APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Tomahawk στις Οκτώβριος 16, 2009, 06:49:10 μμ
-
Είναι μεγάλο μπέρδεμα να καθαριστεί το Power Valve στο RS 125?
Γιατί έχει να καθαριστεί γύρω στα 6000 χλμ και μάλλον το χρειάζεται γιατί έχω παρατηρήσει μια (σχετικά) μικρή μείωση απόδοσης κυρίως στα πολλά.
Ο Γούμενος ζητάει 60ευρώ γι αυτή την εργασία...
-
μη νομιζεις πως ειναι τιποτα το τρομερο.
ξερεις πως να τη βγαλεις και να τη βαλεις???
αν σε περιπτωση που το κανεις μονος μη χασεις τη ρυθμιση
εγω προσοπικα που ειχα βγαλει τη δικια μου το καλοκαιρι δεν ηταν κατι το τρομενο!
το ξεκουμπωνεις και το καταριζεις.
-
Επειδη το συγκεκριμενο θεμα το χω ψαξει γτ ειμαι τρομερα γκαντεμης,6.000 χλτ?Μπορεις να το κανεις και μονος σου,σηκωνεις ντεποζιτο βγαζεις μπαταρια και το λυνεις εχει δυο βιδες.Αν δν πιανουν τ χερια σου θα σου ελεγα να το πας στο συνεργειο αλλα οχι και 60 ευρω ελεος...ο αλλος παει στην οικοδομη για 30 ευρω να πουμε και ο αλλος για μια απλη διαδικασια θελει 60 ευρω ελεος πια...
Αν τελικα δοκιμασεις μονος σου προσεχε τι βγαζεις και πως,απαλες τακτοποιημενες κινησεις και καθολου δυναμη,μπορει να χρειαστει αντισκουριακο για να βγει αν εχει κολλησει και επειδη ειναι κραμα μπουρδελε εχει πιθανοτητες να σπασει καπου γτ ειναι πολλα τα χιλιομετρα...εγω καθε 3.000 με μοτουλ 710 και παλι γινεται σκατα...Ρυθμισεις δυσκολα χανεις αφου ειναι με ντιζα,εξαρταται τις κινησεις σου.Καλυτερα πηγαινε το σε ενα συνεργειο αλλα ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οχι στο 60αρι :P
ΥΓ. μια μλκια να κανεις 100 ευρουλακια το valve και η θηκη αμα σπασει απο το πολυ σφιξιμο καμια 70αρα οσο για τις επιπτωσεις αν παει κατι μεχρι το μοτερ :ohmy:...επισης αμα η φλατζουλα εχει γινει ψιλο μπουρδελε ζητα να στην αλλαξουν...
ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΝΕΙΣ ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ 6000 ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ...
-
Τα χέρια μου δε πιάνουν παρα πολύ αλλα θα έχω και τη βοήθεια του πατέρα μου (εκείνου κι αν πιάνουν!) οπότε δε θα υπάρχει πρόβλημα.
Άρα Κυριακή πρωι έχει καθάρισμα!
Με τι το καθαρίζω?
Ευχαριστώ πολύ Ζωγράφε και Shine
Υ.Γ 60Ε δε παίζει να έδινα γι αυτό ρώτησα πως το καθαρίζουμε!
Όταν δούλευα αποθηκάριος έπαιρνα 25Ε/ημέρα μικτά, δε τα πετάω έτσι!
Αύριο πίστα :a21
-
οκ τοτε συμβουλες,να τα λυσεις ολα,μπαταρια(και τη βαση της) κλπ να βλεπεις καθαρα τι κανεις.Ξεσφιξε τις δυο βιδες και τραβα το σιγα σιγα προς τα εξω,αν συναντησεις οποιαδηποτε αντισταση ριξε λιγο αντισκουριακο και περιμενε,λογικα ομως αφου λες πως σου δουλευει κανονικα τοτε θα ανοιγει και θα κλεινει σωστα...Βγαλε το valve και καθαρισε το,το νου σου στην ντιζα και πολυ προσοχη τι βαζεις και βγαζεις...Γενικα αμα δουλευεις σωστα και να μην ξερεις τι κανεις ποτε δν θα δυσκολευτεις στην συναρμολογηση!
Καλη τυχη δν ειναι τπτ μπορει να σου ειπα τα χειροτερα σεναρια και να σου εκατσε καπως αλλα επρεπε να στα πω για να δουλεψεις και αναλογως.
Επισης καλα στροφιλικια στη πιστα ;)
-
Επισης καλα στροφιλικια στη πιστα ;)
Ευχαριστώ (και για τις συμβουλές/οδηγίες)!
παω για ύπνο γιατί δε με βλέπω να ξυπνάω!
-
Eπισεις αν συναντισεις δυσκολιες στο να το βγαλεις καλο θα ηταν να βγαλεις την εξατμιση και να ριξεις λιγο spray καρμπυρατερ στο power απο την εξαγωγη. το αφηνεις λιγο να μαλακωσει και μετα θα βγαινει πολυ ευκολα.. :bye:
-
οπως ειπαμε προσοχη στο λυσιμο και στο δεσιμο.τη ρυθμιση της ντιζας μη χασεις.
καλα στροφιλικια και απο μενα!!!! :tez: :tez: :tez: :tez:
-
Τελικά η βροχή μας χάλασε το παρτυ :(
Επι του θέματος, πως γίνεται να απορυθμιστεί αφού απλά θα το βγάλω, θα το καθαρίσω και θα το ξαναβάλω? Κοίταξα το service manual για να δω ακριβώς τι πρέπει να κάνω και δε βλέπω κάτι περίεργο οσον αφορά τη διαδικασία.
Απλά βγάζω-καθαρίζω τη βαλβίδα-ξαναβάζω. Χρειάζεται να βγάλω και την εξάτμιση να δω αν δουλεύει σωστά(?), έτσι λέει το manual...
Εσύ Ζωγράφε απλά το βγάζεις το καθαρίζεις και τέλος?
-
Κοιτα δν χρειαζεται να βγαλεις την εξατμιση,αυτο σε περιπτωση που εχει κολλησει και δν θες να το ρισκαρεις.Για αρχη να ξερεις οτι το power valve ανοιγει και περνα παραπανω αερας στις ψηλες στροφες(γυρω στις 8) οποτε απλα οταν το τοποθετησεις βιδωσε το,ενωσε μπαταρια και βαλε μπροστα το μοτορι σου και γκαζωσε το,λογικα θα βλεπεις το power valve στις 8 να τραβιεται απο την ντιζα...ασε που οταν το οδηγας θα νιωθεις το μηχανακι να ροπιαζει στις 8,οταν μου ειχε κολλησει το power το μηχανακι πηγαινε κανονικα αλλα δν ροπιαζε στις 8,ηταν ψοφιο στα ψηλα,ροπιαζε μονο στις 6...Να χαλασεις τις ρυθμισεις της ντιζας λιγο δυσκολο...
-
Ok το καθάρισα επδιή όμως καταλάθος γύρισε μια στρόφη δε θυμάμαι πως μπαίνει τώρα.
Το καμπηλωτό τμήμα είναι προς τα πάνω ή προς τα κάτω όταν το βάζω? (Το manual δε το δείχνει καθαρα ρε γμτ)
-
Η πλευρα που κανει καμπυλη σαν φαγωμα παει απο την πλευρα της εξατμισης.
-
Το έβαλα ανάποδα, η πλευρά με το φάγωμα προς την πλευρά του πιστονιού.
Βασικά έτσι το δείχνει εδω (https://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogue/partlist.jsp?Catalogo=%3D3406&Tavola=%3D43&_NomeImmagine=55955321.gif&_bikename=RS 125 2006&_pagename=Cylinder - Exhaust valve) (δεν το έβαλα μπροστά εννοείται!)
Και στο manual που έχω εγώ έτσι το δείχνει, το φάγωμα απο την πάνω πλευρά, δλδ απο την πλευρά του πιστονιού.
Αν και στο σχεδιάγραμμα που έχει στη τελευταία σελίδα του manual (στο κεφάλαιο με το power valve) λέει "when the valve is fully open, the edge of the valve stem should be flush with the exhaust port" και δείχνει την κίνηση που κάνει η βαλβίδα. Σε αυτό το σχεδιάγραμμα δείχνει τη βαλβίδα να είναι τοποθετημενη όπως λες εσύ Αντώνη.
-
Ετσι δειχνει για αποσυναρμολογιση. Το φαγομα πρεπει να ειναι απο κατω προσ την εξατμιση ωστε οταν ανοιγει το power τελειως να γινετε ενα με την θυριδα εξαγωγης φαντασου.
-
:)
pics απ' το workshop manual
-
Ωραίος, αυτό το διάγραμμα εννοούσα!
Να ρωτήσω κάτι άλλο, υπάρχει σωστή και λάθος πλευρά που μπαίνει το καπάκι?
Δηλαδή τώρα που το έβαλα ανάποδα απλά να το βάλω στην κανονική θεση γυρνόντας όλο
το σύστημα (με το καπάκι) ή μόνο τη βαλβίδα?
-
Ναι υπαρχει πρεπει να ειναι τοποθετημενο με τετοιο τροπο ωστε να μην μπορει να βγει η ντιζα.
Δλδ. συναρμολογεις το power βαζεις την ντιζα κ μετα γυρνας την λεπιδα του power αναποδα απο την βαση ωστε να μην βγαινει η ντιζα. καταλαβες?
-
Ο Γούμενος ζητάει 60ευρώ γι αυτή την εργασία...
:hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
η καλη δουλεια κοστιζει
:hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
-
Ο Γούμενος ζητάει 60ευρώ γι αυτή την εργασία...
:hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
η καλη δουλεια κοστιζει
:hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
Eδω ζηταει 80ευρω για ενα μπουζι... :dry:
Και λιγα ειναι τα 60 για καθαρισμο! :P :P :tez: :tez:
:P :P :tez: :tez: :P :P
-
AkHeNaDoN χωρις πλακα εχει ζητησει 80€ για μπουζι??????ειπαμε να γελασουμε λιγο οχι να βαλουμε τα κλαματα :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
AkHeNaDoN χωρις πλακα εχει ζητησει 80€ για μπουζι??????ειπαμε να γελασουμε λιγο οχι να βαλουμε τα κλαματα :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Ειναι long story!!!
Σε γενικες γραμμες... προσπαθουσε να με πεισει οτι εχω βραχυκυκλομα στα ηλεκτρικα απο τον συναγερμο κ οτι χρειαζοταν 80 ευρω για να το επισκευασει! Ενω στην πραγματικοτητα ολη η ιστορια ηταν ενα βραχυκυκλομενο μπουζι! :tez: :tez:
Με πολυ απλα λογια προσπαθησε να μου φαει 70κατι ευρωπουλα!
-
Τελικά για αυτό το συνεργείο δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι καλό το είδα και εγώ από πρώτο χέρι…….
Δεν συνεχίζω γιατί βγαίνουμε εκτός θέματος.
Καλή τύχη με το power valve παιδιά.
Όσο ασχολείτε κάνεις μαθαίνει…..