0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Y.S τα κάνετε <<θεούς>> και δεν αξίζουν (φιλικά)
φιλε δονατε το rs δεν το εκανε κανεις θεο.....ειναι απο μονο του. στα κυβικα του καλητερο δεν ειπαρχη οσο για αν αντεχει μετα τα 18000km ξερω εναν φιλο που το κακομεταχιριζεται και εχει 22000km και παει μια χαρα ουτε ενα προβλημα τωρα εσυ αν ηθελες το rs και δεν μπορεσες να το αποκτησης ποτε δεν ηπαρχη λογος να λες τα χειροτερα
Παράθεση από: κολτρειν στις Αύγουστος 21, 2007, 09:10:32 μμφιλε δονατε το rs δεν το εκανε κανεις θεο.....ειναι απο μονο του. στα κυβικα του καλητερο δεν ειπαρχη οσο για αν αντεχει μετα τα 18000km ξερω εναν φιλο που το κακομεταχιριζεται και εχει 22000km και παει μια χαρα ουτε ενα προβλημα τωρα εσυ αν ηθελες το rs και δεν μπορεσες να το αποκτησης ποτε δεν ηπαρχη λογος να λες τα χειροτερα Οπως έχω ξαναπεί καλύτερο υπάρχει το cagiva mito όσο για ομορφιά γούστα είναι(περί ορέξεως... κολοκυθόπιτα) για προβλήματα μετα τα 12κ(αν δεν κάνεισ κάποιες αλλαγές) αρχίζουν αλλά είναι λογικό γιατί είναι για πίστα όσο να το πάρω ήμουν έτοιμος αλλά μετά σκέφτηκα με αυτά τα λεφτά μπορείς να πάρεις πολλά μεταχειρησμένα <<εργαλεία>> και έτσι δεν το πήρα.Προσωπικά πιστεύω δεν αξίζει να δώσεις τόσα ευρό για ένα 125 (Δεν είπα χειρότερα μόνο αλήθειες)
φιλε manolisln το rs δεν νομιζω να εχει ανταγωνιστη στα κυβικα του και για το σταμπιλιζατερ που λες στο mito δεν νομιζω να υπαρχει καποιος σοβαρος λογος που το εβαλαν.εγω πιστευω οτι το εβαλαν για να εχει κατι παραπανω απο το rs και να τραβιξει την προσοχη σιγα τα χηλιομετρα που πιανει και χρειαζεται σταμπιλιζατερ
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι