0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Tomahawk

Ντίζα τσόκ
« - : Ιανουάριος 07, 2009, 07:39:19 μμ »
Καλησπέρα παίδες!
Σήμερα άλλαξα μπαταρία και είδα πως έχει βγει η ντίζα του τσοκ!
Θα μπορούσε κάποιο καλό παιδί σε ποιο σημείο πάει στο καρμπυρατέρ?

Thanks!



*

Dief8armenoS

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 07, 2009, 08:56:05 μμ »
Στο κυκλωμένο "κομμάτι" που πατάει εκεί που δείχνει το βελάκι πάνω στο καρμπιρατέρ.

 :bye:

*

Tomahawk

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 07, 2009, 09:28:27 μμ »
Ευχαριστώ πολύ αλλα υπάρχει ένα προβληματάκι!

Στο σημείο που δείχνει η εικόνα έχει κάτι σαν κουμπί που πάει πάνω-κάτω (ρυθμίζεις εσύ που θες να είναι, είτε πάνω είτε κάτω)!
Πως θα μπει η ντίζα εκεί?
(Μιλάμε πάντα για μοντέλο 06, δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με το παλιό!)


*

Dief8armenoS

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 08, 2009, 01:48:03 πμ »
Μπορείς μήπως να βάλεις μία φωτογραφία από αυτό που λες μπας και μπορούμε να βοηθήσουμε;

Κανονικά (αν έχεις το "μαμά" καρμπιρατέρ Dellorto PHBH-28mm) εκεί που έδειξα στην εικόνα βιδώνει η βάση του τσόκ και στο κυλινδρικό κομμάτι (νούμερο 29 στο σχέδιο) θηλυκώνει η ντίζα που στην άκρη έχει ένα άλλο "βαρελάκι".

Αν έχεις μόνο ένα κουμπί που μπορείς να κουνήσεις πάνω-κάτω με το χέρι και να μένει στην θέση που το αφήνεις τότε έχεις άλλο καρμπιρατέρ που έχει τσόκ μεν, αλλά δεν πάει με ντίζα στο τιμόνι και το ανοιγοκλείνεις πάνω στο καρμπιρατέρ. Εμένα το δικό μου (aftermarket) έτσι είναι.

 :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 08, 2009, 01:49:34 πμ από Dief8armenoS »

*

Tomahawk

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 08, 2009, 11:48:19 πμ »
Έβγαλα photos...
Έχω ένα θεματάκι... Κοίταξα απο πλάγια (δεξιά) και στο καρμπ πάνω γράφει Keihin... Είναι normal αυτό?!

Εδώ θα παρατηρήσεις το κουμπί που σου λέω, είναι το μαύρο δεξιά απο τα σωληνάκια!





*

Dief8armenoS

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #5 - : Ιανουάριος 08, 2009, 01:18:12 μμ »
Φίλε μου, είναι αυτό που σου είπα και ποιο πάνω, δεν έχεις το "μαμά" καρμπιρατέρ τις Dellorto και το καρμπιρατέρ σου δεν παίρνει ντίζα για το τσόκ, έχει αυτό το κουμπάκι που ανεβάζεις ή κατεβάζεις για να ανοίξεις το τσόκ.

...πάντως έχεις γαμώ τα καρμπιρατέρ, κλάσεις ανώτερο από το dellorto που φοράει το μηχανάκι από την μαμά aprilia  :kalo:

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #6 - : Ιανουάριος 08, 2009, 01:48:20 μμ »
Φίλε μου, είναι αυτό που σου είπα και ποιο πάνω, δεν έχεις το "μαμά" καρμπιρατέρ τις Dellorto και το καρμπιρατέρ σου δεν παίρνει ντίζα για το τσόκ, έχει αυτό το κουμπάκι που ανεβάζεις ή κατεβάζεις για να ανοίξεις το τσόκ.

...πάντως έχεις γαμώ τα καρμπιρατέρ, κλάσεις ανώτερο από το dellorto που φοράει το μηχανάκι από την μαμά aprilia  :kalo:

 :bye:

Ωχχ...Έμπλεξες και εσύ...Καλό είναι μωρέ... :a22 :a22 :a22...Αλλά για να ανοιγοκλείσεις το τσοκ σπας τα δάχτυλά σου,μέχρι να μάθεις να κάνεις την λεπτή αυτή κίνηση μέσα από εκείνη την τρυπίτσα στα ματ πλαστικά...!! :a22 :a22 :a22 :h22: :h22: :h22:

*

Tomahawk

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #7 - : Ιανουάριος 08, 2009, 02:06:23 μμ »
Ξέρουμε τίποτα για το καρμπυρατέρ που φοράω?
Το πήρα απο ένα παλικάρι και αυτός μου είχε πει πως είχε βάλει μόνο εξάτμιση και δεν το είχε ζιγκλερώσει
και αυτές τις μέρες έλεγα να το πάω για ζιγκλέρωμα μη τρυπήσει το πιστόνι!

Για πες διεφθαρμένε, να ξέρω!

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #8 - : Ιανουάριος 08, 2009, 02:28:02 μμ »
Ξέρουμε τίποτα για το καρμπυρατέρ που φοράω?
Το πήρα απο ένα παλικάρι και αυτός μου είχε πει πως είχε βάλει μόνο εξάτμιση και δεν το είχε ζιγκλερώσει
και αυτές τις μέρες έλεγα να το πάω για ζιγκλέρωμα μη τρυπήσει το πιστόνι!

Για πες διεφθαρμένε, να ξέρω!

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!

Τι να ξέρουμε ακριβώς δηλαδή....? :dry:...Έχω την εντύπωση ότι είναι το ίδιο με αυτό που φοραώ και εγώ...Είναι 34άρι της dellorto ενώ το εργοστασιακό είναι 28άρι...

Πέραν του carb έχεις και άλλα aftermarket τοποθετημένα....?Μια εξάτμιση ίσως...?Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι εφόσον άλλαξες carb και μάλιστα έβαλες το συγκεκριμένο που είναι αρκετά μεγάλο,το μείγμα σου πάει περίπατο...Οπότε πρέπει να πας για ρύθμιση...Αυτό βέβαια πρέπει να γίνεται σχεδόν με ότι aftermarket και αν τοποθετήσεις,ώστε να έχεις σωστή απόδοση και να έχεις πράγματι βελτίωση... :ohyes:

Πάντως αν φοβάσαι πιθανό κόλλημα ή φθορά-τρύπημα του πιστονιού κάνε μια τυπική πρόμιξη να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο,μέχρι να κάνεις την ρύθμιση που χρειάζεται...Για να πάρεις μια ιδέα προσωπικά εγώ κάνω 1% πρόμιξη συνεχώς εχοντας το εν λόγω carb και εξάτμιση τοποθετημένα... :bye:

*

kostas aprilias

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #9 - : Ιανουάριος 08, 2009, 02:47:53 μμ »
ναμε κι εγω να πω κατι ασχετο αλλα σχετικο με τσοκ  :D
ξερετε αν ισχιει οτι στα διχρονα  50αρια αν ανειξεις το τσοκ τιν ωρα που που εχεις τελικιασει μπορεις να παρεις 3-4 km/h παραπανω τελικη . αυτο μαλλον σιμβαινει γιατι μπενει πλουσιοτερο μιγμα στον κιλινδρο οταν ανειγεις το τσοκ. μηπος αυτο μπορει να προξενισει βλαβη στον κινιτιρα. :thnk:

*

Dief8armenoS

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #10 - : Ιανουάριος 08, 2009, 03:01:08 μμ »
Ξέρουμε τίποτα για το καρμπυρατέρ που φοράω?
Το πήρα απο ένα παλικάρι και αυτός μου είχε πει πως είχε βάλει μόνο εξάτμιση και δεν το είχε ζιγκλερώσει
και αυτές τις μέρες έλεγα να το πάω για ζιγκλέρωμα μη τρυπήσει το πιστόνι!

Για πες διεφθαρμένε, να ξέρω!

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!


Το καρμπιρατέρ σου δεν είναι σαν του συνφορουμίτη Baggos, είναι της Keihin (του Βαγγέλη είναι Dellorto). Από τις φωτός εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πόσο μεγάλο είναι αλλά φαντάζομαι ότι θα είναι κάπου μεταξύ 30-34mm. Δέν φαντάζομαι ο προηγούμενος να άλλαξε καρμπιρατέρ σε κάτι καλλίτερο αλλά να πήρε ίδιο μέγεθος.
 :thnk:

Από την στιγμή που έχει αλλαχθεί πάντως καρμπιρατέρ και εξάτμιση δεν μπορείς να ξέρεις κατά πόσο είναι λάθος οι ρυθμίσεις σου (μιας και λογικά δεν έχει ρυθμίσεις "μαμά" καρμπιρατέρ για "μαμά" εξάτμιση). Όπως και να έχει πάντως πήγαινέ το σε έναν μάστορα που να ΞΕΡΕΙ και να εμπιστεύεσαι για να το τσεκάρει και αν χρειάζεται να το ρυθμίσει/ζιγκλερώσει  :ohyes:

Αυτό που είπε ο Baggos πάντως σχετικά με το έξτρα λαδάκι στο ντεπόζιτο είναι πολύ χρήσιμο για την "καλή ζωή" του κινητήρα σου όπως και άν είναι ρυθμισμένος αλλά ιδικά αν είναι λάθος ρυθμισμένος!  :bonjour:

 :bye:

*

jimator

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #11 - : Ιανουάριος 08, 2009, 05:47:47 μμ »
Φιλε το καρμπυρατερ σου πρεπει να ειναι μουφα Keihin(aka OKO)και πρεπει να ειναι 28 αν κρινω σωστα.Το λεω αυτο γιατι αυτα καρπιρατερ εχουν μεγαλη εισαγωγη αλλα πισω που μετρας εχουν κανονικο μεγεθος.Θα συνουστουσα την αλλαγη του με το μαμα για να μην εχεις προβληματα.

*

Tomahawk

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #12 - : Ιανουάριος 08, 2009, 06:39:51 μμ »
OMG...

Πήρα τηλέφωνο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη...
Του λέω "ρε μεγάλε είδα πως έχεις αλλάξει καρμπυρατέρ"
"Ναι" μου κάνει έβαλα ένα Keihin...
"Ναι το είδα" του λέω "πόσα χιλιοστά είναι?"
χαλαρός και ατάραχος μου λέει... 36!  :zl% :sml1

-Έχεις αλλάξει ζιγκλερ?
-Καρμπυρατέρ και εξάτμιση άλλαξα...
-Ναι το έχω δει αλλα ζιγκλέρ άλλαξες μόλις το έβαλες στο μηχανάκι? Γιατί πρέπει να ρυθμιστεί το μίγμα, τώρα το μηχανάκι πρέπει να πνίγεται!
-Τι είναι αυτό? Δεν ξέρω!  :a22
-Αρα όπως το πηρες έτσι το έβαλες?
-Ναι

Άντε βρες άκρη!

Τώρα για ρύθμισμα που το πάω? Απο μηχανικούς δεν ξέρω τπτ!
Έλεγα να το πάω στο Διπλα στο Περιστέρι που μου το πρότειναν απο το forum αλλα θα ξέρει να το ρυθμίσει?

Ω Χριστέ μου, το είδαμε κι αυτό σήμερα!

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #13 - : Ιανουάριος 08, 2009, 06:59:07 μμ »
OMG...

Πήρα τηλέφωνο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη...
Του λέω "ρε μεγάλε είδα πως έχεις αλλάξει καρμπυρατέρ"
"Ναι" μου κάνει έβαλα ένα Keihin...
"Ναι το είδα" του λέω "πόσα χιλιοστά είναι?"
χαλαρός και ατάραχος μου λέει... 36!  :zl% :sml1

-Έχεις αλλάξει ζιγκλερ?
-Καρμπυρατέρ και εξάτμιση άλλαξα...
-Ναι το έχω δει αλλα ζιγκλέρ άλλαξες μόλις το έβαλες στο μηχανάκι? Γιατί πρέπει να ρυθμιστεί το μίγμα, τώρα το μηχανάκι πρέπει να πνίγεται!
-Τι είναι αυτό? Δεν ξέρω!  :a22
-Αρα όπως το πηρες έτσι το έβαλες?
-Ναι

Άντε βρες άκρη!

Τώρα για ρύθμισμα που το πάω? Απο μηχανικούς δεν ξέρω τπτ!
Έλεγα να το πάω στο Διπλα στο Περιστέρι που μου το πρότειναν απο το forum αλλα θα ξέρει να το ρυθμίσει?

Ω Χριστέ μου, το είδαμε κι αυτό σήμερα!

Βρε,βρε....Σαν να βλέπω τον εαυτό μου πριν καμιά 10ριά μήνες.... :lol%

Πω,πω ρε φίλε...36άρι carb χωρίς ρύθμιση...?Δεν θέλω να φανταστώ πως θα δουλεύει... :(...Υπερβολή το θεωρώ τόσο μεγάλο πάντως...Ακόμα και το 34άρι είναι μεγάλο...Πόσο μάλλον το 36άρι...Τεσπά...Με καλό μ****α έμπλεξες και εσύ σαν και εμένα πάντως... :psdof:

Αθήνα είσαι...θα βγάλεις άκρη...Μην αγχώνεσαι...Εγώ τι να πω που για να μου ρυθμίσουν το δικό μου πρέπει να κάνω ταξιδάκι στην "μαμά " Θεσσαλονίκη... :pray:

Τεσπά...Καλά ξεμπερδέματα... :bye:

*

Thanasis20

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #14 - : Ιανουάριος 08, 2009, 07:06:21 μμ »
OMG...

Πήρα τηλέφωνο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη...
Του λέω "ρε μεγάλε είδα πως έχεις αλλάξει καρμπυρατέρ"
"Ναι" μου κάνει έβαλα ένα Keihin...
"Ναι το είδα" του λέω "πόσα χιλιοστά είναι?"
χαλαρός και ατάραχος μου λέει... 36!  :zl% :sml1

-Έχεις αλλάξει ζιγκλερ?
-Καρμπυρατέρ και εξάτμιση άλλαξα...
-Ναι το έχω δει αλλα ζιγκλέρ άλλαξες μόλις το έβαλες στο μηχανάκι? Γιατί πρέπει να ρυθμιστεί το μίγμα, τώρα το μηχανάκι πρέπει να πνίγεται!
-Τι είναι αυτό? Δεν ξέρω!  :a22
-Αρα όπως το πηρες έτσι το έβαλες?
-Ναι

Άντε βρες άκρη!

Τώρα για ρύθμισμα που το πάω? Απο μηχανικούς δεν ξέρω τπτ!
Έλεγα να το πάω στο Διπλα στο Περιστέρι που μου το πρότειναν απο το forum αλλα θα ξέρει να το ρυθμίσει?

Ω Χριστέ μου, το είδαμε κι αυτό σήμερα!

Καλα ρε όταν το πηρες το μηχανακι τι σκ@τ@ πρόσεξες?

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης