Λεπόν Άρη....!!
Να το πάρεις το κορίτσι και μάλιστα να το προτιμήσεις εργοστασιακό-μαμά...Σε αυτό να δώσεις βάση γιατί ίσως καταντήσεις να τρέχεις και να μην φτάνεις σαν και εμένα...
Στα χρήματα και στην χρονολογία που ψάχνεις πιστεύω βρίσκεις rsάκι και μάλιστα νομίζω ότι πωλείται ένα τέτοιο στο forum...Ψάξε λίγο στις αγγελίες να το βρεις,γιατί εγώ βαριέμαι να το ψάχνω τώρα...
Τώρα...Πόσο τρώει-μασουλάει-πίνει κτλπ...Να πιπιλίσω και εγώ το γνωστό ότι καίει ανάλογα την χρήση που του κάνεις...Να σου πω την αλήθεια δεν θυμάμαι πόσα χλμ βγάζει ανά γέμισμα...Το λάδι μίξης τώρα δεν μπαίνει στο τεπόζιτο,αλλά στο δοχείο του που βρίσκεται κάτω από την σέλα του οδηγού...Ένα λίτρο λάδι μίξης για δίχρονα(προτείνω Castrol TTS,Motul 710) το βρίσκεις από 15 μέχρι και 20€ και κρατάει αν θυμάμαι καλά κοντά στα 500-600χλμ....
Τώρα...Αν το θέλεις κυρίως για καθημερινή χρήση ξανασκέψου το...Το rsάκι έχει συντήρηση που ψιλοτσούζει...Αν πάλι το θες για γρήγορες βόλτες σε επαρχιακά στροφιλίκια τσίμπα το χωρίς δισταγμό...Απλά κοίταξε να το συντηρείς σωστά και να το χρησιμοποιείς σωστά πάνω από όλα...
Κοντά στην Αθήνα είσαι οπότε το θέμα του service θέλω να πιστεύω ότι δεν θα σε απασχολήσει ιδιαίτερα,οπότε είσαι καλυμένος και από αυτό το ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΟ θεματάκι....
Αφού ενδιαφέρεσαι για μεταχειρισμένο πρόσεξε τα παρακάτω..:
-εξέτασε προσεκτικά όλα τα σημεία της μοτό για να μπορέσεις να διαπιστώσεις ίσως σημάδια από κάποια πτώση...αν δεν έχεις την εμπειρία να αντιληφθείς τέτοια σημεία πάρε κάποιον μαζί σου που να ξέρει...
-πότε έκανε τελευταίο service...αν είναι να το πάρεις και να πας μετά από λίγο για κανά μεγάλο service δεν πολυλέει...λάδια,μύδια,ξύδια,τακάκια και τα συναφή...ειδικότερα αν στο service αυτό χρειάζονται προληπτική αλλαγή βασικά εξαρτήματα όπως πχ.πιστόνι,που πληροφοριακά θέλει προληπτική αλλαγή στα 16.000km,σύμφωνα με το service manual...
-λάστιχα...το να πάρεις το εργαλείο και να θέλει λάστιχα μετά από ένα μήνα δεν λέει και πολύ,μιας και ένα ζευγάρι καινούριγα λάστιχα θέλει πάνω από 200€...
-πάνε το μοτό να το ελέγξει κάποιος μηχανικός που να ΣΚΑΜΠΑΖΕΙ λίγο από δίχρονα...θα ακουστώ ακραίος και υπερβολικός αλλά πες του να ελέγξει και το πιστόνι και τον κύλινδρο,μπας και παίζει καμιά πατατιά...το τελευταίο στο λέω γιατί εγώ έτσι την πάτησα...
Τα παραπάνω δεν σημαίνουν βέβαια ότι πρέπει αμαν και ντε να βρεις κάποιο μόλις μετά από service και με ολοκαίνουργια λάστιχα...Απλά να μην χρειάζεται τέτοια πραγματάκια σχετικά άμεσα...
Μετά από όλον αυτόν τον καλλιτεχνικό οίστρο μπορώ να αποσυρθώ...Άιντε βρε...Καλορίζικο....!!