λαθος κανεις.......... αν βαλεις στην πιστα ενα 600αρι με ενα 1000αρι ας εχει και 40 αλογα λιγοτερα το 600 πιο γρηγορο γυρο θα κανει
δεν πεζει ρολο το japan η το italia
και οσο για τα σωλινακια υψηλης που λες οτι τα τσιγγουνευονται οι japan σε σχεση με τους ιταλους η και αλλους πες μου πιο μηχανακη εκτος απο το R1 2007 που να εχει 6πιστονες δαγκανες με αυτα τα φρενα τι να τα κανεις τα υψηλης
μην με παίρνεις για κολλημένο Ιταλό, δεν ξύπνησα μια μέρα πάνω στο Aprilia και είπα ειναι the best
μιλάς για συγκεκριμένη πίστα (Μέγαρα) και για οδηγούς σαν εμάς, όπου από ένα
1000 δεν μπορείς να αξιοποιήσεις το γκάζι του.
δυστυχώς δεν κάνουμε εμείς τα συγκριτικά και οι οδηγοι που τα κάνουν
τα πηγαίνουν στα όρια τους και μιλάω για Philip Island (πίστα GP).
και έπρεπε να έρθει το 2007 για να βάλουν δαγκάνες 6πίστονες και αυτό μόνο σε ένα μηχανάκι παραγωγής?
όσο για τα υψηλής (μιας και καταλαβαίνω ότι είσαι γνώστης) μέσα στην πίστα όσο και καλές δαγκάνες
να έχεις αν δεν σε βοηθάει το "πακέτο φρένων" δεν κάνεις τίποτα.
σωληνάκια, τρόμπα, monoblock κ.α. που ίσως τα γνωρίζεις καλύτερα.
Νίκο τι έγινε με το βίντεο να μας λυθούν οι απορίες?