0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Asdforce

RS 125 07 + Dellorto 34. Μερικές πληροφορίες
« - : Αύγουστος 10, 2017, 12:37:57 μμ »
Καλησπέρα στα παιδιά του Forum. Θα ήθελα τα φώτα σας παίδες μήπως μπορέσω και βγάλω καμια άκρη.

Έχω πάρει ένα RS του 07, φοράει ολόσωμη Jolly Moto, Vforce3 Reeds και ένα 34ri dellorto. Το μηχανάκι όταν το πείρα δεν δούλευε ψιλά, αρνούταν να μπει στην ροπή, έβγαλα το φίλτρο αέρα και το αφίσα με βεντούρη και αυτό έλυσε
 το πρόβλημα αλλα ήταν σε γενικές γραμμές ψόφιο. Καθάρισα power valve άλλαξα μπουζί και τίποτα. Στην τελική είδα ότι φορούσε 162 main jet ζιγκλέρ και 62 το άλλο το μακρύ το ζιγκλέρ ( Sorry δεν ξέρω τι είναι αυτό).
Μετά από αρκετή ανάγνωση είδα ότι το 162 main jet ήταν μεγάλο και δοκίμασα με 156 και 150. Το 150 δούλεψε καλύτερα από όλα.
Παρατήρησα επίσης ότι i κάτω μεριά του καρμπιρατέρ έχει γεμίσει με βενζίνη και λάδι, όπως το είδα μάλλον τα ξερνάει άκαυτα λόγο πλούσιου μίγματος?

Τώρα από τις 6.500 μέχρι και 12.000 το μηχανάκι χορεύει αλλα από 1000-5000 δε τραβάει και στις 5.500-6.500 έχει ένα lag. Ας πούμε ότι το lag δεν με ενοχλεί και τόσο αλλα παρατήρησα ότι μέσα σε 10 μέρες από την αλλαγή ζίκλερ έχει πιει σχεδόν 1 λίτρο λάδια μίξης (Motul 710) και αυτό είναι που με τρόμαξε λίγο και ήρθα να ζητήσω την βοήθεια σας.

H βίδα στο πλάι είναι ανοιχτή 1μιση στροφή, δοκίμασα τελείως κλειστή και 2μιση στροφές αλλα δεν έκανε δουλειά, επίσης i αυτό το "τσουτσουνακι" στην βελόνα μέσα στο καρμπιρατέρ το έχω στον πάνω πάνω θέση.

Και ερωτώ.. Με βάση τις δικες σας εμπειρίες με το εν λόγο μηχανάκι και καρμπιρατέρ, σε τι ζιγκλέρ προτείνεται να πάω και τι ρυθμίσεις χρειάζεται ώστε να έχει σωστό μίγμα και να μη πετάει βενζίνη και λάδια όπως κάνει τώρα?
Ζητω συγγνώμη αν έχει απαντηθεί ξανά το εν λόγο θέμα αλλα δεν κατάφερα να βρω κάτι. Αν έχει απαντηθεί θα ήταν τεράσια βοήθεια αν μπορούσατε να με παραπέμψετε. ευχαριστώ προκαταβολικά !



*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: RS 125 07 + Dellorto 34. Μερικές πληροφορίες
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 11, 2017, 02:13:32 πμ »
Δν κοιτάς τ ζιγκλερ προτείνει ο κατασκευαστής τς εξάτμισης?? Ίσως να είναι ένας μπουσουλας ώστε από εκεί να αρχίσεις τς δοκιμές.....

*

kostaskk

Απ: RS 125 07 + Dellorto 34. Μερικές πληροφορίες
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 11, 2017, 04:19:08 πμ »
κακος το δουλεψες χωρις φιλτρο.  κανει το μιγμα φτωχο και αν ειναι ήδη φτωχο απο ρυθμισεις μπορει να παρεις ολο το μοτερ στο χερι μεσα σε λιγα λεπτα ή δευτερολεπτα

η βελόνα σου ειναι στην 'φτωχη' θεση απο οτι καταλαβα. θα την αφηνα ετσι ή ισως μια θεση ποιο κατω. και ισως κερδισει ροπη στις μεσαιες rpm

το μηχανακι ειχε πλουσιο μιγμα απο ζιγκλερ για αυτο δεν στροφαρε.
για να βρεις την σωστη ρυθμιση και να βγαλεις την μεγιστη δυναμη θελει αρκετες αλλαγες ζιγκλερ. πχ ισως με 140 ή 145 νουμερο να στροφαρει 12.500rpm αλλα θα πρεπει να κανεις ελενχους μπουζι γιατι αν γινει φτωχο το μιγμα το μοτερ θα καταστραφει... αυτο το κανεις βλεποντας το χρωμα καινουριου μπουζι μετα την αλλαγη ζιγκλερ και αφου δωσεις μερικα καλα ανοιγματα για 5-10 λεπτα. (αλλα το πας τερμα για να δεις το μιγμα στις ψηλες rpm)

βγαζεις το μπουζι και βλεπεις το χρωμα του και το χρωμα τις ακιδας.
αν ειναι πολυ ανοικτο χρωμα(ασπρο/κιτρινο/πολυ ανοικτο καφε) ειναι φτωχο και πας αμεσα για μεγαλητερο ζιγκλερ αλλιος θα κολλήσει. σε απρο χρωμα θα σου ελεγα να το φορτοσεις και να μην το ξαναβαλεις μπρος αν δεν βαλεις μεγαλητερο ζιγκλερ
αν ειναι κεραμιδί ή σκουρο κεραμιδι εισαι οκ.

αν ειναι πολυ σκουρο ή μαυρο εχεις πλουσιο μιγμα και πας σε μικροτερο ζιγκλερ για να εχεις επιδωσεις,καλητερη καταναλωση λιγοτερη μηχανικη-καταπόνηση στο μοτερ και λιγοτερα βρεγμενα μπουζι.

πριν κανεις οτιδηποτε βγαλε το μπουζι που φοραει τωρα και δες το χρωμα αν και δεν θα παρεις σωστες πληροφοριες λογο του οτι το κυκλοφορισες και κανονικα θα παρεις ομως μια ιδεα για το μιγμα που εχει τωρα.

γενικα το φτωχο μιγμα ανεβαζει τις θερμοκρασιες και το πλουσιο ψυχει το μοτερ.
ο κρυος καιρος κανει το μιγμα φτωχο και το ζεστος πλουσιο. φτωχο το κανει και η μεγαλη αναλόγια λαδιου και αρκετοι αλλοι παραγοντες. 
δηλαδη ενα οριακο μιγμα τωρα ισως ειναι επικίνδυνο τον χειμώνα και να χρειαστει παλι ζιγκλερ.

αν θυμαμαι καλα 1 λιτρο λαδι σε δίχρονα πρεπει να φτανει για 500-800 χιλιομετρα ισως και παραπανω. τρεκαρε την τρομπα λαδιου αν δουλευει σωστα.
δες για διαρροες, αν εδινε πολυ παραπανω λαδι θα το καταλαβεινες απο τον πολύ καπνο.  αν δινει ποιο λιγο ειναι προβλημα. το μανουαλ θα λεει πως να την τσεκαρεις.

το μανουαλ τις μηχανης αν το διαβασεις θα σε βοηθισει αρκετα σε ολα αυτα.
πχ μπορει με λαθος μπουζι να κολλησει το μοτερ. αν δεν διαβασεις μανουαλ δεν ξερεις ποιο ειναι το σωστο και ο προηγούμενος μπορει να εβαλε οτι να ναι.

αλλαζοντας θερμικο βαθμο στο μπουζι μπορεις να μειωσεις-αυξησεις τις θερμοκρασιες στον θαλαμο καυσης, δηλαδη σχεδον ιδια δουλειά με αλλαγη ζιγκλερ αλλα δεν θα το πρωτινά αν δεν ξερεις τι κανεις.

για τις 1000-5000 rpm δες το προζικλερ ή οτι αλλη ρυθμιση(βιδες) εχει το καρμπ για τις τερμα κατω στροφες,,  με ζιγκλερ ή βελόνα δεν πιστευω να δεις βελτιωση σε αυτες τις rpm. να ξερεις οτι το rs δεν φημίζεται για την ροπη του κατω απο τις 6-7000 rpm οποτε αυτο που βλεπεις ισως να ειναι και φυσικο.  μην περιμενεις να τραβαει σαν τετραχρονο σε αυτες τις στροφες

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης