0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πρεπει να κανεις την πρωτη αλλαγη πιστονιου..
Φανταζομαι πως ο Βασιλης το λεει επειδη καθε 8.000km θελει check πιστονι και στα 16.000 η απριλια προτεινει αλλαγη...Εξαρταται ομως και η χρηση που το εχει κανει ο καθενας,μπορει να θελει μονο ελατηρια,μπορει να χρειαζεται και αλλαγη το πιστονι.Με το καιρο χανει συμπιεση και ο αναβατης δν το καταλαβαινει μεχρι το σημειο που θα κολλησει...Εγω παντως ανεκαθεν ειχα μια απορια,γτ πρεπει να σου παρουν 150+ ευρω για να ανοιξουν ενα μοτερ για απλο ελεγχο?Περα απο τη διαδικασια,η απορια μου ειναι πως και δν εχουνε φτιαξει τπτ που να μετρα τη συμπιεση που κανει το εμβολο?
Το γιατι δεν το κανουν δεν το ξερω..........το υποψιαζομαι δηλαδη αλλα τελοσπαντων.
Παράθεση από: MakisRC51 στις Μάιος 19, 2009, 09:05:10 πμΤο γιατι δεν το κανουν δεν το ξερω..........το υποψιαζομαι δηλαδη αλλα τελοσπαντων.Έχω και εγώ μια υποψία...
...βιδωνεις την ακρη του οργανου εκει, ανοιγεις τερμα το γκαζι (να σηκωθει ολο το slight του καρμπυρατερ) και βαρας 5-6 μανιβελιες (ή μιζιές) καλες μεχρι να σταματησει να ανεβαινει η βελονα στο μανομετρο.Εκει ειναι και η ανωτερη συμπιεση.
.......(και όλα τα ανταλλακτικά του τα πήγα εγώ,δηλαδή δεν έβγαλε και ένα κέρδος απο πώληση ανταλλακτικών)!
Δημήτρη τα 150 που λες πιστεύω πως είναι υπερβολικά...Εμένα όταν κόλλησε ο μηχανικός μου πήρε 150Ε για αλλαγή κυλινδροπίστονου (και όλα τα ανταλλακτικά του τα πήγα εγώ,δηλαδή δεν έβγαλε και ένα κέρδος απο πώληση ανταλλακτικών)!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι