0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όπως είπε κ ο AkHeNaDoN, κόφτη στην βενζίνη δεν έχει.Για το θέμα γρανάζι επίσης δεν παίζει κόφτης, απλά το μηχανάκι από την aprilia έρχεται με γρανάζι που να μπορεί να κινήσει το μηχανάκι σχετικά ανθρώπινα όταν έχει πάνω τους κόφτες (άρα να είναι νόμιμη 50άρι).Από το λίγο που το έψαξα, μιας και το RS50 που είχα ήταν μοντέλο '04 και όλο και κάποια αλλαγή θα υπάρχει από τότε, ο μόνος κόφτης που έχει το μηχανάκι είναι στην εξάτμιση. Στην αρχή της εξάτμισης (από την πλευρά του μοτέρ) έχει μία ένωση μετά τα πρώτα 20 περίπου εκατοστά που χωρίζει τον θάλαμο διαστολής (κούρμπα) σε δύο κομμάτια. Αν ανοιχθεί εκεί υπάρχει ανάμεσα μία ροδέλα που έχει μία τρύπα να περνάνε τα καυσαέρια αλλά είναι πολύ μικρότερη από την εσωτερική διάμετρο της εξάτμισης. Για να "φύγει ο κόφτης" πρέπει να φύγει αυτή η ροδέλα (νομίζω θέλει τρόχισμα). Από εκεί και πέρα, το μηχανάκι θέλει ποιο ψυχρό μπουζί (μεγαλύτερο νούμερο, η aprilia συνιστά 9άρι αν θυμάμαι καλα) και άλλαγμα ζιγκλέρ με μεγαλύτερα. Αν δεν γίνουν αυτές οι ρυθμίσεις αφού αφαιρεθεί η ροδέλα αυτή από την εξάτμιση το μηχανάκι πιθανότατα θα κολλήσει.Have fun και πάντα με προσοχή! very happy byeΥ.γ.1: Η ταχύτητα της μηχανής σε συγκεκριμένες στροφές εξαρτάτε από τα γρανάζια που φοράει, αν ένα μηχανάκι έχει 60km/h στις 10,000 rpm και ένα άλλο 65 σημαίνει ότι έχουν άλλα γρανάζια αν μιλάμε για το ίδιο μηχανάκι με ίδια λάστιχα (διάμετρος) κλπ.Υ.γ.2: Γιατί έχω δει να λέτε για τους "κόφτες" του RS50 σε 2 διαφορετικά ποστ; ...ένα δεν φτάνει; tangΥ.γ.3: Το μηχανάκι καλό θα είναι να μένει με τους "κόφτες" για τα πρώτα 1000 km και να το πάτε ανθρώπινα προκειμένου να αντέξει το μοτέρ αρκετά και να αποδώσει τα μέγιστα. Την μέγιστη απόδοση πάντως θα την δείτε μετά τα πρώτα 1400kmΥ.γ.4: Έχω πολλά υστερόγραφα, το ξέρω tang tang tang tang tang tang tang tease tease tease tease tease tease tease
στην εξατμιση μου τον βγαλανε τον κοφτη σιγουρα..φενεται κομμενο και ξανακολλημενο σε ενα σημειο..Στο μηχανακι εχω 1200 χιλιομετρα( κοντα 1300 τωρα) και χτυπαω τελικες 76-80 με το ΖΟΡΙ..Τι αλλο πρεπει να κανω?;/(το 1ο σερβις το κανα στα 900 χιλιομετρα σχεδον..)
ρε παιδια τι ζιγλκερ να βαλω στο ρσ50 μου? και τι ακριβως θα ζητησω απο τον μαστορα?(γ@μω την κολοπολη μου..δεν εχει αντιπροσοπια απριλια..ΓΚΡΡΡΡΡΡΡ)επισης οταν αλαζω απο 2α σε 1η ακουγεται ενας θορυβος απο το σασμαν..ενας θορυβος σα να εσπασε κατι? η κατι τετοιο..ετσι κανουν ολα?
Στις πόσες στροφές βλέπεις 80km/h;Λογικά θα πρέπει να είναι γύρο στις 9,500rpm με 6η. Αν είναι εκεί λογικά θα έχει κάτι ακόμα που περιορίζει την απόδοση του μοτέρ.Αν είναι στις 11,000rpm τότε θέλεις ποιο μακρύ γρανάζωμα επειδή το μοτέρ σε "μαμά" μορφή δεν έχει και τρελά αποθέματα δύναμης μετά τις 11.000rpm.
Ζιγκλέρ δεν αλλάζεις με το μάτι, πρέπει να το κάνει κάποιος που ξέρει επειδή δεν είναι η αλλαγή το δύσκολο αλλά το να ξέρεις τι νούμερο ζιγκλέρ να βάλεις. Αν το μηχανάκι δουλεύει καλά και δεν σου κάνει μπουκώματα ή στεγνώματα το αφήνεις ως έχει. Τα ζηγκλέρ δεν είναι βελτίωση του μοτέρ αλλα ρύθμιση. ohyesΑν το μηχανάκι πιστεύεις ότι είναι αρρύθμιστο πήγαινέ το σε έναν μηχανικό που εμπιστεύεσαι και ξέρεις ότι ξέρει για να σου το ρυθμίσει και αν χρειάζεται ζικγλέρ θα τα αλλάξει αυτός.
80 ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙΙΙ βλεπω στις 11.000 στροφες..( με 6η παντα)Οταν εννοεις πιο μακρυ γραναζομα?μου φενεται πως εχει 14/53 το ρσ..(Επισης να πω οτι το ρσ μου εχει 1300 χιλιομετρα)Επισης αν αλαξω γραναζι δεν θα χασω επιταχυνση?:/
Οχι ενταξει μου φενεται..ουτε μπουκωματα παρατηρησα ουτε τπτ..απλα οταν ειναι κρυο ζοριζεται λιγο στις 9.000 στροφες και μετα..αλλα μολις ζεσταθει λιγο παει μια χαρα ..
Όταν είναι κρύο ΔΕΝ πρέπει να ανεβάζει τέτοιες στροφές, το καταστρέφεις το μοτέρ μιας και δεν έχουν φτάσει τα μέταλλα σε θερμοκρασία λειτουργίας! το μηχανάκι πρέπει πρώτα να ζεσταθεί και μετά να ανεβάζεις στροφές εκεί που είναι οι ροπές του μοτέρ.Αν συνεχίσεις να το πλακώνεις από κρύο (και με το "πλακώνεις εννοώ πάνω από τις 6,000rpm μέχρι να φτάσει τους 60 βαθμούς) το μόνο που θα καταφέρεις είναι να το κολλήσεις. ohyes
Μέχρι 2006 αν δεν κάνω λάθος τα RS50 είχαν 12-47 γρανάζια πάντως.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι