0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χαιρετω το φορουμ στο πρωτο θεμα που ανοιγω !!!
Ειμαι αναμεσα σε δυο μηχανακια και αυτα ειναι τα Modenas Dinamik 125 και το Aprillia RS125.Ο λογος που ταλαντευομαι σε αυτα τα δυο ειναι ο λογος ιπποδυναμη/τιμη. Ψαχνω στο ιντερνετ και περιοδικα για αξιοπιστες πληροφοριες αλλα καθε σιτε και περιοδικο εχουν διαφορετικη αποψη. Για την ακριβεια εχω διαβασει για 11KW,15HP,25-26HP,34HP,35HP,36HP. H ερωτηση μου ειναι ποσα πραγματικα ειναι??
Επισης γνωστως μου ειπε οτι στα 1.000κμ θελει ενα σερβις κοστους 1.000€??Και μια τελεφταια. Αυτο (ή το παπι) θα ειναι το πρωτο μηχανακι δικο μου, εχω οδηγησει dinamik φιλου και ξερω τι παιζει, εσεις πιο προτεινεται να παρω??
To modenas με ρο RS δεν έχουν καμμιά σχέση, ούτε σε απόδοση ούτε βέβαια σε τιμή. Το RS είναι το πιο γρήγορο 125 παραγωγής που κυκλοφορεί, με περιφερειακά που δεν τα βρίσκεις, παρά μόνο σε μεγαλύτερα SS. Το μοτέρ ανοίγει πολύ έυκολα και φθηνά για να πάει στους +30 ίππους που είναι ήδη πολλοί για εσένα.
Τώρα τι να πάρεις...... Στην θέση σου (και αν είχα τα λεφτά) θα έπαiρνα το RS. Εχε υπ΄όψη σου όμως ότι υπάρχουν συμβιβασμοί για τόσο γρήγορα μηχανάκια (κόστος και συχνότητα συντήρησης κλπ) + ότι θα νοιώσει καλύτερα στην πίστα παρά στην καφετέρια...
Ακομα ομως εμεινα με την απορια. Ποσα αλογα ειναι μαμα και η μετατροπες που κανεις λογο ποιες ειναι και πως γινονται? Αν εχεις καποιο λινκ με φωτος ακομα καλυτερα ωστε να καταλαβω τι παιζει θα σου ειμουν ευγνωμων .Σιγουρα το RS ειναι κατα πολυ ανωτερο του modenas αλλα ειναι μεγαλη η διαφορα στα λεφτα. Εχω διαβασει, και εδω αλλα και αλλου, οτι ειναι ιδιαιτερα απλο το λυσιμο και το δεσιμο ενος διχρονου κινητηρα.
Ναι το λύσιμο είναι απλή υπόθεση, αλλά για κάποιον που ξέρει τι να κάνει. Αν δεν ξέρεις, καλύτερα να μην μάθεις στου κασίδη το κεφάλι (του RS, εννοείται). Αν αρχίσεις τις αλχημείες, δεν είναι δυσκολο να πάρεις τίποτα κυλινδροπίστονα στο χέρι πχ...
καλησπερα VFXcode εαν διαβασεις το τοπικ μου θα δεις αρκετα πραγματα τα οποια αντιμετωπισα το μηχανακι δεν κυκλοφορει πολυ εξω και αυτο ειναι που μου αρεσει,βεβαια 2 εχω συναντησει στον δρομο το ενα ειχε 7500 χιλιομετρα και δεν ειχε καποιο προβλημα
το μηχανακι το δικο μου ειχε κοφτη στις 10500 στην αρχη και ροδελα στην εξατμιση πισω στο τελικο τα οποια αφαιρεσα και ειδα μεγαλη διαφορα σε συνδιασμο με την εξατμιση για σερβις πληρωσα 45 ευρω (οχι σε εξουσιοδοτημενο αλλα πηρα σφραγιδα απο aprilia ) και το λαμπακι μου αναψε στα 800kmτωρα εχω 1500 και εχω αρχισει το λιωσιμο οσο για τα πλαστικα ειναι ολα αλενοβιδες και λυνεται σχετικα ευκολα ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το μηχανακι
Εγώ θα ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα.Ολα τα rs 125 2006 και πάνω θέλουν αλλαγή πιστονιού στα 12000km και αναγκαστική αλλαγή στα 15000km αν δεν το αλλάξεις στα 12??Έτσι έχω διαβάσει στο 0-300 έλεγε η rotax.Θα μου πεις όχι βλακείες.Μετα γιατί 2 γνωστών μου τους κόλλησαν μετά τα 13000km???Συμπτώση???Δεν τα προσεχαν?ο έναςσαν τα μάτια του το πρόσεχε ούτε το έσκιζε.Κάποιος που ξέρει rs 06 με 18000km χωρίς προβλήματα??Ελάχιστοι νομίζω Ας απαντήσει κάποιος γνώστης.Y.S τα κάνετε <<θεούς>> και δεν αξίζουν (φιλικά)
to rs erxete kleisto me 16 aloga.vgazeis tis tapes kai paei sta 28me karpirater,me eisagogi ,reed k mia pio eleftheri eksatmisi ftanei aneta tin dinami ton 1on rs mod94 '96 pou einai sta 34hpsorry gia ta greeklishbill ποσο κοστιζει ολο αυτο ειναι αξιοπιστο η παιρνεισ το μοτερ στο χερι?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι