0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Βέβαια.....Πρώτα από όλα μου πρότεινε να περάσω το κόλλημα στην μου λέει το εξής....."Στο service των 8.000χλμ δεν ελέγθηκε το κυλινδροπίστονο,όπως προβλέπει και το service manual...?"... ...Και εκεί με πιάνουν τα διαόλια μου....Το service των 8.000χλμ έγινε στον Πλόσκα...."Όχι του απαντάω,διότι θυμάμαι ότι του επισήμανα ότι το λέει στο manual για τον εξής έλεγχο και μου είπε ότι δεν λύνουν μοτέρ σε αυτά τα χιλιόμετρα...."... ...Και εκεί μου λέει το εξής...."Αν γινόταν ο έλεγχος αυτός,όπως προέβλεπε και το manual θα το γλύτωνες το κόλλημα...."... ...Όπως καταλαβαίνετε ένα κάτι το έπαθα.....Επίσης μου είπε αν μπορώ να του στείλω φωτογραφίες από τον κύλινδρο και το πιστόνι να τους ρίξει μια ματιά....
Βαγκο χωρις παρεξηγηση αλλα εκανες μεγαλη μ@λακια που ειπες οτι εχεις εξατμιση-καρμπιρατερ.Αν αλλαξεις χιτωνιο-πιστονι την γλιτωνεις με λιγα λεφτα αλλα οπως ειπε και ο bill ξεχνα τα γκαζια..Αυτος που στο πουλησε αλλο που δεν θα ελεγε για να το ξεφορτωθει..Μερικα ερωτηματαΤο wossner ποσο κοστιζει και ποσο καλυτερη αντοχη εχει?Bill οταν εχεις χρονο στειλε μου ενα πμ γιατι θελω να σε ρωτησω για κατι εφαμιλο.
Παιδιά σας καταλαβαίνω απόλυτα με το πρόβλημα της εγγύησης. Δεν θα έπρεπε να τίθεται οποιοδήποτε θέμα εκτός εγγύησης από την στιγμή που δεν έχεις βάλει χέρι στο ίδιο το μοτέρ. Εξάτμιση/ καρμπυρατέρια είναι πάγια πολιτική βελτίωσης των επιδόσεων χωρίς να βάζεις χέρι στο μοτέρ. Ο λόγος που σου κόλησε κατα πάσα περίπτωση είναι οτι δεν έστελνε αρκετό λάδι (γι αυτό εγώ πάντα στα δικά μου δίχρονα έβαζα λάδι μέσα στο τεπόζιτο και όχι χρησιμοποιώντας την τρόμπα).Πάντως να σου κάνουν τόσα νάζια για να σου αντικαταστήσουν κάτι που ρητά το αξίζεις και το απαιτεις απο την Απρίλια, την ώρα που σκορπάει απλόχερα Akrapovich εξατμίσεις το θεωρώ το λιγότερο ανέντιμο!
Παλαιότερα με τα καρμπς ήθελε οπωσδήποτε δουλειά στα ζιγκλέρ, βελόνες κλπ για να μη σπάσει.
Παράθεση από: Byron στις Σεπτέμβριος 25, 2008, 06:39:41 μμ Παλαιότερα με τα καρμπς ήθελε οπωσδήποτε δουλειά στα ζιγκλέρ, βελόνες κλπ για να μη σπάσει. Μιλάς για τα Απρίλια και μόνο φαντάζομαι
για το εύρος του post αλλά ήθελα να είναι πλήρες για να μην υπάρχουν τυχόν απορίες.....Ακούω σχόλια,παρατηρήσεις και προτάσεις.....
τι λέτε εσείς?
Διαβάζω εδώ στο forum και βλέπω διαφορα.. κάποιος είπε αν ο κύλινδρος είναι nickasil με σωστά και τακτικά λαδάκια και αλλαγή πιστονιών βγάζουν άνετα πάνω από 10.000 χιλιόμετρα.. και έχω μείνει κάγκελο..εγώ 16.000 χιλιόμετρα και όχι πιστόνι δεν έχω αλλάξει αλλα δεν έχουν ανοίξει καν να δουν το μοτέρ.. τώρα φοβάμαι μην μου κάνει κάνα μπαμ και μου μείνει στα χερια...ο holly crap.. αν το πάρο και από κει που να το πάω?!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι