0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #30 - : Σεπτέμβριος 26, 2008, 08:33:41 μμ »
. αν το πάρο και από κει που να το πάω?!

Το θέμα που ποστάρεις το έχεις διαβάσει απ΄την αρχή? Ο τύπος που το έχεις πάει btw δεν είναι εξουσιοδοτημένος.

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #31 - : Οκτώβριος 04, 2008, 05:54:32 μμ »
Well,well....Επαναφέρω το θέμα καθώς θα ήθελα να ζητήσω την γνώμη-συμβουλή σας...Αύριο λέω να παραγγείλω το mitaka cylinder kit(rotax122) από το http://www.pjme.co.uk .... :ohyes:

Βέβαια στις πληροφορίες αναφέρει ότι είναι πιστό αντίγραφο του γνησίου αλλά έχω τις αμφιβολίες μου για το πόσο αυτό ισχύει.. :dry:....Βέβαια δεν έχω κάποιο στοιχείο για να στηρίξω αυτήν την αμφιβολία μου και γι'αυτό είπα να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει περί τίνος πρόκειται....Αν έχει ακούσει κάποιος το οτιδήποτε για το εν λόγω kit παρακαλώ να με ενημερώσει γιατί αύριο σκοπεύω να πραγματοποιήσω την παραγγελία....

Επίσης θα ήθελα να προτείνετε,αν γνωρίζεται βέβαια,κάποιο καλύτερο kit(στο ίδιο χρηματικό επίπεδο....) ή κάποια άλλη ιστοσελίδα με καλύτερες τιμές για να κάνω την παραγγελία..... :) :bye:

*

AkHeNaDoN

Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #32 - : Οκτώβριος 04, 2008, 07:14:03 μμ »
Well,well....Επαναφέρω το θέμα καθώς θα ήθελα να ζητήσω την γνώμη-συμβουλή σας...Αύριο λέω να παραγγείλω το mitaka cylinder kit(rotax122) από το http://www.pjme.co.uk .... :ohyes:

Βέβαια στις πληροφορίες αναφέρει ότι είναι πιστό αντίγραφο του γνησίου αλλά έχω τις αμφιβολίες μου για το πόσο αυτό ισχύει.. :dry:....Βέβαια δεν έχω κάποιο στοιχείο για να στηρίξω αυτήν την αμφιβολία μου και γι'αυτό είπα να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει περί τίνος πρόκειται....Αν έχει ακούσει κάποιος το οτιδήποτε για το εν λόγω kit παρακαλώ να με ενημερώσει γιατί αύριο σκοπεύω να πραγματοποιήσω την παραγγελία....

Επίσης θα ήθελα να προτείνετε,αν γνωρίζεται βέβαια,κάποιο καλύτερο kit(στο ίδιο χρηματικό επίπεδο....) ή κάποια άλλη ιστοσελίδα με καλύτερες τιμές για να κάνω την παραγγελία..... :) :bye:

Αν δεν αλλαζεις κυλινδρο για μετατροπη δεν αξιζει. η καλυτερη λυση για μενα ειναι να στειλεις τον δικο σου εξωτερικο για επιστρωση nicasil. και θα γινει καλυτερος απο καινουριος!

*

Holyman

Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #33 - : Οκτώβριος 04, 2008, 07:19:33 μμ »
Δεν ξερω αν ειδες που λεει οτι ''Mitaka Cylinders Are Made in Taiwan and are a Direct Copy of the Original Cylinder''..

Το οτι φτιαχνεται στην Taiwan ισως να μην ειναι τυχαιο ..
Ισως να ειναι ο ιδιος κυλινρος με τον μαμα με απλα αλλο ονομα..
το συνηθιζουν αυτο οι εταιρειες .
Λεγεται outsourcing δινουν δηλδ σε εταιρειες αλλες να φτιαξουν ενα μικρο κομματι ενος μοτερ ας πουμε και στο εργοστασιο τους απλα το συναρμολογουν..
Ψαξτο λιγο.. μπορει να μην ειναι μουφα το πιστονι αλλα να ειναι το αυθεντικο με αλλο brand name

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #34 - : Οκτώβριος 04, 2008, 07:24:01 μμ »
Αν δεν αλλαζεις κυλινδρο για μετατροπη δεν αξιζει. η καλυτερη λυση για μενα ειναι να στειλεις τον δικο σου εξωτερικο για επιστρωση nicasil. και θα γινει καλυτερος απο καινουριος!

Ο δικός μου έχει μαντεμένιο χιτώνιο...Γίνεται να το στείλω και να επιστρωθεί με nicasil....?Και αν γίνεται τι παίζει με μεταφορικά και κόστος....?Αν είναι να κοστίσει πάνω κάτω το όλο kit πιστόνι-επίστρωση_κυλίνδρου μαζί με τα μεταφορικά το ίδιο με το έτοιμο kit δεν νομίζω ότι αξίζει να μπω σε αυτήν την διαδικασία.... :dry:

Δεν ξερω αν ειδες που λεει οτι ''Mitaka Cylinders Are Made in Taiwan and are a Direct Copy of the Original Cylinder''..

Το οτι φτιαχνεται στην Taiwan ισως να μην ειναι τυχαιο ..
Ισως να ειναι ο ιδιος κυλινρος με τον μαμα με απλα αλλο ονομα..
το συνηθιζουν αυτο οι εταιρειες .
Λεγεται outsourcing δινουν δηλδ σε εταιρειες αλλες να φτιαξουν ενα μικρο κομματι ενος μοτερ ας πουμε και στο εργοστασιο τους απλα το συναρμολογουν..
Ψαξτο λιγο.. μπορει να μην ειναι μουφα το πιστονι αλλα να ειναι το αυθεντικο με αλλο brand name

Ναι φίλε Holyman...Το σκέφτηκα και εγώ....Το πιο πιθανό είναι να είναι ακριβώς το ίδιο με το αυθεντικό....Απλά είπα να ρωτήσω μήπως και κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω.... :)

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #35 - : Οκτώβριος 04, 2008, 07:39:44 μμ »
Αποφασιστε πρωτα εαν ειναι nicasil ή μαντεμενιο χιτωνιο..................................
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #36 - : Οκτώβριος 04, 2008, 07:45:06 μμ »
Αποφασιστε πρωτα εαν ειναι nicasil ή μαντεμενιο χιτωνιο..................................

Λοιπόν....Ο εργοστασιακός κύλινδρος έχει επίστρωση nicasil.....Τώρα....Από ότι έμαθα αυτές τις μέρες το Rs είχε κολλήσει στα χέρια του προηγούμενου ιδιοκτήτη,εν αγνοία μου.... :psdof:....Οπότε και επισκευάστηκε τοποθετώντας μαντεμένιο χιτώνιο....

*

AkHeNaDoN

Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #37 - : Οκτώβριος 04, 2008, 07:48:40 μμ »
Δεν ξερω αν ειδες που λεει οτι ''Mitaka Cylinders Are Made in Taiwan and are a Direct Copy of the Original Cylinder''..

Το οτι φτιαχνεται στην Taiwan ισως να μην ειναι τυχαιο ..
Ισως να ειναι ο ιδιος κυλινρος με τον μαμα με απλα αλλο ονομα..
το συνηθιζουν αυτο οι εταιρειες .
Λεγεται outsourcing δινουν δηλδ σε εταιρειες αλλες να φτιαξουν ενα μικρο κομματι ενος μοτερ ας πουμε και στο εργοστασιο τους απλα το συναρμολογουν..
Ψαξτο λιγο.. μπορει να μην ειναι μουφα το πιστονι αλλα να ειναι το αυθεντικο με αλλο brand name

Ο μαμα φτιαχνετε στην Αυστρια  ;)

Ο δικός μου έχει μαντεμένιο χιτώνιο...Γίνεται να το στείλω και να επιστρωθεί με nicasil....?Και αν γίνεται τι παίζει με μεταφορικά και κόστος....?Αν είναι να κοστίσει πάνω κάτω το όλο kit πιστόνι-επίστρωση_κυλίνδρου μαζί με τα μεταφορικά το ίδιο με το έτοιμο kit δεν νομίζω ότι αξίζει να μπω σε αυτήν την διαδικασία.... :dry:


Ναι νομιζω γινετε..

Πιστευω οτι αφου δεν θες να κανεις μετατροπη η καλυτερη λυση ειναι η νεα επιστρωση...
Γενικα αυτα τα made in taiwan και τετοια τα ψιλο φοβαμαι..
και τα μαμα κυλινδροπιστονα ειναι τα καλυτερα πιστευω. Εγω ειχα κανει 1500 με 2000km με κολιμενο ελατηριο (το οδηγουσε ενας ξαδερφος και του ειχε ανεβασει 6γραμμες θερμοκρασια) και δεν ειχε παθει τπτ και οταν το ανοιξα στις 8000 για ελεγχο το αλλαξα με ενα prox γιατι το μαμα δεν υπιρχε ετοιμοπαραδωτο. Αποτελεσμα: με την ιδια χρηση και το ιδιο σεταρισμα μετα απο μερικα km το prox εκανε μια τρυπα σαν την τρυπα του οζοντος...

Αποφασιστε πρωτα εαν ειναι nicasil ή μαντεμενιο χιτωνιο..................................

Ολα τα μαμα ειναι nicasil.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2008, 07:59:41 μμ από AkHeNaDoN »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #38 - : Οκτώβριος 04, 2008, 07:51:28 μμ »
μαλιστα...................................καλυτερα βρες εναν μαμισιο νικασιλ................ειμαι σιγουρος οτι θα σου δουλεψει καλυτερα.......και σταματα τισ βολτες με τα καγκουρια.......αυτα πανε ρελαντι στα 160 ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #39 - : Οκτώβριος 04, 2008, 07:58:02 μμ »
βαγγο περαστικα.καλα πολυ μακακας ο τυπος που το πηρες.του χρειαζετε ενα καλο γα@@σι.

*

Dief8armenoS

Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #40 - : Οκτώβριος 05, 2008, 01:55:40 μμ »
Βαγγέλη, όσον αφορά τα mitaka απο ξένα φόρουμ που έχω διαβάσει κατά καιρούς (π.χ. TJ Tuning ) έχει αποδειχτεί αρκετά καλό και αξιόπιστο χωρίς βέβαια να έχει το ίδιο καλές επιδώσεις με τον κύλινδρο της μαμάς aprilia.

Ο τύπος που σου πούλησε το RS έκανε μαλακία να μην σου πει ότι έχει κολλήσει ο κύλινδρος στο παρελθόν και έχει μπει μαντέμι αλλά εδώ που τα λέμε σχεδόν κανείς δεν θα σου το έλεγε.

Γνώμη μου πάντως για το κύλινδρο σου είναι να βάλεις πάλι χιτώνιο αν δεν μπορείς να το περάσεις σε εγγύηση και σε ικανοποιούσαν και οι επιδώσεις του μοτέρ πριν. Το να το στείλεις για επίστρωση nikasil θα σου κοστίσει κάποια χρήματα παραπάνω από χιτώνιο και θα κάνεις να το έχεις πίσω περισσότερο καιρό από ότι αν το στείλεις για χιτώνιο.

Καλή συνέχεια και περαστικά στο μηχανάκι.  :ohyes:


 :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #41 - : Οκτώβριος 10, 2008, 01:48:08 μμ »
Λοιπόν..Το κιτ που ανέφερα παραπάνω τελικά παραγγέλθηκε και αναμένω την άφιξή του....Θα ήθελα μια-δυο γνώμες για το θέμα του στρωσίματος μιας και δεν έχω ξανακάνει...Αν και γνωρίζω τι προτείνεται για το στρώσιμο του Rs και γενικά τι πρέπει να προσέχω κατά το στρώσιμο,θα ήθελα να μου πείτε και εσείς την γνώμη σας μιας και το στρώσιμο θα αφορά μόνο τον κύλινδρο-πιστόνι και όχι όλα τα μηχανικά μέρη....

Στα πόσα χιλιόμετρα να το στρώσω....?Έχω και μια φοβία μήπως το μπουκώσω...Πως μπορώ να αποφύγω το μπούκωμα και αν προκύψει να το εξαλείψω....?Ανά πόσα χιλιόμετρα να αυξάνω σταδιακά το στροφάρισμα αλλά και το άνοιγμα του γκαζιού χωρίς φόβο....?Στα πόσα χιλιόμετρα θα θεωρείται τελείως στρωμένο και θα μπορώ να κάνω οτι χρήση θέλω...?Αυτά....

Plz enlight me.... :) :bye:

Υ.Γ.:Υπενθυμίζω ότι υπάρχουν τοποθετημένα aftermarket εξάτμιση gianelli και 34mm carb
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 10, 2008, 01:50:24 μμ από Baggos »

*

Dief8armenoS

Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #42 - : Οκτώβριος 10, 2008, 02:44:19 μμ »
Λοιπόν..Το κιτ που ανέφερα παραπάνω τελικά παραγγέλθηκε και αναμένω την άφιξή του....Θα ήθελα μια-δυο γνώμες για το θέμα του στρωσίματος μιας και δεν έχω ξανακάνει...Αν και γνωρίζω τι προτείνεται για το στρώσιμο του Rs και γενικά τι πρέπει να προσέχω κατά το στρώσιμο,θα ήθελα να μου πείτε και εσείς την γνώμη σας μιας και το στρώσιμο θα αφορά μόνο τον κύλινδρο-πιστόνι και όχι όλα τα μηχανικά μέρη....

Στα πόσα χιλιόμετρα να το στρώσω....?Έχω και μια φοβία μήπως το μπουκώσω...Πως μπορώ να αποφύγω το μπούκωμα και αν προκύψει να το εξαλείψω....?Ανά πόσα χιλιόμετρα να αυξάνω σταδιακά το στροφάρισμα αλλά και το άνοιγμα του γκαζιού χωρίς φόβο....?Στα πόσα χιλιόμετρα θα θεωρείται τελείως στρωμένο και θα μπορώ να κάνω οτι χρήση θέλω...?Αυτά....

Plz enlight me.... :) :bye:

Υ.Γ.:Υπενθυμίζω ότι υπάρχουν τοποθετημένα aftermarket εξάτμιση gianelli και 34mm carb

Στο θέμα στρώσιμο εγώ θα σου πρότεινα κάπου στα 500-600 km σύνολο (μιας και στρώνεις μόνο το πάνω μισό του μοτέρ).
Πρώτα απ'όλα θα βρεις έναν μηχανικό που εμπιστεύεσαι και ΞΕΡΕΙ για να σου ρυθμίσει το καρμπιρατέρ και την παροχή λαδιού από την τρόμπα (μιας και πιθανότατα η τρόμπα σου δεν έδινε αρκετό λάδι στο μοτέρ πριν.
Για μπουζί καλλίτερα ένα 10άρι (η Aprilia λέει για το 125άρι το NGK BR10EG), 9άρι δεν θα πρότεινα επειδή μπορεί να καταστρέψεις το πιστόνι.

Κάθε φορά, πριν ξεκινήσεις, ζέσταμα τουλάχιστον μέχρι τους 55-60 βαθμούς κελσίου (σε μπάρες στα καινούρια RS δεν ξέρω πόσες είναι, μάλλον στη μέση περίπου).
Στο θέμα στροφές αρχίζεις πηγαίνοντας το μέχρι τις 5000-5500 για τα πρώτα 300 km και μετά σταδιακά ανέβαινε 500rpm κάθε 50km.

Επίσης προτείνω και αρκετά πολύ λαδάκι ιδικά στο στρώσιμο για να έχεις καλλίτερη λίπανση, δηλαδή σε κάθε γέμισμα ρίχνεις και 100-150ml λαδάκι στο ντεπόζιτο (άρα έχεις ένα +1% περίπου από ότι δίνει η τρόμπα λαδιού).

Για το θέμα ξεμπούκωμα έχω σκοπό να γράψω αναλυτικά πώς ξεμπουκώνεις ένα δίχρονο σε άλλο πόστ και θα το κάνω μέσα στο σαββ/κο. Πάντως δεν είναι κάτι που πρέπει να σε ανησυχεί γενικά.  :ohyes:

 :bye:

Υ.γ.: Όταν με το καλό το βάλεις και το δουλέψεις λίγο πες και σε εμάς εδώ γνώμη για τον κύλινδρο της mitaka  :ohyes:
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 10, 2008, 02:49:09 μμ από Dief8armenoS »

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #43 - : Οκτώβριος 10, 2008, 03:06:47 μμ »
Βασίλη ευχαριστώ για τις προτάσεις σου αρχικά... :kalo:

Με το που θα τοποθετηθεί το κιτ δεν πρέπει να γίνει ρύθμιση,και μετά όταν στρωθεί να ξαναγίνει μία....?Την τρόμπα λαδιού πως θα μου την ρυθμίσει....?Δεν είναι μία η ρύθμιση που έχει....?Και αν μπορεί να την ρυθμίσει δεν είναι πάνω-κάτω συγκεκριμένες οι ποσότητες λαδιού που θα πρέπει να προσφέρονται για καλή καύση...?Όσον αφορά το μπούκωμα...Γιατί πιστεύεις ότι δεν θα έχω πρόβλημα...?Το μπούκωμα δεν προκύπτει από την χρήση της μοτοσυκλέτας σε χαμηλές στροφές,στις οποίες θα πραγματοποιείται και το στρώσιμο....? :thnk:

Και όσον αφορά την πρόμιξη...Θεωρείς ότι με 1% είμαι καλυμένος...?Μέχρι τι ποσοστό μπορώ να κάνω πρόμιξη χωρίς πρόβλημα....?Το ποσοστό αυτό το υπολογίζεις με βάση την ποσότητα καυσίμου έτσι....?Δηλαδή για το 14άρι ρεζερβουάρ του rs έχω πρόμιξη 1% προσθέτοντας 140ml λαδιού.... :thnk:....Η πρόμιξη προτείνεται σε καθημερινή χρήση....?Για παράδειγμα σε μια εκδρομή σε εθνική οδό,όπου όσο να'ναι οι στροφές κρατιούνται σταθερές και σχετικά υψηλές.... :thnk:

Όσο για το μπουζί το ίδιο μου πρότεινε και ο bill...Μόνο 10άρι για το rs... :ohyes:....Μετά τα 600χλμ θα είμαι καλυμένος ότι χρήση και να κάνω....?Όχι ότι θα αρχίσω τα καγκουριλίκια αμέσως μετά το στρώσιμο,αλλά θέλω να γνωρίζω αν θα μπορώ να πιέσω χωρίς να έχω στο μυαλό μου την πιθανότητα βλάβης.... :dry:

Τhx again....Περιμένω διευκρινήσεις.... :bye:

*

Dief8armenoS

Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #44 - : Οκτώβριος 10, 2008, 03:53:20 μμ »
Βασίλη ευχαριστώ για τις προτάσεις σου αρχικά... :kalo:

Με το που θα τοποθετηθεί το κιτ δεν πρέπει να γίνει ρύθμιση,και μετά όταν στρωθεί να ξαναγίνει μία....?Την τρόμπα λαδιού πως θα μου την ρυθμίσει....?Δεν είναι μία η ρύθμιση που έχει....?Και αν μπορεί να την ρυθμίσει δεν είναι πάνω-κάτω συγκεκριμένες οι ποσότητες λαδιού που θα πρέπει να προσφέρονται για καλή καύση...?Όσον αφορά το μπούκωμα...Γιατί πιστεύεις ότι δεν θα έχω πρόβλημα...?Το μπούκωμα δεν προκύπτει από την χρήση της μοτοσυκλέτας σε χαμηλές στροφές,στις οποίες θα πραγματοποιείται και το στρώσιμο....? :thnk:

Και όσον αφορά την πρόμιξη...Θεωρείς ότι με 1% είμαι καλυμένος...?Μέχρι τι ποσοστό μπορώ να κάνω πρόμιξη χωρίς πρόβλημα....?Το ποσοστό αυτό το υπολογίζεις με βάση την ποσότητα καυσίμου έτσι....?Δηλαδή για το 14άρι ρεζερβουάρ του rs έχω πρόμιξη 1% προσθέτοντας 140ml λαδιού.... :thnk:....Η πρόμιξη προτείνεται σε καθημερινή χρήση....?Για παράδειγμα σε μια εκδρομή σε εθνική οδό,όπου όσο να'ναι οι στροφές κρατιούνται σταθερές και σχετικά υψηλές.... :thnk:

Όσο για το μπουζί το ίδιο μου πρότεινε και ο bill...Μόνο 10άρι για το rs... :ohyes:....Μετά τα 600χλμ θα είμαι καλυμένος ότι χρήση και να κάνω....?Όχι ότι θα αρχίσω τα καγκουριλίκια αμέσως μετά το στρώσιμο,αλλά θέλω να γνωρίζω αν θα μπορώ να πιέσω χωρίς να έχω στο μυαλό μου την πιθανότητα βλάβης.... :dry:

Τhx again....Περιμένω διευκρινήσεις.... :bye:

Φίλε Baggos,

ναι, όταν τελειώσει το στρώσιμο καλό είναι να γίνει πάλι ρύθμισμα για να είναι το μηχανάκι σωστό σε όλο το φάσμα τον στροφών, δεν το ανέφερα πριν μιας και μίλαγα μόνο για το στάδιο του στρωσίματος,  :blus: .

Η τρόμπα μπορεί να ρεγουλαριστεί λίγο από την βάση της ντίζας πάνω στην τρόμπα, ουσιαστικά τεντώνεις παραπάνω την ντίζα για να μένει λίγο ποιό ανοιχτή η τρόμπα.

Το λάδι όταν δουλεύει το μοτέρ σε χαμηλές rpm δεν καίγεται τόσο καλά αλλά το έργο του σαν λιπαντικό το κάνει μία χαρά, αυτό σε νοιάζει κι'όλας εσένα. Άλλωστε αν το μηχανάκι το ξεμπουκώνεις σωστά δεν θα έχεις πρόβλημα. :ohyes:
Στις ψιλές rpm πάντως, και 8% λάδι να του δώσεις πχ, θα το κάψει άνετα και θα είναι και ποιο λίγα τα ζόρια στο μοτέρ. Ιδικά αν το βγάλεις κάποια στιγμή μετά το στρώσιμο σε καμία διαδρομή με παρατεταμένο τέρμα γκάζι (πχ. σε εθνική οδό ή πίστα) καλό είναι να δουλεύει με παραπάνω λαδάκι, δηλαδή το λάδι που του δίνει η τρόμπα (1-3% περίπου δίνει, άρα σε τέρμα γκάζι 3% ή εκεί κοντά, εγώ προτείνω η τρόμπα να δίνει λίγο παραπάνω) συν ένα 1-1,5% από το ντεπόζιτο, δηλαδή, ενώ η τρόμπα αλλάζει την ποσότητα του λαδιού ανάλογα με το πόσο ανοιχτό είναι το γκάζι εσύ δίνεις στο μοτέρ σταθερά +1-1,5% από όσο δίνει η τρόμπα.

Για το θέμα του μέχρι πόσο % μπορείς να κάνεις πρόμιξη στο ντεπόζιτο σκέψου ότι έχεις μέχρι π.χ. 3% από την τρόμπα + το ποσοστό πρόμιξης, για εθνική για εμένα ένα 4,5% είναι καλό (και πάλι χωρίς να είσαι τέρμα γκάζι συνέχεια μιας και το δίχρονο δεν κάνει για τέτοια  :P

Το ποσοστό πρόμιξης το υπολογίζεις όπως είπες, δηλαδή για 10 λίτρα βενζίνης 100ml λάδι είναι το 1%.  :ohyes:

Για καθημερινή χρίση πάντως, αν δεν του πίνεις το αίμα και δεν το δουλεύεις σε ψιλές στροφές δεν αξίζει να βάζεις παραπάνω λάδι στο ντεπόζιτο, εκτός από την περίοδο του στρωσίματος που καλό είναι να έχει την μέγιστη δυνατή λίπανση το μοτέρ σου.

Μόλις τελειώσεις το στρώσιμο θεωρώ ότι μπορείς να το ανοίγεις άφοβα αλλά οκ, το αφήνεις και άλλα 200km χωρίς να του βαράς κόφτες και όταν το σκίζεις πάντα του βάζεις λίγο παραπάνω λαδάκι, έτσι δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα πιστεύω.

Ότι άλλη απορία έχεις την λες.  :D

 :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 10, 2008, 03:55:33 μμ από Dief8armenoS »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης