0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #15 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 10:33:57 πμ »
Ο Γιατρός φώτισε πάλι το τοπίο.... :thup1:

Οπότε τη λύση του ρεκτιφιέ με μαντεμένιο χιτώνιο απορρίπτεται...Όχι ότι είχα όρεξη να ψάχνω και κάποιον να μου κάνει αξιόπιστη δουλειά αλλά ήταν μια εναλλακτική λύση.... :dry:

Βασίλη(bill)....Αύριο το μεσημέρι,κατά πάσα πιθανότητα,θα τραβήξω και θα σου στείλω τις φωτογραφίες από τον κύλινδρο και το πιστόνι....Να έχεις μια πρώτη εικόνα της βλάβης...Και ανάλογα την διάγνωση θα σου στέλνω τον κύλινδρο για λείανση....

Πολύ ωραία τα λες σχετικά με την ρύθμιση του μίγματος....Αλλά η χιλιομετρική μας απόσταση κάνει τα πράγματα πολύ δύσκολα.... :(

*

AkHeNaDoN

Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #16 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 12:42:27 μμ »

Βέβαια.....Πρώτα από όλα μου πρότεινε να περάσω το κόλλημα στην μου λέει το εξής....."Στο service των 8.000χλμ δεν ελέγθηκε το κυλινδροπίστονο,όπως προβλέπει και το service manual...?"... :dry:...Και εκεί με πιάνουν τα διαόλια μου....Το service των 8.000χλμ έγινε στον Πλόσκα...."Όχι του απαντάω,διότι θυμάμαι ότι του επισήμανα ότι το λέει στο manual για τον εξής έλεγχο και μου είπε ότι δεν λύνουν μοτέρ σε αυτά τα χιλιόμετρα...."... :psdof:...Και εκεί μου λέει το εξής...."Αν γινόταν ο έλεγχος αυτός,όπως προέβλεπε και το manual θα το γλύτωνες το κόλλημα...."... :rant2:...Όπως καταλαβαίνετε ένα κάτι το έπαθα.....Επίσης μου είπε αν μπορώ να του στείλω φωτογραφίες από τον κύλινδρο και το πιστόνι να τους ρίξει μια ματιά....


Εγω ειχα κανει κανα 1500αρι κμ με κολιμενο το ενα ελατιριο του πιστονιου.. (ειχα την εμπιστοσινη να το δινω σε αλλον οσο εγω ημουν φανταρος.. :dry:) καποια στιγμη του ανεβασε θερμοκρασια και κολισε το ενα ελατιριο.. Δεν εκανε τπτ περιεργο το μηχανακι εχανε πολυ σταδιακα συμπιεση σε σημειο που δεν ηταν αισθητο..
Παλι καλα που στα 8000 το ανοιξαμε και το ειδαμε πρωτου να ειναι αργα!!  :pray:

Αν μπορεις να βρεις βαλε  wossner πιστονι μακρια απο prox. Γνωμη μου.  :bye:

*

jimator

Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #17 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 12:55:24 μμ »
Βαγκο χωρις παρεξηγηση αλλα εκανες μεγαλη μ@λακια που ειπες οτι εχεις εξατμιση-καρμπιρατερ.Αν αλλαξεις χιτωνιο-πιστονι την γλιτωνεις με λιγα λεφτα αλλα οπως ειπε και ο bill ξεχνα τα γκαζια..Αυτος που στο πουλησε αλλο που δεν θα ελεγε για να το ξεφορτωθει..

Μερικα ερωτηματα
Το wossner ποσο κοστιζει και ποσο καλυτερη αντοχη εχει?

Bill οταν εχεις χρονο στειλε μου ενα πμ γιατι θελω να σε ρωτησω για κατι εφαμιλο.

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #18 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 05:21:46 μμ »
Βαγκο χωρις παρεξηγηση αλλα εκανες μεγαλη μ@λακια που ειπες οτι εχεις εξατμιση-καρμπιρατερ.Αν αλλαξεις χιτωνιο-πιστονι την γλιτωνεις με λιγα λεφτα αλλα οπως ειπε και ο bill ξεχνα τα γκαζια..Αυτος που στο πουλησε αλλο που δεν θα ελεγε για να το ξεφορτωθει..

Μερικα ερωτηματα
Το wossner ποσο κοστιζει και ποσο καλυτερη αντοχη εχει?

Bill οταν εχεις χρονο στειλε μου ενα πμ γιατι θελω να σε ρωτησω για κατι εφαμιλο.

Jim....Το θέμα της εγγύησης όσον αφορά τα aftermarket το είχα στα υπόψιν μου από την μέρα που το πήρα....Δηλαδή εσύ νόμιζες ότι ότι μου είπε το παληκάρι,από τον οποίον το πήρα,εγώ το έκανα θρησκεία μου...? :pray: :pray:...Από την πρώτη μέρα γνώριζα ότι υπάρχουν προβλήματα στο θέμα εγγύηση όταν υπάρχουν τοποθετημένα aftermarket....Και ήταν συνειδητή επιλογή μου να τα κρατήσω και να μην βάλω τα εργοστασικακά,τα οποία είχα στα χέρια μου από την πρώτη στιγμή...Και στην τελική....Ένα carb και μια εξάτμιση φορούσε...Δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο πάνω,ώστε να φοβάμαι για το θέμα της αξιοπιστίας...Αυτά...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2008, 08:19:29 μμ από Baggos »

*

Toumpas Fz1

Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #19 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 05:33:04 μμ »
Παιδιά σας καταλαβαίνω απόλυτα με το πρόβλημα της εγγύησης. Δεν θα έπρεπε να τίθεται οποιοδήποτε θέμα εκτός εγγύησης από την στιγμή που δεν έχεις βάλει χέρι στο ίδιο το μοτέρ. Εξάτμιση/ καρμπυρατέρια είναι πάγια πολιτική βελτίωσης των επιδόσεων χωρίς να βάζεις χέρι στο μοτέρ. Ο λόγος που σου κόλησε κατα πάσα περίπτωση είναι οτι δεν έστελνε αρκετό λάδι (γι αυτό εγώ πάντα στα δικά μου δίχρονα έβαζα λάδι μέσα στο τεπόζιτο και όχι χρησιμοποιώντας την τρόμπα).

Χωρίς να θέλω να παίξω τον ειδικό, τα κολλήματα στα δίχρονα και ειδικά μικρού κυβισμου, κύλινδροι, πιστόνια, μπιέλες είναι πολύ συχνά και τα θεωρώ ώς ένα αναγκαίο κακό όταν έχεις δίχρονο.

Το δίχρονο δεν έχει βαβούρικη συντήρηση με βαλβίδες καδένες κτλπ, αλλά αρκετά συχνά βαράει σε αυτά το κομμάτια. Πρέπει να είσαι έτοιμος να το επισκευάσεις.

Από την άλλη, από την στιγμή που δεν το φτοιάχνεις μόνος σου και δεν μπαίνεις στον κυκέωνα των βαλβίδιων, εκκεντροφόρων, καδενών κτλπ, και δεν είσαι ο ίδιο μηχανικός, θα εκτιμήσεις καλύτερα ένα τετράχρονο μηχανάκι όσο αφοράν την αξιοπιστία που σου προσφέρει στην πάροδο του χρόνου.

Πάντως να σου κάνουν τόσα νάζια για να σου αντικαταστήσουν κάτι που ρητά το αξίζεις και το απαιτεις απο την Απρίλια, την ώρα που σκορπάει απλόχερα Akrapovich εξατμίσεις το θεωρώ το λιγότερο ανέντιμο!

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #20 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 06:39:41 μμ »
Παιδιά σας καταλαβαίνω απόλυτα με το πρόβλημα της εγγύησης. Δεν θα έπρεπε να τίθεται οποιοδήποτε θέμα εκτός εγγύησης από την στιγμή που δεν έχεις βάλει χέρι στο ίδιο το μοτέρ. Εξάτμιση/ καρμπυρατέρια είναι πάγια πολιτική βελτίωσης των επιδόσεων χωρίς να βάζεις χέρι στο μοτέρ. Ο λόγος που σου κόλησε κατα πάσα περίπτωση είναι οτι δεν έστελνε αρκετό λάδι (γι αυτό εγώ πάντα στα δικά μου δίχρονα έβαζα λάδι μέσα στο τεπόζιτο και όχι χρησιμοποιώντας την τρόμπα).

Πάντως να σου κάνουν τόσα νάζια για να σου αντικαταστήσουν κάτι που ρητά το αξίζεις και το απαιτεις απο την Απρίλια, την ώρα που σκορπάει απλόχερα Akrapovich εξατμίσεις το θεωρώ το λιγότερο ανέντιμο!

Δεν τα λες καλα φίλε....
Όλες οι εταιρίες σου ακυρωνουν την εγγύηση αν έχεις βάλει aftermarket που δεν είναι πιστοποιημένα απ΄τον κατασκευαστή. Ιδίως στα δίχρονα το θέμα ρύθμιση καρμπ και ζιγκλέρ είναι το Α+Ω για την ζωή του κινητήρα και 99% των χαζών κολλημάτων οφείλεται σε αυτό.
Σε ότι αφορά τις ακράπες, αυτές που δίνει η aprilia είναι σχεδιασμενες για το μοτερ των Mille/Tuono και προφανώς εγγυάται την σωστή λειτουργία.
Όταν βάζουμε μια εξάτμιση σε τετράχρονο, συνήθως δεν υπάρχει πρόβλημα. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όμως που πήραν στα χέρια τα πιστόνια, κάποιοι που έβαλαν κακοσχεδιασμενες εξατμίσεις που "ανάγκαζαν" τον κινητήρα να δουλεύει με φτωχό μίγμα. Και δεν αναφέρομαι σε aprilia. Τώρα με τους ψεκασμούς τα PCIIΙ και μια καυσανάλυση την βγάζεις την άκρη. Παλαιότερα με τα καρμπς ήθελε οπωσδήποτε δουλειά στα ζιγκλέρ, βελόνες κλπ για να μη σπάσει.

*

Toumpas Fz1

Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #21 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 06:57:39 μμ »
Παλαιότερα με τα καρμπς ήθελε οπωσδήποτε δουλειά στα ζιγκλέρ, βελόνες κλπ για να μη σπάσει.

Μιλάς για τα Απρίλια και μόνο φαντάζομαι  :tez: :P

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #22 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 07:14:23 μμ »
Παλαιότερα με τα καρμπς ήθελε οπωσδήποτε δουλειά στα ζιγκλέρ, βελόνες κλπ για να μη σπάσει.

Μιλάς για τα Απρίλια και μόνο φαντάζομαι  :tez: :P

Μιλάω γενικώς για πειραγμένα τετράχρονα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #23 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 07:44:58 μμ »
Ο Βυρωνας εχει δικιο.........................εψησα τoν 3ο κυλινδρο σε ενα zx7rr μονο απο αλλαγη σε full εξατμιση.....................Φτωχο μιγμα και ..................................ΜΠΑΜ

Παρε κυλινδρο και πιστονι στα χερια :h22: :h22::h22::h22::h22::h22::h22:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

jimator

Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #24 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 10:52:40 μμ »
Ακριβως.Ειδικα τα καινουργια τα RS που μαμα πανε 10500 το πολυ με εξατμιση κατεβαζουν 12αρες.Λογικο δεν ειναι να μειωθει κατα πολυ η αξιοπιστια?Και το καρμπυρατερ επισης αν δεν ρυθμιστει σωστα και ειναι οτι να ναι(μουφα)τοτε δεν λειτουργει σωστα γενιακ το μηχανακι και η αξιοπιστια γενικα μειωνεται.
Παντως το μηχανακι βγαζει γυρω στα 30+- αλογα απο 125 κυβικα..Αναλογικα ειναι 240 αλογα στο λιτρο(το μιλε βγαζει 130-140  :P )Λογικο ειναι να εχει τετοια μειωμενη αξιοπιστια.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #25 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 11:20:41 μμ »
:a015 για το εύρος του post αλλά ήθελα να είναι πλήρες για να μην υπάρχουν τυχόν απορίες.....Ακούω σχόλια,παρατηρήσεις και προτάσεις..... :bye:
Δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμες, άλλωστε γι'αυτόν τον λόγο υπάρχει αυτός ο χώρος.
Καλά ξεμπερδέματα.

*

Divider

Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #26 - : Σεπτέμβριος 26, 2008, 07:36:10 μμ »
Καταρχάς να πω και εγώ περαστικά στο Rs σου φιλε μου..
Έχω καεί με την εγγύηση.. Δεν έχω τίποτα aftermarket πάνω αλλα για οποιαδήποτε βλάβη ούτε λόγος για εγγύηση... Έχω κάνει 16.000 χιλιόμετρα και το RS ήταν ΧΑΡΤΊ καμια βλάβη..
Το πήγα προχτές για service στην λεωφόρο Αλίμου στο Μοτόριν Παπαχρήστου.. το αφήνω και μου λένε έλα αύριο.. πήγα και μου λέει θα σου αλλάξω και γρανάζια και αλυσίδα γιατί είναι ξεσκισμένα..Εγώ προσωπικά δεν είχα δει την παραμικρή φθορά σε αλυσίδα και πίσω γρανάζι αλλα τελοσπάντων 140 εκεί..άλλαξε τακάκια μπουζί λάδια και ούτε go ξέρω τι άλλο αλλα ακόμη δεν το χει έτοιμο..16.000 και το μοτέρ ΠΟΤΕ δεν ανοίχτηκε σε κάποιο service για έλεγχο πιστόνι κύλινδρο ktlp και όσο για το μίγμα παίζει ούτε αυτό να έχει ρυθμιστεί απ την μέρα που το πείρα..αρχίζω και χάνω εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο κατάστημα...Αυτό με το γρανάζι και την αλυσίδα μου φαίνεται παγαποντιά.. τι λέτε εσείς?

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13

*

Divider

Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #28 - : Σεπτέμβριος 26, 2008, 07:51:18 μμ »
Διαβάζω εδώ στο forum και βλέπω διαφορα.. κάποιος είπε αν ο κύλινδρος είναι nickasil με σωστά και τακτικά λαδάκια και αλλαγή πιστονιών βγάζουν άνετα πάνω από 10.000 χιλιόμετρα.. και έχω μείνει κάγκελο..εγώ 16.000 χιλιόμετρα και όχι πιστόνι δεν έχω αλλάξει αλλα δεν έχουν ανοίξει καν να δουν το μοτέρ.. τώρα φοβάμαι μην μου κάνει κάνα μπαμ και μου μείνει στα χερια...ο holly crap.. αν το πάρο και από κει που να το πάω?!

*

_daemon_

Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #29 - : Σεπτέμβριος 26, 2008, 08:27:57 μμ »
Διαβάζω εδώ στο forum και βλέπω διαφορα.. κάποιος είπε αν ο κύλινδρος είναι nickasil με σωστά και τακτικά λαδάκια και αλλαγή πιστονιών βγάζουν άνετα πάνω από 10.000 χιλιόμετρα.. και έχω μείνει κάγκελο..εγώ 16.000 χιλιόμετρα και όχι πιστόνι δεν έχω αλλάξει αλλα δεν έχουν ανοίξει καν να δουν το μοτέρ.. τώρα φοβάμαι μην μου κάνει κάνα μπαμ και μου μείνει στα χερια...ο holly crap.. αν το πάρο και από κει που να το πάω?!

sorry κιόλας ρε φίλε, αλλά το manual γιατί το χεις; για πλάκα τα λένε από το εργοστάσιο αυτά που πρέπει να γίνονται στα service;
άμα δε φροντίζεις εσύ το μοτόρι σου και δεν ενδιαφέρεσαι εσύ πρώτος γιαυτό, περιμένεις να ενδιαφερθεί ο Χ,Ψ μηχανικός;

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης