0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εως τωρα εχω το dayang 125 limited edition μεγαλωμενο στα 160cc
Σε ευθιες το RS50 θα ειναι πιο αργο απο το DAYANG σου αλλα σε στροφες θα σπερνει.Τελικη εχει καπου στα 100χλμ νομιζω και ειναι γυρω στα 10HP.Επισης υπαρχει κιτ που το κανει 72cc αν θυμαμε καλα.Και τιμη νομιζω καπου στα 3500. Η γνωμη μου ειναι πως δεν αξιζει. Πολυ καλυτερα το RS125 και ας εισαι παρανομος.
Πολυ καλυτερα το RS125 και ας εισαι παρανομος.
Συμφωνω κ επαυξανω!!!!!
Παράθεση από: VFXCode στις Ιούνιος 05, 2007, 06:39:11 μμ Πολυ καλυτερα το RS125 και ας εισαι παρανομος.Παράθεση από: AkHeNaDoN στις Ιούνιος 06, 2007, 04:28:35 μμΣυμφωνω κ επαυξανω!!!!!Παλληκάρια τι είναι αυτά που λέτε ;;;; Αν σας κάτσει στραβή και κοπανήσετε καποιον άνθρωπο, φταίει δεν φταίει, θα σας πάει γ@μιόντας μέχρι την 2α παρουσία, και καλά θα σας κάνει.Αντιλαμβάνεστε ότι συμβουλεύεται έναν 16χρονο, να κυκλοφορεί με τον μισό ποινικό κώδικα πάνω του; Πολύ λάθος οι συμβουλές σας μάγκες.
Τα παπια δεν σχεδιαστικαν για κλισεις. Αντιθετα το RS (ολη η σειρα) ειναι φτιαγμενη με αγωνιστικα κριτηρια στα οποια συμπεριλαβανεται και η μαγαλη κλιση, πχ εχουν πιο ψιλα τα πατακια, πιο στρογυλοπο πελμα και φαρδιτερο για μεγαλυτερη επιφανια επαφης ακομα και με κλιση , χαμηλοτερο κεντρο βαρους λογο θεσης/στασης αναβατη κ.α.. Με του δρομου τα λαστιχα δεν νομιζω να εχεις τοσο μεγαλη κλιση ,σιγουρα μεγαλυτερη απο το παπι, αλλα με αγωνιστικα ... φανταζεσαι.Φαντασου το RS σαν μια supersport μηχανη η οποια να μην εχει πολλα αλογα.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι