0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

kostaskk

aprilia sx 50 ανασταση
« - : Νοέμβριος 17, 2015, 04:21:14 πμ »
αγορασμενο καινουριο το 2008.
εφαγε απειρο σκίσιμο και δούλεψε ακραια χωρις την απαραίτητη συντήρηση.
αντεξε μια χαρα. 

στα 33.000 χιλιομετρα μετα απο πολυ σκισιμο (και χωρις να εχω αλλαξει ποτε πιστονι) αποφασισα να το κανω 78,6cc γιατι δεν έσπαγε με τιποτα και ας κοφταρα την τριτη ταχυτητα για 10 δευτερα μετα απο βολτα 50 τσιτα χιλιομετρων για να σπασει και να εχω δικαιολογία να το μεγαλώσω( με την gianneli ανεβαζε μεχρι τις 12.000)
  ή αποδωση δεν επεσε ποτε ουτε στο ελαχιστο, ολοι οι γνωστοι ελεγαν οτι με αυτη την οδήγηση συντομα θα το κολλήσω κατι που δεν εγινε ποτε. το μοτο δουλεψε τον περισσοτερο καιρο σε συνθήκες σκισίματος
δεν μυριζα λαδι και ποτε δεν ειχα θεματα αξιοπιστειας του μοτερ ή εκκινησης με κρυο καιρο 


        εχει ανεβει στις κορυφές των μεγαλητερων βουνων του νησιου,εχει περασει ποταμια,εχει μπει σε πιστα motocross (γαμιθικαν οι τσιμουχες στις μπουλακες απο κακη προσγειωση)
και φυσικα εχει λιωσει στα τελικιασματα,burn-out,μπαντιες και κολλιες (θυμαμαι δεν φοβόμουν να κοκαλοσω την πισω ροδα με το μηχανακι σχεδον τελικιασμενο. ενω σε 'μπαντια' με δευτερα πανω σε στροφη το αναποδο τιμονι ηταν τοσο αναποδο που βρήκε στο stop του
 απο τα 85-90 στα 0km/h με κοκαλομενη ροδα και να πηγαινει δεξια αριστερα. τα πισω λαστιχα συνιθος αλλαζαν 3 φορες ποιο γρηγορα απο το εμπρος.   μια συνήθης ασχολεια μου ηταν να προσπαθω να σπασω το ρεκορ χρονου μου απο το χωριο μεχρι την πολη.
ετσι το να κανει το aprilia 25-50 χιλιομετρα με τερμα γκαζι ηταν συχνο φαινομενο. καποιος παρατηρητης με εβλεπε να προσπερναω τα αυτοκινητα με +5 χιλιομετρα ψαρακομενος και μονος μου με το γκαζι στο τερμα.
οι βενζινες ηταν φτηνες τοτε και ημουν 16.   οποτε εγιναν πολλα με αυτο το μηχανακι και σε ολες τις δυνατες συνθικες         (επισης κατεβαινα σκαλοπατια,εκανα endo,και αλματα απο πεζοδρομια με πολλα χιλιομετρα)

μετα σαν φοιτητης παρατημενο για 3-4 μηνες στο κρυο επαιρνε παντα με πρωτη μανιβελια και χωρις τσοκ.
σιγουρα εχει κοντα στα 70.000 χιλιομετρα συνολο απο οσο θυμαμαι
παντος τα 60 τα εχει περασει σιγουρα.
εχει κανει ολες τις χρησης που μπρορει να κανει μια μοτο.
λαδια μιξης εβαζα των 12 ευρω απο οσο θυμαμαι.
με 100αρα ή απλη βενζινη δεν ειχε διαφορα στην απόδοση.
αν ομως ειχα βαλει πριν λιγα λεπτα την βενζινη τοτε ειχε μια μικρη διαφορα στην αποδωση.
με τελικο ή χωρις τελικο δεν ειχε διαφορα.
λαδια σασμαν στην αρχη εκανα 2-3 αλλαγες οπως ελεγε το manual και μετα τα ξεχασα.
παιζει να τα αφηνα και πανω απο 15.000 χιλιομετρα μεσα. μια φορα ειχαν βγει σε χρωμα καφε ασπρο κιτρινο.
η καλητερη μετατροπη ηταν η gianelli που του εβαλα.  εδωσε +30 χιλιομετρα, ροπή και το διχρονο ξεσπασμα.
τα mallossi κυλινδρος-πιστονι εδωσαν σε ροπή κυριος και κατι λιγα ακομα χιλιομετρα τελικη (+10 με 15)
αλλα με την πρωτη πλεων σηκονοταν για καπακι αν δεν προσεχες και σε επιδωσεις πηγαινε το ιδιο με crypton x 135
σαν 50αρι ειχε μικρη καταναλωση,  με τα 80cc αυξηθικε λιγο. αλλα και παλι ηταν λιγο ποιο πανω απο παπιου.
το εμπρος φρενο ειναι απλα τελειο και οι αναρτισεις μια χαρα.   το μπροστινο μου μπλοκαρε και μερικες φορες σε δυνατα φρεναρισματα και ο χειρισμος του γινοταν με 1 δαχτιλο (ηταν δυνατο φρενο λεμε)

          ειναι παναλαφρο μοτο και εχεις πολυ καλο ελενχο του πισω τροχου οταν γλιστράει.
στιβει αρκετα καλα και γρηγορα... η σελα δεν ειναι για ταξίδια (αλλα εχω κανει μεχρι 180 χιλιομετρα σερι)
ο συμπλέκτης-σασμαν και η λειτουργεια του ειναι οτι καλύτερο.
το δικο μου πρεπει να εχει εκατομμύρια αλλαγες ταχυτητων
μην ξεχναμε οτι ειναι ενα μοτο 50cc με κοντο σασμαν και κοντη μεταδωση γενικως(αλλαζεις 6 σχεσεις για να πας απο τα 0 στα 80km/h, επισης αντεξε μια βρομαδα με καρφωτες οταν μου ειχε κοπει η ντιζα συμπεκτη
(ναι καταφερνα και το ξεκινούσα απο σταση καρφώνοντας πρωτη)
ακομα θυμαμαι φρεναροντας πριν απο στροφες να κατεβαζω 3-4 σχεσεις και μετα να τις ξανα φορτονω πριν φτασω στην απομενη στροφη.
κατα μεσο ορο σε αυτο το μοτο αλλαζεις ταχυτητα καθε 2-3 sec. ο συμπλέκτης ειχε ζωριστει σε ανηφορες, εκτος δρομου βολτες και σε κακη χρηση γενικα (πχ μπορει να κατεβαινα χατηφορα 5-10 χιλιομετρων με το μοτερ σβηστό,με 6η μεσα και πατιμενο συμπλεκτη. ετσι ωστε οταν φτασω κατω να αμολισω τον συμπλετη και να παρει μπρος χωρις να χρειαστει να σπρώξω.  επισης εγιναν και πολλα συμπεκταρισματα για εκκινησεις,μπαντιες σουζες

η μονη συντηριση ηταν λαδια σασμαν οποτε θυμηθώ και μπουζι οποτε θυμηθώ, και γενικα δεν θυμόμουν.
υποσυστηματα οπως 'τρομπα λαδιου,τρομπα νερου,ψυγειο,καρμπυρατερ,ντιζα γκαζιου, φρενα' δεν εχουν ποτε συντηρηθεί και δεν εχουν ποτε χαλασει
οι μονες βλαβες ηταν 2-3 λαμπες και 2-3 ντιζες συμπλεκτη
επισης απο κραδασμους μου ειχε χαλασει και κατι στο πηνειο
απο τα ηλεκτρικα ολα οκ και ας το αφηνα μεχρι και 2 μερες σερι στην βροχη.
θυμαμαι οτι απλα δεν δουλευε καλα το στροφομετρο μεχρι να φυγει η υγρασια
 
το μηχανακι εγινε χρεπι σιγα σιγα αλλα ποτε δεν με αφισε.
οταν εφτασε σε σημειο να μην παιρνει μπρος εγινε και μια ανακατασκευη την οποια θα παρουσιασω εδω συντομα.

πριν φτιαχτει ειχε τα παραπανω θεματα:
η φωλια του ρουλεμαν πισω ροδας ειχε φαγωθει και η ροδα επαιζε
ο επιλογεας ταχυτητων ειχε χασει το'δοντι-πατουρα για το ποδι' που λογο κραδασμων λέπτυνε σιγα σιγα το μεταλο του κοπηκε και χάθηκε.
η τσιμουχα τρομπας νερου εχανε (να σημειωσω οτι τα τελευταια χρονια παντα γεμιζε με νερο βρύσης στο ψυγειο γιατι οταν εισαι στα βουνα και σου αδειασει το ψυγειο δεν εχεις αποιονισμενο μαζι.
απο οταν εγινε 80cc κοπικαν κατι μικρες κατω βασεις του μοτερ απο τους κραδασμους.  το μοτερ ειχε περισσοτερους κραδασμους αλλα οι κυριες βασεις ηταν οκ.
κοπηκε η βαση τις εξατμισης στον σκελετο.
ο εμπρος δισκος εχει πατουρα μετα απο τοση χρηση, οι μπουκαλες χανουν υγρα.
ηθελε γραναζια-αλυσιδα,λάστιχα
χαλασε το τσοκ,και η μπαταρια ηταν νεκρη με αποτελεσμα το κοντερ να γραφει οτι θελει.
το ρουμπινετο ειχε χαλασει και ειχα κανει πατεντα με αποτελεσμα να μπουκωνει απο βενζινη οταν το παρκαρα για ωρα.
η εξατμιση ειχε γινει κομματια και ειχα φτασει στο σημειο αντι για τελικο να εχω 10 λεπτα του ευρω σφηνωμένα στον σωληνα τις εξατμισης πριν το τελικο.
ακομα ειχα κανει μετατροπη στον 'κολο' και ειχα αφαιρεσει με πατεντα το πισω φτερο-βαση πινακιδας
αυτα θυμαμαι 



*

kostaskk

Απ: aprilia sx 50 ανασταση
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 17, 2015, 04:25:50 πμ »
ας ξεκινησουμε απο εμπρος προς τα πίσω οι φοτο στο τελος
αλλάχτηκαν σε συνεργειο :
γενικο σερβις εμπρος αναρτήσεων,λαδια τσιμουχες, γρασαρισμα αξονα, τακακια, νεα φλας 'ψειρες' (μικροτερα και ποιο ομορφα απο τα μαμα)
καινούριο εμπρος λάστιχο (87 ευρω)
διορθώθηκαν οι σωληνώσεις του συστηματος ψυξης που ειχαν πειραχτει
μπηκε νεος επιλογεας ταχυτητων (μαλιστα ο καινουριος δεν ταιριαζε στο καρε τον εκοψαν και ένωσαν με τον παλιο (αλουμινοκολιση)
νεα λαδια σασμαν,μπουζι, μεγαλητερο καρμπυρατερ dellorto (νομιζω 21 νουμερο απο 16.6)
διαφορες ντιζες, νεες πλαστικες χειρολαβες στο τιμονι (δεν θυμαμαι πως τα λενε τωρα :-p)

καινουρια πισω δαγκανα φρενου με βαση (μην ρωτισετε τιμη :-p) νεο τακάκι
καινουρια σωληνάκια στο σύστημα τροφοδοσιας
μεταχειρισμενη ιδια πισω ροδα με καλο λαστιχο (η παλια ειχε χαλασει την πατουρα του ρουλεμαν και ηθελε τορνο)
καινούρια αλυσιδογραναζα
διαφορες βασεις φτιαχτικαν, μπηκε ο 'κολος' με την πινακιδα και τα φλας
φτιαχτικε το τελικο (ειχαν σπασει τα εσωτερικα σπειρωματα) και κουμποσε ωραια
νεα υγρα στα φρενα,διαφορες καινουριες βιδες, φτιαχτικαν κατι επαφες στην πλεξουδα στο πισω φαναρι σωστα
μπηκε νεα μπαταρια

σιγουρα θα ξεχναω και κατι

παρ αυτα οταν το πηρα ειδα αρκετα ακομα θεματακια
καταρχην έτριζε ολοκληρο και ειχε κραδασμους
ο λογος μια βαση στην φουσκα τις μαμας βαριας εξατμισης
δεν φτιαχτικε λογο δυσκολιας τις θεσης και γιατι δεν ειχαν το μηχάνημα να την κολλήσουν
το πισω φρενο αν και μεσα στο συνεργειο εδειχνε να φρεναρει την ροδα στον δρομο δεν το εκανε
ισως φταίει η κακια πισω δισκοπλακα ή θελει εξαέρωση

απογοητευτικα απο τις επιδωσεις καθος δεν ρυθμισαν καθολου το καρμπ, απλα το εβαλαν πανω
για να παει καπως σωστα δεν θελει τερμα γκαζι αλλα 3/4 αν ανοιξεις τερμα γονατίζει
ακομα μου φαινετε οτι εβαλαν μαμα εμπρος γραναζι και οχι το 14 αρι που ειχα και το μοτο ειναι αρκετα 'κοντο'
το μιγμα του μου φαινετε υπερβολικα πλουσιο και καιει αρκετα.. το δικο μου καρμπ ηταν τελεια ρυθμισμενο

ακομα και ετσι ειδα καπου στα 80 km/h πραγματικα (απο 80αρι μοτερ) βεβαια με την μαμα εξατμιση δεν περιμενα και πολλα περισσοτερα
το εμπρος φρενο δεν ειχε την αποδωση που ηθελα, μαλλον δεν εχει πατισει το τακακι ακομα
το καλο ειναι οτι σχεδον δεν εχει νεκρη διαδρομη οπως παλια και φρεναρεις ακομα και με το μικρο δάχτυλο
απο αναρτήσεις ολα καλα.

οποτε αυτο που μενει ειναι ρυθμισμα του καρμπ, φτιαξημο τις βασης τις εξατμισης, και το πισω φρενο
αργοτερα βλεπουμε για επαναφορα τις σχεδον διαλυμενης gianelli ;) και μακριτερο γραναζομα

η μεγιστη τελικη σαν 80αρι πρεπει να ηταν τα 115-120 πραγματικα χιλιομετρα και ειχα καπου στα 12-13 αλογα
ισως το καρμπ να δωσει τωρα κατι καλητερο
ακομα θελει και μια τσιμουχα στην αντλια νερου και ισως δισκα ελατηρια αν μπει η gianelli πανω γιατι θα πατιναρει απο την διαφορα δυναμης (την δοκιμασα και ειδα) με την μαμα δεν πατιναρει

*

kostaskk

Απ: aprilia sx 50 ανασταση
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 17, 2015, 04:30:14 πμ »

how to capture screen

η κατασταση του μετα απο 8 χρονια.
πλεον ειναι παρατημενο αλλα αν βρω μια αλλη gianelli και ρυθμισω σωστα το καρμπ θα ξανα ασχολιθω

*

kostaskk

Απ: aprilia sx 50 ανασταση
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 17, 2015, 04:35:25 πμ »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: aprilia sx 50 ανασταση
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 17, 2015, 06:56:37 πμ »
 :kalo: Τουμπανο το SXVακι  :D
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: aprilia sx 50 ανασταση
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 17, 2015, 07:41:04 πμ »
με λιγα λογια του μαμησες τα ραμματα !!!  :P :hammer

 Μηχανοφαγος  Φαντομας  !!!  :tez:

 θα σε ρωτησει τωρα μια ψυχη απο εδω μεσα........... :D   ποσο εκαιγε απο το χωριο μεχρι την πολη και τουμπαλιν ??? :h22: :h22: :h22:

*

kostaskk

Απ: aprilia sx 50 ανασταση
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 17, 2015, 03:38:11 μμ »
με 7 λιτρα (ενα ντεποζιτο) μου εβγαλε 180- 200 χιλιομετρα το μεγιστο  δηλαδη 3,5 με 3,8 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα

δηλαδη στα 25 χιλιομετρα 0,87 λιτρα     ή 1.20 ευρω με σημερινες τιμες
και στα 50 χιλιομετρα 1,75 λιτρα            ή 2.3 ευρω
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 17, 2015, 03:41:35 μμ από kostaskk »

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: aprilia sx 50 ανασταση
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 17, 2015, 05:23:47 μμ »
Κώστα βάλε φωτορομαντζο αν έχεις απο τις εργασίες κτλ…
Δε νομίζω οτι υπάρχει άλλο SX στο forum και έχει ενδιαφέρον το ολο πρότζεκτ.
Η αλήθεια είναι οτι του εχεις πιεί το αίμα του κακόμοιρου.
Εδώ Κέρκυρα έχω δεί να κυκλοφορούν 2-3 κάτι πιτσιρικάδες και ο ένας το έχει πολύ καλοσυντηρημένο (τουλάχιστον εμφανησιακά).
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: aprilia sx 50 ανασταση
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 17, 2015, 05:27:53 μμ »
Nαι ρε φιλε. Βαλε καμια φωτο απο εντοσθια να κρεμονται, κανα μπουζακι, καμια ριντιερα. Ετσι ξεροσφυρι διαβασμα.................
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

kostaskk

Απ: aprilia sx 50 ανασταση
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 17, 2015, 05:35:43 μμ »
προβληματα του μοντελου:

η πισω ροδα χαλαει την φολια μετα απο 3 αλλαγες ρουλεμαν περιπου.
η εμπρος δεν χρειαστικε ποτε αλλαγη ρουλεμαν
η τσιμουχα τρομπας νερου παραδιδει μετα απο 5-6 χρονια
τα πλαστικα στο 2007 μοντελο ξεθωριάζουν. (οχι στο 2008 μοντελο)
στο 2007 μοντελο το πλαστικο περιβλημα του βεντιλατερ μπορει να ακουμπαει στο ψυγειο με αποτελεσμα να το τρυπήσει.
τα αυτοκολλητα στις μπουκαλες ξεκολλανε μετα απο χρονια .
τα πλαστικα τις ουρας μπορει να τριζουν αν δεν μπουνε σωστα
η μασκα μπορει να ξεκολισει απο την θεση της αν κοπουν οι λαστιχένιες βασεις που την κρατανε

η βαση σελας εμπρος ειναι απο πλαστικο
με την χρηση οι τρυπες στην βαση φαγωνονται και η σελα μπορει να αποκτησει κενο μπρος πισω.
δλδ να καθεται  μισω εκατοστο ποιο πισω.
οι βιδες πλαστικων και οι σφιγκτιρες στα σωληνακια του ψυγειο δεν ειναι αρκετα ποιοτικα
στους πρωτους μηνες μετα την αγορα η δισκοπλακα σκουριαζει στις ακτινες τις
το σταντ κανει κενα μετα απο χρονια απο τους κραδασμους (φαγωνεται το υλικο του)

*

kostaskk

Απ: aprilia sx 50 ανασταση
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 17, 2015, 05:55:19 μμ »



































photo hosting

το μαμα κυλινσροπιστονο μετα απο 33.000 χιλιομετρα (φουλ σκίσιμο καθε μερα)

*

kostaskk

Απ: aprilia sx 50 ανασταση
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 17, 2015, 06:02:51 μμ »



















image hosting no sign up
και μερικες ακομα παλιες.
απο τις εργασιες δεν εχω φοτο

*

kostaskk

Απ: aprilia sx 50 ανασταση
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 17, 2015, 06:13:41 μμ »
και 2 βιντεα


και ενα απο εξωτερικο οχι δικο μου με καλη καμερα κτλ

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης