0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
. αν το πάρο και από κει που να το πάω?!
Well,well....Επαναφέρω το θέμα καθώς θα ήθελα να ζητήσω την γνώμη-συμβουλή σας...Αύριο λέω να παραγγείλω το mitaka cylinder kit(rotax122) από το http://www.pjme.co.uk .... Βέβαια στις πληροφορίες αναφέρει ότι είναι πιστό αντίγραφο του γνησίου αλλά έχω τις αμφιβολίες μου για το πόσο αυτό ισχύει.. ....Βέβαια δεν έχω κάποιο στοιχείο για να στηρίξω αυτήν την αμφιβολία μου και γι'αυτό είπα να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει περί τίνος πρόκειται....Αν έχει ακούσει κάποιος το οτιδήποτε για το εν λόγω kit παρακαλώ να με ενημερώσει γιατί αύριο σκοπεύω να πραγματοποιήσω την παραγγελία....Επίσης θα ήθελα να προτείνετε,αν γνωρίζεται βέβαια,κάποιο καλύτερο kit(στο ίδιο χρηματικό επίπεδο....) ή κάποια άλλη ιστοσελίδα με καλύτερες τιμές για να κάνω την παραγγελία.....
Παράθεση από: Baggos στις Οκτώβριος 04, 2008, 05:54:32 μμΑν δεν αλλαζεις κυλινδρο για μετατροπη δεν αξιζει. η καλυτερη λυση για μενα ειναι να στειλεις τον δικο σου εξωτερικο για επιστρωση nicasil. και θα γινει καλυτερος απο καινουριος!
Δεν ξερω αν ειδες που λεει οτι ''Mitaka Cylinders Are Made in Taiwan and are a Direct Copy of the Original Cylinder''..Το οτι φτιαχνεται στην Taiwan ισως να μην ειναι τυχαιο ..Ισως να ειναι ο ιδιος κυλινρος με τον μαμα με απλα αλλο ονομα..το συνηθιζουν αυτο οι εταιρειες .Λεγεται outsourcing δινουν δηλδ σε εταιρειες αλλες να φτιαξουν ενα μικρο κομματι ενος μοτερ ας πουμε και στο εργοστασιο τους απλα το συναρμολογουν..Ψαξτο λιγο.. μπορει να μην ειναι μουφα το πιστονι αλλα να ειναι το αυθεντικο με αλλο brand name
Αποφασιστε πρωτα εαν ειναι nicasil ή μαντεμενιο χιτωνιο..................................
Ο δικός μου έχει μαντεμένιο χιτώνιο...Γίνεται να το στείλω και να επιστρωθεί με nicasil....?Και αν γίνεται τι παίζει με μεταφορικά και κόστος....?Αν είναι να κοστίσει πάνω κάτω το όλο kit πιστόνι-επίστρωση_κυλίνδρου μαζί με τα μεταφορικά το ίδιο με το έτοιμο kit δεν νομίζω ότι αξίζει να μπω σε αυτήν την διαδικασία....
Λοιπόν..Το κιτ που ανέφερα παραπάνω τελικά παραγγέλθηκε και αναμένω την άφιξή του....Θα ήθελα μια-δυο γνώμες για το θέμα του στρωσίματος μιας και δεν έχω ξανακάνει...Αν και γνωρίζω τι προτείνεται για το στρώσιμο του Rs και γενικά τι πρέπει να προσέχω κατά το στρώσιμο,θα ήθελα να μου πείτε και εσείς την γνώμη σας μιας και το στρώσιμο θα αφορά μόνο τον κύλινδρο-πιστόνι και όχι όλα τα μηχανικά μέρη....Στα πόσα χιλιόμετρα να το στρώσω....?Έχω και μια φοβία μήπως το μπουκώσω...Πως μπορώ να αποφύγω το μπούκωμα και αν προκύψει να το εξαλείψω....?Ανά πόσα χιλιόμετρα να αυξάνω σταδιακά το στροφάρισμα αλλά και το άνοιγμα του γκαζιού χωρίς φόβο....?Στα πόσα χιλιόμετρα θα θεωρείται τελείως στρωμένο και θα μπορώ να κάνω οτι χρήση θέλω...?Αυτά....Plz enlight me.... Υ.Γ.:Υπενθυμίζω ότι υπάρχουν τοποθετημένα aftermarket εξάτμιση gianelli και 34mm carb
Βασίλη ευχαριστώ για τις προτάσεις σου αρχικά... Με το που θα τοποθετηθεί το κιτ δεν πρέπει να γίνει ρύθμιση,και μετά όταν στρωθεί να ξαναγίνει μία....?Την τρόμπα λαδιού πως θα μου την ρυθμίσει....?Δεν είναι μία η ρύθμιση που έχει....?Και αν μπορεί να την ρυθμίσει δεν είναι πάνω-κάτω συγκεκριμένες οι ποσότητες λαδιού που θα πρέπει να προσφέρονται για καλή καύση...?Όσον αφορά το μπούκωμα...Γιατί πιστεύεις ότι δεν θα έχω πρόβλημα...?Το μπούκωμα δεν προκύπτει από την χρήση της μοτοσυκλέτας σε χαμηλές στροφές,στις οποίες θα πραγματοποιείται και το στρώσιμο....? Και όσον αφορά την πρόμιξη...Θεωρείς ότι με 1% είμαι καλυμένος...?Μέχρι τι ποσοστό μπορώ να κάνω πρόμιξη χωρίς πρόβλημα....?Το ποσοστό αυτό το υπολογίζεις με βάση την ποσότητα καυσίμου έτσι....?Δηλαδή για το 14άρι ρεζερβουάρ του rs έχω πρόμιξη 1% προσθέτοντας 140ml λαδιού.... ....Η πρόμιξη προτείνεται σε καθημερινή χρήση....?Για παράδειγμα σε μια εκδρομή σε εθνική οδό,όπου όσο να'ναι οι στροφές κρατιούνται σταθερές και σχετικά υψηλές.... Όσο για το μπουζί το ίδιο μου πρότεινε και ο bill...Μόνο 10άρι για το rs... ....Μετά τα 600χλμ θα είμαι καλυμένος ότι χρήση και να κάνω....?Όχι ότι θα αρχίσω τα καγκουριλίκια αμέσως μετά το στρώσιμο,αλλά θέλω να γνωρίζω αν θα μπορώ να πιέσω χωρίς να έχω στο μυαλό μου την πιθανότητα βλάβης.... Τhx again....Περιμένω διευκρινήσεις....
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι