Παιδιά, συγνόμη που δέν απάντησα ποιό νωρίς αλλα έφευγα για Αγγλία και δεν προλάβαινα καθόλου!
Λοιπόν:
Βασικα τα Vforve δεν προοριζονταν ποτε για το rs..
Το V-Force δέν προοριζόταν για το rs αλλα για το μοτέρ της rotax το οποίο φοράει το rs και είναι σχεδόν το ίδιο με το 125cc των ktm (αυτών που φοράνε rotax πάντα
)
Συγκεκρημένα, ένας αποτελεσματικός τρόπος να το τοποθετίσεις το εν λόγο reed στο rs είναι να τοποθετίσεις και μία εισαγωγή (manifold) απο 125cc ktm, ...αυτό βέβαια το έμαθα εκ των ηστέρων
Εντυπωσεις?Μεγαλη διαφορα στις επιδοσεις?
Για επιδώσεις άν και το πήγα μόνο μία διαδρομή απο την παλλήνη μέχρι τον χολαργό και δέν το πίεσα πάνω απο τις 9000rpm μιάς και δέν έχω ρυθμίσει το μοτέρ ούτε για το reed αλλα ούτε και για τον καιρό (κρύο=πυκνώτερος αέρας=παραπάνω αέρας ανα ποσότητα καυσήμου=φτωχό μήγμα) δέν μπορώ να πώ πολλά. Πάντως το μηχανάκι το ένοιωσα ποιό ζωντανό στις μεσαίες στροφές με μικρότερη τάση στο να μπουκώσει. Πιστεύω οτι και στις ψηλές στροφές θα υπάρχει αισθητή διαφορά μιάς και το V-Force έχει 8 αντί για 6 πέταλα που έχει το "μαμά" reed και το κάθε πέταλο έχει μεγαλλήτερη επιφάνεια (σάν να μεγαλώνεις την εισαγωγή δηλαδή). Όταν το ρυθμίσω και το δοκιμάσω θα πώ εντιπώσεις.