0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

orfeas16speedy

Σοβαρό πρόβλημα σασμάν RS125
« - : Ιανουάριος 26, 2016, 11:08:34 μμ »
Καλησπέρα παιδιά! Πριν από 10 μήνες περίπου συμβούλεψα έναν φίλο να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο rs125 (spain' s no1 edition)2009, με 12,000km περίπου αν θυμάμαι καλά. Το μηχανάκι ήταν restricted και δυστυχώς δεν πήγαινε πάνω από 100km. Επιπλέον έλειπε και το φιλτροκούτι. Η πλάκα είναι ότι το είχε πάρει και από μαγαζί που υποτίθεται ότι τα ελέγχουν. Μετά από ούτε ένα μήνα, σε ένα κατέβασμα, του μπλοκάρει ο τροχός και δεν μπορούσε να κουνηθεί η πίσω ρόδα. Ούτε με νεκρά ούτε καν με συμπλέκτη. Το πήγε στην τοπική αντιπροσωπεία και πλήρωσε 680e(Δεν με άκουσε όταν του έλεγα να το πάει πίσω στην Αθήνα και να διεκδικήσει δωρεάν επισκευή αφού του είχε δώσει 6 μήνες εγγύηση). Η βλάβη αφορούσε 2 γρανάζια στο σασμάν(είχαν σπάσει 2 δόντια αν θυμάμαι καλά), αλλά και ένα πλαστικό γραναζάκι(λογικά της αντλίας λαδιού??). Αυτά, οι τσιμούχες και η εργασία στοίχισαν τόσο!! Το πρόβλημα είναι ότι πριν από 2 μήνες περίπου, είχε πάει μια βόλτα και έπαθε ακριβώς την ίδια ζημιά. Έπεσε κάτω όμως αφού πάλι μπλόκαρε η ρόδα αλλά αυτή τη φορά μετά από κατέβασμα στην είσοδο στροφής. Ευτυχώς δεν χτύπησε σοβαρά. Μετά από το ατύχημα αυτό και αφού βγήκε μάλλον η ίδια βλάβη, απογοητεύτηκε και την άφησε σε έναν χώρο δίπλα από το σημείο αυτό για τόσο καρό. Περνούσα και την έβλεπα.. Μέχρι σήμερα που δεν άντεξα άλλο να βλέπω το αλουμινένιο πλαίσιο, τις ακτινικές δαγκάνες και το upsidedown εκτεθειμένα στα καιρικά φαινόμενα! Πήγαμε και το πήραμε. Για να τσουλήσει αναγκαστήκαμε να βγάλουμε την αλυσίδα αφού και πάλι με νεκρά και πατημένο συμπλέκτη ο τροχός σκάλωνε στα πρώτα μέτρα. Αν το έβαζες μπρος, έβαζες πρώτη και πήγαινες να ξεκινήσεις, μετά από λίγα μέτρα μάγκωνε και σταμάταγε δηλαδή. Επειδή τα χρήματα θα είναι και πάλι πολλά, σκέφτηκα να το λύσουμε με έναν συμφοιτητή και να δούμε τι συμβαίνει. Το πρώτο πράγμα που θα κάνω βέβαια είναι να δω αν έχει βαλβολίνες. Αν έχει στεγνώσει.. είναι προφανής ο λόγος. Αν δεν είναι αυτό όμως, κάποιο άλλο πρόβλημα υπάρχει και καταστρέφει τα γρανάζια. Έχει τύχε να ακούσετε τίποτα σχετικό? Στην κατοχή μου έχω scooter gilera, οπότε πάνω σε αυτά τα μηχανάκια έχω κάνει "διατριβή". Θα μου ήταν πολύτιμη η όποια βοήθειά σας - καθοδήγηση. Σας ευχαριστώ πολύ! Καλά και απολαυστικά χιλιόμετρα να έχουμε!



*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Σοβαρό πρόβλημα σασμάν RS125
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 27, 2016, 07:37:11 πμ »
Δεν είναι συνηθισμένη βλάβη αυτό πάντως.
Πρέπει να λυθεί και να δείτε τι φταίει. Το ότι σπάει κάποια δόντια μπορεί να είναι το αποτέλεσμα και όχι η αιτία ;).
Είναι εύκολο να το λυσετε πάντως. Σε ποια περιοχή βρίσκεστε;
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

orfeas16speedy

Απ: Σοβαρό πρόβλημα σασμάν RS125
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 28, 2016, 05:39:35 μμ »
Αρχίζω να πιστεύω οτι έχασε τη βαλβολίνη και γι' αυτο προκλήθηκε αυτη η ζημιά. Δυστυχώς ακόμη δεν έχω προλάβει να παω να τσεκάρω τη στάθμη. Είμαστε λίγο μακρυά. Σπουδάζουμε στη Σύρο. Κατέβαζα το επίσημο workshop manual, αλλά απ' οτι είδα, έχει όλα τα μέρη, εκτος του κινητήρα! 😛

*

kostaskk

Απ: Σοβαρό πρόβλημα σασμάν RS125
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 30, 2016, 07:57:04 μμ »
πες του να σου περιγράψει με ποιον τροπο ακριβος κανει τα κατεβασματα και πως αλλαζει ταχυτητες γενικα.
αμα τις κατεβαζει χωρις συμπλέκτη ή απο 6η σε 2ρα και το μοτερ να εχει 13.000 στροφες ή δεν το εχει με τον συνχρονισμο ταχύτητας-συμπλεκτη κατα την αλλαγη δεν φταιει το μηχανακι.  επισης τι λαδια βαζει και ποσο συχνα ελενχει την σταθμη και καθε ποτε τα αλλαζε.

το rs δεν εχει καμια σχεση με σκουτερ, αλλη χρηση,αλλη συντήρηση,αλλη δυναμη και ολα στο μοτερ πρεπει να ειναι σωστα.

οχι οπως στα σκουτερ που βαζεις ενα αρπαγμενο πιστονι ή ενα καρμπ οτι να ναι και δουλευει.
φιλτροκουτι αμεσα να μπει καθος χωρις αυτο αλλαζει το μιγμα.
υπαρχει κίνδυνος φθορας του μοτερ και κολλήματος. ηδη θα εχει φθορα με τοσες σκονες που θα εχει ρουφιξει 
ακομα χωρις φιλτροκουτι εχεις μειωμενες επιδωσεις..

ο μονος τροπως να δουλεψει σωστα χωρις φιλτροκουτι ειναι με σκαφη και καλο ρυθμισμα του καρμπ, και αυτο για πιστα οχι καθημερινη χρηση.

τα προβλήματα ενός καρμπ χωρις φιλτροκουτι σε 2τ ειναι η σκόνη, τα πετραδακια(αν παρει εχεις αμεσο κολλημα)  ή μονιμη αλλαγη του μιγματος(γινεται ποιο φτωχο και κολλαει απο θερμοκρασιες) και η τυχαια αλλαγη του μιγματος απο πλάγιους ανεμους και γενικα ριπες αερα στην περιοχη του καρμπ που αλλαζουν την αναλόγια συνεχεια και αν τυχει να εισαι σε τελικιασμα ετσι τα παιρνεις ολα στο χερι.
(για αυτο και οι σκαφες στα αγωνιστικα).

αν το ανοιξετε εκτος απο τα γραναζια ελενξτε και τα ρουλεμαν του σασμαν και τους αξονες

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Σοβαρό πρόβλημα σασμάν RS125
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 30, 2016, 08:03:21 μμ »
...και τις φουρκετες φυσικα  ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης