0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

tost

Πληροφορίες - Βοήθεια με rs 50
« - : Ιούνιος 02, 2007, 02:43:06 μμ »
Γεια σας παιδες μολις ηρθα στην παρεα σας και θα ηθελα γνωμες και αποψεις οσων εχουν το RS 50 η οσων το ξερουν γιατι σκευτομαι την αγορα του λογο διπλωματος.Εως τωρα εχω το dayang 125 limited edition μεγαλωμενο στα 160cc



Ευαχαριστω προκαταβολικα και ελπιζω να μην σας κουρασω :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 13, 2007, 04:27:34 μμ από makis »



*

davide

Απ: Βοήθεια με rs 50
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 02, 2007, 02:53:05 μμ »
Εως τωρα εχω το dayang 125 limited edition μεγαλωμενο στα 160cc

Dayang!!! Σαν 'Die Young' ακούγεται αυτό το πράμα!!! :P :P
Σου προτείνω να το ξεφορτωθείς το συντομότερο για το RS!!! ;)

*

tost

Απ: Βοήθεια με rs 50
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 02, 2007, 02:58:23 μμ »
Φιλε το μηχανακι δεν το κανει η μαρκα και το μαχανακι παει Γ@*@(#^@(&$ εδω πεφτουν κοντρες με κατι fx 180 και φευγουν κλεγοντας.βγηκα ομως απ το θεμα πες τιποτα για το RS ποσα αλογα τελικη, τιμη.... και το σημαντικοτερο αν ειναι αξιοπιστο

*

AkHeNaDoN

Απ: Βοήθεια με rs 50
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 02, 2007, 06:53:04 μμ »
RS 50? :thnk: :thnk:
Δεν σκεφτεσαι καθολου το 125?
Οπως λες και εσυ εχεις 125 δεν πιστευω να ειχες προβλημα λογο διπλωματος.
Αλλα και να ειχες ποσος καιρος σου μενει ακομα να το βγαλεις?

*

tost

Απ: Βοήθεια με rs 50
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 03, 2007, 12:31:21 μμ »
Τωρα ειμαι 16 οποτε σε δυο χρονια θα μπορω να παρω το 125 αλλα ειναι αρκετα ακριβο :( :( :(
Γι αυτο σκεφτομαι το 50 εχω ακουσει και νομιζω οτι για 50αρι ειναι αρκετα καλο :D

*

AkHeNaDoN

Απ: Βοήθεια με rs 50
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 03, 2007, 10:02:30 μμ »
Για το RS50 τιμη δεν ξερω παντως απο Hp Βγαζει καπου στα 8.5 με 10 αλογα αν δεν κανω λαθος.

*

VFXCode

Απ: Βοήθεια με rs 50
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 05, 2007, 06:39:11 μμ »
Σε ευθιες το RS50 θα ειναι πιο αργο απο το DAYANG σου αλλα σε στροφες θα σπερνει.

Τελικη εχει καπου στα 100χλμ νομιζω και ειναι γυρω στα 10HP.
Επισης υπαρχει κιτ που το κανει 72cc αν θυμαμε καλα.

Και τιμη νομιζω καπου στα 3500. Η γνωμη μου ειναι πως δεν αξιζει. Πολυ καλυτερα το RS125 και ας εισαι παρανομος.

*

AkHeNaDoN

Απ: Βοήθεια με rs 50
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 06, 2007, 04:28:35 μμ »
Σε ευθιες το RS50 θα ειναι πιο αργο απο το DAYANG σου αλλα σε στροφες θα σπερνει.

Τελικη εχει καπου στα 100χλμ νομιζω και ειναι γυρω στα 10HP.
Επισης υπαρχει κιτ που το κανει 72cc αν θυμαμε καλα.

Και τιμη νομιζω καπου στα 3500. Η γνωμη μου ειναι πως δεν αξιζει. Πολυ καλυτερα το RS125 και ας εισαι παρανομος.

Συμφωνω κ επαυξανω!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Βοήθεια με rs 50
« Απάντηση #8 - : Ιούνιος 06, 2007, 04:37:06 μμ »
Πολυ καλυτερα το RS125 και ας εισαι παρανομος.

Συμφωνω κ επαυξανω!!!!!

Παλληκάρια τι είναι αυτά που λέτε ;;;; Αν σας κάτσει στραβή και κοπανήσετε καποιον άνθρωπο, φταίει δεν φταίει, θα σας πάει γ@μιόντας μέχρι την 2α παρουσία, και καλά θα σας κάνει.

Αντιλαμβάνεστε ότι συμβουλεύεται έναν 16χρονο, να κυκλοφορεί με τον μισό ποινικό κώδικα πάνω του;

Πολύ λάθος οι συμβουλές σας μάγκες.  :nintza:

*

AkHeNaDoN

Απ: Βοήθεια με rs 50
« Απάντηση #9 - : Ιούνιος 06, 2007, 04:48:36 μμ »
Byron εχεις δικιο!!
Γι'αυτο μετανοω!!! :prm
Και θα προτεινω η να κοιταξεις κανα αλλο 50αρι η
να κρατησεις το Dayang για κανα δυο χρονακια ακομα!!!!!

*

VFXCode

Απ: Βοήθεια με rs 50
« Απάντηση #10 - : Ιούνιος 06, 2007, 05:10:48 μμ »
Πολυ καλυτερα το RS125 και ας εισαι παρανομος.

Συμφωνω κ επαυξανω!!!!!

Παλληκάρια τι είναι αυτά που λέτε ;;;; Αν σας κάτσει στραβή και κοπανήσετε καποιον άνθρωπο, φταίει δεν φταίει, θα σας πάει γ@μιόντας μέχρι την 2α παρουσία, και καλά θα σας κάνει.

Αντιλαμβάνεστε ότι συμβουλεύεται έναν 16χρονο, να κυκλοφορεί με τον μισό ποινικό κώδικα πάνω του;

Πολύ λάθος οι συμβουλές σας μάγκες.  :nintza:

Συμφωνω αλλα αμα τον χτυπησει με το DAYANG θα τον παει και μεχρι την τριτη παρουσια ,βλ παπι και παρανομος για διπλωμα 20+ λογω cc και λογο παρανομων μετατροπων. Μην πω οτι με το παπι θα εχει περισσοτερες πιθανοτητες να τον χρυπησει απο οτι με το RS.
Εγω απλα ειπα την γνωμη μου.

*

tost

Απ: Βοήθεια με rs 50
« Απάντηση #11 - : Ιούνιος 07, 2007, 01:56:44 μμ »
Σωστος ο byron. ειχε τυχει να με χτυπησει ενας με ενα αγροτικο(κολογερος που δεν εβλεπε πεταχτικε απο στροφη χωρις να κοιταξει)και παρολο που εφταιγε μαζευω το διαλυμενο γονατό μου και φευγο τρεχοντας.γι αυτο λεω να το παρω το rs?? το καλο θα ειναι οτι ότι και να γινει θα ειμαι νομιμος και αν με χτυπισουν θα τους παρω και τα.......................................................... πιστονια μην παει αλλου το μυαλο σας!!!σας παρακαλω πειτε μου ειναι καλο απο θεμα συντηρισεις τι γινετε θα βρισκω ανταλακτικα?και κατι ακομα θα αντεχει σχεδον σε καθημερινη βαση να κανει συνεχομενη διαδρομη 17-20 χιλιομετρα με τερμα γκαζι η με 60-70? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:

 ευχαριστω για τις συμβουλες και αν επιτρεπετε γιατι πιο πιθανο ειναι να τρακαρο με το παπι παρα με το rs??

 :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:

*

tost

Απ: Βοήθεια με rs 50
« Απάντηση #12 - : Ιούνιος 07, 2007, 02:00:43 μμ »
α και κατι ακομα vfx γιατι το rs θα πηγαινει πιο καλα στις στροφες απο το αλλο? λογο σχεδιασμου και ελαστικων? (αν θελετε να βαλω και φωτογραφια απο το dayang)

*

VFXCode

Απ: Βοήθεια με rs 50
« Απάντηση #13 - : Ιούνιος 07, 2007, 04:11:09 μμ »
Τα παπια δεν σχεδιαστικαν για κλισεις. Αντιθετα το RS (ολη η σειρα) ειναι φτιαγμενη με αγωνιστικα κριτηρια στα οποια συμπεριλαβανεται και η μαγαλη κλιση, πχ εχουν πιο ψιλα τα πατακια, πιο στρογυλοπο πελμα και φαρδιτερο για μεγαλυτερη επιφανια επαφης ακομα και με κλιση , χαμηλοτερο κεντρο βαρους λογο θεσης/στασης αναβατη κ.α.. Με του δρομου τα λαστιχα δεν νομιζω να εχεις τοσο μεγαλη κλιση ,σιγουρα μεγαλυτερη απο το παπι,  αλλα με αγωνιστικα ... φανταζεσαι.

Φαντασου το RS σαν μια supersport μηχανη η οποια να μην εχει πολλα αλογα.

*

kostuono

Απ: Βοήθεια με rs 50
« Απάντηση #14 - : Ιούνιος 07, 2007, 05:04:35 μμ »
Τα παπια δεν σχεδιαστικαν για κλισεις. Αντιθετα το RS (ολη η σειρα) ειναι φτιαγμενη με αγωνιστικα κριτηρια στα οποια συμπεριλαβανεται και η μαγαλη κλιση, πχ εχουν πιο ψιλα τα πατακια, πιο στρογυλοπο πελμα και φαρδιτερο για μεγαλυτερη επιφανια επαφης ακομα και με κλιση , χαμηλοτερο κεντρο βαρους λογο θεσης/στασης αναβατη κ.α.. Με του δρομου τα λαστιχα δεν νομιζω να εχεις τοσο μεγαλη κλιση ,σιγουρα μεγαλυτερη απο το παπι,  αλλα με αγωνιστικα ... φανταζεσαι.

Φαντασου το RS σαν μια supersport μηχανη η οποια να μην εχει πολλα αλογα.
+ το ότι έχει ΠΛΑΙΣΙΑΡΑ για 50αρη έχει αναρτήσεις φρενάρες και γένικα είναι "στημένο".
ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΑΠΙ ΔΗΛΑΔΗ!!!! :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης