Aν ειχαμε τα λεφτα θα το περναμε..
Αλλα τωρα Rs.
Βillare το Rs με 38 καρπυλατερ θα δουλευει καλα?
μα κ βεβαια θα δουλεψει εαν ρυθμιστει σωστα.
απλα ενα 125 διχρονο μπορει να εκμεταλευτει τις δυνατοτητες ενος 36αριου καρπυρατερ ,το 38 απλα θα ειναι υπερβολη οχι ομως οτι δεν θα δουλεψει ουτος η αλλως εχει πολυ μικρη διαφορα σαν σχεδιασμος.
38 αρια καρπυρατερ εχουν τα 250αρια διχρονα αγωνιστικα που στην ουσια εχουν 2 κυλινδρους των 125 κυβικων, απλα εκεινα τα μοτερ ειναι τοσο πουσαρισμενα που ισως κ να εκμεταλευονται ολο το 38αρι κ αυτο θα γινετε στα ανοιχτα κοματια της πιστας.στα κλειστα κοματια ομως θελει καλο ελεγχο στο δεξι γκριπ γιατι ενα γρηγορο ανοιγμα γκαζιου σε μεγαλο καρπυρατερ πεφτει η ταχυτητα αναρωφησης της εισαγωγης,μειωνετε η υποπιεση στο ακροφυσιο της βελονας του σλαιντ ,γινετε φτωχο το μιγμα και η αποδοση πεφτει κατακορυφα
στο rs θα παρει αυτα που πρεπει απο ενα 38αρι και το περισιο γκαζι που θα εχεις απλα θα ανεβαζεις την καταναλωση
ειναι αυτο που λεμε εχω κ αλλο γκαζι στην τελικη αλλα κ να το ανοιξεις δεν κανει καμια διαφορα....θα χεις ακουσει να λενε πηγα 180 με μισο γκαζι...δεν σημαινει οτι εαν το ανοιξει ολο θα παει τα 2πλασια