0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Νικολας

Θεμα ασφαλειας και χρηστικοτητας για rs 125
« - : Σεπτέμβριος 11, 2007, 03:10:44 μμ »
Παιδες καλησπερα και παλι ειχα κανει ενα θεμα σχετικα με προσφορες και μαγαζια που να πουλανε το 125αρι που συγκινει κοσμο και κοσμακι.. Τελικα βρηκα το καλυτερο καταστημα βρηκα και τον τροπο με τον οποιο θα το αγορασω και εχω το ελευθερο απο αυριο να το παραγγειλω.

Ολες αυτες τις μερες μαζευα πληροφοριες απο οπου μπορω για το μηχανακι μεχρι και στο moto τριτη πηρα τηλ να ρωτησο κατι σχετικα με ενδυση και ρωτησα και για το μηχανακι...

Οπου λοιπον κι αν ρωτησα απλος ειπα οτι θα παρω το εν λογο μηχανακι μου αποκριθικαν τα εξης....

Πολυ καλο μηχανικα τοπ υλικα τρομερα προσεγμενο απο την Απριλια καλυτερο στην κατηγορια των 125 καλυτερα φρενα καλυτερες επιδοσεις γενικοτερα ακουσα τα..........καλυτερα ! :tez:

Μαζι με αυτα λοιπον ακολουθησαν και τα υπολοιπα τα οποια ειναι αυτα που με απασχολουν γι'αυτο και δεν εχω τρεξει να το παρω αμεσως τωρα...( Γι'αυτο απευθηνθηκα σε εσας που καποιοι εχουν εμπειρια και μπορουν να μου δωσουν τα φωτα τους λιγο γρηγορα μονο γιατι χρειαζομαι οχημα !!!)

Μου λενε λοιπον πως για πρωτο μηχανακι θα με δυσκολεψει πολυ η θεση του οδηγου, μεσα στην πολη θα ειναι πολυ κουραστικο ,απο θεματα ασφαλειας εφοσων δεν εχω την εμπειρια αν θα μπορω να ανταπεξελθω (συγκεκριμενα ακουσα οτι ειναι πιο δυσκολο αν σου τυχει κατι να το αποφυγεις με τα εν λογο τυπου μηχανακια, διοτι για να στρειψεις, κανεις καποιο ελιγμο και τα σχετικα το μηχανακι θελει κλειση σε αντιθεση με καποιο στο οποιο το σωμα ειναι ορθιο) και γενικοτερα οτι δεν θα ειναι ευκολο σαν πρωτο μηχανακι....
Αυτο που θελω να ρωτησο λοιπον ειναι οντος τοσο κουραστικο; ειναι οντος δυσκολοδηγητο; θα με κουρασει για πρωτο μηχανακι; θα τα βγαλω περα;;;;; :cry: :cry:

Το θεμα ειναι οτι στην κατηγορια των 125 που μπορω να βγαλω διπλωμα δεν υπαρχει κατι που να μου αρεσει εμφανισιακα εκτος του rs βεβαια αν εχετε κατι να προτεινεται καλοδεχουμενο ... Αν μπορειτε να μου δωσετε καποιες απαντησεις γιατι σκεφτομουν αυριο να παω να το παρω και τωρα κολλαω γιατι φοβαμαι μηπως δυσκολευτω τοσο πλεων που το βαρεθω και ξενερωσο τελειως...

Ευχαριστω ολους εκ των προτερων κοιταξα και σε αλλα θεματα αλλα τις ερωτησεις που κανω δεν εχει συγκεκριμενες απαντησεις.. Ευχαριστω κα παλι...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 11, 2007, 03:13:49 μμ από Νικολας »



*

AkHeNaDoN

Απ: Θεμα ασφαλειας και χρηστικοτητας για rs 125
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 11, 2007, 04:23:18 μμ »
Εγω προσωπικα δεν αντιμετωπισα κανενα απο τα παραπανω προβληματα!!! ουτε με κουρασε ουτε τπτ αλλο....
 Ασε που κακα τα ψεματα η ισσοροποια του, τα φρενα του αλλα και η επιταχυνση του με εχουν βγαλει απο
πολυ δυσκολες καταστασεις οπου αν ημουν με κανα παπι 99% τωρα δεν θα ημουν εδω να σου γραφω...
 :ohyes: :ohyes:
:bye: :bye:

*

Yiannis

Απ: Θεμα ασφαλειας και χρηστικοτητας για rs 125
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 11, 2007, 04:33:22 μμ »
...(συγκεκριμενα ακουσα οτι ειναι πιο δυσκολο αν σου τυχει κατι να το αποφυγεις με τα εν λογο τυπου μηχανακια, διοτι για να στρειψεις, κανεις καποιο ελιγμο και τα σχετικα το μηχανακι θελει κλειση σε αντιθεση με καποιο στο οποιο το σωμα ειναι ορθιο)....

Το παραπανω φτανει ανετα στο τοπ 5 ΜΠΟΥΡΔΑΣ (για να μην πω τιποτα χειροτερο) που εχω ακουσει σχετικα με μοτοσυκλετες!!!! :psdof: :psdof:
Δηλαδη αν δεν στριβει αυτο ευκολα τοτε ποιο στριβει; :psdof: :psdof:

Η απαντηση στο ερωτημα σου ειναι η κλασικη. Αν το γουσταρεις παρτο! Το μηχανακι ειναι φοβερο σχολειο κ το μοναδικο αυτου του κυβισμου που μπαινει ανετα σε πιστα.  Δεν ειναι ουτε ον-οφφ 1200 κυβικων ουτε SS 1000αρι για να σε δυσκολεψει. Σιγα σιγα θα του παρεις τον αερα κ θα το ευχαριστιθεις.

Οσο για το αν θα το βαρεθεις... υπαρχει μετατροπη που το φτανει στα 30+ αλογα...  :dvl!

*

EXPELEK

Απ: Θεμα ασφαλειας και χρηστικοτητας για rs 125
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 11, 2007, 04:48:51 μμ »
αυτα που σου ειπαν και αυτα που εχεις ακουσει γενικα τα ακουγα και εγω...το μηχανακι το εχω περιπου μια βδομαδα και θα σου πω οτι τις πρωτες 2 μερες μονο ποναγανε τα χερια μου η μεση μου και ο κολος μου μετα περασε!το μηχανακι ειναι παναλαφρο το κανεις οτι θες στο δρομο και ελιγμους και λακουβες αποφευγεις και αναμεσα απο αμαξια πας παντου....παρτο με χιλιαααα μην σκεφτεσαι τπτ!δεν πεζει καλυτερο 125 μηχανακι τελος λεμεεεεεε και οπιος θελει ας πει το αντιθετο γιατι θα ειναι ψεμα!!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Θεμα ασφαλειας και χρηστικοτητας για rs 125
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 11, 2007, 11:06:34 μμ »
Λοιπόν εν ταχει....
1. ο,τι κι αν πάρεις καλορίζικο
2, ΠΑΡΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΨΥΧΗ ΣΟΥ...(όπως ορθά προαναφέρθηκε)
3. όπως μάθεις/συνηθίσεις να οδηγάς, έτσι θα οδηγάς..
4. αυτό που εννούν οι διάφοροι είναι ότί είναι πολύστροφο και γρήγορο μηχανάκι...
αυτό θα πρέπει όμως ήδη να το έχεις κατά νου....και..φυσικά να προσέχεις..δεν είναι όμως λόγος για να μην το αγοράσεις...
5. για ''ορθια στάση κτλ''.... :pray: :pray: :pray: -αν και κατάλαβα τι ψιλοεννοόυσε αλλά τεσπα''...

 :bye: :bye: :bye: :bye:

*

Antonis21

Απ: Θεμα ασφαλειας και χρηστικοτητας για rs 125
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 12, 2007, 12:44:28 πμ »
Oτι και να παρεις το θεμα ειναι να εχεις το μαυλο σου μεσα στο κεφαλι σου.
Καλοριζικο γιατι αυτο θα παρεις ειμαι σιγουρος!

*

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • *****
  • 721
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV FACTORY
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Θεμα ασφαλειας και χρηστικοτητας για rs 125
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 12, 2007, 11:41:36 μμ »
...(συγκεκριμενα ακουσα οτι ειναι πιο δυσκολο αν σου τυχει κατι να το αποφυγεις με τα εν λογο τυπου μηχανακια, διοτι για να στρειψεις, κανεις καποιο ελιγμο και τα σχετικα το μηχανακι θελει κλειση σε αντιθεση με καποιο στο οποιο το σωμα ειναι ορθιο)....

Το παραπανω φτανει ανετα στο τοπ 5 ΜΠΟΥΡΔΑΣ (για να μην πω τιποτα χειροτερο) που εχω ακουσει σχετικα με μοτοσυκλετες!!!! :psdof: :psdof:
Δηλαδη αν δεν στριβει αυτο ευκολα τοτε ποιο στριβει; :psdof: :psdof:


Οσο για το αν θα το βαρεθεις... υπαρχει μετατροπη που το φτανει στα 30+ αλογα...  :dvl!

+1 τις πρωτες μερες μεχρι να συνηθισεις την θεση οδηγησης θα σε ποναει ισως η μεση σου και τα χερια σου γιατι χωρις να το θες θα δινεις περισσοτερο βαρος εκει
κατα τα αλλα το μηχανακι αυτο οχι απλα στριβει αλλα οπως ειπε και καποιος αλλος απο εδω εαν δεν στριβει αυτο τοτε ποιο στριβει το παπι ή το σκουτερ?? μην γελιομαστε η RS ειναι η καλυτερη σε φρενα επιδοσεις και στριψιμο απο οτιδηποτε κυκλοφορει στα κυβικα του αυτην την στιγμη
εαν το γουσταρεις παρτο και καλες βολτες με ασφαλεια και παντα με το κρανος στο κεφαλι
V2 POWER

*

giannis rs125

Απ: Θεμα ασφαλειας και χρηστικοτητας για rs 125
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 29, 2007, 12:31:05 πμ »
το rs στριβει πολυ καλα τοσο στις ανοιχτες οσο και στις κλειστες γρηγορες στροφες και οσο και αν το χω πλαγιασει αισθανομαι πως παιρνει και αλλο :ohyes:

μεσα στην κινηση ειναι οτι καλυτερο,περνας μεσα απο τα αμαξια καθως το τιμονι περναει κατω απο ολους τους καθρεφτες των αυτοκινητων γενικα στην κινηση εισαι απιαστος με το rs ειδικα συγγρου και ποσειδωνος τις πρωινες ωρες μεχρι και οι μηχανες/παπακια κανουν ακρη να περασω :ohyes: :ohyes:

δεν μπορεις να κανεις ελιγμο ευκολα βεβαια αναμεσα απο σταματημενα αμαξια γιατι το τιμονι σε ολα τα street δεν κοβει πολυ,παντως με μια μανουβριτσα περασες και απο κει :ohyes:

οσο για τα φρενα του ειναι αλλου ειδικα με το μπροστινο λιωνεις στα εντο :P :ohyes:

θα σε κουρασουν οι καρποι σου και λιγοτερο η μεση σου,μεχρι να συνηθισεις ;)

εγω λογω δουλειας πηρα ενα gilera runner για μην κουραζω το rsaki μου ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 29, 2007, 12:35:44 πμ από giannis rs125 »

*

Νικολας

Απ: Θεμα ασφαλειας και χρηστικοτητας για rs 125
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 29, 2007, 01:06:07 πμ »
οταν λες μην το κουραζεις; εγω δεν εχω χρηματα για δυο οποτε με ενδιαφερει αυτο...

*

giannis rs125

Απ: Θεμα ασφαλειας και χρηστικοτητας για rs 125
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 29, 2007, 01:15:23 πμ »
οταν λες μην το κουραζεις; εγω δεν εχω χρηματα για δυο οποτε με ενδιαφερει αυτο...

φιλε γυρναω ολη την αττικη με το μηχανακι καθημερινα κανω πολλα χιλιομετρα και το rs δεν με βολευε κουραζομουν και το κουραζα επισης εκαιγε και πολυ βενζινη :ohyes:

εαν το θες για δουλεια κατι σαν delivery τοτε το rs δεν κανει για αυτο ;)

*

Νικολας

Απ: Θεμα ασφαλειας και χρηστικοτητας για rs 125
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 29, 2007, 01:18:04 πμ »
οταν λες μην το κουραζεις; εγω δεν εχω χρηματα για δυο οποτε με ενδιαφερει αυτο...

φιλε γυρναω ολη την αττικη με το μηχανακι καθημερινα κανω πολλα χιλιομετρα και το rs δεν με βολευε κουραζομουν και το κουραζα επισης εκαιγε και πολυ βενζινη :ohyes:

εαν το θες για δουλεια κατι σαν delivery τοτε το rs δεν κανει για αυτο ;)

οχι δεν το θελω για τετοια δουλεια αλλα οτι εχω δουλειες που θα κανω μεσα στην Αθηνα οχι τοσο συχνα οσο delivery αλλα πχ να παω στη δουλεια ειναι 15 λεπτα απο εδω.. να γυρισω,να παω σε καμια τραπεζα-εφορια-πελατη... αυτα... αντε 6 διαδρομες να κανει και καμια βολτα αν παω το απογευμα...

*

giannis rs125

Απ: Θεμα ασφαλειας και χρηστικοτητας για rs 125
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 29, 2007, 01:21:20 πμ »
τοτε παρτο ανετα :ohyes: :ohyes:

*

Νικολας

Απ: Θεμα ασφαλειας και χρηστικοτητας για rs 125
« Απάντηση #12 - : Σεπτέμβριος 29, 2007, 01:24:07 πμ »
μακαρι να μην με κουραζει και το μετανιωσο  :pray: :pray: :pray:

ποση χρηση πρεπει να κανεις για να αρχισει να σε ενοχλει;

ΥΓ: σε εχω κανει αντ msn αλλα δεν εισαι μεσα...

*

davide

Απ: Θεμα ασφαλειας και χρηστικοτητας για rs 125
« Απάντηση #13 - : Σεπτέμβριος 29, 2007, 01:31:14 πμ »
Το πρώτο μου μηχανάκι ήταν rs 125 και δεν θυμάμαι να αντιμετώπισα ποτέ κανένα πρόβλημα...
...ίσα, ίσα που το θεωρώ ιδανικό για να ξεκινήσει κανείς.
 :kalo:

*

giannis rs125

Απ: Θεμα ασφαλειας και χρηστικοτητας για rs 125
« Απάντηση #14 - : Σεπτέμβριος 29, 2007, 01:34:07 πμ »
μακαρι να μην με κουραζει και το μετανιωσο  :pray: :pray: :pray:

ποση χρηση πρεπει να κανεις για να αρχισει να σε ενοχλει;

ΥΓ: σε εχω κανει αντ msn αλλα δεν εισαι μεσα...

αναλογα,για την χρηση που θες εσυ δεν νομιζω πως θα χεις προβλημα,ειδικα εαν το συνηθισεις κιολας τοτε δεν θα θες να το αφησεις :P

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης