0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

mailo13

rs 125 08-09
« - : Αύγουστος 26, 2009, 09:25:21 μμ »
geia sas exo ena rs 125 08-09 apo ta prota pou irthan me to alagmeno karmpilater vhst pou exei tps epano... 3erei kaneis ti pezei gia metatropi sto karmpilater.. diladi na balo kanoniko... kai kati allo se 34 karmpilater gia rs 3erete ti noumero zigler xriazete kai belona gia na doulepsi sosta ???? opoios 3erei as apantisi ??????



*

Holyman

Απ: rs 125 08-09
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 26, 2009, 10:57:30 μμ »
Kαλως ηρθες στο φορουμ ..

Για αρχη θυμησου την απομενη οτι γραφουμε σε ελληνικα γιατι ειναι ψιλοδυσκολο να διαβασουν οιλοι γκρικλις

Οταν λες κανονικο τι εννοεις? 28αρι η 34αρι?

*

mailo13

Απ: rs 125 08-09
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 26, 2009, 11:05:56 μμ »
οκ. δεν το ειδα... κανονικο λεω οτι να ειναι απλο με ντιζα και οχι με tps.. μιλαμε για 34..

*

Tomahawk

Απ: rs 125 08-09
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 27, 2009, 12:53:28 πμ »
Πόσο καιρο σκοπεύεις να το κρατήσεις?

*

mailo13

Απ: rs 125 08-09
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 27, 2009, 01:00:25 πμ »
αυτο γιατι το ρωτας? δεν εχο σκοπω να το πουλισω...

*

Tomahawk

Απ: rs 125 08-09
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 27, 2009, 01:04:24 πμ »
Για να δω αν αξίζει ή όχι να κάνεις τη μετατροπή...
Βάλε το 28αρι και θα είσαι οκ, το 34αρι είναι υπερβολή.

*

mailo13

Απ: rs 125 08-09
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 27, 2009, 01:14:11 πμ »
για ποιο λογο ειναι υπερβολη???
ξερεις αν γινετε η μετατροπη και τι χριαζετε ?

*

Tomahawk

Απ: rs 125 08-09
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 27, 2009, 01:22:31 πμ »
To μηχανάκι δεν το ξέρω, 06 έχω αλλα λογικά θα γίνεται η μετατροπη ένα ριμαδοκαρμπυρατερ είναι.
Αν και αυτό που έχεις είναι 28αρι δε θα χρειαστείς κάτι (έτσι νομίζω τουλάχιστον)

Και για να ξέρεις, το μαμίσιο "ξεφιμωμένο" φοράει 128 νουμερο ζιγκλερ.

*

mailo13

Απ: rs 125 08-09
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 27, 2009, 01:35:02 πμ »
για αυτο το μοντελο εχω φαει ολο το ιντερνετ. το 2006-07 με το 08-09 εχουν το ιδιο μοτερ αλλα με αλλο καρμπ. και αλλη ηλεκρονικη... και  εμαθα πος φορανε και αλλο σερβο στα παουερ..  το δικο μου μολεις βγαλεις το καρμπ που ειναι με tps πεταει προβλιμα ο εγκεφαλος...

εμενα μαμα φοραει 128 ζιγλερ. στο 28 καρμπ
και τα εχω μετριση με ρσ 125 98 με 32 καρμπ ενοοιτε ξεφιμομενο και τροο 2 μιχανακια
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 27, 2009, 01:37:44 πμ από mailo13 »

*

Tomahawk

Απ: rs 125 08-09
« Απάντηση #9 - : Αύγουστος 27, 2009, 01:39:25 πμ »
Τρέχα γύρευε!

Καλό κουράγιο!

 :bye:


*

mailo13

Απ: rs 125 08-09
« Απάντηση #10 - : Αύγουστος 27, 2009, 01:45:14 πμ »
αστα φιλε εμπλεξα... για αυτο ρωτισα μειπος εχει κανενας εδω μοντελο 08 και εχει κανει τιν μετατροπη....

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: rs 125 08-09
« Απάντηση #11 - : Αύγουστος 27, 2009, 08:32:20 μμ »
Ουσιαστικα ο δικος σου εγκεφαλος εχει συνεχως μεταβαλομενο αβανς της αναφλεξης γι'αυτο και εχει TPS.Για να ξερει ποσο ανοιχτο εχεις το γκαζι καθε φορα.Επισης θα μεταβαλει συνεχως και το ανοιγμα του power οποτε παλι πρεπει να ξερει ποσο ανοιχτο εχεις το γκαζι.
Δεν νομιζω να δουλεψει αν το βγαλεις το TPS.Θα πρεπει πιθανον να αλλαξεις εγκεφαλο που θα δουλευει χωρις TPS.
Ας πει και την γνωμη του και κανας αλλος που ξερει.
 :bye: :bye: :bye: :bye:

*

Holyman

Απ: rs 125 08-09
« Απάντηση #12 - : Αύγουστος 27, 2009, 10:17:08 μμ »
Ουσιαστικα ο δικος σου εγκεφαλος εχει συνεχως μεταβαλομενο αβανς της αναφλεξης γι'αυτο και εχει TPS.Για να ξερει ποσο ανοιχτο εχεις το γκαζι καθε φορα.Επισης θα μεταβαλει συνεχως και το ανοιγμα του power οποτε παλι πρεπει να ξερει ποσο ανοιχτο εχεις το γκαζι.
Δεν νομιζω να δουλεψει αν το βγαλεις το TPS.Θα πρεπει πιθανον να αλλαξεις εγκεφαλο που θα δουλευει χωρις TPS.
Ας πει και την γνωμη του και κανας αλλος που ξερει.
 :bye: :bye: :bye: :bye:
+1

και εχς υπ οψιν οτι με ενα καρμπυρατερ δεν κανεις δουλεια , για να δουλεψει το 34αρι θελει και εξατμιση

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: rs 125 08-09
« Απάντηση #13 - : Αύγουστος 27, 2009, 10:44:10 μμ »

+1

και εχς υπ οψιν οτι με ενα καρμπυρατερ δεν κανεις δουλεια , για να δουλεψει το 34αρι θελει και εξατμιση

Και γυαλισμα σαρωσης και αλλο χρονισμο στο power valve αφου το συνολικο μιγμα θα ειναι πολυ περισσοτερο, αναλογως περισσοτερα θα ειναι και τα καυσαερια........

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: rs 125 08-09
« Απάντηση #14 - : Αύγουστος 28, 2009, 01:37:28 πμ »

+1

και εχς υπ οψιν οτι με ενα καρμπυρατερ δεν κανεις δουλεια , για να δουλεψει το 34αρι θελει και εξατμιση

Και γυαλισμα σαρωσης και αλλο χρονισμο στο power valve αφου το συνολικο μιγμα θα ειναι πολυ περισσοτερο, αναλογως περισσοτερα θα ειναι και τα καυσαερια........

..και που τα έμαθες εσύ αυτά ρε φιλαράκ....?!?!? :tez: :tez: :tez: :P :P :P

..mailo...αν έχεις υπομονή και χρήμα τόλμησέ το...αν δεν...ασ'το καλύτερα... :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης