0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Dief8armenoS

Απ: Νέο RS 50 SOS !!!
« Απάντηση #30 - : Ιούλιος 04, 2008, 05:30:01 πμ »
Όπως είπε κ ο AkHeNaDoN, κόφτη στην βενζίνη δεν έχει.

Για το θέμα γρανάζι επίσης δεν παίζει κόφτης, απλά το μηχανάκι από την aprilia έρχεται με γρανάζι που να μπορεί να κινήσει το μηχανάκι σχετικά ανθρώπινα όταν έχει πάνω τους κόφτες (άρα να είναι νόμιμη 50άρι).

Από το λίγο που το έψαξα, μιας και το RS50 που είχα ήταν μοντέλο '04 και όλο και κάποια αλλαγή θα υπάρχει από τότε, ο μόνος κόφτης που έχει το μηχανάκι είναι στην εξάτμιση. Στην αρχή της εξάτμισης (από την πλευρά του μοτέρ) έχει μία ένωση μετά τα πρώτα 20 περίπου εκατοστά που χωρίζει τον θάλαμο διαστολής (κούρμπα) σε δύο κομμάτια. Αν ανοιχθεί εκεί υπάρχει ανάμεσα μία ροδέλα που έχει μία τρύπα να περνάνε τα καυσαέρια αλλά είναι πολύ μικρότερη από την εσωτερική διάμετρο της εξάτμισης. Για να "φύγει ο κόφτης" πρέπει να φύγει αυτή η ροδέλα (νομίζω θέλει τρόχισμα). Από εκεί και πέρα, το μηχανάκι θέλει ποιο ψυχρό μπουζί (μεγαλύτερο νούμερο, η aprilia συνιστά 9άρι αν θυμάμαι καλα) και άλλαγμα ζιγκλέρ με μεγαλύτερα. Αν δεν γίνουν αυτές οι ρυθμίσεις αφού αφαιρεθεί η ροδέλα αυτή από την εξάτμιση το μηχανάκι πιθανότατα θα κολλήσει.

Have fun και πάντα με προσοχή!  :D

 :bye:

Υ.γ.1: Η ταχύτητα της μηχανής σε συγκεκριμένες στροφές εξαρτάτε από τα γρανάζια που φοράει, αν ένα μηχανάκι έχει 60km/h στις 10,000 rpm και ένα άλλο 65 σημαίνει ότι έχουν άλλα γρανάζια αν μιλάμε για το ίδιο μηχανάκι με ίδια λάστιχα (διάμετρος) κλπ.

Υ.γ.2: Γιατί έχω δει να λέτε για τους "κόφτες" του RS50 σε 2 διαφορετικά ποστ; ...ένα δεν φτάνει;  :P

Υ.γ.3: Το μηχανάκι καλό θα είναι να μένει με τους "κόφτες" για τα πρώτα 1000 km και να το πάτε ανθρώπινα προκειμένου να αντέξει το μοτέρ αρκετά και να αποδώσει τα μέγιστα. Την μέγιστη απόδοση πάντως θα την δείτε μετά τα πρώτα 1400km

Υ.γ.4: Έχω πολλά υστερόγραφα, το ξέρω  :P :P :P :P :P :P :P :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 04, 2008, 05:37:55 πμ από Dief8armenoS »

*

chiritsj

Απ: Νέο RS 50 SOS !!!
« Απάντηση #31 - : Ιούλιος 08, 2008, 12:45:17 πμ »
Παράθεση
Όπως είπε κ ο AkHeNaDoN, κόφτη στην βενζίνη δεν έχει.

Για το θέμα γρανάζι επίσης δεν παίζει κόφτης, απλά το μηχανάκι από την aprilia έρχεται με γρανάζι που να μπορεί να κινήσει το μηχανάκι σχετικά ανθρώπινα όταν έχει πάνω τους κόφτες (άρα να είναι νόμιμη 50άρι).

Από το λίγο που το έψαξα, μιας και το RS50 που είχα ήταν μοντέλο '04 και όλο και κάποια αλλαγή θα υπάρχει από τότε, ο μόνος κόφτης που έχει το μηχανάκι είναι στην εξάτμιση. Στην αρχή της εξάτμισης (από την πλευρά του μοτέρ) έχει μία ένωση μετά τα πρώτα 20 περίπου εκατοστά που χωρίζει τον θάλαμο διαστολής (κούρμπα) σε δύο κομμάτια. Αν ανοιχθεί εκεί υπάρχει ανάμεσα μία ροδέλα που έχει μία τρύπα να περνάνε τα καυσαέρια αλλά είναι πολύ μικρότερη από την εσωτερική διάμετρο της εξάτμισης. Για να "φύγει ο κόφτης" πρέπει να φύγει αυτή η ροδέλα (νομίζω θέλει τρόχισμα). Από εκεί και πέρα, το μηχανάκι θέλει ποιο ψυχρό μπουζί (μεγαλύτερο νούμερο, η aprilia συνιστά 9άρι αν θυμάμαι καλα) και άλλαγμα ζιγκλέρ με μεγαλύτερα. Αν δεν γίνουν αυτές οι ρυθμίσεις αφού αφαιρεθεί η ροδέλα αυτή από την εξάτμιση το μηχανάκι πιθανότατα θα κολλήσει.

Have fun και πάντα με προσοχή!  very happy

 bye

Υ.γ.1: Η ταχύτητα της μηχανής σε συγκεκριμένες στροφές εξαρτάτε από τα γρανάζια που φοράει, αν ένα μηχανάκι έχει 60km/h στις 10,000 rpm και ένα άλλο 65 σημαίνει ότι έχουν άλλα γρανάζια αν μιλάμε για το ίδιο μηχανάκι με ίδια λάστιχα (διάμετρος) κλπ.

Υ.γ.2: Γιατί έχω δει να λέτε για τους "κόφτες" του RS50 σε 2 διαφορετικά ποστ; ...ένα δεν φτάνει;  tang

Υ.γ.3: Το μηχανάκι καλό θα είναι να μένει με τους "κόφτες" για τα πρώτα 1000 km και να το πάτε ανθρώπινα προκειμένου να αντέξει το μοτέρ αρκετά και να αποδώσει τα μέγιστα. Την μέγιστη απόδοση πάντως θα την δείτε μετά τα πρώτα 1400km

Υ.γ.4: Έχω πολλά υστερόγραφα, το ξέρω  tang tang tang tang tang tang tang tease tease tease tease tease tease tease

στην εξατμιση μου τον βγαλανε τον κοφτη σιγουρα..φενεται κομμενο και ξανακολλημενο σε ενα σημειο..
Στο μηχανακι εχω 1200 χιλιομετρα( κοντα 1300 τωρα) και χτυπαω τελικες 76-80 με το ΖΟΡΙ..
Τι αλλο πρεπει να κανω?;/
(το 1ο σερβις το κανα στα 900 χιλιομετρα σχεδον..)

*

chiritsj

Απ: Νέο RS 50 SOS !!!
« Απάντηση #32 - : Ιούλιος 09, 2008, 01:38:41 πμ »
ρε παιδια τι ζιγλκερ να βαλω στο ρσ50 μου? και τι ακριβως θα ζητησω απο τον μαστορα?(γ@μω την κολοπολη μου..δεν εχει αντιπροσοπια απριλια..ΓΚΡΡΡΡΡΡΡ)

επισης οταν αλαζω απο 2α σε 1η ακουγεται ενας θορυβος απο το σασμαν..ενας θορυβος σα να εσπασε κατι? η κατι τετοιο..ετσι κανουν ολα?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 09, 2008, 05:30:42 πμ από chiritsj »

*

Dief8armenoS

Απ: Νέο RS 50 SOS !!!
« Απάντηση #33 - : Ιούλιος 09, 2008, 05:43:05 πμ »
στην εξατμιση μου τον βγαλανε τον κοφτη σιγουρα..φενεται κομμενο και ξανακολλημενο σε ενα σημειο..
Στο μηχανακι εχω 1200 χιλιομετρα( κοντα 1300 τωρα) και χτυπαω τελικες 76-80 με το ΖΟΡΙ..
Τι αλλο πρεπει να κανω?;/
(το 1ο σερβις το κανα στα 900 χιλιομετρα σχεδον..)

Στις πόσες στροφές βλέπεις 80km/h;
Λογικά θα πρέπει να είναι γύρο στις 9,500rpm με 6η. Αν είναι εκεί λογικά θα έχει κάτι ακόμα που περιορίζει την απόδοση του μοτέρ.
Αν είναι στις 11,000rpm τότε θέλεις ποιο μακρύ γρανάζωμα επειδή το μοτέρ σε "μαμά" μορφή δεν έχει και τρελά αποθέματα δύναμης μετά τις 11.000rpm.


ρε παιδια τι ζιγλκερ να βαλω στο ρσ50 μου? και τι ακριβως θα ζητησω απο τον μαστορα?(γ@μω την κολοπολη μου..δεν εχει αντιπροσοπια απριλια..ΓΚΡΡΡΡΡΡΡ)

επισης οταν αλαζω απο 2α σε 1η ακουγεται ενας θορυβος απο το σασμαν..ενας θορυβος σα να εσπασε κατι? η κατι τετοιο..ετσι κανουν ολα?

Ζιγκλέρ δεν αλλάζεις με το μάτι, πρέπει να το κάνει κάποιος που ξέρει επειδή δεν είναι η αλλαγή το δύσκολο αλλά το να ξέρεις τι νούμερο ζιγκλέρ να βάλεις. Αν το μηχανάκι δουλεύει καλά και δεν σου κάνει μπουκώματα ή στεγνώματα το αφήνεις ως έχει. Τα ζηγκλέρ δεν είναι βελτίωση του μοτέρ αλλα ρύθμιση.  :ohyes:
Αν το μηχανάκι πιστεύεις ότι είναι αρρύθμιστο πήγαινέ το σε έναν μηχανικό που εμπιστεύεσαι και ξέρεις ότι ξέρει για να σου το ρυθμίσει και αν χρειάζεται ζικγλέρ θα τα αλλάξει αυτός.

Σχετικά με τον θόρυβο του σασμάν απο 2α σε 1η είναι πιθανότατα οι βαλβολίνες που έχει το σασμάν σου. Αλλάζοντάς με κάτι όπως το silkolene pro SRG75 ή αντίστοιχο πιστεύω ότι θα σταματήσει αυτός ο θόρυβος που κάνει.

 :bye:

*

chiritsj

Απ: Νέο RS 50 SOS !!!
« Απάντηση #34 - : Ιούλιος 09, 2008, 06:28:04 πμ »
Παράθεση
Στις πόσες στροφές βλέπεις 80km/h;
Λογικά θα πρέπει να είναι γύρο στις 9,500rpm με 6η. Αν είναι εκεί λογικά θα έχει κάτι ακόμα που περιορίζει την απόδοση του μοτέρ.
Αν είναι στις 11,000rpm τότε θέλεις ποιο μακρύ γρανάζωμα επειδή το μοτέρ σε "μαμά" μορφή δεν έχει και τρελά αποθέματα δύναμης μετά τις 11.000rpm.

80 ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙΙΙ βλεπω στις 11.000 στροφες..( με 6η παντα)
Οταν εννοεις πιο μακρυ γραναζομα?μου φενεται πως εχει 14/53 το ρσ..
(Επισης να πω οτι το ρσ μου εχει 1300 χιλιομετρα)
Επισης αν αλαξω γραναζι δεν θα χασω επιταχυνση?:/
Παράθεση
Ζιγκλέρ δεν αλλάζεις με το μάτι, πρέπει να το κάνει κάποιος που ξέρει επειδή δεν είναι η αλλαγή το δύσκολο αλλά το να ξέρεις τι νούμερο ζιγκλέρ να βάλεις. Αν το μηχανάκι δουλεύει καλά και δεν σου κάνει μπουκώματα ή στεγνώματα το αφήνεις ως έχει. Τα ζηγκλέρ δεν είναι βελτίωση του μοτέρ αλλα ρύθμιση.  ohyes
Αν το μηχανάκι πιστεύεις ότι είναι αρρύθμιστο πήγαινέ το σε έναν μηχανικό που εμπιστεύεσαι και ξέρεις ότι ξέρει για να σου το ρυθμίσει και αν χρειάζεται ζικγλέρ θα τα αλλάξει αυτός.

Οχι ενταξει μου φενεται..ουτε μπουκωματα παρατηρησα ουτε τπτ..απλα οταν ειναι κρυο ζοριζεται λιγο στις 9.000 στροφες και μετα..αλλα μολις ζεσταθει λιγο παει μια χαρα ..
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 09, 2008, 06:31:09 πμ από chiritsj »

*

Dief8armenoS

Απ: Νέο RS 50 SOS !!!
« Απάντηση #35 - : Ιούλιος 09, 2008, 07:18:44 πμ »
80 ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙΙΙ βλεπω στις 11.000 στροφες..( με 6η παντα)
Οταν εννοεις πιο μακρυ γραναζομα?μου φενεται πως εχει 14/53 το ρσ..
(Επισης να πω οτι το ρσ μου εχει 1300 χιλιομετρα)
Επισης αν αλαξω γραναζι δεν θα χασω επιταχυνση?:/

Και βέβαια θα χάσεις σε επιτάχυνση αλλά για να αυξήσεις την τελική σου πρέπει ή να κάνεις το μοτέρ σου να στροφάρει παραπάνω (μεγάλο κόστος αφού θα πρέπει να βάλεις χέρι στο μοτέρ) ή να αλλάξεις γρανάζια. το μοτέρ πρέπει να μπορεί να "τραβήξει" το γρανάζομα που έχεις βέβαια, αν το μηχανάκι στην 6η του είναι ψόφιο από την αρχή και δεν ψοφάει από τις 10,000κάτι τότε άσ'το όπως είναι, αλλοιώς θα είναι ακόμα ποιο αργό με το ποιο μακρύ γρανάζωμα μιας και δεν θα μπορεί να ανεβάσει στροφές για να μαζέψει χιλιόμετρα. Μέχρι 2006 αν δεν κάνω λάθος τα RS50 είχαν 12-47 γρανάζια πάντως.

Οχι ενταξει μου φενεται..ουτε μπουκωματα παρατηρησα ουτε τπτ..απλα οταν ειναι κρυο ζοριζεται λιγο στις 9.000 στροφες και μετα..αλλα μολις ζεσταθει λιγο παει μια χαρα ..

 :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
Όταν είναι κρύο ΔΕΝ πρέπει να ανεβάζει τέτοιες στροφές, το καταστρέφεις το μοτέρ μιας και δεν έχουν φτάσει τα μέταλλα σε θερμοκρασία λειτουργίας! το μηχανάκι πρέπει πρώτα να ζεσταθεί και μετά να ανεβάζεις στροφές εκεί που είναι οι ροπές του μοτέρ.
Αν συνεχίσεις να το πλακώνεις από κρύο (και με το "πλακώνεις εννοώ πάνω από τις 6,000rpm μέχρι να φτάσει τους 60 βαθμούς) το μόνο που θα καταφέρεις είναι να το κολλήσεις.  :ohyes:


 :bye:

*

chiritsj

Απ: Νέο RS 50 SOS !!!
« Απάντηση #36 - : Ιούλιος 09, 2008, 02:46:33 μμ »
Παράθεση
Όταν είναι κρύο ΔΕΝ πρέπει να ανεβάζει τέτοιες στροφές, το καταστρέφεις το μοτέρ μιας και δεν έχουν φτάσει τα μέταλλα σε θερμοκρασία λειτουργίας! το μηχανάκι πρέπει πρώτα να ζεσταθεί και μετά να ανεβάζεις στροφές εκεί που είναι οι ροπές του μοτέρ.
Αν συνεχίσεις να το πλακώνεις από κρύο (και με το "πλακώνεις εννοώ πάνω από τις 6,000rpm μέχρι να φτάσει τους 60 βαθμούς) το μόνο που θα καταφέρεις είναι να το κολλήσεις.  ohyes

:O Ευχαριστω για την συμβουλη..δε το ηξερα αυτο..


Παράθεση
Μέχρι 2006 αν δεν κάνω λάθος τα RS50 είχαν 12-47 γρανάζια πάντως.
Trasmissione Finale
Catena, 14/53

 Αυτο συμφονα με το Ιταλικο site..
Worldlingo translation:
Τελική αλυσίδα
μετάδοσης, 14/53
Αυτο δεν ειναι?

*

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • *****
  • 721
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV FACTORY
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Νέο RS 50 SOS !!!
« Απάντηση #37 - : Ιούλιος 10, 2008, 12:36:05 μμ »
μηπως μπορει καποιος να βγαλει μια φωτο απο το σημειο που εχει το κοφτη η εξατμιση ( παιζει να ειναι ακομα φορεμενος σε μενα οποτε πρεπει να τον βγαλω, μετα απο 23000 χλμ)
V2 POWER

*

chiritsj

Απ: Νέο RS 50 SOS !!!
« Απάντηση #38 - : Ιούλιος 10, 2008, 03:45:51 μμ »
Θα βγαλω εγω το απογευματακι γτ τωρα το χω μεσα στο γκαραζ και βαριεμαι να το βγαλω:P

*

chiritsj

Απ: Νέο RS 50 SOS !!!
« Απάντηση #39 - : Ιούλιος 11, 2008, 03:26:12 πμ »
πωπω φιλε συγνωμη ξεχασα τελειως να βγαλω φοτο..θα βγαλω αυριο..

Τελικα ρε παιδια το ρσ50 2007 εχει 14/53? η τπτ αλλο?
Επισης ειδα ενα βιντεακι στο youtube με 14αρι μπορστα και μαι gianelli εξατμιση και χτιπουσε 105 km/h :O :O :O

Το δικο μ το καταραμενο γτ με το ζορι βγαζει 75?:( να περιμενω να χτυπησει 1500 χιλιομετρα ( π καπου διαβασα οτι τοτε πετυχενεις την πληρες αποδοση η κατι τετοιο)η να παω να χτυπησω μια gianeli μηπως και γινει τπτ?

Επισης ποσο κοστιζει μια εξατμιση?
Θα παρω κανα χιλιομετρα παραπανω..η μονο ο θορυβος θα αλαξει?

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης