ας ξεκινησουμε απο εμπρος προς τα πίσω οι φοτο στο τελος
αλλάχτηκαν σε συνεργειο :
γενικο σερβις εμπρος αναρτήσεων,λαδια τσιμουχες, γρασαρισμα αξονα, τακακια, νεα φλας 'ψειρες' (μικροτερα και ποιο ομορφα απο τα μαμα)
καινούριο εμπρος λάστιχο (87 ευρω)
διορθώθηκαν οι σωληνώσεις του συστηματος ψυξης που ειχαν πειραχτει
μπηκε νεος επιλογεας ταχυτητων (μαλιστα ο καινουριος δεν ταιριαζε στο καρε τον εκοψαν και ένωσαν με τον παλιο (αλουμινοκολιση)
νεα λαδια σασμαν,μπουζι, μεγαλητερο καρμπυρατερ dellorto (νομιζω 21 νουμερο απο 16.6)
διαφορες ντιζες, νεες πλαστικες χειρολαβες στο τιμονι (δεν θυμαμαι πως τα λενε τωρα :-p)
καινουρια πισω δαγκανα φρενου με βαση (μην ρωτισετε τιμη :-p) νεο τακάκι
καινουρια σωληνάκια στο σύστημα τροφοδοσιας
μεταχειρισμενη ιδια πισω ροδα με καλο λαστιχο (η παλια ειχε χαλασει την πατουρα του ρουλεμαν και ηθελε τορνο)
καινούρια αλυσιδογραναζα
διαφορες βασεις φτιαχτικαν, μπηκε ο 'κολος' με την πινακιδα και τα φλας
φτιαχτικε το τελικο (ειχαν σπασει τα εσωτερικα σπειρωματα) και κουμποσε ωραια
νεα υγρα στα φρενα,διαφορες καινουριες βιδες, φτιαχτικαν κατι επαφες στην πλεξουδα στο πισω φαναρι σωστα
μπηκε νεα μπαταρια
σιγουρα θα ξεχναω και κατι
παρ αυτα οταν το πηρα ειδα αρκετα ακομα θεματακια
καταρχην έτριζε ολοκληρο και ειχε κραδασμους
ο λογος μια βαση στην φουσκα τις μαμας βαριας εξατμισης
δεν φτιαχτικε λογο δυσκολιας τις θεσης και γιατι δεν ειχαν το μηχάνημα να την κολλήσουν
το πισω φρενο αν και μεσα στο συνεργειο εδειχνε να φρεναρει την ροδα στον δρομο δεν το εκανε
ισως φταίει η κακια πισω δισκοπλακα ή θελει εξαέρωση
απογοητευτικα απο τις επιδωσεις καθος δεν ρυθμισαν καθολου το καρμπ, απλα το εβαλαν πανω
για να παει καπως σωστα δεν θελει τερμα γκαζι αλλα 3/4 αν ανοιξεις τερμα γονατίζει
ακομα μου φαινετε οτι εβαλαν μαμα εμπρος γραναζι και οχι το 14 αρι που ειχα και το μοτο ειναι αρκετα 'κοντο'
το μιγμα του μου φαινετε υπερβολικα πλουσιο και καιει αρκετα.. το δικο μου καρμπ ηταν τελεια ρυθμισμενο
ακομα και ετσι ειδα καπου στα 80 km/h πραγματικα (απο 80αρι μοτερ) βεβαια με την μαμα εξατμιση δεν περιμενα και πολλα περισσοτερα
το εμπρος φρενο δεν ειχε την αποδωση που ηθελα, μαλλον δεν εχει πατισει το τακακι ακομα
το καλο ειναι οτι σχεδον δεν εχει νεκρη διαδρομη οπως παλια και φρεναρεις ακομα και με το μικρο δάχτυλο
απο αναρτήσεις ολα καλα.
οποτε αυτο που μενει ειναι ρυθμισμα του καρμπ, φτιαξημο τις βασης τις εξατμισης, και το πισω φρενο
αργοτερα βλεπουμε για επαναφορα τις σχεδον διαλυμενης gianelli
και μακριτερο γραναζομα
η μεγιστη τελικη σαν 80αρι πρεπει να ηταν τα 115-120 πραγματικα χιλιομετρα και ειχα καπου στα 12-13 αλογα
ισως το καρμπ να δωσει τωρα κατι καλητερο
ακομα θελει και μια τσιμουχα στην αντλια νερου και ισως δισκα ελατηρια αν μπει η gianelli πανω γιατι θα πατιναρει απο την διαφορα δυναμης (την δοκιμασα και ειδα) με την μαμα δεν πατιναρει