Καλησπέρα στα παιδιά του Forum. Θα ήθελα τα φώτα σας παίδες μήπως μπορέσω και βγάλω καμια άκρη.
Έχω πάρει ένα RS του 07, φοράει ολόσωμη Jolly Moto, Vforce3 Reeds και ένα 34ri dellorto. Το μηχανάκι όταν το πείρα δεν δούλευε ψιλά, αρνούταν να μπει στην ροπή, έβγαλα το φίλτρο αέρα και το αφίσα με βεντούρη και αυτό έλυσε
το πρόβλημα αλλα ήταν σε γενικές γραμμές ψόφιο. Καθάρισα power valve άλλαξα μπουζί και τίποτα. Στην τελική είδα ότι φορούσε 162 main jet ζιγκλέρ και 62 το άλλο το μακρύ το ζιγκλέρ ( Sorry δεν ξέρω τι είναι αυτό).
Μετά από αρκετή ανάγνωση είδα ότι το 162 main jet ήταν μεγάλο και δοκίμασα με 156 και 150. Το 150 δούλεψε καλύτερα από όλα.
Παρατήρησα επίσης ότι i κάτω μεριά του καρμπιρατέρ έχει γεμίσει με βενζίνη και λάδι, όπως το είδα μάλλον τα ξερνάει άκαυτα λόγο πλούσιου μίγματος?
Τώρα από τις 6.500 μέχρι και 12.000 το μηχανάκι χορεύει αλλα από 1000-5000 δε τραβάει και στις 5.500-6.500 έχει ένα lag. Ας πούμε ότι το lag δεν με ενοχλεί και τόσο αλλα παρατήρησα ότι μέσα σε 10 μέρες από την αλλαγή ζίκλερ έχει πιει σχεδόν 1 λίτρο λάδια μίξης (Motul 710) και αυτό είναι που με τρόμαξε λίγο και ήρθα να ζητήσω την βοήθεια σας.
H βίδα στο πλάι είναι ανοιχτή 1μιση στροφή, δοκίμασα τελείως κλειστή και 2μιση στροφές αλλα δεν έκανε δουλειά, επίσης i αυτό το "τσουτσουνακι" στην βελόνα μέσα στο καρμπιρατέρ το έχω στον πάνω πάνω θέση.
Και ερωτώ.. Με βάση τις δικες σας εμπειρίες με το εν λόγο μηχανάκι και καρμπιρατέρ, σε τι ζιγκλέρ προτείνεται να πάω και τι ρυθμίσεις χρειάζεται ώστε να έχει σωστό μίγμα και να μη πετάει βενζίνη και λάδια όπως κάνει τώρα?
Ζητω συγγνώμη αν έχει απαντηθεί ξανά το εν λόγο θέμα αλλα δεν κατάφερα να βρω κάτι. Αν έχει απαντηθεί θα ήταν τεράσια βοήθεια αν μπορούσατε να με παραπέμψετε. ευχαριστώ προκαταβολικά !