0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Tomahawk

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #15 - : Ιανουάριος 08, 2009, 07:34:27 μμ »
Θανάση όταν το πήρα πρόσεξα μήπως έχει καμία πτώση και ο πατέρας μου το πήρε μια βόλτα για να δει
αν παει καλά! Δεν μπόρεσε να ανοίξει πολύ για να δει πως κρεμάει μετά απο κάποιο σημείο!
Και που να φανταστούμε οτι αυτός είχε αλλάξει και καρμπυρατέρ εκτός απο εξάτμιση?
Και του λέω στα ΚΕΠ, ζιγκλερ άλλαξες μαζί με την εξάτμιση?
Απάντηση του αδελφού του "όχι αλλα το μίγμα έχει ανοίξει"...
Ότι να 'ναι!

Τώρα αυτό το καρμπυρατέρ ρυθμίζεται ή ότι και να κάνω θα κρεμάει?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 08, 2009, 07:37:14 μμ από Tomahawk »

*

Dief8armenoS

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #16 - : Ιανουάριος 08, 2009, 07:48:56 μμ »
OMG...

Πήρα τηλέφωνο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη...
Του λέω "ρε μεγάλε είδα πως έχεις αλλάξει καρμπυρατέρ"
"Ναι" μου κάνει έβαλα ένα Keihin...
"Ναι το είδα" του λέω "πόσα χιλιοστά είναι?"
χαλαρός και ατάραχος μου λέει... 36!  :zl% :sml1

-Έχεις αλλάξει ζιγκλερ?
-Καρμπυρατέρ και εξάτμιση άλλαξα...
-Ναι το έχω δει αλλα ζιγκλέρ άλλαξες μόλις το έβαλες στο μηχανάκι? Γιατί πρέπει να ρυθμιστεί το μίγμα, τώρα το μηχανάκι πρέπει να πνίγεται!
-Τι είναι αυτό? Δεν ξέρω!  :a22
-Αρα όπως το πηρες έτσι το έβαλες?
-Ναι

Άντε βρες άκρη!

Τώρα για ρύθμισμα που το πάω? Απο μηχανικούς δεν ξέρω τπτ!
Έλεγα να το πάω στο Διπλα στο Περιστέρι που μου το πρότειναν απο το forum αλλα θα ξέρει να το ρυθμίσει?

Ω Χριστέ μου, το είδαμε κι αυτό σήμερα!


36άρι Keihin, ε? χμμμμμμ  :thnk:
Καλό μου ακούγετε αν και κομματάκι υπερβολή.  :ohyes:
Για να καταλάβεις σε αυτό το μέγεθος καρμπιρατέρ έχουν τα Racing 125άρια (Honda RS125, Yamaha TZ125, κλπ.).
Αν το μηχανάκι σου έχει μόνο το καρμπιρατέρ και μία εξάτμιση τότε καλύτερα να το αλλάξεις με ένα 34άρι επειδή με το 36άρι χάνεις υπερβολικά πολύ στις χαμηλές rpm και σε "μαμά" μοτέρ τα οφέλη του καρμπιρατέρ σου στα ψηλά είναι ελάχιστα.
Πάντως για το θέμα ρύθμιση ψάξε για κάποιον καλό μηχανικό (μην σε νοιάζει αν είναι εξουσιοδοτημένος ή όχι).

Τώρα αυτό το καρμπυρατέρ ρυθμίζεται ή ότι και να κάνω θα κρεμάει?

Ρυθμίζετε (από κάποιον που ΞΕΡΕΙ) αλλά και πάλι θα έχεις ελάχιστα καλλίτερα ψηλά και τραγικά χειρότερα χαμηλά-μεσαία από ότι θα είχες με ένα μικρότερο καρμπιρατέρ.


 :bye:

*

Tomahawk

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #17 - : Ιανουάριος 08, 2009, 07:58:45 μμ »
Πάντως για το θέμα ρύθμιση ψάξε για κάποιον καλό μηχανικό (μην σε νοιάζει αν είναι εξουσιοδοτημένος ή όχι).
Ρυθμίζετε (από κάποιον που ΞΕΡΕΙ) αλλά και πάλι θα έχεις ελάχιστα καλλίτερα ψηλά και τραγικά χειρότερα χαμηλά-μεσαία από ότι θα είχες με ένα μικρότερο καρμπιρατέρ.

Δεν ξέρω κάποιον που να ξέρει όμως, εκεί είναι το πρόβλημα!
Όποιος ξέρει ας μου στείλει ένα πμ!


*

Dief8armenoS

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #18 - : Ιανουάριος 08, 2009, 08:52:53 μμ »
Όποιος ξέρει ας μου στείλει ένα πμ!

 ;)

*

jimator

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #19 - : Ιανουάριος 08, 2009, 10:49:34 μμ »
Δεν εχει τοση σημασια ρε φιλε που ειναι 36.Αν πνιγεται το μχηανακι το καταλαβαινεις εσυ μονος σου.Αν εχει το καταληλο ζιγλερ γιατι να πνιγει?Απλα θα χασεις λιγο χαμηλα λογω του πολυ αερα.Εγω που πηρα τηλ στον αντιπροσωπο της dellorto για να ζητησω 34 μου ειπε οτι προτεινεται 37αρι για τα μηχανακια μας.
Παντως εγω θα σου ελεγα να βαλεις ενα εξατμισονη να γουσταρεις κιολας και το ρυθμιζεις μετα.

*

Thanasis20

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #20 - : Ιανουάριος 08, 2009, 11:11:49 μμ »
Θανάση όταν το πήρα πρόσεξα μήπως έχει καμία πτώση και ο πατέρας μου το πήρε μια βόλτα για να δει
αν παει καλά! Δεν μπόρεσε να ανοίξει πολύ για να δει πως κρεμάει μετά απο κάποιο σημείο!
Και που να φανταστούμε οτι αυτός είχε αλλάξει και καρμπυρατέρ εκτός απο εξάτμιση?
Και του λέω στα ΚΕΠ, ζιγκλερ άλλαξες μαζί με την εξάτμιση?
Απάντηση του αδελφού του "όχι αλλα το μίγμα έχει ανοίξει"...
Ότι να 'ναι!

Τώρα αυτό το καρμπυρατέρ ρυθμίζεται ή ότι και να κάνω θα κρεμάει?

Απλά στο είπα γιατί όταν αγοράζουμε μηχανακια πρέπει προσέχουμε τι έχουν πάνω ελεγχοντας και σε έναν μηχανικό ;) όχι με μια βόλτα

Όσο για την ρύθμηση πιστεύω πως από για εναν καλό μηχανικό θα είναι 1ώρα δουλειά... μια χαρά θα το σηκώσει... 

*

AkHeNaDoN

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #21 - : Ιανουάριος 08, 2009, 11:24:07 μμ »
Δεν εχει τοση σημασια ρε φιλε που ειναι 36.Αν πνιγεται το μχηανακι το καταλαβαινεις εσυ μονος σου.Αν εχει το καταληλο ζιγλερ γιατι να πνιγει?Απλα θα χασεις λιγο χαμηλα λογω του πολυ αερα.Εγω που πηρα τηλ στον αντιπροσωπο της dellorto για να ζητησω 34 μου ειπε οτι προτεινεται 37αρι για τα μηχανακια μας.
Παντως εγω θα σου ελεγα να βαλεις ενα εξατμισονη να γουσταρεις κιολας και το ρυθμιζεις μετα.

Επειδη τους ξερω.. 37 αρι σου ειπε απλα επειδη εχει stock και δεν φευγει με τπτ! :P
Αν βαλει πολυ μικρο ζιγκλερ σε συγκριση με τον αερα που παρεχει το 36αρι τοτε θα στεγνωνει. και τοτε θα υπαρχει πραγματικα προβλημα! :ohyes:

*

Tomahawk

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #22 - : Ιανουάριος 08, 2009, 11:38:51 μμ »
Παντως εγω θα σου ελεγα να βαλεις ενα εξατμισονη να γουσταρεις κιολας και το ρυθμιζεις μετα.

Το μηχανάκι φοράει εξάτμιση Giannelli...

Εγώ αυτό που θέλω είναι το μηχανάκι να πηγαίνει καλά!
Και όταν λέω καλά, εννοώ με την εξάτμιση και το καρμπυρατέρ που έχει να βγάζει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα!

Αύριο θα πάρω τηλέφωνο 2-3 μηχανικούς να ρωτήσω τη γνώμη τους και το απόγευμα θα το πάω!

*

Tomahawk

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #23 - : Ιανουάριος 09, 2009, 06:29:27 μμ »
Ο Διπλας μου είπε πως θα του πάρει 2 μέρες το ρύθμισμα γιατί πρέπει να αλλάξει βελόνα και ζιγκλέρ επίσης πρέπει
να δει εαν λειτουργεί χωρίς φίλτρο μπλα μπλα μπλα!

Όμως το έψαξα λίγο με το καρμπυρατέρ και είδα κάτι εξωφρενικό!
Είδα το carb και έγραφε πάνω τους ακόλουθους κωδικούς
S66A2 SCH
Ψάχτηκα στο site της Keihin και δεν πολυβρήκα άκρη.
Λέω "δε μπαίνω στο billsrebuilts μπας και..."
Ε βρήκα αυτή τη σελίδα
http://www.keihin.gr/PWK.htm

Και ιδού το πρόβλημα... PWK38 A/S S66"
Άρα μάλλον 38αρι έχω...
Γαμώτο ο προηγούμενος δεν ξέρει τι του είχε βάλει πάνω?
Θα τον πάρω σε καμιά ώρα τηλ να βρεθούμε γιατί δε βρίσκω άκρη!

*

Dief8armenoS

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #24 - : Ιανουάριος 09, 2009, 06:54:48 μμ »
Ο Διπλας μου είπε πως θα του πάρει 2 μέρες το ρύθμισμα γιατί πρέπει να αλλάξει βελόνα και ζιγκλέρ επίσης πρέπει
να δει εαν λειτουργεί χωρίς φίλτρο μπλα μπλα μπλα!

Όμως το έψαξα λίγο με το καρμπυρατέρ και είδα κάτι εξωφρενικό!
Είδα το carb και έγραφε πάνω τους ακόλουθους κωδικούς
S66A2 SCH
Ψάχτηκα στο site της Keihin και δεν πολυβρήκα άκρη.
Λέω "δε μπαίνω στο billsrebuilts μπας και..."
Ε βρήκα αυτή τη σελίδα
http://www.keihin.gr/PWK.htm

Και ιδού το πρόβλημα... PWK38 A/S S66"
Άρα μάλλον 38αρι έχω...
Γαμώτο ο προηγούμενος δεν ξέρει τι του είχε βάλει πάνω?
Θα τον πάρω σε καμιά ώρα τηλ να βρεθούμε γιατί δε βρίσκω άκρη!

Σε όποιον και να το πας, αν δεν θέλει να σε κοροϊδέψει, θα του πάρει τουλάχιστον τόσο χρόνο. Σκέψου ότι το να το ρυθμίσει θέλει τουλάχιστον μισή μέρα full για να γίνει το μηχανάκι "τζιτζί" (ειδικά στο δικό σου πού το καρμπιρατέρ δεν κάνει για το μοτέρ σου) δεδομένου ότι ξέρει τι κάνει.
Αν σκεφτείς ότι δεν θα κλείσει το μαγαζί του ο άλλος για μισή μέρα συνεχόμενα μόνο και μόνο για ένα άτομο... μια χαρά σου είπε.  :ohyes:

Good luck, have fun  :D


 :bye:

*

Tomahawk

Απ: Ντίζα τσόκ
« Απάντηση #25 - : Ιανουάριος 09, 2009, 10:53:26 μμ »
Η λύση βρέθηκε, ανταλλαγή με ζιγκλερωμένο 28αρι και τέλειωσε το θέμα!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης