0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

VFXCode

Η αληθεια για το RS125
« - : Απρίλιος 12, 2007, 03:24:03 μμ »
Χαιρετω το φορουμ στο πρωτο θεμα που ανοιγω  :tez: !!!

Ειμαι 17 χρονων και σκεφτομαι την αγορα μηχανακιου μολις μπω στα 18.
Ειμαι αναμεσα σε δυο μηχανακια και αυτα ειναι τα Modenas Dinamik 125 και το Aprillia RS125.
Ο λογος που ταλαντευομαι σε αυτα τα δυο ειναι ο λογος ιπποδυναμη/τιμη. Ψαχνω στο ιντερνετ και περιοδικα για αξιοπιστες πληροφοριες αλλα καθε σιτε και περιοδικο εχουν διαφορετικη αποψη. Για την ακριβεια εχω διαβασει για 11KW,15HP,25-26HP,34HP,35HP,36HP.
H ερωτηση μου ειναι ποσα πραγματικα ειναι??

Επισης γνωστως μου ειπε οτι στα 1.000κμ θελει ενα σερβις κοστους 1.000€??

Και μια τελεφταια. Αυτο (ή το παπι) θα ειναι το πρωτο μηχανακι δικο μου, εχω οδηγησει dinamik φιλου και ξερω τι παιζει, εσεις πιο προτεινεται να παρω??



*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Η αληθεια για το RS125
« Απάντηση #1 - : Απρίλιος 12, 2007, 04:07:57 μμ »
Χαιρετω το φορουμ στο πρωτο θεμα που ανοιγω  :tez: !!!

Καλωσήρθες VFX  :bye:


Ειμαι αναμεσα σε δυο μηχανακια και αυτα ειναι τα Modenas Dinamik 125 και το Aprillia RS125.
Ο λογος που ταλαντευομαι σε αυτα τα δυο ειναι ο λογος ιπποδυναμη/τιμη. Ψαχνω στο ιντερνετ και περιοδικα για αξιοπιστες πληροφοριες αλλα καθε σιτε και περιοδικο εχουν διαφορετικη αποψη. Για την ακριβεια εχω διαβασει για 11KW,15HP,25-26HP,34HP,35HP,36HP.
H ερωτηση μου ειναι ποσα πραγματικα ειναι??

To modenas με ρο RS δεν έχουν καμμιά σχέση, ούτε σε απόδοση ούτε βέβαια σε τιμή. Το RS είναι το πιο γρήγορο 125 παραγωγής που κυκλοφορεί, με περιφερειακά που δεν τα βρίσκεις, παρά μόνο σε μεγαλύτερα SS. Το μοτέρ ανοίγει πολύ έυκολα και φθηνά για να πάει στους +30 ίππους που είναι ήδη πολλοί για εσένα.


Επισης γνωστως μου ειπε οτι στα 1.000κμ θελει ενα σερβις κοστους 1.000€??

Και μια τελεφταια. Αυτο (ή το παπι) θα ειναι το πρωτο μηχανακι δικο μου, εχω οδηγησει dinamik φιλου και ξερω τι παιζει, εσεις πιο προτεινεται να παρω??

Καμμιά σχέση....  :ohmy: :pray: 1000€ !!!

Τώρα τι να πάρεις...... :thnk: Στην θέση σου (και αν είχα τα λεφτά) θα έπαiρνα το RS. Εχε υπ΄όψη σου όμως ότι υπάρχουν συμβιβασμοί για τόσο γρήγορα μηχανάκια (κόστος και συχνότητα συντήρησης κλπ) + ότι θα νοιώσει καλύτερα στην πίστα παρά στην καφετέρια...

 :bye:

*

VFXCode

Απ: Η αληθεια για το RS125
« Απάντηση #2 - : Απρίλιος 12, 2007, 04:47:28 μμ »
To modenas με ρο RS δεν έχουν καμμιά σχέση, ούτε σε απόδοση ούτε βέβαια σε τιμή. Το RS είναι το πιο γρήγορο 125 παραγωγής που κυκλοφορεί, με περιφερειακά που δεν τα βρίσκεις, παρά μόνο σε μεγαλύτερα SS. Το μοτέρ ανοίγει πολύ έυκολα και φθηνά για να πάει στους +30 ίππους που είναι ήδη πολλοί για εσένα.

Ακομα ομως εμεινα με την απορια. Ποσα αλογα ειναι μαμα και η μετατροπες που κανεις λογο ποιες ειναι και πως γινονται? Αν εχεις καποιο λινκ με φωτος ακομα καλυτερα ωστε να καταλαβω τι παιζει θα σου ειμουν ευγνωμων :D.
Σιγουρα το RS ειναι κατα πολυ ανωτερο του modenas αλλα ειναι μεγαλη η διαφορα στα λεφτα.

Τώρα τι να πάρεις...... :thnk: Στην θέση σου (και αν είχα τα λεφτά) θα έπαiρνα το RS. Εχε υπ΄όψη σου όμως ότι υπάρχουν συμβιβασμοί για τόσο γρήγορα μηχανάκια (κόστος και συχνότητα συντήρησης κλπ) + ότι θα νοιώσει καλύτερα στην πίστα παρά στην καφετέρια...

Σαν διχρονο λογικο ειναι να εχει περισσοτερο κοστος σιντηρησης απο το modenas. Μπορει το service να γινει και απο εμενα πχ σε καποια σημεια?? Εχω διαβασει, και εδω αλλα και αλλου, οτι ειναι ιδιαιτερα απλο το λυσιμο και το δεσιμο ενος διχρονου κινητηρα.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 12, 2007, 04:49:29 μμ από VFXCode »

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Η αληθεια για το RS125
« Απάντηση #3 - : Απρίλιος 12, 2007, 05:11:13 μμ »

Ακομα ομως εμεινα με την απορια. Ποσα αλογα ειναι μαμα και η μετατροπες που κανεις λογο ποιες ειναι και πως γινονται? Αν εχεις καποιο λινκ με φωτος ακομα καλυτερα ωστε να καταλαβω τι παιζει θα σου ειμουν ευγνωμων :D.
Σιγουρα το RS ειναι κατα πολυ ανωτερο του modenas αλλα ειναι μεγαλη η διαφορα στα λεφτα.

 Εχω διαβασει, και εδω αλλα και αλλου, οτι ειναι ιδιαιτερα απλο το λυσιμο και το δεσιμο ενος διχρονου κινητηρα.

Δεν ξέρω να σου απαντήσω. Από κάποιον είχα ακούσει οτι στην Ελλάδα, έρχονται ανοιχτά. πριν λίγες ημέρες πήρε κάποιος γνωστός, και μου είπε ότι ήταν κλειστό. Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει κάποια ροδέλλα στην εξάτμιση, ή στην εισαγωγή. Είναι πάντως κάτι απλό.
Περισσότερες πληροφ. από τα παιδιά που έχουν RS μόλις δουν το post σου.

Ναι το λύσιμο είναι απλή υπόθεση, αλλά για κάποιον που ξέρει τι να κάνει. Αν δεν ξέρεις, καλύτερα να μην μάθεις στου κασίδη το κεφάλι (του RS, εννοείται). Αν αρχίσεις τις αλχημείες, δεν είναι δυσκολο να πάρεις τίποτα κυλινδροπίστονα στο χέρι πχ...

*

VFXCode

Απ: Η αληθεια για το RS125
« Απάντηση #4 - : Απρίλιος 12, 2007, 08:35:39 μμ »
Ναι το λύσιμο είναι απλή υπόθεση, αλλά για κάποιον που ξέρει τι να κάνει. Αν δεν ξέρεις, καλύτερα να μην μάθεις στου κασίδη το κεφάλι (του RS, εννοείται). Αν αρχίσεις τις αλχημείες, δεν είναι δυσκολο να πάρεις τίποτα κυλινδροπίστονα στο χέρι πχ...

Η εμπειρια μου σε διχρονους περιοριζεται  (:dry:) στο τηλεκατευθηνομενο που εχω. Φανταζομαι οι διαφορες δεν θα ειναι μεγαλες  :-? αλλα θα προτιμουσα να μου πει κανενας πιο εμπειρος σε λυσο-δεσιματα απο μενα (πχ bill  :P)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 12, 2007, 11:34:04 μμ από VFXCode »

*

giannis rs125

Απ: Η αληθεια για το RS125
« Απάντηση #5 - : Απρίλιος 12, 2007, 08:37:07 μμ »
καλησπερα VFXcode :D

εαν διαβασεις το τοπικ μου θα δεις αρκετα πραγματα τα οποια αντιμετωπισα ;)

το μηχανακι δεν κυκλοφορει πολυ εξω και αυτο ειναι που μου αρεσει,βεβαια 2 εχω συναντησει στον δρομο το ενα ειχε 7500 χιλιομετρα και δεν ειχε καποιο προβλημα ;)

το μηχανακι το δικο μου ειχε κοφτη στις 10500 στην αρχη και ροδελα στην εξατμιση πισω στο τελικο τα οποια αφαιρεσα και ειδα μεγαλη διαφορα σε συνδιασμο με την εξατμιση ;)

για σερβις πληρωσα 45 ευρω (οχι σε εξουσιοδοτημενο αλλα πηρα σφραγιδα απο aprilia ;)) και το λαμπακι μου αναψε στα 800km
τωρα εχω 1500 και εχω αρχισει το λιωσιμο :D :P
οσο για τα πλαστικα ειναι ολα αλενοβιδες και λυνεται σχετικα ευκολα :ohyes:

ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το μηχανακι :ohyes:


*

VFXCode

Απ: Η αληθεια για το RS125
« Απάντηση #6 - : Απρίλιος 12, 2007, 11:20:20 μμ »
καλησπερα VFXcode :D

εαν διαβασεις το τοπικ μου θα δεις αρκετα πραγματα τα οποια αντιμετωπισα ;)

το μηχανακι δεν κυκλοφορει πολυ εξω και αυτο ειναι που μου αρεσει,βεβαια 2 εχω συναντησει στον δρομο το ενα ειχε 7500 χιλιομετρα και δεν ειχε καποιο προβλημα ;)



Αν εννοεις αυτο (http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=2618.0), ναι το διαβασα και το βρικα ενδιαφερον. Αν επιτρεπεται απο που πηρες τις πληροφοριες για το "πειραγμα" στην εξατμιση??

Εδω Ν.Ηρακλειο εχει ενα παλιο RS125, κατα καιρους ειδα δυο-τρια ακομα και στο mal εχει ενα RS50 νομιζω (Θυμιζει σε εμφανιση το 125 αλλα η εξατμιση ειναι σαν του CBR600RR)

το μηχανακι το δικο μου ειχε κοφτη στις 10500 στην αρχη και ροδελα στην εξατμιση πισω στο τελικο τα οποια αφαιρεσα και ειδα μεγαλη διαφορα σε συνδιασμο με την εξατμιση ;)

για σερβις πληρωσα 45 ευρω (οχι σε εξουσιοδοτημενο αλλα πηρα σφραγιδα απο aprilia ;)) και το λαμπακι μου αναψε στα 800km
τωρα εχω 1500 και εχω αρχισει το λιωσιμο :D :P
οσο για τα πλαστικα ειναι ολα αλενοβιδες και λυνεται σχετικα ευκολα :ohyes:

ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το μηχανακι :ohyes:

Δηλαδη δεν ειναι standar τι restriction και κοφτη εχει απο την μανα του??Διαβασα εδω (http://www.apriliabikers.gr/cms/index.php?option=com_smf&Itemid=33&topic=1326.0) οτι ειναι 15 αλλα αμα κοψεις ενα καλωδιακι του ECU γινεται 30. <--Στεκει??

Τα πλαστικα δεν ειναι το προβλημα  :P αλλα η μηχανη ειναι  :dry:

Αυτο ελειπε  :tez:!!!!

ΥΓ.Για πειτε και αλλοι ιδιοκτητες και μη για το RS για να βγαλουμε συμπερασματα... ;)

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Η αληθεια για το RS125
« Απάντηση #7 - : Απρίλιος 12, 2007, 11:51:29 μμ »
to rs erxete kleisto me 16  aloga.

vgazeis tis tapes kai paei sta 28

me karpirater,me eisagogi ,reed k mia pio eleftheri eksatmisi ftanei aneta tin dinami ton 1on rs mod94 '96 pou einai sta 34hp

sorry gia ta greeklish

*

VFXCode

Απ: Η αληθεια για το RS125
« Απάντηση #8 - : Απρίλιος 13, 2007, 12:03:09 πμ »
Thanx bill. Αυτο ηθελα  :kalo: !!!

*

nasos

Απ: Η αληθεια για το RS125
« Απάντηση #9 - : Ιούνιος 07, 2007, 07:10:47 μμ »
ρε παιδιά ο καθένας λέει τα δικά του και επειδή και εγώ έχω την ίδια απορία  είστε σίγουροι που έχει τους κοφτές μπορεί να έχει δαχτυλίδια και διαφράγματα στην εξάτμιση νομίζω και στην ένωση με τον κύλινδρο άλλο ένα και ποιος ξέρει που αλλου εδώ ένα παιδί που πήρε του 2006  όπως ήρθε δεν έχει βγάλει τους κόφες ακόμα δεν πάει και καλά ρε παιδιά έλεος σαν dynamic πάει και πιο βαρεί άντε να βγάζει 14 ίππους  ........ έχω δει  παλιά rs και πηγαίνανε μαλλιά κουβάρια σίγουρα μπορείς να βγάλεις τόσο εύκολα τους κοφτές

Μην γράφετε με greeklish, προτιμήστε την ελληνική γραμματοσειρά! Για τους περισσότερους χρήστες η ανάγνωση μηνυμάτων με τέτοια γραφή είναι αρκετά δύσκολη και ακόμη περισσότερο κουραστική. Πολλές φορές μάλιστα θεωρείται προσβλητική. Στις μέρες μας δεν υπάρχουν προβλήματα ασυμβατότητας με την ελληνική γραμματοσειρά, όπως παλαιότερα, οπότε η χρήση greeklish είναι αδικαιολόγητη.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 07, 2007, 08:18:25 μμ από Zeppelin »

*

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • *****
  • 721
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV FACTORY
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Η αληθεια για το RS125
« Απάντηση #10 - : Ιούνιος 07, 2007, 09:51:33 μμ »
κοιτα τα παλια σιγουρα ειναι πιο δυνατα και δεν ειναι τοσο φιμωμενα οσο τα νεα που υπαγονται σε καποιους νομους ρυπανσης κλπ
οσο για το παιδι που δεν παει βημα εχεις σκεφτει μηπως το παιδι δεν το ανοιγει σωστα?
μπορει να ακουγεται κουφο αλλα υπαρχουν πολλοι που βλεπουν 6000 στροφες και δεν φορτωνει και δεν το πιεζουν παραπανω γιατι απλα δεν ξερουν οτι απο τις 7000 και μετα εχει το μπαμ και την δυναμη ο κινητηρας
V2 POWER

*

donatos

Απ: Η αληθεια για το RS125
« Απάντηση #11 - : Ιούνιος 10, 2007, 09:05:34 μμ »
Εγώ θα ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα.Ολα τα rs 125 2006 και πάνω θέλουν αλλαγή πιστονιού στα 12000km και αναγκαστική αλλαγή στα 15000km αν δεν το αλλάξεις στα 12??Έτσι έχω διαβάσει στο 0-300 έλεγε η rotax.Θα μου πεις όχι βλακείες.Μετα γιατί 2 γνωστών μου τους κόλλησαν μετά τα 13000km???Συμπτώση???Δεν τα προσεχαν?ο ένας
σαν τα μάτια του το πρόσεχε ούτε το έσκιζε.Κάποιος που ξέρει rs 06 με 18000km χωρίς προβλήματα??Ελάχιστοι νομίζω  :(
Ας απαντήσει κάποιος γνώστης.

Y.S τα κάνετε <<θεούς>> και δεν αξίζουν (φιλικά)

*

VFXCode

Απ: Η αληθεια για το RS125
« Απάντηση #12 - : Ιούνιος 10, 2007, 11:36:04 μμ »
Εγώ θα ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα.Ολα τα rs 125 2006 και πάνω θέλουν αλλαγή πιστονιού στα 12000km και αναγκαστική αλλαγή στα 15000km αν δεν το αλλάξεις στα 12??Έτσι έχω διαβάσει στο 0-300 έλεγε η rotax.Θα μου πεις όχι βλακείες.Μετα γιατί 2 γνωστών μου τους κόλλησαν μετά τα 13000km???Συμπτώση???Δεν τα προσεχαν?ο ένας
σαν τα μάτια του το πρόσεχε ούτε το έσκιζε.Κάποιος που ξέρει rs 06 με 18000km χωρίς προβλήματα??Ελάχιστοι νομίζω  :(
Ας απαντήσει κάποιος γνώστης.

Y.S τα κάνετε <<θεούς>> και δεν αξίζουν (φιλικά)

Εγω γιατι ξερω ελατηριων και οχι πιστονιων, απλα βγενει πανω κατω κοντα η τιμη??
Το θεμα δεν ειναι ποσο τα προσεχεις εσυ αλλα ο μηχανικος που τα φτιαχνει  δες εδω. Τα μηχανακια αυτα ειναι στημενα για αγωνες και οχι για δρομο. 12.000χλμ (εδω διαβασα για 20.000 και οχι για ολοκληρο πιστονι) για αγωνιστικο μηχανακι ειναι παρα-πολλα. Σκεψου μονο οτι βγαζει 225 ιππους/λιτρο (χωρις περιορισμους αλλα μαμα).
Το σαν τα ματια του ειναι σχετικο. Αμα το ξεκινας με 50 βαθμους και το εχεις στην κινηση λογικο ειναι να σε αφησει και ας μην εχει ουτε μια γρατσουνια.

Προσωπικα πιστευω πως αξιζουν για αυτους που ξερουν να τα χρησιμοποιουν.

*

BILLAKOS

Απ: Η αληθεια για το RS125
« Απάντηση #13 - : Αύγουστος 18, 2007, 01:36:02 μμ »
to rs erxete kleisto me 16  aloga.

vgazeis tis tapes kai paei sta 28

me karpirater,me eisagogi ,reed k mia pio eleftheri eksatmisi ftanei aneta tin dinami ton 1on rs mod94 '96 pou einai sta 34hp

sorry gia ta greeklish
bill ποσο κοστιζει ολο αυτο ειναι αξιοπιστο η παιρνεισ το μοτερ στο χερι?

*

Αποσυνδεδεμένος κολτρέϊν

  • *******
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
  • S U Z U K A K I A S
  • Μοντέλο μηχανής: gsx-r 600 k8
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Η αληθεια για το RS125
« Απάντηση #14 - : Αύγουστος 20, 2007, 11:29:12 πμ »
billako   :bye:   εγω ειχα το rs125 2006 μοντελο και εβαλα εξατμηση-καρπυρατερ-φιλτρο και το μηχανακη δεν ειχε προβλημα :kalo:                 συνεχεια το πηγενα τερμα  :D
αν δεν κανω λαθος τωρα θα βγαλη κιτ και η aprilia  για το συγκεκριμενο μηχανακη :ohyes:
αλλα τι θα περιεχη αθτο το κιτ :thnk:
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ !!!!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης