Πάντως το μόνο ( υοπερβολή το μόνο αλλά τρόπος του λέγειν ) που έχει αλλάξει στα μοτέρ για να βγάζουν αυτά τα νούμερα ,
είναι οι σχέσεις συμπίεσης που έχουν ανέβει αρκετά .
Δηλαδή για να καταλάβετε το Tuono v2 1000 των 139 ίππων έχει συμπίεση 11,8/ 1
και το νέο rs660 των 660 κυβικών έχει 13,5 /1
Η διαφορά είναι μεγάλη , και ούτε στην αυτοκινητοβιομηχανία δεν την πετυχαίνεις τόσο συχνά
που είναι τεχνολογικά και 15 χρόνια μπροστά .
Θα μου πει τώρα κάποιος είναι 13,5 / 1 εεεε , και ?
Εεεεε θα δείξει ανάλογα τη μακροβιότητα του μοτέρ ,
τις ανοχές του σε σκατένια βενζίνη ,
το πως θα ανταπεξέλθει σε σκατένια συντήρηση ...κτλ , κτλ
υγ. όχι μόνο αυτό αλλά και κάτι ktm που τραβάνε τον ίδιο δρόμο