0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Silver Surfer

  Λοιπόν το στόρυ έχει ως εξής: σάββατο απόγευμα (κλασσικά πράγματα, για να είναι κλειστά τα συνεργεία και αν δεν έχεις γνώσεις να το φτιάξεις μόνος σου (αν φτιάχνεται) να πρέπει να μείνεις το σκ χωρίς μηχανή :P), εκκίνηση με το τσοκ κατεβασμένο γιατι αλλίως δεν ξεκινούσε, αναμονή 1 λεπτό περίπου να ζεσταθεί και μετά σιωπή, έσβησε και πλέον το κουμπί της μίζας δεν κάνει απολύτως τίποτα. Το πατάς και τίποτα, ούτε το γουργούρισμα του κινητήρα πριν πάρει μπρος ακούγεται. Αν έχει κανείς καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει ή τι ελέγχους μπορώ να κάνω μόνος μου (έχω τσεκάρει μόνο τις ασφάλειες που είναι οκ και την μπαταρία γιατί μέχρι εκεί φτάνουν οι γνώσεις μου χωρις να φοβάμαι μην κάνω ζημιά) θα βοηθούσε απίστευτα (να γλυτώσω στην βέλτιστη περίπτωση το σπρώξιμο αύριο μέχρι το συνεργείο ή να ξέρω ποσο σοβαρή μπορεί να είναι η ζημιά γιατί αν είναι να πάθεις εγκεφαλικό καλύτερα σπίτι σου :pray:).



*

Thanasis20

Και εμένα μου είχε πάθει κάτι τέτοιο και ήταν η μπαταρία ;)

Όταν λες την έλεγξες τι εννοείς; Πιστεύω πάντως πως 99% είναι η μπαταρία για δοκίμασε με 2ρα και σπρώξιμο να δεις αν παίρνει

*

AkHeNaDoN

μηπως καταλαθως εβαλες ταχυτητα..? εχεις νεκρα? κλεισε κ ανοιξε κανα 2 φορες κ το σταντ μην εχει φαει κανα κολιμα κανας αισθητηρας.

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Εγώ θα σου πρότεινα να ελέγξεις ότι σύνδεσμολογία υπάρχει πάνω στο rs και έχεις εύκολη πρόσβαση......Κάτσε προσεκτικά και δες αν όλα βρίσκονται στην θέση τους......Μπορεί να έχει χαλαρώσει κάτι και να σου δημιουργεί το πρόβλημα.....

Πάντως σε περίπτωση που η μπαταρία σου δεν βρίσκεται κοντά στα 11-12Volt μην περιμένεις να ξεκινήσεις.....

Μην ανυσηχείς......Ηλεκτρολογικό μου κάνει.....Δεν νομίζω να είναι κάτι μηχανολογικό.....

*

Silver Surfer

Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Ναι με νεκρά πάντα άρα δεν νομίζω να φταίει το σταντ (το ανοιγώ κλεισα 4-5 φορές χωρίς αποτέλεσμα αν και τα συμπτόματα είναι ίδια με το να πας να βάλεις μπροστά με ταχύτητα στο κιβώτιο και το σταντ κάτω). Η μπαταρία είναι στο 11.8 δεν νομίζω να είναι εκεί το πρόβλημα. Έλεγξα την μπαταρία έννοω όλα τα καλώδια που καταλήγουν πάνω της + τάση (απο το κοντέρ) + υγρά. Όχι με σπρώξιμο δεν πήρε, απλά με προβληματίζει το οτι έσβησε με τον κινητήρα σε λειτουργία και σε στάση, δηλαδή χωρίς να γίνει κάτι συνταρακτικό (λακούβα πχ) ωστε να χάσει επαφή κάποιο καλώδιο.

*

Thanasis20

. Η μπαταρία είναι στο 11.8 δεν νομίζω να είναι εκεί το πρόβλημα.

Εκεί είναι! Με 11.8 σε ''αναμονή'' όταν χτυπάς μίζα θα πεφτει στο 8-9

Όχι με σπρώξιμο δεν πήρε, απλά με προβληματίζει το οτι έσβησε με τον κινητήρα σε λειτουργία και σε στάση, δηλαδή χωρίς να γίνει κάτι συνταρακτικό (λακούβα πχ) ωστε να χάσει επαφή κάποιο καλώδιο.

Μάλλον έσβησε γιατί κάνει ζέστη και είχες το τσοκ τραβηγμένο και μετά ''μπούκωσε'' Τώρα βέβαια από το internet κανείς δεν μπορεί να σου πει σίγουρα

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 06, 2008, 10:03:14 μμ από Thanasis20 »

*

Mordeth

Ωραια οσα λενε τα παιδια, αλλα να σου πω εμενα μου θυμιζει καποτε που ειχα ενα βραχυκυκλωμα στην μηχανη κ απλα καηκε μια απ τις ασφαλειες, πηγα αγορασα μια με 50 λεπτα κ αυτο ηταν ολα οκ.. Ολα τα υπολοιπα ηλεκτρικα λειτουργουν;
(μακαρι να ειναι κατι τετοιο, βρισκεις ασφαλειες παντου)

*

AkHeNaDoN

Ωραια οσα λενε τα παιδια, αλλα να σου πω εμενα μου θυμιζει καποτε που ειχα ενα βραχυκυκλωμα στην μηχανη κ απλα καηκε μια απ τις ασφαλειες, πηγα αγορασα μια με 50 λεπτα κ αυτο ηταν ολα οκ.. Ολα τα υπολοιπα ηλεκτρικα λειτουργουν;
(μακαρι να ειναι κατι τετοιο, βρισκεις ασφαλειες παντου)

  έχω τσεκάρει μόνο τις ασφάλειες που είναι οκ και την μπαταρία γιατί μέχρι εκεί φτάνουν οι γνώσεις μου

 ;)

*

jimator

Φιλε μηπως ξεχασες κανα kill switch?Λεμε τωραααα.

ΥΓ.Εμενα ρε παιδια με το σταν και περνει μπρος και περνει και ταχυτητα και προχωραει.Μπας και καηκε κανας αισθητηρας?

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
ε..χμ... μπορείς να το βάλεις με καλώδια αυτοκινήτου την μπαταρία, να..το ξεμπουκώσεις μάλλον και να δεις τι θα γίνει....

πάντωςπαίζει να ειναι και ο αισθητηρας απο το σταντ αλλα αμα το βάλεις μπρος θα καταλάβεις...

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Φιλε μηπως ξεχασες κανα kill switch?Λεμε τωραααα.

ΥΓ.Εμενα ρε παιδια με το σταν και περνει μπρος και περνει και ταχυτητα και προχωραει.Μπας και καηκε κανας αισθητηρας?

Ε τώρα γιατί το λες αυτό.......??? :tez: :tez: :tez:

Εννοείται ότι κάτι δεν λειτουργεί σωστά....Να φύγεις καμιά μέρα με το σταντ κατεβασμένο και να ψάχνεσαι.......

*

jimator

Εχω φυγει πολλες φορες αλλα πως δεν επεσα ακομη ενας θεος το ξερει  :pray:

*

Mordeth

Ωραια οσα λενε τα παιδια, αλλα να σου πω εμενα μου θυμιζει καποτε που ειχα ενα βραχυκυκλωμα στην μηχανη κ απλα καηκε μια απ τις ασφαλειες, πηγα αγορασα μια με 50 λεπτα κ αυτο ηταν ολα οκ.. Ολα τα υπολοιπα ηλεκτρικα λειτουργουν;
(μακαρι να ειναι κατι τετοιο, βρισκεις ασφαλειες παντου)

  έχω τσεκάρει μόνο τις ασφάλειες που είναι οκ και την μπαταρία γιατί μέχρι εκεί φτάνουν οι γνώσεις μου

 ;)

 :blus: :-D Ουψ...  :bye:

*

Silver Surfer

Jimator φτιάξε το σταντ γιατί έχει αποβεί σωτήριο αρκετές φορές :P

Τελικά σύμφωνα με τον μάστορα (σε συνεργείο της Aprilia πάντα), το πρόβλημα ήτανε στα καρβουνάκια της μίζας, τα οποία καθάρισε και η μηχανή είναι οκ τώρα. Αλλά ρε παιδιά είναι λογικό πρόβλημα στα καρβουνάκια σε μηχανή με 4500 χλμ? Αν ναι τι έκανα λάθος και συνέβη? Και μήπως ξέρουμε αν κάτι τέτοιο το καλύπτει η εγγύηση? Γιατί μου μίλησε για παραγγελία μίζας γιατι το πρόβλημα θα ξαναεμφανιστεί όπως είπε την τωρινή.

*

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • *****
  • 721
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV FACTORY
  • Αντιδράσεις: +11
εμενα συγνωμη κιολας αλλα δεν μου κολλαει η απαντηση του
οσο για το οτι ειδες 11,8 VOLT στην μπαταρια μπορει σε Ampere να μην εβγαζε τπτ και να σου την φορτωσε και να τελειωσε το θεμα
τεσπα κοιτα παντως με αλλη μπαταρια οταν θα στο ξανακανει το ιδιο θεμα γιατι κατι δεν μου κολαει στην απαντηση του μηχανικου
V2 POWER

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης