0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
...(συγκεκριμενα ακουσα οτι ειναι πιο δυσκολο αν σου τυχει κατι να το αποφυγεις με τα εν λογο τυπου μηχανακια, διοτι για να στρειψεις, κανεις καποιο ελιγμο και τα σχετικα το μηχανακι θελει κλειση σε αντιθεση με καποιο στο οποιο το σωμα ειναι ορθιο)....
Παράθεση από: Νικολας στις Σεπτέμβριος 11, 2007, 03:10:44 μμ...(συγκεκριμενα ακουσα οτι ειναι πιο δυσκολο αν σου τυχει κατι να το αποφυγεις με τα εν λογο τυπου μηχανακια, διοτι για να στρειψεις, κανεις καποιο ελιγμο και τα σχετικα το μηχανακι θελει κλειση σε αντιθεση με καποιο στο οποιο το σωμα ειναι ορθιο)....Το παραπανω φτανει ανετα στο τοπ 5 ΜΠΟΥΡΔΑΣ (για να μην πω τιποτα χειροτερο) που εχω ακουσει σχετικα με μοτοσυκλετες!!!! Δηλαδη αν δεν στριβει αυτο ευκολα τοτε ποιο στριβει; Οσο για το αν θα το βαρεθεις... υπαρχει μετατροπη που το φτανει στα 30+ αλογα...
οταν λες μην το κουραζεις; εγω δεν εχω χρηματα για δυο οποτε με ενδιαφερει αυτο...
Παράθεση από: Νικολας στις Σεπτέμβριος 29, 2007, 01:06:07 πμοταν λες μην το κουραζεις; εγω δεν εχω χρηματα για δυο οποτε με ενδιαφερει αυτο...φιλε γυρναω ολη την αττικη με το μηχανακι καθημερινα κανω πολλα χιλιομετρα και το rs δεν με βολευε κουραζομουν και το κουραζα επισης εκαιγε και πολυ βενζινη εαν το θες για δουλεια κατι σαν delivery τοτε το rs δεν κανει για αυτο
μακαρι να μην με κουραζει και το μετανιωσο ποση χρηση πρεπει να κανεις για να αρχισει να σε ενοχλει; ΥΓ: σε εχω κανει αντ msn αλλα δεν εισαι μεσα...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι