4.000 μονο εχει?
αλλαξε σασμανολαδο μην εχει παρει υγρασια απο την ακινησια
ισως και κανενα μπουζι
αυτο ειναι το βασικο servise στα δίχρονα
μετα αν εχεις ορεξη
τσεκαρε το νερο στο ψυγειο
για διαρροες γενικα παντου και ειδικά στο σύστημα λίπανσης με διχρονολαδο
λαδωσε και καμια ντιζα (πχ τις power-valve,συμπλέκτη)
υγρα φρενων και αναρτησεων πρεπει να αλλάζονται καθε 4 χρονια αν θυμάμαι καλα
αν δεν κραταει ψηλο ρελαντι τότε δεν σου εχει ξεραθει η τσιμουχα στροφαλου (συμβαινει καμια φορα στην μεγαλη ακινησια)
αν ειχες αδειασει τα καρμπ ή επαιρνε μπρος που και που τότε δεν θα θελουν καθάρισμα
βαλτο μπρος και έφυγες
οι εργασιες ποιο καλα να γινουν απο εσενα
εκτος απο οικονομία, κανενας μαστορας δεν προκειτε να προσέξει το μηχανακι σου οσο εσυ.
αρα ακομη και για καποιον χωρις μεγαλες γνωσεις συμφερει να τα κανει ολα μονος του..
ο μάστορας εχει 1 ωρίτσα να στο φτιαξει
εσυ μπορεις να το μαστορευεις βδομαδες, δεν εχεις πιεση χρόνου
οποτε και κανεις καλητερη δουλεια, ειδικα σε θεματα ρυθμισεων
δες το σερβις μανουαλ,, βγαλε το φερινκ προσεκτικα
βρες την βιδα απο οπου αδειαζουν τα λαδια, ξεσφιξε την προσεκτικα
βγαλε το παλιο λαδι, και βαλε το καινουριο οπως λεει το manual
ειναι τοσο απλο. γιατι να πληρώσεις?
αν πας σε εναν απλο μάστορα το κοστος θα ειναι λογικο. ή και πολυ μικρο
αν πας σε εξουσιοδοτιμενο θα ειναι ποιο ακριβα
εμενα μεχρι και τα ανταλακτικα ο εξουσιοδοτιμενος τα εδινε ενα +50% τις τιμης ποιο πανω απο οτι μπορουσα να τα βρω στην αγορα μονος