca2(PO4)3(NO)x-RD. Xημεία.

*

Αποσυνδεδεμένος anatil

  • *****
  • 366
  • Φύλο: Άντρας
  • Ca2(PO4)3. Σκέτη χημεία
    • http://6974978406
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Φωτα xenon σε RS!
« Απάντηση #12 - : Αύγουστος 28, 2007, 10:46:45 μμ »
 :thnk:...value FOR money...

Silvercat ,ποιά από τις παραπάνω λύσεις έβαλες τελικά και με τί κόστος?
Ca2(PO4)3(NO)x-RD. Xημεία.

*

AkHeNaDoN

Απ: Φωτα xenon σε RS!
« Απάντηση #13 - : Αύγουστος 28, 2007, 10:47:25 μμ »
με κόστος από 12Ε-26Ε ΓΙΑ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ Η7


Υπολογιζε στα 30Ε με 35Ε γιατι ειναι Η11  :bye: :bye:

*

kostuono

Απ: Φωτα xenon σε RS!
« Απάντηση #14 - : Αύγουστος 29, 2007, 12:16:05 πμ »
Ξεκολληστε επιτελους με τα xenon.Μια λαμπα xenon για να αποδωσει σωστα χρειαζεται συγκεντρωτικους φακους στα φαναρια,τους οποιους ουτε το RS ουτε τα αλλα μηχανακια εχουν εκτως αν προκειτε για εργοστασιακη τοποθετηση.Στην περιπτωση ομως αυτη αλλαζει και το φαναρι με ειδικο,οποτε το κοστος ανερχεται σε τουλαχιστον 600 ευρω,και οχι 100-150.Ειναι χαζοι αυτοι της BMW που τοποθετουν πολυπλοκα συστηματα με εξωφρενικο κοστος και δε βαζουν ενα τετοιο κιτακι να τελειωνει η υποθεση.Τα κιτ αυτα φωτιζουν πραγματι ικανοποιητικα για τα πρωτα 10 μετρα.Μετα ομως η διαθλαση ειναι τετοια που το φως χανεται στην κυριολεξια.Ασε που οι απεναντι χανουν τη μπαλα απο το στραβωμα.Αλλωστε κανενα συστημα απο αυτα δεν υποστηριζει μεγαλη σκαλα.Γιατι αραγε;Μην πετατε τα λεφτα σας χωρις λογο.Αν θελετε καλυτερα φωτα βαλτε λαμπες υψηλης φωτεινοτητας.Ειναι πιο συμφερουσα και πιο αποδοτικη λυση


ίντρεστυ όλα αυτά που λες, αλλά εγώ που έβαλα στον κάπο καμμία σχέση μα καμμία σχέση δεν έχουν με τα μαμίσια. Άσε που με βλέπουν καλύτερα και τα κουτιά. Γνώμη μου πάντα και φιλικά  :blus:  :ohyes: :bye:


+1 και εγώ το ίδιο πιστευω,καμια σχέση με λάμπες.Τα xenon ειναι απιστευτα!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης