0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Χάρης

Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
« - : Αύγουστος 11, 2006, 12:06:57 πμ »
Ήρθε η σειρά μου, μετά από 24.000 km και 21 μήνες χρήσης να σας παραθέσω και εγώ το πρώτο σοβαρό πρόβλημα που μου παρουσιάσε το RS μου πριν από περίπου 4 ώρες.

Ενώ λοιπόν γύριζα από Ερυθραία πατημένος με 140-150 λίγο πριν από τον πρώην κόμβο της Renault ακούω από τον κινητήρα έναν ήχο σαν, σπάσιμο να το πω, ξεχαρβάλωμα να το πω, ξεκόλλημα να το πω.. και η μηχανή επί τόπου σβήνει.

Την έβγαλα και εγώ από την εθνική στην πρώτη έξοδο που βρήκα για να δω τι έγινε και να προσπαθήσω να την βάλω εμπρός. Άδικος κόπος, ενώ η μίζα έδειχνε να δουλεύει κανονικά, ο κινητήρας δεν έλεγε να πάρει μπρος με τίποτα.

Είδα και απ΄είδα και κάλεσα οδική βοήθεια η οποία ήρθε μετά από 1 ωρίτσα και μετέφερε την μηχανή στο συνεργείο μου, όπου πήρα τηλέφωνο τον μηχανικό και του είπα ότι, κλειστό-ξεκλειστό το μαγαζί, αύριο το πρωί στις 11 τον περιμένω να την κοιτάξει διότι τη μηχανή την πήρα από το service των 24.000km πριν δύο βδομάδες.

Αυτό βέβαια που φοβάμαι είναι οτι την ζημιά την έκανα εγώ γιατί εδώ που τα λέμε του έχω αλλάξει λίγο τα φώτα  :cry . Πάνω κάτω Ταύρος - Ν. Ερυθραία με 140kph και τις στροφές στις 11-12 χιλιάδες. Άντε να δούμε αύριο τι καλά θα μου πει ο μηχανικός.



*

ΦΙΛΙΠΠΟΣ

Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 11, 2006, 09:29:08 πμ »
Σνιφφφφφφ σνιφφφφφφφφ......... Σαν να κολλησε κατι μυριζει!!!
Φιλε μακαρι να κανω λαθος αλλα αυτα τα συμπτωματα που αναφερεις και τον τροπο με τον οποιο εγινε.... μαλλον το κολλησες το πιστονι!!!! Μολις μαθεις γραψε να μαθουμε τι παιζεται!!! Ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο!!!
 :io:  :io:  :io:  :abh:  :abh:  :abh:

*

Χάρης

Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 11, 2006, 11:38:29 πμ »
Δύστυχως θα πρέπει να αναμείνω μέχρι την Τετάρτη για νεότερα. Ήρθε το πρωί και την βάλαμε μέσα στο μαγαζί, του είπα τι έγινε, και μου είπε κάτι περί τρόμπες λαδιού et whatever αλλά εγώ διαγνώσεις με το μάτι και το αυτί δεν τις πολυεμπιστεύομαι.
Οπότε από Τετάρτη θα ξέρω τι έχει συμβεί και αν είναι δική μου μαλακία, παράλειψη στο service ή φυσιολογική φθορά.

Μέχρι τότε... "Please wait...."

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 12, 2006, 12:40:11 πμ »
Ε...θα συμφωνησω με τον προλαλλήσαντα συνφορουμίτη...αν και δεν είμαι ειδικός για κόλλημα μου φαίνεται...ρε το 125 τι το περασες 1250... ατιμούλη...
άντε ρίξε ποστ τί έγινε τελικά και περαστικά....όλα γίνονται.... ;-)

*

Χάρης

Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 24, 2006, 01:29:14 μμ »
News Update:

Το RS είναι off εδώ και 2 βδομάδες. Ο μηχανικός μου γύρισε από τις διακοπές την Δευτέρα αλλά ακόμα δεν το έχει πιάσει να λύσει τον κινητήρα για να δει τι κατάφερα και έσπασα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχω κάνει γερή δουλειά και οτι θα παραμείνω α-μήχανος τουλάχιστον για μία βδομάδα ακόμα  :cry  :cry


Προς παραδειγματισμό και συνέτιση των υπολοίπων κατόχων RS.
Άντε και περαστικά μου ...  :a008

*

Χάρης

Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 24, 2006, 01:08:40 πμ »
Επιστρέφω δριμύτερος μετά από έναν ολόκληρο μήνα απουσίας και ατάθλίψης λόγω α-μηχανίας και επιπλέον κατάθλιψης γιατί ήμουν 15 μέρες στην Γενεύη.

Πήρα χτες την μηχανή πάλι στα χέρια μου, αφότου έσκασα ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για πλήρη αλλάγη του κινητήρα.

Ο μηχανικός προσπάθησε επί ματαίω να μου εξηγήσει ακριβώς την έκταση της ζημίας που έκανα χρησιμοποιώντας ένα χείμαρρο από άγνωστες προς εμένα λέξεις όπως στροφαλομπιέλα, καρτέρ, καμπάνα, κ.α. Το γενικό συμπέρασμα στο οποίο κατέληξα είναι oτι τελικά ένας δίχρονος κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι πιο περίπλοκος και από έναν αντιδραστήρα CANDU.

Το θέμα είναι οτι τώρα πρέπει να ξαναστρώσω την μηχανή. 'Αντε 1000km πάλι σαν χελώνα. Αλλά που θα πάει, θα περάσουν.


Εν κατακλείδι, I'M BACK  :-D

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 24, 2006, 01:20:21 πμ »
Παράθεση

thewhiteowl έγραψε:
Επιστρέφω δριμύτερος μετά από έναν ολόκληρο μήνα απουσίας και ατάθλίψης λόγω α-μηχανίας και επιπλέον κατάθλιψης γιατί ήμουν 15 μέρες στην Γενεύη.

Πήρα χτες την μηχανή πάλι στα χέρια μου, αφότου έσκασα ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για πλήρη αλλάγη του κινητήρα.

Ο μηχανικός προσπάθησε επί ματαίω να μου εξηγήσει ακριβώς την έκταση της ζημίας που έκανα χρησιμοποιώντας ένα χείμαρρο από άγνωστες προς εμένα λέξεις όπως στροφαλομπιέλα, καρτέρ, καμπάνα, κ.α. Το γενικό συμπέρασμα στο οποίο κατέληξα είναι oτι τελικά ένας δίχρονος κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι πιο περίπλοκος και από έναν αντιδραστήρα CANDU.

Το θέμα είναι οτι τώρα πρέπει να ξαναστρώσω την μηχανή. 'Αντε 1000km πάλι σαν χελώνα. Αλλά που θα πάει, θα περάσουν.


Εν κατακλείδι, I'M BACK  :-D


Θα μας πεις περισσότερες λεπτομέρειες?
Πχ σχετικά με το ποσό που έδωσες, τους χρόνους, γιατί έγινε αυτό, (για να προσέχουν οι υπόλοιποι ;-)  ) κι άλλα που νομίζεις ότι θα φανούν χρήσιμα.

*

Χάρης

Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 24, 2006, 01:51:26 πμ »
Παράθεση

powerphot έγραψε:

Θα μας πεις περισσότερες λεπτομέρειες?
Πχ σχετικά με το ποσό που έδωσες, τους χρόνους, γιατί έγινε αυτό, (για να προσέχουν οι υπόλοιποι ;-)  ) κι άλλα που νομίζεις ότι θα φανούν χρήσιμα.


Έσκασα 1860€ και συνολικά είχα μείνει χωρίς μηχανή 1 μήνα. Βέβαια εδώ να παρατηρήσω οτι΄η ζημία έγινε 4 μέρες πριν τον δεκαπενταύγουστο και το συνεργείο άνοιξε την επόμενη βδομάδα μετά το δεκαπεντάυγουστο. Οπότε υπολόγισε 20 μέρες.

Το αίτιο που οδήγησε στην ζημιά (σύμφωνα με τον μηχανικό πάντα) είναι η υπερβολικά οριακή χρήση που έκανα στην μηχανη. Δηλαδή σχετικά μεγάλες αποστάσεις (30-35km) με σταθερή υψηλή ταχύτητα 140-160kph και κατ' επέκταση υψηλές στροφές στον κινητήρα >10.000. Όντως τα τελευταία δύο χρόνια έκανα καθημερινά την διαδρομή Ταύρος - Ν. Ηράκλειο και επιστροφή του σκοτωμού.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 24, 2006, 08:03:10 μμ »
δεν μας ειπες το σημαντικοτερο, για να σου πω και εγω το  πιο σημαντικο....

ποσα χιλιομετρα εχει συνολικα ο κινητηρας???????

ερωτηση κρισης.....

*

Χάρης

Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 25, 2006, 02:39:03 πμ »
Γύρω στα 24.000km (γιατί έχω κάνει και καμιά χιλιοστή χωρίς στροφόμετρο διότι είχα κόψει κατά λάθος την ντίζα )

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 25, 2006, 06:54:22 πμ »
ο διχρονος κινητηρας εχει σχετικα διπλασιες καταπονησεις  μιας και αποδιδει διπλασιο εργο απο οτι ο τετραχρονος.
στον διχρονο εχουμε εναν νεκρο χρονο κ εναν ενεργο ενω στο τετραχρονο εχουμε τρεις νεκρους κ εναν ενεργο.

αυτο σημαινει οτι στις 5000 στροφες του στροφαλου ,σε καθε εμβολοφορο κινητηρα,εχουμε 10000 χρονους (1 χρονος ειναι η κινηση του εμβολου απο το ανω νεκρο σημειο στο κατω νεκρο σημειο ,μιση στροφη του στροφαλου δηλαδη)

στον τετραχρονο στους 10000 χρονους (5000rpm) θα εχουμε 10000/4=2500 (4 χρονοι = 1 κυκλος λειτουργειας τετραχρονου  κινητηρα.εισαγωγη-συμπιεση-εκτονωση-εξαγωγη)

θα εχουμε λοιπον 2500 εκρηξεις

στον διχρονο 1 κυκλος λειτουργ. 2 χρονοι
10000/2=5000 εκρηξεις ( ενεργοι χρονοι)

εκτος τις ιποδυναμης, που οφειλετε σε αλλο λογο ,ο διχρονος εχει διπλασιες θερμικες καταπονησεις σε σχεση με τον τετραχρονο.

αυτο ομως που τον κανει πολυ πιο ευαλωτο σε σχεση με τον τετραχρονο ειναι οτι το εμβολο και συγκεκριμενα τα ελατηρια των εμβολων κινουνται πανω σε χαρακωμενο κυλινδρο που αποτελουν τις θυριδες μεταφορας καυσιμου αλλα και της εξαγωγης.
αν και ειναι οσο γινετε πιο ''τροχισμενες'' η εγκοπες των θυριδων το ελατηριο δεν παυει απο την θερμοκρασια που αναπτυσει να λυγιζει απειροελαχιστα μεσα στην θυριδα,ειδικα στην θυριδα εξαγωγης που εχει την μεγαλυτερη εκταση, και κατα καποιο τροπο ''δαγκωνετε'' οταν το εμβολο το αναγκαζει με την κινηση
του να ολισθησει πανω στην θυριδα.

γι αυτο τα περισοτερρα διχρονα σπανε τα ελατηρια τους στην μερια της εξαγωγης του εμβολου

αυτο εχει σαν αποτελεσμα να φθειρει τα ελατηρια 3 φορες πιο γρηγορα απο οτι στο τετραχρονο.

στον τετραχρονο εαν φθαρουν απλα θα χασουμε συμπιεση κ θα καιμε λαδια ,δυσκολα σε αφηνει στο δρομο ενω στο διχρονο σπαει το ελατηριο και το μαγκωνει σε καπια θυριδα κατα το ανεβασμα και κανει κυλιδρο και πιστονι κωλος

ποιο ειναι το γ@μωτο τωρα?????

οτι οι διχρονοι κινητηρες υψηλης αποδοσης ,αποδιδουν πολλα σχετικα αλογα λογω του αγριου χρονισμου τους μεσω των θυριδων εισαγωγης -εξαγωγης
που φυσικα εχουν και μεγαλυτερες θυριδες μεσα στον κυλινδρο αρα μεγαλυτερη φθορα για τα ελατηρια.
υπολογιστε και την θερμοτητα αλλα και την υψηλη ιπποδυναμη

ολλα αυτα εχουν κανει τους κατασκευαστες τετοιων ''γρηγορων'' ,σε σχεση με τα κυβικα τους, κινητηρων να οριζουν ενα οριο περιπου στα 18 με 20000 χιλιομετρα να αλλαζοντε τα ελατηρια του εμβολου γιατι αλλιως....σπανε μεσα στον κυλινδρο και καταστρεφει πιστονι κυλινδρο-μπορει και μπιελα κ αλλα.

εαν ειχες αλλαξει ελατηρια (εαν το γνωριζαν) τωρα θα ησουν οκ

στα 40000 χιλιομετρα θα αλλαζες εμβολο.συνηθως ετσι γινετε.
παντα μετρας τις ανοχες κ αναλογα με το οριο του κατασκευαστη αλλαζεις κ πραγματα.

τα πολλα λεφτα της επισκευης που εκανες θα ειταν ο κυλινδρος που ειναι με επιστρωση νικασιλ.

και να κανω μια συγκριση για του λογου το αληθες
μηχανακια διχρονα που δεν εχουν καμια τρελη αποδοση εχουν κ διπλη αξιοπιστια.

πχ HONDA CRM 250 34hp στον στροφαλο
APRILIA RS 125 34hp στον στροφαλο ( το μοτερ τοσα αποδιδει απλα ειναι φιμωμενο απο καρπυρατερ και εξατμιση)

το 1ο εχει την διπλασια ζωη απ το 2ο ασχετα που ειναι και διπλασια κυβικα

τωρα εσυ που δεν γνωριζεις λες οτι στις 24000 χιλιομετρα σου επαθε 1800 ζημια .οποιος το ακουει αυτο φανταστειτε τη γνωμη θα σχηματησει για το εν λογω μηχανακι

αυτα
ελπιζω να εριξα λιγο φως ακομα στην υποθεση...

να μα στε καλα

*

Ανδρεας

Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 25, 2006, 11:21:22 μμ »
:brv:  ρε bill, να ξεστραβωνόμαστε λίγο και εμείς (εγώ δλδ) οι άσχετοι   :io: , κανονικό φροντηστήριο !

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
« Απάντηση #12 - : Σεπτέμβριος 26, 2006, 12:49:37 πμ »
Παράθεση

bill έγραψε:
ο διχρονος κινητηρας εχει σχετικα διπλασιες καταπονησεις  μιας και αποδιδει διπλασιο εργο απο οτι ο τετραχρονος.
στον διχρονο εχουμε εναν νεκρο χρονο κ εναν ενεργο ενω στο τετραχρονο εχουμε τρεις νεκρους κ εναν ενεργο.

αυτο σημαινει οτι στις 5000 στροφες του στροφαλου ,σε καθε εμβολοφορο κινητηρα,εχουμε 10000 χρονους (1 χρονος ειναι η κινηση του εμβολου απο το ανω νεκρο σημειο στο κατω νεκρο σημειο ,μιση στροφη του στροφαλου δηλαδη)

στον τετραχρονο στους 10000 χρονους (5000rpm) θα εχουμε 10000/4=2500 (4 χρονοι = 1 κυκλος λειτουργειας τετραχρονου  κινητηρα.εισαγωγη-συμπιεση-εκτονωση-εξαγωγη)

θα εχουμε λοιπον 2500 εκρηξεις

στον διχρονο 1 κυκλος λειτουργ. 2 χρονοι
10000/2=5000 εκρηξεις ( ενεργοι χρονοι)

εκτος τις ιποδυναμης, που οφειλετε σε αλλο λογο ,ο διχρονος εχει διπλασιες θερμικες καταπονησεις σε σχεση με τον τετραχρονο.

αυτο ομως που τον κανει πολυ πιο ευαλωτο σε σχεση με τον τετραχρονο ειναι οτι το εμβολο και συγκεκριμενα τα ελατηρια των εμβολων κινουνται πανω σε χαρακωμενο κυλινδρο που αποτελουν τις θυριδες μεταφορας καυσιμου αλλα και της εξαγωγης.
αν και ειναι οσο γινετε πιο ''τροχισμενες'' η εγκοπες των θυριδων το ελατηριο δεν παυει απο την θερμοκρασια που αναπτυσει να λυγιζει απειροελαχιστα μεσα στην θυριδα,ειδικα στην θυριδα εξαγωγης που εχει την μεγαλυτερη εκταση, και κατα καποιο τροπο ''δαγκωνετε'' οταν το εμβολο το αναγκαζει με την κινηση
του να ολισθησει πανω στην θυριδα.

γι αυτο τα περισοτερρα διχρονα σπανε τα ελατηρια τους στην μερια της εξαγωγης του εμβολου

αυτο εχει σαν αποτελεσμα να φθειρει τα ελατηρια 3 φορες πιο γρηγορα απο οτι στο τετραχρονο.

στον τετραχρονο εαν φθαρουν απλα θα χασουμε συμπιεση κ θα καιμε λαδια ,δυσκολα σε αφηνει στο δρομο ενω στο διχρονο σπαει το ελατηριο και το μαγκωνει σε καπια θυριδα κατα το ανεβασμα και κανει κυλιδρο και πιστονι κωλος

ποιο ειναι το γ@μωτο τωρα?????

οτι οι διχρονοι κινητηρες υψηλης αποδοσης ,αποδιδουν πολλα σχετικα αλογα λογω του αγριου χρονισμου τους μεσω των θυριδων εισαγωγης -εξαγωγης
που φυσικα εχουν και μεγαλυτερες θυριδες μεσα στον κυλινδρο αρα μεγαλυτερη φθορα για τα ελατηρια.
υπολογιστε και την θερμοτητα αλλα και την υψηλη ιπποδυναμη

ολλα αυτα εχουν κανει τους κατασκευαστες τετοιων ''γρηγορων'' ,σε σχεση με τα κυβικα τους, κινητηρων να οριζουν ενα οριο περιπου στα 18 με 20000 χιλιομετρα να αλλαζοντε τα ελατηρια του εμβολου γιατι αλλιως....σπανε μεσα στον κυλινδρο και καταστρεφει πιστονι κυλινδρο-μπορει και μπιελα κ αλλα.

εαν ειχες αλλαξει ελατηρια (εαν το γνωριζαν) τωρα θα ησουν οκ

στα 40000 χιλιομετρα θα αλλαζες εμβολο.συνηθως ετσι γινετε.
παντα μετρας τις ανοχες κ αναλογα με το οριο του κατασκευαστη αλλαζεις κ πραγματα.

τα πολλα λεφτα της επισκευης που εκανες θα ειταν ο κυλινδρος που ειναι με επιστρωση νικασιλ.

και να κανω μια συγκριση για του λογου το αληθες
μηχανακια διχρονα που δεν εχουν καμια τρελη αποδοση εχουν κ διπλη αξιοπιστια.

πχ HONDA CRM 250 34hp στον στροφαλο
APRILIA RS 125 34hp στον στροφαλο ( το μοτερ τοσα αποδιδει απλα ειναι φιμωμενο απο καρπυρατερ και εξατμιση)

το 1ο εχει την διπλασια ζωη απ το 2ο ασχετα που ειναι και διπλασια κυβικα

τωρα εσυ που δεν γνωριζεις λες οτι στις 24000 χιλιομετρα σου επαθε 1800 ζημια .οποιος το ακουει αυτο φανταστειτε τη γνωμη θα σχηματησει για το εν λογω μηχανακι

αυτα
ελπιζω να εριξα λιγο φως ακομα στην υποθεση...

να μα στε καλα
:sh%  :sh%  :prm  :prm  :prm


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
« Απάντηση #13 - : Ιανουάριος 09, 2007, 02:31:11 μμ »
Μπραβο, πολυ χαιρομαι που εχει κι εναν γνωστη μηχανικο το φοριουμ και μας λυνει αποριες με τον σωστο τροπο και οχι με αερολογιες που λιγο πολυ ολοι εχουμε ακουσει αλλα δεν εμπιστευομαστε! Ευχαριστουμε!

*

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • *****
  • 721
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV FACTORY
  • Αντιδράσεις: +11
Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
« Απάντηση #14 - : Ιανουάριος 11, 2007, 10:10:29 μμ »
ρε παιδια εγω εχω το 50αρι (2001 μοντελο)ειμαι περιπου στα 30000 χλμ και ο μηχανικος μου εχει φαγωθει οτι θελω ελατηριο λογω το οτι δεν μπορει να μου κρατησει ρελαντι. ειχα ρωτησει για ελατηριο μου ειπαν οτι δεν πηγαινει μονο του αλλα με τον κυλινδροπιστονο μαζι και θελω να κανω μια ερωτηση στον μπιλ εαν δει το φορουμ και μπορεσει να μου απαντησει ισχυει ή ειναι @@@@@@@ του μηχανικου για να μου παρει περισσοτερα ??
και εαν μπορω να το προμηθευτω εγω τι πρεπει να πω στο μαγαζι ελατηριο πιστονιου ή υπαρχει αλλη ειδικη ονομασια ??? και επισης ισχυει αυτο με το ρελαντι ειναι οιωνος (οχι αριστος αλλα κακος για την τσεπη μου και για τον κινητηρα)  :(
V2 POWER

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης