0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
thewhiteowl έγραψε:Επιστρέφω δριμύτερος μετά από έναν ολόκληρο μήνα απουσίας και ατάθλίψης λόγω α-μηχανίας και επιπλέον κατάθλιψης γιατί ήμουν 15 μέρες στην Γενεύη.Πήρα χτες την μηχανή πάλι στα χέρια μου, αφότου έσκασα ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για πλήρη αλλάγη του κινητήρα. Ο μηχανικός προσπάθησε επί ματαίω να μου εξηγήσει ακριβώς την έκταση της ζημίας που έκανα χρησιμοποιώντας ένα χείμαρρο από άγνωστες προς εμένα λέξεις όπως στροφαλομπιέλα, καρτέρ, καμπάνα, κ.α. Το γενικό συμπέρασμα στο οποίο κατέληξα είναι oτι τελικά ένας δίχρονος κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι πιο περίπλοκος και από έναν αντιδραστήρα CANDU. Το θέμα είναι οτι τώρα πρέπει να ξαναστρώσω την μηχανή. 'Αντε 1000km πάλι σαν χελώνα. Αλλά που θα πάει, θα περάσουν. Εν κατακλείδι, I'M BACK
powerphot έγραψε:Θα μας πεις περισσότερες λεπτομέρειες?Πχ σχετικά με το ποσό που έδωσες, τους χρόνους, γιατί έγινε αυτό, (για να προσέχουν οι υπόλοιποι ) ) κι άλλα που νομίζεις ότι θα φανούν χρήσιμα.
bill έγραψε:ο διχρονος κινητηρας εχει σχετικα διπλασιες καταπονησεις μιας και αποδιδει διπλασιο εργο απο οτι ο τετραχρονος.στον διχρονο εχουμε εναν νεκρο χρονο κ εναν ενεργο ενω στο τετραχρονο εχουμε τρεις νεκρους κ εναν ενεργο.αυτο σημαινει οτι στις 5000 στροφες του στροφαλου ,σε καθε εμβολοφορο κινητηρα,εχουμε 10000 χρονους (1 χρονος ειναι η κινηση του εμβολου απο το ανω νεκρο σημειο στο κατω νεκρο σημειο ,μιση στροφη του στροφαλου δηλαδη)στον τετραχρονο στους 10000 χρονους (5000rpm) θα εχουμε 10000/4=2500 (4 χρονοι = 1 κυκλος λειτουργειας τετραχρονου κινητηρα.εισαγωγη-συμπιεση-εκτονωση-εξαγωγη)θα εχουμε λοιπον 2500 εκρηξειςστον διχρονο 1 κυκλος λειτουργ. 2 χρονοι10000/2=5000 εκρηξεις ( ενεργοι χρονοι)εκτος τις ιποδυναμης, που οφειλετε σε αλλο λογο ,ο διχρονος εχει διπλασιες θερμικες καταπονησεις σε σχεση με τον τετραχρονο.αυτο ομως που τον κανει πολυ πιο ευαλωτο σε σχεση με τον τετραχρονο ειναι οτι το εμβολο και συγκεκριμενα τα ελατηρια των εμβολων κινουνται πανω σε χαρακωμενο κυλινδρο που αποτελουν τις θυριδες μεταφορας καυσιμου αλλα και της εξαγωγης.αν και ειναι οσο γινετε πιο ''τροχισμενες'' η εγκοπες των θυριδων το ελατηριο δεν παυει απο την θερμοκρασια που αναπτυσει να λυγιζει απειροελαχιστα μεσα στην θυριδα,ειδικα στην θυριδα εξαγωγης που εχει την μεγαλυτερη εκταση, και κατα καποιο τροπο ''δαγκωνετε'' οταν το εμβολο το αναγκαζει με την κινηση του να ολισθησει πανω στην θυριδα.γι αυτο τα περισοτερρα διχρονα σπανε τα ελατηρια τους στην μερια της εξαγωγης του εμβολουαυτο εχει σαν αποτελεσμα να φθειρει τα ελατηρια 3 φορες πιο γρηγορα απο οτι στο τετραχρονο.στον τετραχρονο εαν φθαρουν απλα θα χασουμε συμπιεση κ θα καιμε λαδια ,δυσκολα σε αφηνει στο δρομο ενω στο διχρονο σπαει το ελατηριο και το μαγκωνει σε καπια θυριδα κατα το ανεβασμα και κανει κυλιδρο και πιστονι κωλοςποιο ειναι το γ@μωτο τωρα?????οτι οι διχρονοι κινητηρες υψηλης αποδοσης ,αποδιδουν πολλα σχετικα αλογα λογω του αγριου χρονισμου τους μεσω των θυριδων εισαγωγης -εξαγωγης που φυσικα εχουν και μεγαλυτερες θυριδες μεσα στον κυλινδρο αρα μεγαλυτερη φθορα για τα ελατηρια.υπολογιστε και την θερμοτητα αλλα και την υψηλη ιπποδυναμηολλα αυτα εχουν κανει τους κατασκευαστες τετοιων ''γρηγορων'' ,σε σχεση με τα κυβικα τους, κινητηρων να οριζουν ενα οριο περιπου στα 18 με 20000 χιλιομετρα να αλλαζοντε τα ελατηρια του εμβολου γιατι αλλιως....σπανε μεσα στον κυλινδρο και καταστρεφει πιστονι κυλινδρο-μπορει και μπιελα κ αλλα.εαν ειχες αλλαξει ελατηρια (εαν το γνωριζαν) τωρα θα ησουν οκ στα 40000 χιλιομετρα θα αλλαζες εμβολο.συνηθως ετσι γινετε.παντα μετρας τις ανοχες κ αναλογα με το οριο του κατασκευαστη αλλαζεις κ πραγματα.τα πολλα λεφτα της επισκευης που εκανες θα ειταν ο κυλινδρος που ειναι με επιστρωση νικασιλ.και να κανω μια συγκριση για του λογου το αληθεςμηχανακια διχρονα που δεν εχουν καμια τρελη αποδοση εχουν κ διπλη αξιοπιστια.πχ HONDA CRM 250 34hp στον στροφαλοAPRILIA RS 125 34hp στον στροφαλο ( το μοτερ τοσα αποδιδει απλα ειναι φιμωμενο απο καρπυρατερ και εξατμιση)το 1ο εχει την διπλασια ζωη απ το 2ο ασχετα που ειναι και διπλασια κυβικατωρα εσυ που δεν γνωριζεις λες οτι στις 24000 χιλιομετρα σου επαθε 1800 ζημια .οποιος το ακουει αυτο φανταστειτε τη γνωμη θα σχηματησει για το εν λογω μηχανακιαυτα ελπιζω να εριξα λιγο φως ακομα στην υποθεση...να μα στε καλα
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι