0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Όπως διαβάσατε και στον τίτλο του post....Είμαι στην δυσάρεστη θέση να σας ενημερώσω ότι το προσωπικό μου Rs125 07' κόλλησε.... :(

Λοιπόν απλά και μόνο για την ιστορία θα σας περιγράψω το πως έγινε....Στις 1/10 πήγαμε βόλτα(εγώ,v997,shilverhaze) στην Αλεξανδρούπολη από Ξάνθη....Και ξανά πίσω....Στην διαδρομή Ξάνθη-Αλεξανδρούπολη κινούμασταν με μια μέση ωριαία ταχύτητα της τάξης των 135-140χ.α.ω με την θερμοκρασία περιβάλλοντος σε λογικά για την εποχή επίπεδα....Στην βόλτα που κάναμε στην Αλεξανδρούπολη το Rs δούλευε υποδειγματικά... :ohyes:....Η επιστροφή για Ξάνθη ξεκίνησε στις 11+ μ.μ. ενώ είχε δροσίσει αρκετά.....Και λόγω αυτής της χαμηλής σχετικά θερμοκρασίας φαντάστηκα ότι η μηχανή θα δουλεύει πιο ξεκούραστα... :thnk:....Με τον ρυθμό μας εφάμιλλο αυτού του ερχομού(ίσως και πιο χαλαρό),20χλμ έξω από την Αλεξανδρούπολη το Rs ψαφνικά σβήνει.... :ohmy:....Δεν υπήρχε μπλοκάρισμα του τροχού,απλά έσβησε πάνω στην Εγνατία....Κάνω δεξιά να σταματήσω και παρατηρώ ότι η θερμοκρασία είναι στα κανονικά επίπεδα λειτουργίας(τρεις μπάρες με max τις έξι...)...Μιζάρω και δεν γίνεται τίποτα...Ξαφνικά η θερμοκρασία αρχίζει να ανεβαίνει...Σταδιακά αλλά γρήγορα φτάνει τις έξι μπάρες....Εκεί πλέον αρχίζω να αγχώνομαι,αφού ποτέ δεν μου είχε ξανανεβάσει θερμοκρασία πάνω από τέσσερις μπάρες...Αφού το αφήνουμε να κρυώσει και να φτάσει ξανά σε θερμοκρασία λειτουργίας(τρεις μπάρες..) ξαναμιζάρω...Πάλι τίποτα...Ανοίγω το ρεζερβουάρ να ελέγξω το μπουζί...Το ξεβιβώνω και δεν φαίνεται βραχυκυκλωμένο...Παρόλα αυτά το αλλάζω με άλλο που έχω για ώρα ανάγκης....Πάλι τίποτα... :dry:...Ελέγχω την πίπα του μπουζί και δοκιμάζω χωρίς αυτή και υπάρχει ρεύμα....Μιζάρω χωρίς το μπουζί και υπάρχει κίνηση στον κύλινδρο από το πιστόνι...Μετά από σπρώξιμο από τους συμφορουμήτες που προανέφερα πιο πάνω παίρνει μπρος....Ξεκινάμε λοιπόν χαλαρά για Ξάνθη....Σε όλη την διαδρομή κρατούσα τις στροφές κάτω από τις 8.000 για να μην ζοριστεί το Rs....Φτάνουμε στην Ξάνθη και αποφασίζω να το ανοίξω να δω αν δουλεύει σωστά....Η απόδοση του δεν είχε αλλάξει αλλά άκουγα έναν πολύ ψιλό μεταλλικό ήχο....Το είχα στο νου μου αλλά αργότερα βρήκα ότι η βίδα του ενός φλας είχε ξελασκάρει και υπέθεσα ότι ακουγόταν αυτό μιας και επί μία εβδομάδα δεν υπήρχε η παραμικρή δυσλειτουργεία στην απόδοση του μοτέρ... :ohyes:...Και λίγες μέρες πριν άρχισαν οι πρώτες δυσλειτουργίες....Δυσκολία στην εκκίνηση,ειδικά όταν ήταν ζεστό....Μια περίεργη αντίδραση στο φάσμα 3000-4000rpm όταν ανέβαζα χαλαρά στροφές....Ώσπου καποια στιγμή δεν έπερνε καθόλου μπροστά.... :(

Μετά από επίσκεψη σε συνεργείο ενημερώθηκα ότι ήταν τελικά κόλλημα...Αυτά λοιπόν ήταν τα λόγια του μηχανικού...:

"Το πιστόνι είχε φθαρεί,και αν δεν κολλούσε κάποια στιγμή θα τρυπούσε...Ο κύλινδρος γρατσουνίστηκε και θέλει ρεκτιφιέ αν δεν αλλαχθεί....Και οι φλάντζες θέλουν αλλαγή...."

Λοιπόν...Και εδώ αρχίζει το καλό...Τα ανταλλακτικά πρέπει να του τα πάω εγώ,αφού σαν μη εξουσιοδοτημένος Aprilia,"δεν μπορεί" να τα παραγγείλει ο ίδιος....Έτσι λοιπόν και εγώ άρχισα να κάνω μια έρευνα αγοράς....

Εντελώς ενδεικτικά ο Πλόσκας μου ζήτησε:
--πιστόνι       180,70€
--φλάντζα     6,20€(X2)
--κύλινδρος   254,90€
---------------------
σύνολο         448,00€ :pray: :cry: :pray:

Από το http://www.pjme.co.uk/ βρήκα σετ κυλινδροπίστονο,το οποίο αναφέρει ότι είναι ακριβές αντίγραφο του γνήσιου περίπου στα 250€....Επίσης από ebay βρήκα σετ πιστόνι-φλάντζες της RIK για το Rs στα 100€ μαζί με τα μεταφορικά,όπως και πιστόνι PROX στα 120€ μαζί με μεταφορικά....Βέβαια αντίστοιχα(και τα ίδια ακόμη...) υπάρχουν στο site που παράθεσα παραπάνω περίπου στο ίδιο κοστολόγιο.... :dry:

Ο εν λόγω μηχανικός μου πρότεινε την λύση του ρεκτιφιέ για χαμηλότερο κόστος γι'αυτό και έψαχνα μόνο πιστόνι και φλάντζες....Εν το μεταζύ σε επίσκεψη του Γιάννη(v997) από το συνεργείο,ο μηχανικός του είπε ότι του εκανε εντύπωση ότι ο κύλινδρος δεν είναι nickasil....Αφού ανέφερα το θέμα του ρεκτιφιε στο shout κάποιος με ενημέρωσε ότι επειδή ο κύλινδρος του Rs είναι nickasil δεν μπορείς να του κάνεις λείανση(ρεκτιφιέ).... :dry:

Είπα λοιπόν να ρωτήσω τον ειδικό(βλ bill)....Μου επιβεβαίωσε ότι ο κύλινδρος δεν πέρνει ρεκτιφιέ.....

Βέβαια.....Πρώτα από όλα μου πρότεινε να περάσω το κόλλημα στην εγγύηση....Ενημερώνοντάς τον ότι το Rs έχει τοποθετημένα aftermarket carb 34mm και εξάτμιση gianelli....Μου είπε ότι ανεξάρτητα των aftermarket η εγγύηση με καλύπτει,πράγμα που άλλοι εξουσιοδοτημένοι μου απέκλειαν.... :dry:....Επίσης μου είπε ότι μάλλον το κόλλημα οφείλεται σε λαθος ρύθμιση του carb....Αφού τον ενημερώνω ότι έγινε ρύθμιση,στα 6500χλμ περίπου,στον Πλόσκα και μέχρι τα 9.000(όπου και κόλλησε...) δούλευε πολύ καλά,μου λέει το εξής....."Στο service των 8.000χλμ δεν ελέγθηκε το κυλινδροπίστονο,όπως προβλέπει και το service manual...?"... :dry:...Και εκεί με πιάνουν τα διαόλια μου....Το service των 8.000χλμ έγινε στον Πλόσκα...."Όχι του απαντάω,διότι θυμάμαι ότι του επισήμανα ότι το λέει στο manual για τον εξής έλεγχο και μου είπε ότι δεν λύνουν μοτέρ σε αυτά τα χιλιόμετρα...."... :psdof:...Και εκεί μου λέει το εξής...."Αν γινόταν ο έλεγχος αυτός,όπως προέβλεπε και το manual θα το γλύτωνες το κόλλημα...."... :rant2:...Όπως καταλαβαίνετε ένα κάτι το έπαθα.....Επίσης μου είπε αν μπορώ να του στείλω φωτογραφίες από τον κύλινδρο και το πιστόνι να τους ρίξει μια ματιά....

Εδώ να ευχαριστήσω τον Βασίλη(bill) για τον χρόνο που μου αφιέρωσε,μέσω msn παρακαλώ,χωρίς να εχει κάποιο όφελος στην τελική....Κάτι που εκτίμησα ιδιαίτερα...Και γενικά για την όλη φιλική αντιμετώπιση,σε έναν άγνωστο,ακόμη και μέσω Internet.... :a016

Λοιπόν....Από αύριο,αν μπορέσω θα ξεκινήσω τηλέφωνα να δω αν θα καταφέρω να περάσω το κόλλημα στην εγγύηση,αν και πολύ αμφιβάλλω ότι κάτι θα γίνει... :dry:...Αρχικά θα πάρω τον Πλόσκα....Ο Βασίλης(bill) μου είπε να πάρω στην Aprilia....Αν είναι εύκολο θα ήθελα ένα τηλέφωνο από όποιον το γνωρίζει για να επικοινωνήσω μαζί τους.....

Σε δεύτερη φάση,αν δεν καταφέρω τίποτα με την εγγύηση θα προχωρήσω σε αγορά κιτ κυλινδροπίστονου από το http://www.pjme.co.uk/ ....Αν γίνει κάτι τέτοιο θα ενημερώσω,έτσι ώστε αν κάποιος θέλει να κάνει ψώνια από το εν λόγω site να γλυτώσουμε τα μεταφορικά....Αυτά.....

 :a015 για το εύρος του post αλλά ήθελα να είναι πλήρες για να μην υπάρχουν τυχόν απορίες.....Ακούω σχόλια,παρατηρήσεις και προτάσεις..... :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2008, 12:17:21 πμ από Baggos »



*

Thanasis20

Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 09:32:11 μμ »
Φίλε Βάγγο ένας γνωστός μου είχε ένα touono 125 και έπαθε ακριβώς ότι και το δικό σου.

Αφού ήταν στην εγγύηση του άλλαξαν πιστόνι κτλ χωρίς να πληρώσει τπτ.

Το δικό σου πόσα χλμ είχε; Μήπως ήταν εκτός εγγύησης λόγω χλμ.

Έλεος με αυτά το servise και ΄γω τα ίδια τραβάω  :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 09:50:34 μμ »
Φίλε Βάγγο ένας γνωστός μου είχε ένα touono 125 και έπαθε ακριβώς ότι και το δικό σου.

Αφού ήταν στην εγγύηση του άλλαξαν πιστόνι κτλ χωρίς να πληρώσει τπτ.

Το δικό σου πόσα χλμ είχε; Μήπως ήταν εκτός εγγύησης λόγω χλμ.

Έλεος με αυτά το servise και ΄γω τα ίδια τραβάω  :pray:

Έχω ήδη απαντήσει στην ερώτησή σου πιο πάνω.... :)....Έχει 9.000χμλ και η εγγύηση ισχύει για δύο έτη από την ημερομηνία αγοράς(έχω την εγγύηση μπροστά μου αυτή την στιγμή...)....Δεν έχει κάποια υποπαράγραφο σχετικά με κάποιο χιλιομετρικό όριο..... :ohyes:

Βέβαια τώρα που το ξεφυλλίζω την εγγύηση....Αναφέρει ότι δεν καλύπτει..:
"χρήση εξαρτημάτων που δεν κατασκευάζονται ή παρέχονται από την Aprilia και μετατροπές που δεν προτάθηκαν ή δεν εξουσιοδοτήθηκαν ρητά από την Aprilia"....

Βέβαια ο αντιπρόσωπος στην Χίο είχε αναφέρει στον προηγούμενο ιδιοκτήτη του Rs ότι η εγγύηση δεν χάνεται με την προσθήκη των aftermarket,τα οποία τοποθέτησε ο ίδιος αντιπρόσωπος.....Εκτός αν εννοούσε ότι μόνο αυτός θα τον κάλυπτε.... :dry:

*

Αποσυνδεδεμένος ZografoC

  • *****
  • 330
  • Φύλο: Άντρας
  • Fuck the forecast cause everyday is sunny...!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 11:37:08 μμ »
Με αυτα που διαβασα αγχωθηκα.Τωρα δν προκειται με καμια παναγια να βαλω εστω και εξατμιση π ηθελα.Δν ξερω αν ισχυει οτι τα μοτερ ειναι ηδη Pusharισμενα αλλα δν θα παιξω με την τυχη μου.
Καλη τυχη βαγγελη και ελπιζω να ξεμπερδεψεις γρηγορα...

Κατι ακυρο,θυμασαι στα ποσα Kμ ειναι το καθε σερβις?μπορεις να μ πεις λιγο γτ εχω το manual γιαννενα  :(
Τα όνειρα μου έχουν πάρει ένα πράσινο χρώμα.
Με αστέρια για φόντο,μου τα θάψαν στο χώμα.
Μην βιαστείς όμως να πεις πως τελειώσαν τα όνειρα μου.
Μου αλλάξαν την εμφάνιση και οχι τη καρδιά μου...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 11:44:41 μμ »
Στειλτο Αθηνα στον Bill να στο περασει στην εγγυηση.............Μαλλον σε συμφερει........ο Γιαννης πιστευω θα βοηθησει στην μεταφορα ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 11:51:22 μμ »
Με αυτα που διαβασα αγχωθηκα.Τωρα δν προκειται με καμια παναγια να βαλω εστω και εξατμιση π ηθελα.Δν ξερω αν ισχυει οτι τα μοτερ ειναι ηδη Pusharισμενα αλλα δν θα παιξω με την τυχη μου.
Καλη τυχη βαγγελη και ελπιζω να ξεμπερδεψεις γρηγορα...

Κατι ακυρο,θυμασαι στα ποσα Kμ ειναι το καθε σερβις?μπορεις να μ πεις λιγο γτ εχω το manual γιαννενα  :(

Ευχαριστώ Δημήτρη...Θα ενημερώνω συνεχώς το post με τις εξελίξεις...Δεν έφταιξαν τα aftermarket για το κόλλημα,αλλά θα σου πρότεινα να μην τοποθετήσεις στο rs σου για να μην έχεις την παραμικρή δυσκολία σε θέματα εγγύησης....

Τα service είναι ανά 4.000χλμ....Τώρα έχει και κάτι σημειώσεις για κάποιες εργασίες μεταξύ των service...

Π.χ.
-Ανά 1.500χλμ έλεγχο υγρού ψύξης
-Ανά 2.000χλμ έλεγχο τα τακάκια του μπροστινού φρένου...

Και φυσικά εργασίες που πρέπει να πραγματοποιούνται ανά τακτα χρονικά διαστήματα(κάθε ένα χρόνο,κάθε δύο χρόνια κτλπ...)....Φίλε,δεν ξέρω τι θα κάνεις....Αλλά πάρε το service manual να το έχεις εκεί που είσαι....Να γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή τι εργασίες θα πρέπει να γίνονται στα service....Εδώ εγώ ήξερα....Και δεν τις πραγματοποίησαν....Που να μην ξέρεις κιόλας....Τεσπά.... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 11:52:45 μμ »
Στειλτο Αθηνα στον Bill να στο περασει στην εγγυηση.............Μαλλον σε συμφερει........ο Γιαννης πιστευω θα βοηθησει στην μεταφορα ;)

Τι είπες τώρα βρε άνθρωπε.....!?!?!?!?!?!?!

 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1 :sml1

*

Αποσυνδεδεμένος ZografoC

  • *****
  • 330
  • Φύλο: Άντρας
  • Fuck the forecast cause everyday is sunny...!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 24, 2008, 11:57:01 μμ »
Mωρε δν ανησυχω τοσο για τις εργασιες γτ το παω στον βασιλη,απλα...
Service ειχα κανει στα 1500(αν θυμαμαι καλα που ειναι το πρωτο,μπορει να ναι και 1000 δν θυμαμαι :dry:) στα 5000 και τωρα εχω 9500 και θελω να παω για service και λαστιχα...
Τα όνειρα μου έχουν πάρει ένα πράσινο χρώμα.
Με αστέρια για φόντο,μου τα θάψαν στο χώμα.
Μην βιαστείς όμως να πεις πως τελειώσαν τα όνειρα μου.
Μου αλλάξαν την εμφάνιση και οχι τη καρδιά μου...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 12:02:12 πμ »
 :( :( :( :a006

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 12:07:54 πμ »
Στειλτο Αθηνα στον Bill να στο περασει στην εγγυηση.............Μαλλον σε συμφερει........ο Γιαννης πιστευω θα βοηθησει στην μεταφορα ;)
+1000!


καλά ξεμπερδέματα βαγγο!!

 :bye: :bye:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Dief8armenoS

Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 01:06:37 πμ »
Αφού ανέφερα το θέμα του ρεκτιφιε στο shout κάποιος με ενημέρωσε ότι επειδή ο κύλινδρος του Rs είναι nickasil δεν μπορείς να του κάνεις λείανση(ρεκτιφιέ).... :dry:

Είπα λοιπόν να ρωτήσω τον ειδικό(βλ bill)....Μου επιβεβαίωσε ότι ο κύλινδρος δεν πέρνει ρεκτιφιέ.....

Φίλε, ο κύλινδρος μπορεί να γίνει ρεκτιφιέ με μαντεμένιο χιτώνιο, απλά δεν θα έχεις την επίστρωση nicasil  :ohyes:
Εγώ στο δικό μου RS αυτό έκανα και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Αν βέβαια μπορείς να βάλεις το μαμά κύλινδρο περνώντας το στην εγγύηση τότε είσαι τέλεια!  :kalo:

Καλό κουράγιο με τα τρεξίματα τώρα και περιμένουμε νέα!

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 01:16:47 πμ »
Αφού ανέφερα το θέμα του ρεκτιφιε στο shout κάποιος με ενημέρωσε ότι επειδή ο κύλινδρος του Rs είναι nickasil δεν μπορείς να του κάνεις λείανση(ρεκτιφιέ).... :dry:

Είπα λοιπόν να ρωτήσω τον ειδικό(βλ bill)....Μου επιβεβαίωσε ότι ο κύλινδρος δεν πέρνει ρεκτιφιέ.....

Φίλε, ο κύλινδρος μπορεί να γίνει ρεκτιφιέ με μαντεμένιο χιτώνιο, απλά δεν θα έχεις την επίστρωση nicasil  :ohyes:
Εγώ στο δικό μου RS αυτό έκανα και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Αν βέβαια μπορείς να βάλεις το μαμά κύλινδρο περνώντας το στην εγγύηση τότε είσαι τέλεια!  :kalo:

Καλό κουράγιο με τα τρεξίματα τώρα και περιμένουμε νέα!

 :bye:

Βασίλη...Για άλλη μια φορά η απάντησή σου διαφέρει...! :thup1:

Σαφώς και θα προσπαθήσω να περάσω όλα τα ανταλλακτικά στην εγγύηση....Αλλά σε περίπτωση που δεν τα καταφέρω...Για ενημέρωσέ με λίγο για αυτήν την "τεχνική" ρεκτιφιέ.....Που μπορεί να γίνει αυτό....?Και σε περίπτωση που γίνει....Το πιστόνι που θα πρέπει να βρω δεν θα πρέπει να είναι ανάλογο του ρεκτιφιέ που θα έχει γίνει στον κύλινδρο...?Ένα πιστόνι σχεδιασμένο για τον εργοστασιακό κύλινδρο θα ταιριάζει σε αυτόν που θα έχει "μεγαλώσει"...? :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #12 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 02:01:00 πμ »
καλα ξεμπερδεματα ρε βαγγο κι απο δω...μακαρι να στο καλυψουν.. :ohyes:
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Dief8armenoS

Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #13 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 02:59:31 πμ »
Βασίλη...Για άλλη μια φορά η απάντησή σου διαφέρει...! :thup1:

Σαφώς και θα προσπαθήσω να περάσω όλα τα ανταλλακτικά στην εγγύηση....Αλλά σε περίπτωση που δεν τα καταφέρω...Για ενημέρωσέ με λίγο για αυτήν την "τεχνική" ρεκτιφιέ.....Που μπορεί να γίνει αυτό....?Και σε περίπτωση που γίνει....Το πιστόνι που θα πρέπει να βρω δεν θα πρέπει να είναι ανάλογο του ρεκτιφιέ που θα έχει γίνει στον κύλινδρο...?Ένα πιστόνι σχεδιασμένο για τον εργοστασιακό κύλινδρο θα ταιριάζει σε αυτόν που θα έχει "μεγαλώσει"...? :thnk:

Βασικά, αυτό που κάνεις είναι να ανοίγεις τον κύλινδρο και να βάζεις ένα χιτώνιο μέσα σε αυτόν που έχει εσωτερική διάμετρο ίδια με αυτήν του "μαμά" κυλίνδρου. Έτσι βάζεις ένα πιστόνι που είναι το ίδιο και για το κύλινδρο που είχες. Εγώ π.χ. έβαλα το πιστόνι της aprilia αλλά μπορείς να βάλεις ότι πιστόνι θέλεις που είναι για το μοτέρ αυτό όπως wiseco, prox, mitaka, κλπ.

Το υλικό που φτιάχνουν το χιτώνιο είναι μαντέμι και έχει δύο μεγάλα θετικά σε σχέση με το μαμά κύλινδρο. Το ένα πλεονέκτημα είναι ότι μπορείς να αλλάξεις το θυρίδωμα του κυλίνδρου, κάτι που δεν κάνεις σε κύλινδρο με επίστρωση nicasil επειδή το nicasil είναι πολύ σκληρό και αν πας να αφαιρέσεις υλικό σπάει. Το άλλο πλεονέκτημα είναι ότι το μαντέμι όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία διαστέλλεται αρκετά προς τα εσωτερικά τοιχώματα του χυτωνίου και έτσι έχεις καλλίτερο "σφράγισμα" του κυλίνδρου και ελαφρώς υψηλότερη συμπίεση.

Βέβαια, το nicasil έχει μικρότερο συντελεστή τριβής οπότε χάνεις σε αυτόν τον τομέα μόνο από απώλειες ισχύος λόγο ελαφρώς μεγαλύτερων τριβών.

Για το πού θα μπορούσες να απευθυνθείς για κάτι τέτοιο, φαντάζομαι σε κάποιον που να έχει εμπειρία από ρεκτιφιέ και να μπορείς να τον εμπιστευθείς για κάτι τέτοιο. Συγκεκριμένα δεν έχω να προτείνω κάποιο μέρος πάντως.

 :bye:

Υ.γ.: Για να πάρεις μια καλλήτερη ιδέα για το πώς είναι το χιτώνιο τσέκαρε την φωτό, είναι από μοτέρ τηλ/μενου αλλά η γενική ιδέα είναι η ίδια  :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Κόλλημα Rs125 07'-Εγγύηση-Ανταλλακτικά(εξουσιοδοτημένο-Internet)
« Απάντηση #14 - : Σεπτέμβριος 25, 2008, 09:51:42 πμ »
εαν βαλεις χιτωνιο..ξεχνας την δυναμη που ηξερες

το χιτωνιο ειναι μια φθηνη λυση για αυτους που τους ενδιαφερει να δουλευει οπως να ναι κ οχι να εχει επιδοσεις.

προσωπικα δεν το συστηνω.εαν βαλεις μαντεμενιο χιτωνιο βαζεις αναγκαστικα κ αλλο πιστονι που τα ελατηρια του κ οι ανοχες του να ειναι για μαντεμι.

σου το ανεφερα κ στο ξαναλεω.στειλε μου τον κυλινδρο να τον δω.μπορει ο καθενας να σου λεει οτι θελει.οι κυλινδροι με επιστρωση νικασιλ ειναι πολυ ενθεκτικοι.μπορουν να δεχθουν αρκετες αλλαγες πιστονιων κ να παραμενουν σε ικανοποιητικα επιπεδα ανοχων.απο την στιγμη που το μηχανακι δεν σου φρεναρε,κολλημα απο σπασιμο ελατηριου πχ, αυτο που θα επαθε ειναι με το κολλημα του πιστονιου ειναι να ''παγιδευσε'' το λιωμενο αλουμινιο του πιστονιου τα ελατηρια με αποτελεσμα να μην εχεις επαρκη συμπιεση.κομματια απο αλουμινιο θα ειναι σιγουρα κολλημενα πανω στα τοιχωματα του κυλινδρου αλλα αυτο δεν ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΗ.με μια λειανση, κοινως βουρτσα, αυτα που θα μας αποκαλυψει θα ειναι ειναι η πραγματικη ζημια,αλλα κ παλι παιζει ρολο σε ποιο σημειο του κυλινδρου ειναι η ζημια.

θα προτεινα τον ιδιο κυλινδρο,εφοσον τον τσεκαρουμε,ενα σφυρηλατο πιστονι της wossner, για μεγαλυτερη αντοχη,500κμ στρωσιμο χωρις να μπει στην ροπη κ μετα ενα καλο setup του μιγματος γιατι ειναι η νουμερο ενα αιτια κολληματος των διχρονων πουσαρισμενων κινητηρων

κ προς θεου παιδια ..γραμματα ξερουμε ολοι μας.απαιτηστε να γινοντε οι προβλεπομενες εργασιες που αναφερονται στο εγχειριδιο για να αποφευγονται περιστατικα οπως αυτα του φιλου
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2008, 09:55:19 πμ από bill »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης