0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
φιλε μου εχω ενα rs 50 2006 και πιανω ανετα τα 106 με 110.αν θα το φτιαξεις?θελεις σκεψη.μπορεις να το κανεις ολο μαλοσι η πολινι και να δωσεις 1000+ευρω η να βαλεις καρμπυρατερ και τετοια.οσον αφορα την αξιοπιστια θα μπορουσες να βαλεις κυλινδροπιστονα με διπλο ελατηριο που καρατουν περισοοτερο η με μονο που θελουν συχνα αλλαγμα(ακομα και καθε 1000 χλμ).εγω θα σου ελεγα αν εχεις βαρεθει το γκαζι του πειραξε το κανοντας το 80αρι με 50 χιλιοστα(τοσο ειναι το κιτ ειμαι ειδικος σε αυτα)και απλα στρωστο για καμια 200αρια χιλιομετρα χωρις να περνας 7500στροφες.επειτα θα δεις οτι θα εχει παραπλησια με την εργοστασιακη αξιοπιστια απλα θα σου καει περισσοτεροελπιζω να βοηθησα
οταν ενοω 1000 ευρω ενοω οτι μπορεις να το κολοφτιαξεις με ηλεκτρονικες,πολλαπλασιαστες και τετοια.
το στρωσιμο στα 200 με 300 χλμ για κυλινδροπιστονα ειναι αρκετα καλο και δν θα χρειαστει παραπνω.
Παράθεση από: takispapadop στις Ιούλιος 13, 2009, 05:21:05 μμοταν ενοω 1000 ευρω ενοω οτι μπορεις να το κολοφτιαξεις με ηλεκτρονικες,πολλαπλασιαστες και τετοια.Υπαρχουν τετοια πραγματα για το rs/rx/sx50?Παράθεση από: takispapadop στις Ιούλιος 13, 2009, 05:21:05 μμτο στρωσιμο στα 200 με 300 χλμ για κυλινδροπιστονα ειναι αρκετα καλο και δν θα χρειαστει παραπνω.Εγω τα βλεπω λιγα για να στροθει κ ο κυλινδρος κ το πιστονι. Να λεγαμε για μονο πιστονι οκ αλλα μιλαμε για ενα συνολο που δεν εχει ξαναδουλεψει ποτε κ δεν εχει παρει ανοχες.Γνωμη μου παντα...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι